מיכה אוזין סליאן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ הסרת שדות מיושנים ריקים
Girlcute1995 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 18: שורה 18:


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==
השתתף בהצגות ב[[תיאטרון הבימה]], בין השאר בהצגות "[[בוסתן ספרדי]]" ו"נאסר א-דין".
לאחר שירותו הצבאי בלהקה צבאית, נרשם ללימודי משחק בניסן נתיב, אותם סיים בהצטיינות. השתתף בהצגות ב[[תיאטרון הבימה]], בין השאר בהצגות "[[בוסתן ספרדי]]" ו"נאסר א-דין".


בטלוויזיה השתתף ב-[[1992]] בסדרת הטלוויזיה "[[רחוב סומסום (ישראל)#הסדרה השנייה - שלום סומסום|שלום סומסום]]" שם גילם [[מציל]]; ב-[[1997]] גילם את יובל ([[תפקיד אורח]]) ב[[טלנובלה]] "[[רמת אביב גימל]]"; ב-[[2001]] גילם את עופר בסדרת הטלוויזיה "[[שמש (סדרת טלוויזיה)|שמש]]" וב-[[2001]] גילם את בנצי בסדרת הטלוויזיה "[[החבר'ה הטובים (סדרת טלוויזיה)|החבר'ה הטובים]]".
בטלוויזיה השתתף ב-[[1992]] בסדרת הטלוויזיה "[[רחוב סומסום (ישראל)#הסדרה השנייה - שלום סומסום|שלום סומסום]]" שם גילם [[מציל]]; ב-[[1997]] גילם את יובל ([[תפקיד אורח]]) ב[[טלנובלה]] "[[רמת אביב גימל]]"; ב-[[2001]] גילם את עופר בסדרת הטלוויזיה "[[שמש (סדרת טלוויזיה)|שמש]]" וב-[[2001]] גילם את בנצי בסדרת הטלוויזיה "[[החבר'ה הטובים (סדרת טלוויזיה)|החבר'ה הטובים]]".

גרסה מ־22:57, 27 בדצמבר 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים ריקים [ דמות, שפה מועדפת ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ שנות הפעילות, קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מיכה אוזין סליאן
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 24 באפריל 1962 (בן 61)
פתח תקווה
שם במה מיכה אוזין סליאן
שם לידה מיכאל מורים עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת דיבוב
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1990 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים סטודיו למשחק ניסן נתיב עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מיכה אוזין סליאן (נולד ב-24 באפריל 1962 בפתח תקווה בשם מיכאל מורים) הוא שחקן, קריין ומדבב ישראלי.

ביוגרפיה

לאחר שירותו הצבאי בלהקה צבאית, נרשם ללימודי משחק בניסן נתיב, אותם סיים בהצטיינות. השתתף בהצגות בתיאטרון הבימה, בין השאר בהצגות "בוסתן ספרדי" ו"נאסר א-דין".

בטלוויזיה השתתף ב-1992 בסדרת הטלוויזיה "שלום סומסום" שם גילם מציל; ב-1997 גילם את יובל (תפקיד אורח) בטלנובלה "רמת אביב גימל"; ב-2001 גילם את עופר בסדרת הטלוויזיה "שמש" וב-2001 גילם את בנצי בסדרת הטלוויזיה "החבר'ה הטובים".

בקולנוע, גילם ב-2004 את סטאנלי בסרט הקולנוע של אבי נשר "סוף העולם שמאלה". ב-2005 הורשע בעבירות של מעשים מגונים ותקיפת השחקנית שחף סגל, ונגזרו עליו 20 חודשי מאסר על תנאי.[1] ב-2013 השתתף בפרסומת של חברת HOT ביחד עם רמי הויברגר. כן גילם את מאיר דיזנגוף כחלק ממשימה בתוכנית המציאות "המירוץ למיליון".

קריירת דיבוב

לאורך השנים השתתף בדיבוב דמויות בסדרות אנימציה וסרטי הנפשה. ביניהם: ב-1991 השתתף בדיבוב הסרט "חוות החיות" ודיבב את היחפן בסרט "היפהפייה והיחפן". ב-1994 דיבב בסדרת הטלוויזיה "לוני טונס" את יוסמיטי סאם, השריף המשוגע בעל השפם האדום הארוך (לאחר שמעון כהן ולפני עמי מנדלמן); את טאז השד הטסמני (לאחר מותו של יוני חן); ואת פפה לה-פיו הבואש. באותה שנה דיבב גם את רוק בוטום בסדרה "פליקס החתול". ב-1995 דיבב את מודו בסדרה "האופנוברים ממאדים", ודיבב דמויות שונות ב-"הצ’יפמאנקס". ב-1996 דיבב את ד"ר קורט (הלטאה), את קינגפין ואת קרייבן הצייד בסדרת הטלוויזיה "ספיידרמן"; ודיבב את ספיד בסרט "סוד הממלכה הקסומה". ב-1997 דיבב חמש דמויות בסרט "ספייס ג'אם". ב-1997 דיבב את קפטן הוק בסרט "פיטר פן". ב-1998 דיבב את שרדר לצד יהויכין פרידלנדר בסדרת הטלוויזיה "צבי הנינג'ה - הדור הבא".

ב-2000 דיבב את מיוטו ב-"פוקימון - הסרט הראשון" ואת זורג בסרט "צעצוע של סיפור 2". ב-2001 דיבב שתי דמויות בסרט "מפלצות בע"מ", ודיבב את מצנפת המיון ואת הלורד וולדמורט בסרט "הארי פוטר ואבן החכמים". כמו כן דיבב את אובליקס בסרטים של אסטריקס. ב-2003 דיבב את קולונל האטי הפיל ב"ספר הג'ונגל 2", את טאג הדוב הגריזלי החכם ב"אחי הדוב" ואת בלוני (דג מסוג אבו נפחא) בסרט "מוצאים את נמו", באגי הליצן, דון קריג, ארלונג, קפטן מורגן, והקריין מ"וואן פיס", נאפה, ד"ר ג'ירו ומר שטן מ"דרגון בול Z ו-דרגון בול GT", ד"ר ג'ומבה ג'וביקה בסדרה "לילו וסטיץ'", "כיפה אדומה: הסיפור האמיתי", עידן הקרח עד עידן הקרח 2, דיבב את וינסנט הדב בסרט "מעבר ליער", את ולאד הנשר בסרט הורטון שומע מישהו, את פיט במועדון החברים של מיקי מאוס, את טנדאי בסרט זמביזיה ואת מוריס בסרטי מדגסקר, מדגסקר 2, מדגסקר 3 ובסדרות "הפינגווינים ממדגסקר" ו"ג'וליאן המלך". ב-2018 דיבב את "הכורה" בסרט "משפחת סופר-על 2".

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ תפ (ת"א) 8354/03 מדינת ישראל נ' מורים מיכאל, ניתן ב-7 בפברואר 2005