הרעשנים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
הוספתי עוד מידע
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
הוספתי מידע
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 52: שורה 52:


==עלילה==
==עלילה==
לינקולן רעש הוא ילד בן 11 המתגורר בבית אחד עם 10 אחיותיו: לורי הבכורה והאחראית, לני היפהפייה האיטית במקצת, לונה המתעתדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי הגותית,
לינקולן רעש הוא ילד בן 11 המתגורר בבית @ליא מובדט@ אחד עם 10 אחיותיו: לורי הבכורה והאחראית, לני היפהפייה האיטית במקצת, לונה המתעתדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי הגותית,
לולה ולאנה- תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי והתינוקת לילי שאין לה עדיין תכונות אבל סביר להניח שיהיו לה כשתתבגר. העלילה עוקבת אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית. לפעמים עלילת הפרק סובבת סביב לינקולן ואחת מאחיותיו, לפעמים סובב סביב אחת מהן, לפעמים העלילה סובבת סביב לינקולן וקלייד, לפעמים על כל המשפחה, לפעמים סביבו וסביב רוני-אן (ה"ידידה" שלו) ולפעמים סביבו ואנשים אחרים. לינקולן חייב להתמודד עם מריבות הקשורות לפיצה, כסף, טלוויזיה ועניינים בכיתה ולאהבה אך בסוף הכל מסתדר. לרוב העלילה מתרחשת בבית הספר של לינקולן או בבית של משפחת רעש (הבית נמצא ברחוב פרנקלין) או סביב הבית של קלייד. בנוסף שניהם נמצאים בעיר רויאל וודס ולפעמים במקומות אחרים.
לולה ולאנה- תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי והתינוקת לילי שאין לה עדיין תכונות אבל סביר להניח שיהיו לה כשתתבגר. העלילה עוקבת אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית. לפעמים עלילת הפרק סובבת סביב לינקולן ואחת מאחיותיו, לפעמים סובב סביב אחת מהן, לפעמים העלילה סובבת סביב לינקולן וקלייד, לפעמים על כל המשפחה, לפעמים סביבו וסביב רוני-אן (ה"ידידה" שלו) ולפעמים סביבו ואנשים אחרים. לינקולן חייב להתמודד עם מריבות הקשורות לפיצה, כסף, טלוויזיה ועניינים בכיתה ולאהבה אך בסוף הכל מסתדר. לרוב העלילה מתרחשת בבית הספר של לינקולן או בבית של משפחת רעש (הבית נמצא ברחוב פרנקלין) או סביב הבית של קלייד. בנוסף שניהם נמצאים בעיר רויאל וודס ולפעמים במקומות אחרים.



גרסה מ־12:33, 23 בדצמבר 2019

הרעשנים
The Loud House
שיר הנושא "הרעשנים"
סוגה אנימציה
קומדיה
יוצרים כריס סאבינו
כותבים כריס סאבינו
בימוי כריס סאבינו (2016-18)
קייל מרשל (2016-הווה)
אמנדה רינדה (2018-הווה)
מדבבים גרנט פאלמר,קולין דין, קת'רין טאבר, ליליאנה מומי,ניקה פוטרמן, כריסטין פוצ'לי, ג'סיקה דיצ'יו, גריי גריפין,לארה ג'יל-מילר, קאליל האריס, אנדרה רובינסון
מדבבים בעברית גיא רייפמן, עדן גמליאל, אלונה אלכסנדר, מייה קדוש, שיר כהן, מיקה גור אריה, עינת אזולאי, שירה מנדלוביץ', מיה אלון, איילה פלדמן, איה שני, תמי ברק, טליה ברקאי, נדב ירושלמי, גילן שחף, סער בדישי, ניר ברק, גיא זיידמן, ליאור חקון, עידו רבי, מאיה מיטלפונקט
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית (דיבוב מקורי)
עברית (דיבוב ישראלי)
מספר עונות 4
מספר פרקים 83
תוכנית המשך הקאסה-גרנדה, הרעשנים עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק כריס סאבינו
מייק רובינר
קארן מלך
מפיקים בפועל מייק רובינר
חברת הפקה ניקלודיאון
הפצה Paramount Media Networks, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
עורכים אמנדה רינדה
מוזיקה דאג רוקוול
אורך פרק 22 דקות
שידור
רשת שידור ניקלודיאון
רשת שידור בישראל ניקולודיאון ישראל
פורמט (תמונה) 1080i HDTV
פורמט (קול) Dolby Digital 5.1
תקופת שידור מקורית 2 במאי 2016 – הווה
תקופת שידור בישראל 15 במאי 2016 – רץ
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הרעשניםאנגלית: The Loud House, בתרגום חופשי: הבית הרועש) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת אנימציה וקומדיה שנוצרה בידי האנימטור כריס סאבינו עבור ניקלודיאון. הסדרה מתמקדת בעיקר בחיי היום-יום של בני משפחת רעש, שעוברים הרפתקאות וריבים שגורמים לבלגן. הסדרה מתרחשת בעיר במישיגן בשם רויאל וודסון המבוססת על מקום מגוריו של סאבינו בילדותו. כל פרק נפתח ונסגר בידי לינקולן רעש שמדבר אל הקהל.

הסדרה פותחה לניקלודיאון בשנת 2013 ◇שיר ארז◇תחילה בתור סרט אנימציה קצר בן 2 דקות עבור תוכנית האנימציות הקצרות של ניקלודיאון ובשנת 2014, הסדרה נכנסה להפקה מלאה והפרקים הופקו ונוצרו כולם באולפני האנימציה של ניקלודיאון בברבנק בעוד עיצוב האנימציה נוצר בידי האולפן הקנדי "Jam Filled Entertainment". הסדרה בעיקר מבוססת על חייו של סאבינו בתוך משפחה גדולה ועיצוב האנימציה של הסדרה נעשה בהשראת סיפורי קומיקס בעיתונים.[1] ניקלודיאון פרסמו 2 פרקים ראשונים של הסדרה היישר לאתר שלהם, ולאחר מכן, הסדרה שודרה לראשונה ב-2 במאי 2016. עונתה השנייה של הסדרה עלתה מאז תחילת הסדרה בעוד עונתה השלישית עדיין משודרת. פראמאונט וסרטי ניקלודיאון מפתחים סרט רשמי המבוסס על הסדרה, שצפוי לצאת ב-7 בפברואר 2020.

עלילה

לינקולן רעש הוא ילד בן 11 המתגורר בבית @ליא מובדט@ אחד עם 10 אחיותיו: לורי הבכורה והאחראית, לני היפהפייה האיטית במקצת, לונה המתעתדת להפוך לכוכבת רוק, לואן חובבת הקונדסים, לין האתלטית האנרגטית, לוסי הגותית, לולה ולאנה- תאומות שהן גם הפכים מוחלטים, ליסה שהיא עילוי אינטלקטואלי והתינוקת לילי שאין לה עדיין תכונות אבל סביר להניח שיהיו לה כשתתבגר. העלילה עוקבת אחר נסיונותיו לשרוד כבן יחיד בבית. לפעמים עלילת הפרק סובבת סביב לינקולן ואחת מאחיותיו, לפעמים סובב סביב אחת מהן, לפעמים העלילה סובבת סביב לינקולן וקלייד, לפעמים על כל המשפחה, לפעמים סביבו וסביב רוני-אן (ה"ידידה" שלו) ולפעמים סביבו ואנשים אחרים. לינקולן חייב להתמודד עם מריבות הקשורות לפיצה, כסף, טלוויזיה ועניינים בכיתה ולאהבה אך בסוף הכל מסתדר. לרוב העלילה מתרחשת בבית הספר של לינקולן או בבית של משפחת רעש (הבית נמצא ברחוב פרנקלין) או סביב הבית של קלייד. בנוסף שניהם נמצאים בעיר רויאל וודס ולפעמים במקומות אחרים.

העונה הרביעית של הסדרה דווקא לא מתעסקת בלינקולן ואחיותיו, אלא בידידה שלו, רוני אן ומשפחתה (משפחת קאזה גראנדה) והרפתקאותיה בעיר הגדולה.

