רוני גינוסר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏ביוגרפיה: רוני גינוסר סיפרה על האוטיזם שלה כבר באודישן הראשון שלה ב"כוכב נולד 8"
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה מיישום נייד עריכה מאפליקציית אנדרואיד עריכה מתקדמת מהנייד
←‏קריירה מוזיקלית: הביטוי "יוצאות דופן" יכול להשתמע לשני פנים
שורה 33: שורה 33:
ב-2010 השתתפה בעונה השמינית של כוכב נולד, וזכתה לשלל מחמאות מהשופטים: [[דנה אינטרנשיונל]], [[גל אוחובסקי]], [[פבלו רוזנברג]], [[מרגלית צנעני]] ו[[צביקה הדר]].
ב-2010 השתתפה בעונה השמינית של כוכב נולד, וזכתה לשלל מחמאות מהשופטים: [[דנה אינטרנשיונל]], [[גל אוחובסקי]], [[פבלו רוזנברג]], [[מרגלית צנעני]] ו[[צביקה הדר]].


מ-2013 הופיעה עם גון הלוי בערב שירי [[סשה ארגוב]] "כשאור דולק בחלונך", ערב שזכה לביקורות יוצאות דופן מלילית וגנר, [[נחום היימן]], [[יואב קוטנר]], ומבקרים אחרים. במקביל הופיעה עם [[סימפונט רעננה]], סימפונט באר שבע, סימפונט רשות השידור, בערבי שירים פורטוגל-לאדינו, ובערבי אינדי פופ עם סתו גרמן. מ-2015 היא מופיעה לצידו של [[יובל דור]] בערב של נשמת ארץ, שירים ארץ ישראליים, ובאנסמבל של מערב פינת מזרח עם הגיטריסט [[ארי קטורזה]], המתופף יפתח בועז, והבאסיסט יוסי אוחיון.
מ-2013 הופיעה עם גון הלוי בערב שירי [[סשה ארגוב]] "כשאור דולק בחלונך", ערב שזכה לביקורות משבחות מלילית וגנר, [[נחום היימן]], [[יואב קוטנר]], ומבקרים אחרים. במקביל הופיעה עם [[סימפונט רעננה]], סימפונט באר שבע, סימפונט רשות השידור, בערבי שירים פורטוגל-לאדינו, ובערבי אינדי פופ עם סתו גרמן. מ-2015 היא מופיעה לצידו של [[יובל דור]] בערב של נשמת ארץ, שירים ארץ ישראליים, ובאנסמבל של מערב פינת מזרח עם הגיטריסט [[ארי קטורזה]], המתופף יפתח בועז, והבאסיסט יוסי אוחיון.


ב-2017 החלה להופיע עם הפסנתרן [https://www.youtube.com/user/sagymusic שגיא סגל] במופע [https://www.youtube.com/watch?v=O2wdtTLlM8I מחווה לאייטיז]. מופע דואו ובו עיבודים חדשים לקלאסיקות מ[[שנות ה-80]]. ב-2019 המופע בוצע במסגרת פסטיבל הפסנתר בת"א.
ב-2017 החלה להופיע עם הפסנתרן [https://www.youtube.com/user/sagymusic שגיא סגל] במופע [https://www.youtube.com/watch?v=O2wdtTLlM8I מחווה לאייטיז]. מופע דואו ובו עיבודים חדשים לקלאסיקות מ[[שנות ה-80]]. ב-2019 המופע בוצע במסגרת פסטיבל הפסנתר בת"א.

גרסה מ־17:54, 6 בפברואר 2020


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

רוני גינוסר
רוני גינוסר
רוני גינוסר
לידה 16 ביוני 1987 (בת 36)
ישראלישראל כפר סבא, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2007 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה ג'אז, פופ, קלאסיקה ישראלית, קברט, לאדינו, קאנטרי, קלאסיקה עתיקה
כלי נגינה פסנתר, קסילופון, הרמוניקה, כלי הקשה
חברת תקליטים הליקון עריכת הנתון בוויקינתונים
שיתופי פעולה בולטים גון לוי, יובל דור, שגיא סגל
האתר של רוני גינוסר
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רוני גינוסר היא זמרת ישראלית, שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בכוכב נולד.

