ויקיפדיה:בקשות ממפעילים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 11: שורה 11:
== בקשות הגנה / הסרת הגנה ==
== בקשות הגנה / הסרת הגנה ==
{{/הגנה}}
{{/הגנה}}
* הגנה על הדף [[אווטאר (סדרת טלוויזיה)]] אחרי השחתות חוזרות ונשנות. אם אפשר שההגנה תהיה גם ארוכה זה יהיה עדיף, כי שמו כבר הגנה על הדף לשבועיים באוקטובר וההשחתות רק ממשיכות.
* הגנה על הדף [[אווטאר (סדרת טלוויזיה)]] אחרי השחתות חוזרות ונשנות. אם אפשר שההגנה תהיה גם ארוכה זה יהיה עדיף, כי שמו כבר הגנה על הדף לשבועיים באוקטובר וההשחתות רק ממשיכות. [[משתמש:Fr.dror|Fr.dror]] - [[שיחת משתמש:Fr.dror|דברו איתי]] - [[ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הביטלס|!Ladies and Gentlemen, The Beatles]]‏ 15:05, 20 בדצמבר 2019 (IST)


== בקשות מחיקת גרסאות מסוימות ==
== בקשות מחיקת גרסאות מסוימות ==

גרסה מ־16:05, 20 בדצמבר 2019

שער הקהילה > תחזוקה > בקשות ממפעילים

לראש הדף
לתחתית הדף

בקשות מחיקה

בקשות חסימה / הסרת חסימה

בקשות הגנה / הסרת הגנה

בקשות מחיקת גרסאות מסוימות

בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת

בקשות אחרות

  • אני מבקש להפנות את תשומת לב המפעילים למשתמש האלמוני 95.35.228.221 ולערכים שהוא יוצר במרחב הערכים על סרטים וסדרות לילדים. כולם קצרים מאוד, דלים מאוד בתוכן (שורה אחת או שתיים + רשימת קרדיטים), ללא כל מקורות, וחשיבותם האנציקלופדית מוטלת בספק רב. ערכים רבים שיצר - כבר הועברו למרחב הטיוטה, אבל ישנם ערכים רבים אחרים שנותרו במרחב הערכים, ולא בטוח שצריכים להישאר שם. למשל: תמר הבלשית וקפטן יום שלישי, גומות החן של זוהר (סרט). מה לדעתכם יש לעשות בנדון? אם בכלל? יוניון ג'ק - שיחה 11:49, 20 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

בקשת הרשאות