דמויות

משפחת רעש

  • לינקולן "לינק" רעש - הילד האמצעי מבין 10 אחיותיו. בן 11, בכיתה ה'. חברתו הסודית היא רוני-אן - אחותו הקטנה של בובי, החבר של האחות הבכורה לורי. לא חולק חדר עם אחת מאחיותיו, חדרו הוא ארון בגדים שהוריו סידרו לו כשנולד. מעריץ גדול של אייס-סאבי. מתכנן מבצעים רבים אך לא מצליח לחשוב על שם קצר בשבילם. הסדרה האהובה עליו היא בלרמ"ט (ראשי תיבות של "בית-ספר לציידי רוחות ממש טובים"). בעל שיער לבן. חברו הטוב ביותר הוא קלייד. בפרק של חג המולד, הוא רצה במתנה מסנטה קלאוס מזחלת, אך בקשתו לא מתקבלת ובמקום הוא מקבל את המזחלת של השכן שלו. חלק באחד הפרקים חדר עם לילי, מכיוון שיש להם אותם גנים, לפי המכונה של ליסה. לו וקלייד יש תאגיד משותף בשם "קלינקולן מקרעש". בפרק "בלי רעש", צוין שהמיילדת שלו הייתה אשת הנשיא האמריקאי של אותה תקופה. נוהג לרוב לשבור את הקיר הרביעי בהתחלת הפרק ובסופו. מצליח לשכנע את הוריו, באמצעות נימוקים והסבר מפורט, לדבוק בתוכניותיו. חובב קוסמות. הצבע הקשור בו בפתיח הסדרה הוא כתום.
  • לורי רעש - האחות הבכורה והאחראית במשפחה. בת 17, בכיתה י"ב. חברה הוא בובי, אחיה הגדול של רוני-אן אשר היא חברתו של לינקולן; מכנה את בובי בכינוי "בובי בייבי בו". קלייד מאוהב בה ללא ידיעתה ולעיתים, כאשר היא נמצאת בחברתו של בובי, הוא מנסה לפגוע בו כדי להיות איתה. לורי היא האחות היחידה במשפחה שיש לה רישיון נהיגה. חולקת חדר עם לני. כאשר בובי מביא לה מתנה היא שומרת את זה תמיד ולא רוצה שיהרסו לה את המתנה. יש לה חולשה לא להתאפק ולפתוח את המתנות של בני המשפחה לפני חג המולד וכמו כן, היא אוהבת גברים במדים. ללורי יש פחד מהחושך במרתף ואובססיה לשיחות טלפון עם בובי. באחד הפרקים, לינקולן ניסה להסיח את דעתה, ועשה זאת בכך שלקח את הטלפון שלה, התקשר לבובי ונתן לה לדבר. בפרק "החדר של לורי", היא עברה לגור במוסך, כשהיא רצתה פרטיות, אך לבסוף התחרטה ושבה לחדרה הקודם. בעבר היה לה גשר בשיניים והיא הרכיבה משקפיים וכשהייתה תינוקת היה לה ראש מוזר ויותר מדי אצבעות. משחקת גולף. תוכניותיה העתידיות הן: לעבור לדירת משפחתו של בובי בשנות הקולג' שלהם, ללמוד באוניברסיטת פיירוויי, להינשא לבובי ולהקים משפחה בת אחד עשר ילדים משלה. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא תכלת.
  • לני רעש - הבת השנייה במשפחה. בת 16 (מכונה גם בתור בת הטיפש-עשרה). היא אופנתית, בעלת שכל מועט אבל בעלת לב גדול. במהלך הסדרה מתגלה כי לני פוחדת מעכבישים, בדומה לאביה. חולקת חדר עם לורי. לואן מפחידה אותה עם עכביש הצעצוע שלה. היא אוהבת לצפות במגזינים. בפרק חג המולד, היא תופרת את הבגד הכי מתאים לה, בסיום לני מצאה לבאדי את הבגד הכי מתאים לו (היא מכינה אותם באמצעות הרהיטים בד של לינקולן והאחיות). בפרק "החדר של לורי", קיבלה את החדר המשותף לה וללורי כחדרה הפרטי, לאחר שלורי עברה לגור במוסך. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא ירוק מנטה.
  • לונה רעש - הבת השלישית במשפחה, בת 15. ביסקסואלית. מוזיקאית וגיטריסטית רוק המתעתדת להיות כוכבת רוק. בדרך כלל, לונה נמצאת בחדרה ומנגנת בגיטרה חשמלית (או בכל כלי אחר, ולא תמיד בסגנון הרוק) במטרתה להגשים את חלומה. לונה מעריצה זמר רוק בשם מיק סוואגר. לעיתים נוהגת לדבר במבטא בריטי או באנגלית, ולכנות את לינקולן "אחינו". חולקת חדר עם לואן. כאשר אחד מבני המשפחה הולך להופעה (ההופעה הראשונה של מי שהלך איתה) היא הורסת להם את זה (לונה הרסה לליסה את האופרה, ללורי את המופע הנקרא "בנים נשארים בנים" וללאנה ולולה את מופע הילדים של בלארני שלהם). עד לקיץ של כיתה ז' לונה לא ידעה מי היא, אך כשהייתה בהופעה של מיק סוואגר היא גילתה מי היא רוצה להיות. בעלת שיער קצר. באחד הפרקים, נשלח לבית מכתב המיועד ל-ל רעש, וכל אחד מנסה לגלות אם זה האהוב שלו, ולונה התביישה לשלוח מכתב בחזרה לסם, עד שגילו שהמכתבים בכלל נשלחו מאם המשפחה לאב המשפחה לכבוד 20 שנים לדייט הראשון שלהם ובסוף הפרק לונה מבינה שהיא לא צריכה לחכות שסם תעשה את הצעד ושמה לה מכתב בלוקר, דבר המגלה כי היא ביסקסואלית מפני שבפרק האחרון של העונה הראשונה התאהבה כמו כל בנות הבית ביו, המורה הפרטי של לינקולן. בפרק "לנגן חזק", שהיה פרק המחזמר של הסדרה, לונה השתתפה בתוכנית ריאליטי מוזיקלי, אך המנחים רצו שהיא תשנה את תדמיתה, כולל שינוי השם ל"לולו". הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא סגול.
  • לואן רעש - הבת הרביעית במשפחה, בת 14. קומיקאית הנוהגת לבצע מעשי קונדס ולספר בדיחות בניסיון להצחיק את בני המשפחה, אך ללא הצלחה (אם כי הדבר לא מפריע לה). ללואן יש אישיות שמחה אך באחד הפרקים לואן התעצבנה מאוד על כך שנהמה כמו כלב. לואן נוחרת בלילה ומספרת בדיחות תוך שינה ויש לה בובת פיתום בשם מר קוקוס (בעבר הייתה לה בובת פיתום בשם "קולונל קרקר"). כאשר 1 באפריל מגיע, לואן נהיית מרושעת כלפי כל מי שנמצא בבית משפחת רעש, והיא מניחה מלכודות קונדס מצחיקות בבית וכולם מתחבאים מפניה. חולקת חדר עם לונה. לואן עובדת בתור ליצנית (וגם בתור פנטומימאית) במסיבות יום הולדת על מנת להרוויח כסף. בנוסף, לואן מוכרת גם חיות מבלונים ובפרק השלישי של העונה הראשונה נראה שלואן יכולה להפוך לבלתי-נראית. ללואן גם יש מצלמת וידאו איתה מחפשת פינות קומיות להקליט ולהעלות לאינטרנט, אך כשהיא רוצה להעלות סרטון היא מוודאת אם המצולמים מאשרים לה לעשות זאת. ללואן יש אתר קומדיה משלה עם 50 אלף עוקבים. מפחידה את לני עם עכביש הצעצוע שלה. ללואן יש משקפיים מצחיקים, קקי מזויף, עכביש צעצוע, ארנב מחמד הנקרא גרי, כריות פלוץ וחד אופן. בנוסף, ללואן יש עסק למסיבות יום הולדת הנקרא "עסקי הצחוק". לומדת בבית ספר לליצנים. בחג המולד מנסה לספר 12 בדיחות הקשורות לחג. בעונה השלישית החלה לעבוד גם כבדרנית בטיולית של אנשים זקנים. חלומה היה להיות הילדה הראשונה שמופיעה בתיאטרון של רויאל וודס, עד שלוסי הגשימה אותו בטעות. אימנה את לוסי להיות משוררת מוצלחת יותר. מעולם לא התנשקה עד הפרק "נשיקת במה" שבו התנשקה עם בני, מושא אהבתה. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא צהוב.
  • לין רעש ג'וניור - הבת החמישית במשפחה. בת 13. היא אתלטית טובה במיוחד, מאמינה באמונות תפלות, כאשר יש לה מטלה היא תהפוך אותה לספורט. מתנהגת כמו בן לפעמים, מתחילה להתנהג כמו כלב כשזה נוגע לכדורים שלה. נוחרת בלילה (כמו לואן), אוהבת לעשות תנורים הולנדים ללינקולן. מאמנת את קבוצת הבייסבול של הצעירים. חולקת חדר עם לוסי. משחקת בכדורגל עם רולר בליידס ומחבט. לין ולוסי לפעמים לא מסתדרות ורבות ביניהן. חובבת משחקי קופסה ותמיד מנצחת בהם. בפרק "מלכות הסלים" החלה להיות השחקנית והמאמנת של קבוצת הכדורסל "טורקי ג'רקיז". עברה חוויה גרועה ביומה הראשון בחטיבת הביניים. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא אדום.
    נוהגת לעשות את המסע המופלא כל שנה, כשבפרק "המסע המופלא" היא עשתה זאת יחד עם סקוטס, בתחפושת של זקנה בשם הלן.
  • לוסי רעש - הבת השביעית במשפחה. בת 8. לוסי היא משוררת גותית הכותבת שירים העוסקים בדיכאון, כאב ומוות, ועוסקת בתקשור עם מתים. אף אחד לא שם לב אליה, כאשר היא מדברת כולם נבהלים. לוסי מאוהבת באדווין, אדם שחי לפני המון זמן ויש לה פסל שלו, וזאת למרות הידיעה כי הוא בכלל מת. לוסי גם אוהבת לנסוע ללוויות, ובנוסף מתכננת לוויות בכאילו. ללוסי יש קלפי טארוט היכולים לנבא את העתיד וכולם מאמינים לכך חוץ מליסה. אומרת בכל פעם את המילה "אנחה" (Sigh באנגלית). בעלת שיער שחור המסתיר את עיניה בדומה לסבתא רבתא רבתא שלה, סבתא הארייט שאת הרוח שלה רק היא רואה מכל בני המשפחה. חולקת חדר עם לין. לין ולוסי לפעמים לא מסתדרות ורבות ביניהן. ניסתה להשתנות עבור רוקי (אחיו הקטן של ראסטי), אך הבינה שהיא צריכה להישאר כמו שהיא. הקימה מבוך תירס מצמרר ב"ליל כל הקדושים". לואן אימנה אותה להיות משוררת טובה יותר. הגשימה את החלום של לואן והפכה לילדה הראשונה שמופיעה בתיאטרון רויאל וודס. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא שחור.
  • לאנה רעש - הבת השמינית במשפחה והתאומה של לולה, אשר מבוגרת ממנה בשתי דקות. בת 6. לאנה מבולגנת מאוד ומגעילה במיוחד, התחביב שלה הוא לשחק בבוץ. חיות המחמד של לאנה הן חיות בר. לפעמים אוכלת אוכל לחיות והיא שותה את המים של צ'ארלס. מלכדה את הבית בחג המולד בשביל ללכוד את אחד האיילים של סנטה על מנת להפוך אותו לאחד מחיות המחמד שלה. צופה בלו בל יחד עם לולה. יודעת להפיק קולות מבית השחי. אלרגית לריבס. חולקת חדר עם לולה. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא כחול כהה.
  • לולה רעש - הבת התשיעית במשפחה והתאומה של לאנה, אשר צעירה ממנה בשתי דקות. בת 6. היא משתתפת בתחרויות יופי ובדרך כלל מנצחת בהן. מתעסקת במייקאובר וביופיה החיצוני. תחביב נוסף שלה הוא לנסוע באוטו הצעצוע שלה בביתה. כאשר מתעצבנת היא נוקמת במי שעצבן אותה. חולקת חדר עם לאנה. אהבה להלשין על משפחתה ולגלות את סודותיהם אותם היא שמעה מתוך המיקרופון שבכתר שלה, עד שלמדה את הלקח בפרק "סיפורה של מלשנית". יודעת להחליק על הקרח באופן חינני. ניסתה להיות טובה בחג המולד כדי שסנטה יביא לה מתנה. חובשת את הכתר שלה כל הזמן. בעלת מערכת מכתבים ממותגת משל עצמה. צופה בלו בל יחד עם לאנה. בפרק ה-17 של העונה השנייה מגלים שיש לה פאה. עברה בעונה השלישית ללימוד ביתי על מנת שתוכל להתכונן לתחרויות שלה, אך בסוף היא נכשלה, מכיוון שעזרה לשאר האחיות וללינקולן להתכונן למבחנים שלהם, לאחר שהם גם עברו ללימוד ביתי, ושבה ללמוד בבית הספר. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא ורוד.
  • ליסה מארי רעש - הבת העשירית במשפחה. בת 4. אף על פי שהיא אינטליגנטית מאוד, הניסויים אותם היא מקיימת כחלק ממחקריה נכשלים ונגמרים בפיצוץ. מעלה הרצאות רבות בקשר למחקרים שלה. חולקת חדר עם לילי. שונאת ימי חופשה ורוצה שילמדו כל יום, כאשר האחיות ולינקולן שלה מנסות להראות לה שימי חופשה זה כיף, היא לכאורה מאמינה להן אך בעצם היא עובדת עליהן. בפרק "אחד באפריל" אפשר לשים לב שלליסה יש טנק מבצע בעל תקשורת עם בעלי נאס"א. בפרק "ליסה החדשה" היא קופצת מספר כיתות ומתחילה ללמוד בכיתה של לינקולן במשך זמן קצר וחוזרת לגן שלה לבסוף. בעקבות ניסוי גרעיני שהשתבש, היא חובשת פאה, יש לה שיניים תותבות, מוח ירוק ובעלת בוהן שישית ברגל. בפרק "מדענית מטורפת" ליסה עוברת לגור במעבדה, מכיוון שלדעתה הבית רועש בשבילה, אך לבסוף מתגעגעת לביתה, ומבטלת את ההזמנה באמצעות נסיעה בזמן. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא ירוק.
  • לילי רעש - הבת האחת עשרה והצעירה מכל ילדי משפחת רעש. לילי היא תינוקת בת 15 חודשים המורידה את החיתול שלה כל הזמן. היא מחבבת את ה"שמיכי" שלה. יכולה להיכנס לתוך גרב חג המולד. מאוהבת בדובי שלה. חולקת חדר עם ליסה. הצבע הקשור בה בפתיח הסדרה הוא לילך.
  • ריטה רעש - האם במשפחת רעש ורעיתו של לין. עובדת ברפואת שיניים, ובעבר היא עבדה במשמרות הזה"ב. פרצופה נראה לראשונה בפרק "הרעשנים בחג המולד". כותבת רומן. לפני שהתחתנה עם לין, היא הייתה נקראת ריטה ווינסטון. שלחה לבעלה, לכבוד 20 שנה לדייט הראשון שלהם, מכתבים סודיים תחת הכתובת "לכבוד ל. רעש", דבר שגרם לכל אחד מילדי המשפחה לחשוב שהמכתב ממוען אליו/אליה (מכיוון ש-ל' היא האות הראשונה של שמות כולם). יודעת להטיס מטוסים ולנהוג בטנק. בפרק "קבוצות כתיבה", הפכה להיות המדריכה החדשה של קבוצת הכתיבה של לוסי.
  • לין רעש האב - האב במשפחה ובעלה של ריטה, פרצופו נראה לראשונה בפרק "הרעשנים בחג המולד". עובד במשרד ובו דברים מגניבים. בעברו ניגן בלהקה בפעמון פרה (ולכן הועף ממנה) אך חזר לנגן עם משפחתו. מפחד מעכבישים בדומה ללני, וכמו כן, גם מעכברים. מספר בדיחות ואפילו צוחק מהבדיחות של לואן. הוא גם מעריץ את מיק סוואגר, כמו לונה. וגם שמו דומה לשמה של לין הבת. חושב שהוא גבר, אך בעצם הוא מפחד מהכל. בעל תלתלים. בפרק "הרפתקה מופלאה בוואן" החליף את ה"וואנזילה" (הוואן המשפחתי של משפחת רעש) בוואן חדש שאותו כינה "ורוניקה", אשר לא נתן למשפחתו לגעת בו למעט הוא עצמו, ובסוף הפרק הוא השיב אותו ממגרש הגרוטאות. הבשלן של הבית. נוטה לבשל בכל יום בשבוע מנות קבועות. ילדי משפחתו נוטים לשכנע אותו בדרכים יצירתיות לעשות את מה שהם רוצים. באחד הפרקים בעונה השנייה התפטר מעבודתו והחל לעבוד בתור שוטף כלים במסעדה, מתוך מטרה להגשים את חלומו להפוך לשף, כשבהמשך פותח מזנון נייד ומסעדה משלו. למד באנגליה בגיל צעיר. מצוין שיש לו אחים, לא ידוע מספרם.