ביוגרפיה

גינוסר נולדה בכפר סבא, ומאובחנת על הספקטרום האוטיסטי. בהיותה בת 7 החלה רוני את לימודי הפסנתר בקונסרבטוריון "שטריקר", ומיד אחר כך ובמקביל נטלה חלק במקהלת הילדים של שלמה גרוניך. בגיל העשרה הצטרפה למקהלת "לירון" בניצוחה של רונית שפירא. כמו כן, השתתפה בסדנאות מוזיקה בקנדה ובארצות הברית עם מיטב המורים מבית הספר ג'וליארד. בגיל 18 סיימה את המגמה למוזיקה בתיכון עירוני חדש בהרצליה.

רוני היא בוגרת רימון בית הספר לג'אז ומוזיקה עכשווית ומכללת ברקלי למוזיקה. בזמן היותה סטודנטית השתתפה בפרויקטים חברתיים לרווחת הקהילה: תו המשווה, הופעות במקלטים בזמן מלחמת לבנון השנייה, ובמועדונים של ניצולי שואה ומחלקות ילדים בבתי חולים.

קריירה מוזיקלית

ב-2007 הופיעה בפסטיבל הג'אז באילת, שם הוענקה לה מלגת הלימודים לברקלי.

ב-2010 השתתפה בעונה השמינית של כוכב נולד, וזכתה לשלל מחמאות מהשופטים: דנה אינטרנשיונל, גל אוחובסקי, פבלו רוזנברג, מרגלית צנעני וצביקה הדר.

מ-2013 הופיעה עם גון הלוי בערב שירי סשה ארגוב "כשאור דולק בחלונך", ערב שזכה לביקורות משבחות מלילית וגנר, נחום היימן, יואב קוטנר, ומבקרים אחרים. במקביל הופיעה עם סימפונט רעננה, סימפונט באר שבע, סימפונט רשות השידור, בערבי שירים פורטוגל-לאדינו, ובערבי אינדי פופ עם סתו גרמן. מ-2015 היא מופיעה לצידו של יובל דור בערב של נשמת ארץ, שירים ארץ ישראליים, ובאנסמבל של מערב פינת מזרח עם הגיטריסט ארי קטורזה, המתופף יפתח בועז, והבאסיסט יוסי אוחיון.

ב-2017 החלה להופיע עם הפסנתרן שגיא סגל במופע מחווה לאייטיז. מופע דואו ובו עיבודים חדשים לקלאסיקות משנות ה-80. ב-2019 המופע בוצע במסגרת פסטיבל הפסנתר בת"א.

אלבומים

  • "חיוכים" (2011): גרסאות כיסוי לנכסי צאן ברזל של הקלסיקה הישראלית
  • "כחוט השני" (2012): אוסף משוררות / פזמונאיות ישראליות כגון : חמוטל בן זאב; סמדר שיר; צרויה להב; נאוה סמל; נורית בת שחר צפריר; עדית פאנק; רחלי שביט ; רחל שפירא. כל הלחנים הולחנו על ידי רוני גינוסר.
  • "כשאור דולק בחלונך" (2014): אלבום שהופק מערבי שירי סשה ארגוב בביצוע עם גון הלוי.
  • "חיים בבועה" (2018) : האלבום "Living in A Bubble" הולחן כולו על ידי רוני גינוסר, נכתב באנגלית, ומספר עליה. "באלבום יש מתח בין הרצון לחשוף את הסוד לבין רחשי הלב שאומרים: "תהיי כמו כולם". באמצעות המוזיקה אני מסירה חומות ובונה גשרים להבעת רגש."  לדברי רוני.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי מוזיקאים