משפחת רעש המורחבת

  • אלברט "פופ פופ" ווינסטון - אביה של ריטה רעש וסבם של ילדי משפחת רעש. מתגורר בבית אבות ומשוחח עם בני משפחתו דרך שיחות וידאו. צעיר ברוחו ובעל קעקוע של עוגן על זרועו הימנית. מרכיב משקפיים. בעל שיער כמו של לינקולן.
  • רות ווינסטון - אחותם של אלברט ושירלי ודודתה של ריטה רעש. אוהבת לתת להם לעבוד ולתת להם פודינג מקולקל כשבני משפחת רעש מבקרים אותה. בעלת חתולים רבים ויבלות. יש לה בית חוף.
  • שירלי ווינסטון - אחותם של אלברט ורות ודודתה של ריטה רעש. לא ידוע עליה הרבה.
  • הארייט רעש - הסבתא רבתא רבתא של בני משפחת רעש. נפטרה לפני עלילת הסדרה ומופיעה בסדרה כרוח רפאים בלתי נראית כשרק לוסי יכולה להתקשר עמה. בפרק "Spell it out", לוסי מצאה ספר לחשים שהיה שייך לסבתא רבתא רבתא הארייט ובו ניסתה להתנקם באחיותיה מפני שלא שמו לב אליה מספיק, אך זה לא עבד עד שלבסוף פיזרה נצנצים על הכריות של אחיותיה ולינקולן על מנת להשתיק אותם ולתת להם להרגיש איך זה שלא שמים לב אלייך אך התברר שהם פשוט איבדו את קולם שצעקו קריאות עידוד לסבא שלהם בתחרות הקריקט. בסוף הפרק לוסי החזירה את ספר הלחשים של סבתה לתוך התיבה ואמרה לסבתה שאולי ספר הלחשים לא עבד אבל זה בסדר והניחה את התמונה של משפחתה ליד תמונתה של סבתה ואז נשמע ברק ובתמונה של סבתה שנראית עצובה הפכה לשמחה. את סיכת השיער האהובה עליה נתנה לורי בתור מתנת יום הולדת לאמם של בובי ורוני אן, דבר שלא מצא חן בעיניה. בפרק "שיעמום בשלג" ישבה בין לוסי ללין כדי לא להיפגע מכדורי השלג המוגזמים של ליסה. לוסי מצאה בובה ישנה שלה, ולולה שיחקה בה ונתנה לה את השם "רוז". כשלולה הרסה את הבובה, היא החלה לרדוף אותה (כשמסתבר שלאנה מצאה אותה במקומות שלולה השליכה אותה).

משפחת קאזה גראנדה

  • רוברטו "בובי" אלחנדרו מרטינז-מילאן לואיז סנטיאגו הבן - החבר של לורי, אותה הוא מכנה "בייב", ואחיה הגדול של רוני-אן. במהלך הסדרה עבד כשוטר בקניון, שליח פיצה, מציל ועובד בסופרמרקט. חבריו של בובי הם דנה, מוניקה, פאם, דארן, טרי ולורי. עבר לגור בבית משפחת קאזאגרנדה בעקבות המשרה החדשה של אימם ועובד במכולת המשפחתית. חובב תיאטרון. שני הוריו גרושים ועוסקים ברפואה.
  • רונלדה "רוני-אן" סנטיאגו - אחותו הצעירה של בובי וחברתו הסודית של לינקולן, בעלת אישיות קשוחה. הצטוותה ללינקולן בפרויקט הביצה (פרויקט בארצות הברית שבו מצוותים בן ובת, על מנת לבדוק כיצד יתנהגו כהורים בעתיד, תוך כדי למנוע מהביצה עצמה מלהישבר), דבר שלינקולן חשש מפניו, מכיוון שפחד שהיא תגרום נזק לביצה. דואגת לבני משפחתה. עברה לגור בבית משפחת קאזה-גרנדה בעקבות המשרה החדשה של אימם. הגיבורה הראשית של העונה הרביעית של הרעשנים ושל סדרת הבת שעוסקת במשפחתה, וכמו לינקולן, בעונות האלה היא שוברת את הקיר הרביעי. סובלת מפחד במה.
  • מריה סנטיאגו - אימם של רוני-אן ובובי. אחות במקצועה. אשתו לשעבר של ארתורו. עבדה בעברה במכולת המשפחתית.
  • הקטור קאזה-גרנדה/אבואלו - סבם של רוני-אן ובובי. בעל מכולת משפחתית.
  • רוזה קאזה-גרנדה/אבואלה - סבתם של רוני-אן ובובי. בעלת תרופות סבתא ובעלת אמונות טפלות. מנהלת את הבניין שבה היא מתגוררת. אישה חזקה שיכולה להרים שידה.
  • קרלוס קאזה-גרנדה - דודם של רוני-אן ובובי ואביהם של קרלוטה, סי ג'יי, קארל וקרליטו. מרצה בקולג'. חובב קריאה. היה אלוף גלגשת בלימודיו בקולג', ששם הכיר את פרידה אשתו. כינוי כאלוף גלגשת היה קרלוס אקס.
  • פרידה פּוגה קאזה-גרנדה - דודתם של רוני-אן ובובי ואשתו של קרלוס. חובבת צילום. מציירת את התמונה המשפחתית כל שנה, בחג ההודיה. הכירה את בעלה קרלוס בקולג'.
  • קרלוטה קאזה-גרנדה - דודניתם של רוני-אן ובובי. חובבת אופנה. אחותם הגדולה של סי ג'יי, קארל וקרליטו. מנהלת בלוג ממוחשב.
  • קרלוס ג'וניור (סי ג'יי) קאזה-גרנדה - דודנם של רוני-אן וקובי, אחיה הקטן של קרלוטה ואליהם הגדול של קארל וקרליטו. התחבר עם לינקולן. חובב שיפוצים.
  • קרל קאזה-גרנדה - דודנם של רוני-אן ובובי. עובד במכולת המשפחתית. מאוהב בלורי למרות פער הגילאים ביניהם. מנסה להיראות כמו בוגר אבל בכל פעם אחד מבני משפחתו אומר לו לעשות משהו של תינוקות אט ילדים קטנים. אחיהם הקטן של קרלוטה וסיפר ג'יי ואחיו הגדול של קרליטו.
  • קרליטו קאזה-גרנדה - דודנם של רוני-אן ובובי. אחיהם הקטן של קרלוטה, סי ג'יי וקארל.

משפחת רעש בגרסת הארנבים

במקור הסדרה הייתה אמורה להיות על משפחת ארנבים שכוללת זכר אחד ועשרים וחמש נקבות, אך הרעיון נדחה ושונה למה שאנחנו מכירים (משפחה אנושית שכוללת אח אחד ועשר אחיות), אבל אחד מפרקי הסדרה היה טעימה מהפיילוט של הסדרה בה הוצגה הגרסה הארנבית של משפחת רעש:

  • וורן - אח ל-25 ארנבות. גרסת הארנב של לינקולן רעש.
  • בתי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גרסת הארנב של לורי רעש.
  • בוורלי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. יועצת.. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש, למרות שלבושה דומה לזה של לואן.
  • ביאנקה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. אמנית. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בלה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גותית. גרסת הארנב של לוסי רעש.
  • ברידג'ט - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. מחוברת לטלפון כמו לורי, מה שהופך גם אותה לגרסת ארנב של לורי רעש.
  • בתי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. ישנונית. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברטה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. אתלטית. . גרסת הארנב השנייה של לין רעש.
  • ברוק - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. פרנואידית. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בלייר - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גרסת הארנב של לני רעש.
  • ביילי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גרסת הארנב של לין רעש.
  • ביבי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. ליצנית. גרסת הארנב של לואן רעש.
  • ביפה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. בריטית.. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברנדה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. עצבנית. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. שפית. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברניס - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. בת מזל. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בהולה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. בוקרת. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברברה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. מסתובבת עם גיטרה. גרסת הארנב של לונה רעש.
  • בטני - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. מאורגנת. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בלינדה - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. שדכנית, רומנטית. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברנדט - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גרסת הארנב של לולה רעש. מסתובב עם מגפון.
  • ביאטריס - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. גרסת הארנב של ליסה רעש.
  • בירדי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. חובבת ספרים. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • ברנדי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. מבריקה, נוצצת, מושלמת. . לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בלנץ' - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. אלרגית.. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • בודהי - אחת מהאחיות הארנבות של וורן. היפית.. לא מבוססת על אף אחת מאחיותיו האנושיות של לינקולן רעש.
  • דני - החבר הטוב ביותר של וורן הארנב. בונה. גרסת הבונה של קלייד מקברייד.

משפחת רעש גרסת חוק 63

באחד הפרקים של הסדרה ששמו "אני והבנים" לינקולן מבקש שבמקום 10 אחיות יהיו לו 10 אחים, וליסה שולחת אותו למימד מקביל בו זה באמת ככה, אבל עד מהרה לינקולן מגלה שלא כיף לחיות איתם וחוזר למימד שלו.

  • לוקי רעש - הגרסה הגברית של לורי רעש.
  • לוני רעש - הגרסה הגברית של לני רעש.
  • לוק רעש - הגרסה הגברית של לונה רעש.
  • לאיין רעש - הגרסה הגברית של לואן רעש.
  • לין רעש הבן - הגרסה הגברית של לין רעש הבת. נשאר עם אותו השם כמו הגרסה הנשית שלו.
  • לינקה רעש - הגרסה הנשית של לינקולן רעש. בעצם היא לינקולן שנמצא בגוף של בת והופיעה רק בסוף הפרק.
  • לארס רעש - הגרסה הגברית של לוסי רעש.
  • ליף רעש - הגרסה הגברית של לאנה רעש.
  • לקס רעש - הגרסה הגברית של לולה רעש.
  • לוי רעש - הגרסה הגברית של ליסה רעש.
  • ליאון רעש - הגרסה הגברית של לילי רעש.

משפחת מקברייד

  • קלייד מקברייד - חברו הטוב ביותר של לינקולן ובנם היחיד של הווארד והרולד. בן 11, בכיתה ה'. מאוהב בלורי ושונא את בובי, ולעיתים כאשר היא נמצאת ביחד איתו, הוא מנסה לפגוע בבובי על מנת להיות איתה (אך ללא הצלחה). לעיתים, כאשר קלייד רואה את לורי, הוא מדמם מהאף ומתעלף. פעמים רבות הוא עוזר ללינקולן להתמודד עם בעיות עם אחיותיו. מעריץ את אייס-סאבי. עוזר ללינקולן במבצעים שלו. מעריץ את הסדרה בלרמ"ט, עד שהוא ולינקולן גילו שכל האירועים בסדרה מבוימים. חובב עתיקות. בנוסף נראה שיש לו שני אבות, כלומר, זוג הומוסקסואלי שהתחתן בנישואים חד-מיניים.
  • הווארד והרולד מקברייד - שני אבותיו של קלייד. דאגניים מאוד לבנם, בייחוד הווארד. חובבים עתיקות.

חברים של בני משפחת רעש

שאר החברים של לינקולן

  • ליאם - חבר של לינקולן. גר באסם.
  • ראסטי - חבר של לינקולן. גבוה, ג'ינג'י ובעל תלתלים, יש לו אח בשם רוקי שבו לוסי התאהבה.
  • זאק - חבר של לינקולן. גר ליד כביש מהיר ואוהל קרקס. בעל שיער אדום. חובב עתיקות.
  • סטלה - התלמידה החדשה בית הספר של לינקולן וקלייד. לינקולן וחבריו חשבו שהיא מאוהבת בכל אחד מהם, אך מסתבר שהיא בסך הכול רצתה להתחבר עימם.

קבוצות הספורט של לין

    • פולה - שחקנית בקבוצת הכדורסל של לין. בעלת רגל שבורה ונוהגת לשחק עם קב.
    • מאיה - שחקנית בקבוצת הכדורסל של לין. נוהגת להירדם תמידית.
    • אמי - שחקנית בקבוצת הכדורסל של לין. שיערה מסתיר את עיניה כמו לוסי. נוהגת לצלצל לאימה בפלאפון.
    • דיינה - שחקנית בקבוצת הכדורסל של לין.
    • מרגו רוברטס - שחקנית בקבוצת הכדורגל של לין, וחברתה הטובה ביותר.
      תחרויות היופי של לולה
    • רוקסן - חברה של לולה.
    • צ'יינהה - אחת המתחרות של לולה בתחרות היופי הדרום מזרחית. זכתה בתואר.
    • ג'קי - אחת המתחרות של לולה בתחרות היופי הדרום מזרחית.
    • קלודט - אחת המתחרות של לולה בתחרות היופי הדרום מזרחית.
    • גיל דה לילי - מומחה לתחרויות יופי. דמותו לא נראתה. לינקולן השתמש בספרו על מנת לאמן את לולה לתחרות היופי בפרק "על כתרים וצפרדעים", ובהמשך באותו פרק גם את לאנה על מנת שתתחזה ללולה, לאחר שרגלה של לולה נשבר.
    • דוני דופרין - מנחה תחרות היופי בפרק "על כתרים וצפרדעים", בעל מבטא בריטי.
    • לינדזי מאמי-חומד - בפרק "ארון התהילה", צוינו אותה בזכיית הפרס בתחרות היופי בזמן שלינקולן רצה להשיג גם את הפרס עבור ארון התהילה של משפחת רעש. בפרק "סיפורה של מלשנית", צוינו אותה בתור קנאית ללולה שמקום ראשון, היא שמעה את לינקולן ואז היא סיפרה לו סוד ואמרה שתעביר ללולה שתשמע.
      חבורת הגותים של לוסי אמיר - הבן היחיד בקבוצת הכתיבה של לוסי.

חברים של רוני-אן סנטיאגו

  • סיד צ'אנג- השכנה החדשה בבניין וחברתה החדשה של רוני- אן. יודעת לחקות קולות של ציפורים.
  • ניקי - חברה חדשה של רוני-אן מהעיר.
  • סמיר - חבר חדש של רוני-אן מהעיר. במקור מקנזס.
  • קייסי - חבר חדש של רוני-אן מהעיר.

בתי הספר רויאל וודס

הצוות החינוכי

  • הגברת אגנס ג'ונסון - המחנכת של לינקולן וקלייד. רווקה. התאהבה במאמן פאקאוסקי. התאהבה בשרת בית הספר.
  • גברת דימרטינו - המורה המחליפה של כיתתו של לינקולן וקלייד, כשגברת ג'ונסון קיבלה מכה בקרסול הרגל. כל הבנים בבית הספר מאוהבים בה.
  • המאמן פאקאוסקי - מאמן הספורט של כיתתו של לינקולן וקלייד, צוין בפרק "המורה מחו"ל" כאשר גברת ג'ונסון דרסה את הרגל שלו. היה מאוהב בגברת ג'ונסון עד שוויתרה עליו בגלל דייט כושל והתאהב באחות בית הספר. חלומו היה להיות רקדן של ריקודים איריים. חובב גולף. גר עם אמו בסירה. התאהב באחות בית הספר.
  • ווילבור הוגינס - מנהל בית הספר של לינקולן וקלייד. דמותו נראתה לראשונה בפרק "צפרדעים משוגעות". מעריץ את אייס-סאבי. לא החסיר אף יום לימודים אחד כשהיה ילד. המדריך של קבוצת הכתיבה של לוסי.
  • גברת שריניבס - הגננת של ליסה. מכונה מפי ליסה "גברת אס".
  • שריל- מזכירת בית הספר של לינקולן.
  • האחות בטי - אחות בית הספר, אשר טיפלה במאמן פאקאוסקי כשרדף אחרי לינקולן וקלייד ופרצופו התרסק. מאוהבת בו.

תלמידים נוספים (דמויות משניות)

  • כריסטינה - הילדה השנייה שבה לינקולן מאוהב. לא שומעים אותה מדברת. הופיעה בפרקים: "ארון התהילה" ו"אחים לרוק". בעלת שיער אדום מתולתל.
  • צ'נדלר - ילד מקובל בכיתה של לינקולן, ניצל את לינקולן וקלייד וביקש מהם "חינמים" מלורי, שעבדה במשחקיה כדי לקנות שמלה בסגנון "מתחת למים" עבור הנשף שלה. אך בעלים המשחקיה גילה זאת והכריח אותה לעבוד במזנון שלו ביום הנשף כדי לשלם על כל ה"חינמים" שהיא נתנה ללינקולן, אך לינקולן וויתר על המסיבה של צ'נדלר כדי שלורי תוכל ליהנות מהנשף. אביו עובד במכון לטיהור שפכים. בעל שיער אדום.
  • פנלופי - תלמידה בכיתה של לינקולן וקלייד. מרכיבה משקפיים. הצטוותה לקלייד בפרויקט הביצה בפרק "קליפה קשה".
  • בקי - חברה של לני ולורי. מעריצה את אייס סאבי.
  • צ'אז - חבר של לני ולורי. מעריץ את אייס סאבי.
  • ג'ורדן הבת - חברה של לינקולן וקלייד.
  • דארסי הרמנדולר - ילדה שעמה ליסה התחברה בפרק "על ציונים וחברות". ליסה ניצלה אותה לצורך העלאת הציון שלה, אך לבסוף התחרטה ולמדה לקח.

דמויות משנה

  • פליפ - בעל מזנון ותחנת דלק, אף בעל מספר מזנונים ניידים, גרר. ובנוסף, גם רמאי. בעונה הראשונה היה לבוש בגופיה לבנה, והחל מהעונה השנייה החליף לחולצה אדומה. נוהג לחטט בפחי זבל ביחד עם לאנה. ספונסר של קבוצת הכדורסל "טורקי ג'רקיז", כשהוא עושה זאת על מנת למשוך לקוחות נוספים. משתמש בשמות נוספים: טאקר למכירת כרטיסים ופט למכירת חפצים.
  • צ'סטר "צ'אנק" מונק - איש התחזוקה של לונה. בעל מבטא בריטי. היה כוכב רוק שהיה בצעירותו. בעל הרכב מוזיקלי משלו.
  • מיק סוואגר - זמר רוק והאליל של לונה. פרודיה על הזמר מיק ג'אגר. בפרק "מוזיקה רועשת", לונה נעזרה בו כדי להלחין שיר כדי שהוא יאהב אותה.
  • דוקטור לופז - הפסיכולוגית של משפחת מקברייד. דמותה לא נראתה. קלייד ואבותיו נוטים לצלצל אליה כשמשהו לא נראה להם כשורה.
  • יו - המורה הפרטי של לינקולן שהגיע מאנגליה. כל אחיותיו של לינקולן, לין האב וחיות המחמד מאוהבים בו וכל אחד מקנא בשני.
  • מר מירמור - השכן של משפחת רעש. מדבר לרוב עם לינקולן, שאותו הוא מכנה "רעש". חובב דיג לילי. מגדל ירקות כי הוא חושב שזה זול יותר מלקנות ירקות. מחרים חפצים שנופלים לשטח שלו. בעל משפחה גדולה. לא חוגג את חג המולד מכיוון שהמשפחה שלו גרה רחוק. החל לעבוד בחברת היי טק מהעונה השנייה. אלרגי לאגוזים. בגרסאות הדיבוב העולמיות הוא קרוי "באדי גראוס".
  • ג'ניס - פקידת עירייה שעמה ליסה עושה את ניהול החשבונות דרך הטלפון. דמותה לא נראתה.
  • ברנדון - עמית לעבודה של ריטה רעש. בחור חטוב. בפרק 31 ריטה ביקשה ממנו להסיעה לעבודה על מנת לעורר את קנאתו של בעלה, כשכל תשומת לבו הוקדשה לוואן החדש.
  • ויטו פיליפוניו - לקוח במכולת של משפחת סנטיאגו.
  • סו - מנהלת בית האבות של אלברט. הופיעה בפרק "זקנים חסרי-מנוח". אוסרת לאלברט וללינקולן "לעשות שטויות" בחדר האבות, צוחקת בצחוק מרושע.
  • סקוטס' - זקנה המתניידת עם קלנועית. מתגוררת בבית האבות של אלברט. חלקה תא בכלא של משטרת הקניון עם לינקולן וקלייד בפרק "אחים לרוק". מעריצה את ריפ הארדקור. נולדה באוטו גלידה נטוש.
  • סימור - זקן שמתגורר בבית האבות של אלברט. בעל עין שמאלית שאין לו שליטה עליה. היה מאוהב גם הוא במירטל.
  • ברני - זקן שמתגורר בבית האבות של אלברט. אלברט נתן לו מפתח משוכפל לחדר של אלברט. נוהג לאבד את שיניו בנסיעות בטיולית עקב הבדיחות של לואן.
  • מירטל - בת זוגו של אלברט. אימה החורגת של ריטה וסבתם החורגת של ילדי משפחת רעש. חנקה את נכדיה החורגים מכיוון שהייתה בת יחידה למשפחתה ולא תכננה חיי משפחה בעתיד.

מושא אהבתם של ילדי משפחת רעש

  • צ'ז - מוכר בחנות הבגדים, לני מאוהבת בו.
  • סאם שארפ - נערה רוקרית שלונה מאוהבת בה, ובהמשך הופכת לבת זוגה. יודעת תרנגולית.
  • בני - הבחור שבו לואן מאוהבת. לומד עמה פנטומימה. יש לו מריונטה בשם "גברת תפוח". בפרק "פחד במה", היה הנשיקה הראשונה של לואן.
  • פייג' - מושא אהבתו השלישית של לינקולן.
  • סיילאס - נער גותי, מושא אהבתה השני של לוסי (אחרי רוקי, אחיו הקטן של ראסטי).
  • סקיפי - הבחור שבו לאנה מאוהבת.
  • וונסטון - הבחור שבו לולה מאוהבת.
  • דייוויד - תלמיד הלומד בכיתת הגן של ליסה, שבו ליסה מאוהבת.

דמויות משניות נוספות

  • קלייר - ילדה המשמשת כבעלים של ווטרסון.
  • דוקטור שאטלוורת' - הנציגה מהגן האינטלקטואלי שבה רשמו את לילי.
  • פליפ - בעל מזנון ותחנת דלק, אף בעל מספר מזנונים ניידים, גרר. ובנוסף, גם רמאי. בעונה הראשונה היה לבוש בגופיה לבנה, והחל מהעונה השנייה החליף לחולצה אדומה. נוהג לחטט בפחי זבל ביחד עם לאנה. ספונסר של קבוצת הכדורסל "טורקי ג'רקיז", כשהוא עושה זאת על מנת למשוך לקוחות נוספים. משתמש בשמות נוספים: טאקר למכירת כרטיסים ופט למכירת חפצים.
  • צ'סטר "צ'אנק" מונק - איש התחזוקה של לונה. בעל מבטא בריטי. היה כוכב רוק שהיה בצעירותו. בעל הרכב מוזיקלי משלו.
  • מיק סוואגר - זמר רוק והאליל של לונה. פרודיה על הזמר מיק ג'אגר. בפרק "מוזיקה רועשת", לונה נעזרה בו כדי להלחין שיר כדי שהוא יאהב אותה.
  • דוקטור לופז - הפסיכולוגית של משפחת מקברייד. דמותה לא נראתה. קלייד ואבותיו נוטים לצלצל אליה כשמשהו לא נראה להם כשורה.
  • יו - המורה הפרטי של לינקולן שהגיע מאנגליה. כל אחיותיו של לינקולן, לין האב וחיות המחמד מאוהבים בו וכל אחד מקנא בשני.
  • מר מירמור - השכן של משפחת רעש. מדבר לרוב עם לינקולן, שאותו הוא מכנה "רעש". חובב דיג לילי. מגדל ירקות כי הוא חושב שזה זול יותר מלקנות ירקות. מחרים חפצים שנופלים לשטח שלו. בעל משפחה גדולה. לא חוגג את חג המולד מכיוון שהמשפחה שלו גרה רחוק. החל לעבוד בחברת היי טק מהעונה השנייה. אלרגי לאגוזים. בגרסאות הדיבוב העולמיות הוא קרוי "באדי גראוס".
  • ג'ניס - פקידת עירייה שעמה ליסה עושה את ניהול החשבונות דרך הטלפון. דמותה לא נראתה.
  • ברנדון - עמית לעבודה של ריטה רעש. בחור חטוב. בפרק 31 ריטה ביקשה ממנו להסיעה לעבודה על מנת לעורר את קנאתו של בעלה, כשכל תשומת לבו הוקדשה לוואן החדש.
  • ויטו פיליפוניו - לקוח במכולת של משפחת סנטיאגו.
  • טיבון - האופנוען שעמו אלברט התיידד.
  • מנהלת בלו בל - הופיעה בפרק "אחיות צופות". מנהלת הצופים של לולה ולאנה במחנה "בלו בל", אחראית גם לתת תגים. היא זאת שאמרה שהשבט מיועד לבנות בלבד.
  • ביל באק - היוצר של אייס סאבי. מושא הערצתם של קלייד, לינקולן ומר הוגינס.
  • שרון דמונה - בעלת הדירה הקודמת בו גרים משפחת רעש. הסתירה 500& בדירה. לין האב הוא למעשה שרון. דמותה לא נראתה.
  • פריץ - עובד במלון "רויאל וודס ספא", לני הייתה האיש מאחורי פריץ.
  • שמיטי - לוכד הכלבים. עובד במכלאת "גרין מייל".
  • השף סרגיי - המעסיק החדש של לין האב. בעל מסעדה רוסית.
  • האנטר ספקטור- המנחה של בלרמ"ט. מציג כביכול שהוא צייד רוחות, אך למעשה הוא מביים את הכול.
  • פאני- בעלת חנות המתיחות שבה לואן קונה את הטריקים שלה.
  • ג'נסי ובאמפר ייטס (האב) - שכנים שעברו להתגורר ליד משפ' רעש בפרק "מתח עתידי". יש להם ארבעה ילדים: ביאטריקס, בל, באמפר (ג'וניור) וביו. מאמינים בעידוד הפוטנציאל שגלום בילדיהם.
  • קירק פוג - מנחה השעשועון "אגדות המקדש הנסתר".
  • ריפ הארדקור - מומחה ההישרדות בטבע. מושא הערצה של לינקולן. לינקולן השתמש בספרו על מנת לאתר את חמש אחיותיו הקטנות בקניון.
  • קוטארו - חברו להרכב של לין האב. מנגן בקלידים. בעל מסחרית בדיוק כמוהו. בפרק "המסעדה של לין" התחיל לעבוד במסעדה שלו.
  • סטן וסטיק סטנקו - המתחרים של לינקולן ואביו בפרק "אגדות". בעיניהם הם חושבים שהם עצמם קשוחים.
  • בובי פלטשר - נהגת המרוצים, מושא הערצה של לאנה.
  • קרול פינגרי - בת כיתתה של לורי והיריבה הגדולה שלה.
  • אדווין - ערפד. דמות בסדרה "ערפדים במלנכוליה". מושא הערצה של לוסי. יש לה פסל בדמותו בחדר שלה ושל לין.
  • ג'רי קלינג - חקלאי שמגדל דובדבנים. מכונה "מלך הדובדבנים". בעל מותג משלו.
  • בלייק ברדלי - שחקן במגלם בסדרה "ערפדים במלנכוליה" את קרוב המשפחה של אדווין, טריסטן. מושא ההערצה של לני ולורי.
  • גריזלדה - ערפדית. דמות בסדרה "ערפדים במלנכוליה". מושא האהבה של אדווין. הפכה את טריסטן לערפד על ידי נשיכה.
  • שופנר - השוטרת שחילקה דוחות לריטה.
  • קתרין מוליגן - כתבת שטח שהופיעה במספר פרקים בסדרה. מדברת על עצמה בגוף שלישי.
  • פיונה - מוכרת נוספת בחנות הבגדים שבה עובדת לני.
  • גברת קרמייקל - המעסיקה של לני ופיונה בחנות הבגדים בקניון של "רוייל וודס". בנה חובב גיבורי על.
  • נורם - אב הבית של בית הספר של לינקולן וקלייד.
  • קמיל מקולי - הילדה שעליה שמרה לין. אחותו של קיילב.
  • קיילב מקולי - הילד שעליו לין שמרה. אחיה של קמיל.
  • החמישייה של משפחת פוקס - חמישיית ילדים מופרעת שלין נמצאה בתור השמרטפית המושלמת עבורם.
  • גברת לואיס - הלקוחה של לני בשמרטפות.
  • דאג - מנחה תוכנית הריאליטי שבו לונה השתתפה. רצה שלונה תשנה את תדמיתה למען פרסום עולמי.
  • מישל - מנחה עם מישל את תוכנית הריאליטי שבו לונה השתתפה. כמו דאג, גם היא רצתה שלונה תשנה את תדמיתה למען פרסום עולמי.
  • מיגל - מוכר נוסף בחנות הבגדים שבה עובדת לני. עובד גם כמורה ליוגה.
  • ג'קי - חברה של לני מבית הספר. יש לה אח קטן.
  • מנדי - חברה של לני מבית הספר.
  • המנהלת רמירז - המנהלת של הביה"ס שבו לומדת לין.
  • דר' ג'יי - המדענית שהזמינה את ליסה לעבור למעבדה שלה.
  • רוקי - אחיו הקטן של ראסטי. לוסי התאהבה בו והשתנתה על מנת שלא להבהיל אותו כדרכה.
  • ניבּליק - מאמן מאוניברסיטת פיירוויי שבא לבחון את לורי על מנת שתתקבל לאוניברסיטה שלהם.
  • לינווד רעש - אחד מאבות אבותיהם של משפחת רעש. היחיד שסבל במשפחתם מפלטפוס.
  • המפקחת צ'ן - המפקחת של בתי הספר ברויאל וודס.
  • גראנט - עובד במסעדה של לין. בעבר עבד בהמבורגרייה.
  • גברת ברנדדו - המורה לדרמה של בובי. עבדה ב"בקתת הפחד". ביימה את ההצגה שבה לואן השתתפה.
  • מר וויבריד - משרת במשמרות הזה"ב. עבד ב"בקתת הפחד".
  • רובי - לומדת בבית ספר של לואן.
  • אלפרד - מוכר בחנות העתיקות שבה ביקר קלייד.
  • סטנלי צ'אנג- אביה של סיד. נהג ברכבת התחתית.
  • בקה צ'אנג- אימה של סיד. מטפלת בגן החיות. לעיתים מביאה את החיות לביתם.
  • אדילייד- אחותה הקטנה של סיד.
  • מרגריטה- בעלת מכון היופי בשכונה של רוני-אן.
  • מר סקאלי- בעל הבניין של משפחת קאזה-גרנדה. יש לו מספר בניינים אחרים בבעלותו. התגורר בילדותו מול חברו.
  • ארתורו סנדיאגו- אביהם של בובי ורוני-אן. בעלה לשעבר של מריה. וטרינר במקצועו.
  • גברת קרניקי- לקוחה ושכנה של משפחת קאזה-גרנדה.
  • ּפָאר- שליח שעובד עבור משפחת קאזה-גרנדה.

חיות המחמד

  • צ'ארלס - כלב, נקרא על שם צ'ארלס מ. שולץ. בעל מלונה משלו.
  • קליפורד (קליף) - חתול, נקרא על שם קליף סטררט, לורי הבטיחה ללינקולן שאם הוא האחראי, אז הוא צריך להושיב את קליף על ארגז החול.
  • וולט - קנרית, נקרא על שמם של וולט דיסני ושל וולט קלי. הוא גר בכלוב ובבית ציפורים. כשלינקולן לקח את בית הציפורים שלו על מנת לרמות בשיעורי הנגרות שלו, הוא לא היה מרוצה מזה.
  • ג'יאו - אוגר המתנייד עם כדור אוגרים וחיית המחמד היחידה אשר עושה את צרכיה באסלה. בפרק "מפוצצים" לין השתמש בו כבפותחן קופסאות. מצוין שהוא האחרון שאומץ מבין חיות הבית הרשמיות של משפחת רעש, מכיוון שהוא לא נראה בפלשבקים כגור. נקרא על שם ג'ורג' מק'מאנוס.
  • איזי - הלטאה של לאנה, ממין נקבה. מתגוררת במיכל שהיה שייך בעבר לסימור, הקרפד שלה.
  • סימור - הקרפד לשעבר של לאנה, ממין זכר. נעלם משום שהוא השמיע רעש שהרס ללולה את האיפור והיא "העלימה" אותו (דבר זה ייתכן כלא נכון, מכיוון שהבנות רצו לעבוד על לינקולן).
  • הופס - הצפרדע של לאנה. הוא יודע לתת ביט ברמיקסים של לאנה, כמו בפרק "על כתרים וצפרדעים". היה בעל חיים שהיה בטבע שבחר בלאנה להיות הבעלים שלו. ישן עמה כל לילה.
  • אל דיאבלו - הנחש של לאנה. בפרק "הצלחה בין לילה", הוא חנק את קלייד מרוב שהוא חיבב אותו.
  • גרי - ארנב המחמד של לואן. גר בתוך כובע קסמים.
  • העטלפים של לוסי - לא ידוע עליהם הרבה, פרט לעובדה שהם אוהבים להתלות על שיערותיה של לוסי, ולאחד מהם קוראים ניבים. כאשר הם ישנים, הם נשענים על התקרה.
  • ביסי - עכברוש המחמד של לאנה.
  • פרנק - עכבישה מסוג טרנטולה, מתגוררת במיכל בכיתה של לינקולן. כולם בהתחלה חשבו שהיא עכביש ממין זכר. הטילה ביצים במערכת האוורור שליד החדר של לני ולורי. לני היא היחידה שהיא מפחדת ממנה.
  • אשפי - מפלצת שעשויה מזבל שליסה יצרה. כמו כן, הזבל הוא המזון העיקרי שלה ויש לה חולשה לתינוקות.
  • מדע - יצור עם זרועות של תמנון שליסה יצרה (לא ניתן לדעת מהו בדיוק המדע). המדע הופיע בפרק 3, הוא יכול לשמש כצורך לניקוי וסידור, אך הוא לפעמים עושה בעיות.
  • קלאופטרה - החתולה של משפחת מקברייד. כאשר היא לא מתנהגת יפה, שמים אותה בכלוב פסק הזמן. נקראה על שם קלאופטרה.
  • נפרטיטי - החתולה השנייה של משפחת מקברייד. משמשת כאחות קטנה לקלאופטרה. נקראה על שם נפרטיטי.
  • מיצי - החתולה של דודה רות.
  • פישר - דג הזהב של העבודה של ריטה.
  • החיות הנוספות של לאנה - ללאנה יש חיות נוספות שלא צוינו שמותיהן, כגון: עטלפים משל עצמה, ברווזונים, חזיר וקוף.
  • פיטי - תוכי מחמד, גרה בחנות החיות המחמד של רויאל וודס, הופיעה בפרק "רשימת-מטלות".
  • ווטרסון - גור כלבים שלאנה מצאה. גרם לשאר חיות הבית לקנא. שייך לילדה בשם "קלייר".
  • לאלו - הכלב של משפחת קאזאגרנד.
  • סרג'יו - התוכי המדבר של משפחת קאזאגרנד. התאהב בבובי לאחר ששתה שיקוי אהבה. לפני זה שנא את בובי, משום שהוא כמעט הרג אותו. בעונה הרביעית מצוין שהוא מתגורר בחדרו של בובי. עורך מסיבות בחנות כל ערב, דבר שגרם לבזבוזי החשמל והמים אצל המשפחה.
  • שחי - הפשפש של לאנה.
  • הסנאי של ריטה - סנאי שעמו ריטה התיידדה בפרק "שירות אמא".
  • וירג'ינה (ג'יני) - החזירה של ליאם.
  • קוף המעבדה של ליסה - קוף שהופיע בפרק "המדענית המטורפת".
  • קציצה- איגואנה שמתגוררת אצל סיד. מתגוררת בגן החיות.
  • כנופיית החתולים - חבורת חתולי רחוב שחורים שתוקפת לעיתים את מי שנמצא בקרבתם.

שידור

עונה מספר פרקים בעונה תקופת שידור מקורית ארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראל ישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 26 2 במאי 2016 8 בנובמבר 2016 15 במאי 2016[2] 1 בנובמבר 2016
2 26 9 בנובמבר 2016 1 בדצמבר 2017 19 במרץ 2017 25 בדצמבר 2017
3 26 19 בינואר 2018 7 במרץ 2019 22 באפריל 2018 21 באפריל 2019
4 26 27 במאי 2019 11 באוגוסט 2019

פרקים

עונה 1

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרקארצות הבריתארצות הברית שם הפרקישראלישראל תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
1 1-א Left in the Dark לבד בחושך 2 במאי 2016 15 במאי 2016
1-ב Get the Message להעביר את המסר
2 2-א Heavy Meddle לדחוף את האף 3 במאי 2016 16 במאי 2016
2-ב Making the Case ארון התהילה
3 3-א Driving Miss Hazy הנהגים של מיס לני 9 במאי 2016 17 במאי 2016
3-ב No Guts, No Glori המפקדת לורי 10 במאי 2016
4 4-א The Sweet Spot הנקודה הטובה 6 במאי 2016 18 במאי 2016
4-ב A Tale of Two Tables בין שני שולחנות
5 5-א Project Loud House המשימה: משפחת רעש 5 במאי 2016 19 במאי 2016
5-ב In Tents Debate בין שני מחנות
6 6-א Sound of Silence צליל השקט 19 במאי 2016 22 במאי 2016
6-ב Space Invader הפלישה לחלל 20 במאי 2016
7 7-א Picture Perfect תמונה מושלמת 11 במאי 2016 23 במאי 2016
7-ב Undie Pressure הרגל מגונה 12 במאי 2016
8 8-א Linc or Swim לשחות עם הזרם 13 במאי 2016 24 במאי 2016
8-ב Changing the Baby חינוך טוב 18 במאי 2016
9 9-א Overnight Success הצלחה בן-לילה 20 ביולי 2016 25 במאי 2016
9-ב Ties That Bind קשר משפחתי 7 ביוני 2016
10 10-א Hand-Me-Downer מדור לדור 16 במאי 2016 26 במאי 2016
10-ב Sleuth or Consequences אסלת האופל 17 במאי 2016
11 11-א Butterfly Effect אפקט הפרפר 9 ביוני 2016 29 במאי 2016
11-ב The Green House בית ירוק 8 ביוני 2016
12 12-א Along Came a Sister העכביש והאחות 4 במאי 2016 30 במאי 2016
12-ב Chore and Peace מטלה ושלום
13 13-א For Bros About to Rock אחים לרוק 6 ביוני 2016 31 במאי 2016
13-ב It's a Loud, Loud, Loud, Loud, House מטורף, מטורף, מטורף, מטורף בבית 10 ביוני 2016
14 14-א Toads and Tiaras על כתרים וצפרדעים 21 ביולי 2016 16 באוקטובר 2016
14-ב Two Boys and a Baby שני בנים ותינוקת 19 ביולי 2016
15 15-א Cover Girls סיפור כיסוי 1 באוגוסט 2016 17 באוקטובר 2016
15-ב Save the Date החברה של לינקולן 4 באוגוסט 2016
16 16-א Attention Deficit תשומת לב בלעדית 3 באוגוסט 2016 18 באוקטובר 2016
16-ב Out on a Limo הלימוזינה של לינקולן 2 באוגוסט 2016
17 17-א House Music מוזיקה רועשת 18 ביולי 2016 19 באוקטובר 2016
17-ב A Novel Idea סיפור בהמשכים 22 ביולי 2016
18 18-א April Fools Rules אחד באפריל 23 בספטמבר 2016 20 באוקטובר 2016
18-ב Cereal Offender דגנים מסוכנים 18 באוקטובר 2016
19 19-א Lincoln Loud: Girl Guru לינקולן רעש: גורו-בנות 13 בספטמבר 2016 23 באוקטובר 2016
19-ב Come Sale Away מכירה תחרותית 12 בספטמבר 2016
20 20-א Roughin' It בחיק הטבע 14 בספטמבר 2016 24 באוקטובר 2016
20-ב The Waiting Game משחק ההמתנה 15 בספטמבר 2016
21 21-א The Loudest Yard רעש במגרש 16 בספטמבר 2016 25 באוקטובר 2016
21-ב Raw Deal הקלפים שקיבלת 19 באוקטובר 2016
22 22-א Dance, Dance Resolution לרקוד כאילו אף אחד לא רואה 19 בספטמבר 2016 26 באוקטובר 2016
22-ב A Fair to Remember על אהבה וחברות 20 בספטמבר 2016
23 23-א One of the Boys אני והבנים 17 באוקטובר 2016 27 באוקטובר 2016
23-ב A Tattler's Tale סיפורה של מלשנית 21 בספטמבר 2016
24 24-א Funny Business עסקי הצחוק 7 בנובמבר 2016 30 באוקטובר 2016
24-ב Snow Bored שיעמום בשלג 8 בנובמבר 2016
25 25-א The Price of Admission מחיר של כרטיס 15 באוקטובר 2016 31 באוקטובר 2016
25-ב One Flu Over the Loud House השפעת הגדולה
26 26-א Study Muffin המורה מחו"ל 20 באוקטובר 2016 1 בנובמבר 2016
26-ב Homespun הסופה הגדולה 22 בספטמבר 2016

עונה 2

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרקארצות הבריתארצות הברית שם הפרקישראלישראל תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
27 1 11 Louds a Leapin' הרעשנים בחג המולד 25 בנובמבר 2016 19 במרץ 2017
28 2-א Intern for the Worse המתמחים הגרועים ביותר 9 בנובמבר 2016 20 במרץ 2017
2-ב The Old and the Restless זקנים חסרי-מנוח 10 בנובמבר 2016
29 3-א Baby Steps צעדים ראשונים 10 בינואר 2017 21 במרץ 2017
3-ב Brawl in the Family בלגן במשפחה 11 בינואר 2017
30 4-א Suite and Sour רעש במלון 9 בינואר 2017 22 במרץ 2017
4-ב Back in Black שחור זה הוורוד החדש 12 בינואר 2017
31 5-א Making the Grade ליסה החדשה 24 בפברואר 2017 23 במרץ 2017
5-ב Vantastic Voyage המסע המופלא בוואן 23 בפברואר 2017
32 6-א Patching Things Up אחיות צופות 15 במרץ 2017 26 במרץ 2017
6-ב Cheater by the Dozen הבוגד 16 במרץ 2017
33 7-א Lock 'N' Loud רעשנים נעולים 22 בפברואר 2017 27 במרץ 2017
7-ב The Whole Picture התמונה כולה 21 בפברואר 2017
34 8-א No Such Luck אין לי מזל 13 במרץ 2017 18 ביוני 2017
8-ב Frog Wild צפרדעים משוגעות 14 במרץ 2017
35 9-א Kick the Bucket List רשימת-מטלות 10 באפריל 2017 19 ביוני 2017
9-ב Party Down המסיבה הגדולה 11 באפריל 2017
36 10-א Fed Up מפוצצים 12 באפריל 2017 20 ביוני 2017
10-ב Shell Shock קליפה קשה 13 באפריל 2017
37 11-א Pulp Friction קומיקס להמונים 14 באפריל 2017 21 ביוני 2017
11-ב Pets Peeved חיי-כלב 15 במאי 2017
38 12-א Potty Mouth פה מלוכלך 14 ביוני 2017 22 ביוני 2017
12-ב L is For Love אהבה באוויר 15 ביוני 2017
39 13 The Loudest Mission: Relative Chaos כאוס יחסי 29 במאי 2017 25 ביוני 2017
40 14-א Out of the Picture מחוץ לתמונה 16 במאי 2017 26 ביוני 2017
14-ב Room with a Feud עוברים דירה 17 במאי 2017
41 15-א Back Out There להתגבר עליה 12 ביוני 2017 10 בדצמבר 2017
15-ב Spell It Out שקט קסום 18 במאי 2017
42 16-א Fool's Paradise גן עדן של שוטים 13 ביוני 2017 11 בדצמבר 2017
16-ב Job Insecurity ביטחון תעסוקתי 25 ביולי 2017
43 17-א ?ARGGH! You For Real אאאררג! אתה אמיתי? 24 ביולי 2017 12 בדצמבר 2017
17-ב Garage Banned הבית החדש של לורי
44 18-א Change of Heart לחנך את קלייד 26 ביולי 2017 13 בדצמבר 2017
18-ב Health Kicked העיקר הבריאות 27 ביולי 2017
45 19-א Future Tense מתח עתידי 18 בספטמבר 2017 14 בדצמבר 2017
19-ב Lynner Takes All לין זוכה בכול 28 ביולי 2017
46 20-א Yes Man יס-מן 19 בספטמבר 2017 17 בדצמבר 2017
20-ב ?Friend or Faux על ציונים וחברות 20 בספטמבר 2017
47 21-א No Laughing Matter זה לא מצחיק 21 בספטמבר 2017 18 בדצמבר 2017
21-ב No Spoilers בלי ספוילרים 16 באוקטובר 2017
48 22-א Legends אגדות 11 בנובמבר 2017 19 בדצמבר 2017
22-ב Mall of Duty שדה-קרב בקניון
49 23-א Read Aloud רעש, קוראים כאן 17 באוקטובר 2017 20 בדצמבר 2017
23-ב Not a Loud בלי רעש 18 באוקטובר 2017
50 24 !Tricked בלגן בהאלווין! 13 באוקטובר 2017 21 בדצמבר 2017
51 25-א The Crying Dame משחק הדמעות! 24 בנובמבר 2017 24 בדצמבר 2017
25-ב Anti-Social לא חברתי
52 26-א Snow Way Down דרך חלקה למטה 1 בדצמבר 2017 25 בדצמבר 2017
26-ב Snow Way Out שלג בכל מקום

עונה 3

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרקארצות הבריתארצות הברית[3] שם הפרקישראלישראל תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
53 1 !Tripped הטיול 25 ביוני 2018 1 ביולי 2018
54 2-א White Hare הארנב הלבן 2 בפברואר 2018 22 באפריל 2018
2-ב Insta-gran סבתוש
55 3-א Roadie to Nowhere פנטזיית רוקנרול 19 בינואר 2018 23 באפריל 2018
3-ב A Fridge Too Far מקרר אחד זה לא מספיק
56 4-א Selfie Improvement סלפי לפנים 26 בינואר 2018 24 באפריל 2018
4-ב No Place Like Homeschool אין כמו ללמוד בבית
57 5-א City Slickers עירוניים 9 בפברואר 2018 25 באפריל 2018
5-ב Fool Me Twice אל תמתחי אותי
58 6-א Net Gains מלכות הסלים 9 במרץ 2018 26 באפריל 2018
6-ב Pipe Dreams חלומות בצנרת 16 במרץ 2018
59 7-א Fandom Pains האחיות המעריצות 30 במרץ 2018 2 ביולי 2018
7-ב Rita Her Rights שירות אמא 6 באפריל 2018
60 8-א Teachers' Union מורים מאוהבים 13 באפריל 2018 3 ביולי 2018
8-ב Head Poet's Anxiety חרדתה של המשוררת 4 ביוני 2018
61 9-א The Mad Scientist המדענית המטורפת 5 ביוני 2018 16 בדצמבר 2018
9-ב Missed Connection בעיות תקשורת 20 בספטמבר 2018
62 10-א Friendzy קלף האירוח 6 ביוני 2018 4 ביולי 2018
10-ב Deal Me Out אס חזק 7 ביוני 2018
63 11-א Pasture Bedtime ישנים באסם 26 ביוני 2018 5 ביולי 2018
11-ב Shop Girl הלני החדשה
64 12-א Gown and Out תחרות יופי 1 באוגוסט 2018 4 בדצמבר 2018
12-ב Breaking Dad לילי ואבא 30 ביולי 2018
65 13-א Ruthless People מחליפים מקומות 28 ביוני 2018 5 בדצמבר 2018
13-ב ?What Wood Lincoln Do לינקולן הנגר 27 ביוני 2018
66 14-א Scales of Justice הדגים והחרדל 20 ביולי 2018 6 בדצמבר 2018
14-ב Crimes of Fashion פשעי אופנה
67 15-א Absent Minded קלייד המושלם 31 ביולי 2018 9 בדצמבר 2018
15-ב Be Stella My Heart סטלה אהובתי 2 באוגוסט 2018
68 16-א Sitting Bull לין השמרטפית 18 בספטמבר 2018 10 בדצמבר 2018
16-ב The Spies Who Loved Me המרגלים שאהבו אותי 19 בספטמבר 2018
69 17 Really Loud Music לנגן חזק 23 בנובמבר 2018 11 בדצמבר 2018
70 18-א House of Lies בית השקרים 17 בספטמבר 2018 12 בדצמבר 2018
18-ב Game Boys הסנאפ
71 19-א Everybody Loves Leni כולם אוהבים את לני 9 באוקטובר 2018 13 בדצמבר 2018
19-ב Middle Men חטיבת ביניים 10 באוקטובר 2018
72 20-א Jeers for Fears ביתן הפחד 11 באוקטובר 2018 11 באפריל 2019
20-ב Tea Tale Heart מסיבת תה 12 באוקטובר 2018
73 21 The Loudest Thanksgiving חוגגים ביחד 12 בנובמבר 2018 14 באפריל 2019
74 22-א Predict Ability לינקולן הצפוי 4 בפברואר 2019 15 באפריל 2019
22-ב Driving Ambition העתיד של לורי 5 בפברואר 2019
75 23-א Home of the Fave הפליות 6 בפברואר 2019 16 באפריל 2019
23-ב Hero Today, Gone Tomorrow גיבורה לרגע 7 בפברואר 2019
76 24-א The Write Stuff קבוצת כתיבה 4 במרץ 2019 17 באפריל 2019
24-ב Racing Hearts המסע המופלא 5 במרץ 2019
77 25-א Stage Plight פחד במה 6 במרץ 2019 18 באפריל 2019
25-ב Antiqued Off עתיקות 7 במרץ 2019
78 26 !Cooked המסעדה של אבא 18 בפברואר 2019 21 באפריל 2019

עונה 4

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרקארצות הבריתארצות הברית שם הפרקישראלישראל תאריך שידור מקוריארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
79 1 Friended! with the Casagrandes הדירה הריקה 27 במאי 2019 11 באוגוסט 2019
80 2-א Power Play with the Casagrandes משחקי כוח 10 ביוני 2019 12 באוגוסט 2019
2-ב Room for Improvement with the Casagrandes חדר משופר 11 ביוני 2019
81 3-א Roll Model with the Casagrandes גיבורים 12 ביוני 2019 13 באוגוסט 2019
3-ב No Show with the Casagrandes טלנובלה 13 ביוני 2019
82 4-א Face the Music with the Casagrandes פחד במה 17 ביוני 2019 14 באוגוסט 2019
4-ב Pranks for the Memories with the Casagrandes רוני-אן וקרלוטה 18 ביוני 2019
83 5-א Store Wars with the Casagrandes מלחמת החנויות 19 ביוני 2019 15 באוגוסט 2019
5-ב Lucha Fever with the Casagrandes חולה 20 ביוני 2019
84 6-א Washed Up על אי בודד 15 ביולי 2019 24 בדצמבר 2019
6-ב Recipe for Disaster 16 ביולי 2019
85 7-א Present Tense המתנה המושלמת 17 ביולי 2019 24 בדצמבר 2019
7-ב Any Given Sundae 18 ביולי 2019
86 8-א Can't Hardly Wait 26 באוקטובר 2019
8-ב A Mutt Above
87 9-א Love Birds 2 בנובמבר 2019
9-ב Rocket Men
88 10-א A Grave Mistake 2 בספטמבר 2019
10-ב Leader of the Rack
89 11-א Tails of Woe 19 באוקטובר 2019
11-ב Last Loud on Earth
90 12-א Stall Monitor 9 בנובמבר 2019
12-ב A Pimple Plan
91 13 Kings of the Con 14 באוקטובר 2019
92 14-א Good Sports 16 בנובמבר 2019
14-ב Geriantics

הרעשנים: הסרט

בתאריך 28 במרץ 2017, נשיא הקולנוע של סרטי פרמאונט, מארק אוונס הודיע שסרט המבוסס על הסדרה נקבע לצאת לאור ב-7 בפברואר 2020.[4] עם זאת, בינואר 2019, פרמאונט הסיר את הסרט מלוח הזמנים שלהם. בתאריך 5 בפברואר 2019, הוכרז כי הסרט יהיה במקום להיות משוחרר לנטפליקס. ב-30 באפריל 2019, הוכרז כי הסרט ישוחרר מתישהו בשנת 2021. ב-20 ביוני 2019, קווין סאליבן הצהיר כי הוא השלים את הטיוטה של הסרט.

סדרת-בת

סדרת הבת אשר נמצאה בעונה ה-4 של הרעשנים, עוסקת במשפחה של בובי ורוני-אן 'משפחת קאזה גרנדה' ושימשה כפיילוט לסדרת הבת הנושאת את אותו השם.

קישורים חיצוניים

  • "הרעשנים", באתר האינטרנט של ניקלודיאון ישראל
  • "הרעשנים", באתר ויקיפדיית הרעשנים הישראלית

הערות שוליים

  1. ^ "Nickelodeon Orders Animated Short 'The Loud House' to Series (Exclusive)". The Hollywood Reporter (באנגלית). נבדק ב-2018-07-28.
  2. ^ בישראל
  3. ^ אם הפרק לא שודר בתרגום לעברית, שמו ייכתב באנגלית עד לשידורו בישראל.
  4. ^ D'Alessandro, Anthony (28 במרץ 2017). "Paramount Teases Its Nickelodeon-Based Feature Toon Lineup Including 'The Loud House' – CinemaCon". Deadline. נבדק ב-28 במרץ 2017. {{cite web}}: (עזרה)