ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
RikkiDon (שיחה | תרומות)
←‏מרצישור: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 101: שורה 101:
==[[נתן אשל]]==
==[[נתן אשל]]==
הערך דורש עדכון בעקבות האירועים האחרונים. אשל המשיך לפעול (למשל שיחות עם בן גביר) עבור נתניהו אחרי אפריל\מאי 2019 והמומ הקואליציוני. כמו כן, האם הוא צילם מתחת לחצאית של הבחורה ב2012?
הערך דורש עדכון בעקבות האירועים האחרונים. אשל המשיך לפעול (למשל שיחות עם בן גביר) עבור נתניהו אחרי אפריל\מאי 2019 והמומ הקואליציוני. כמו כן, האם הוא צילם מתחת לחצאית של הבחורה ב2012?

== [[AMC (ערוץ טלוויזיה)]] ==

יעקב מזנגיאה האורך הראשי של amc וגם חברת avia החברה הכי טוב אבא מששה


== [[מרצישור]] ==
== [[מרצישור]] ==

גרסה מ־10:42, 1 במרץ 2020

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

מפורסמים שעלו ארצה על סיפון נגבה: אברהם (אוסי) קליין - בכיר שופטי הכדורגל הישראלי בכל הזמנים.

המונח ״קומוניסטים״ הרשום כמתאר את אופן השימוש במונח ריאקציונרים בישראל הוא מונח שיכול לרמז על לעג כנגד דעות שמאלניות. השמאל נוהג להשתמש במונח ריאקציונרים כתיאור של ימניים (שמרנים) רדיקליים, אין שימוש שכזה על ידי קומוניסטים ממש מהסיבה הפשוטה שכבר אין קומוניסטים בארץ.

צבי נדב - סבי, נולד ברוסיה. וישנן עוד טעויות רבות בערך

בפברואר 2020, החליט לפתוח הסכם קיבוצי לעובדים, למרות ניסיונות להגיע לפשרה עמד איתן בדעותיו ואף החמיר איתם . בניסיון לבצע שביתות למען הגעת הסדר החמיר את המצב ואף החליט לא לשלם לעובדים עבור ימי העבודה האלו. כל רצונו להקטין את מכסת המשכורות לעובדים בעוד שהוא משמר את מעמדו ואת משכורתו.

אָמַה שְרִי מָאטַה אָמְרִיטְאָנַנְדָמַאִי דֶוִי

בערך וויליאם ס בורוז מצאתי את הטעות הבאה: ״ בשנת 1962 הספר ארוחה עירומה נאסר למכירה בבוסטון ארצות הברית בשל גסות, אם כי ארבע שנים מאוחר יותר בית המשפט העליון במסצ'וסטס ביטל את ההחלטה והספר חזר להימכר. זה היה המשפט האחרון בנושא צנזורה בספרות שנערך בארצות הברית״

זה בפירוש לא היה המשפט האחרון בנושא. ב 1967 נערך משפט בנושא צנזורה בספרות כשהספר של לינור קנדל The book of love הוסר מהמדפים בטוענה לפרסום דברי תועבה.

איתי שמי

בלוחמי מעברים של משטרה צבאית ישנן 2 גדודים משמה 2מ"גדים. לא הוזכר שגם ללוחמי המעברים יש מגד.

בחלק על מלחמת העולם השניה,מוזכר בין הנופלים,יצחק רחמין. השם הנכון,הינו, ישח רחמים. הנופל הינו אח של אבי.אמא לתיקונכם.

שמואל אביצור לא סתם נשלח לגלות וזה הומר לגרוש. בשנות מאסרו בסיביר הוא סבל מהתעללות פיזית ונפשית קשה מאד

מחצית מהאקסים של אריאנה לא כתובים כאן, אפילו כאלה מפורסמים כמו הרקדן שהיה לה: ריקי. אשמח שתתקנו:)

כבר תארתי לכם את הטעות . לא בצעתם תיקון. משה עמירב לא הקים את הרלב"ד. משה עמירב הקים את המינהל לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה בשנת 1981 במינוי שר התחבורה דאז חיים קורפו ז"ל. המינהל הוקם שנים רבות לפני הרשות ונוהל ע"י משה עמירב עד 1986. תקנו את הטעות. ד"ר משה בקר. יוזם הקמת המינהל לבטיחות בדרכים בשנת 1981.

סתם עצה תוסיפו גם את החבר שלה לדף

שם המהדורה שונה ל"השבוע", כבר שנה הם לא משתמשים בשם "חדשות השבוע"

הערך הוא על כל השנתיים פלוס האחרונות.

זיאוס מופיע כפר ולא כשור.

שור הוא פר שכדי למתן את תוקפנותו עבר סירוס. כך ניתן לרתום אותו לעבודה חקלאית כמו חריש, ולמתן תוקפנות בעיקר בעונת ייחום.

בסיפור הנוכחי זאוס מופיע כזכר החושק באירופה וחופף או מפתה אותה. אונו המיני ממלא תפקיד מרכזי במיתוס ואונות כזו, עם התוקפנות הנלוות אליה, ניתן לייחס רק לפר ולא לשור.

ראה את הערך מזל שור.

2004 2007 הנתונים לא נכונים

לא מדוייק הוא כבש רביעי מול הפועל ירושלים במחזור הראשון ב 91 92 4 0 סהכ

כתוב שבוזוק זה מלשון "צוואר" בשל הצוואר הארוך של הבוזוקי. בערך הויקיפדי באנגלית, רשום שמקור השם הוא במילה התורכית "בוזוק" שמשמעה שבר/עיקום, ומסבירים שזה נבע מהכיוון המיוחד שהיה נהוג לכוון את הכלי. בדקתי בגוגל תרגום - אכן המילה בוזוק בתורכית מתורגמת ל"שבור/עקום/מעוות" ואילו המילה הכי קרובה ביוונית שמצאתי ל"בוזוק" לא היה בוזוק אלא "בוזיק" שמשמעו זמזום (וזה נשמע נחמד, אולי כמו זמזום הכלי). אם תלכו לערך היווני או התורכי של "צוואר" תקבלו תרגום שונה לחלוטין.

בני הורין יצא לאור בישראל ע״י הוצאת כנרת, לאחרונה ראה אור בגירסה מחודשת ע״י כתר ספרים.

חסר את שם המשפחה אריה וואחש בתימנית

הערך דורש עדכון בעקבות האירועים האחרונים. אשל המשיך לפעול (למשל שיחות עם בן גביר) עבור נתניהו אחרי אפריל\מאי 2019 והמומ הקואליציוני. כמו כן, האם הוא צילם מתחת לחצאית של הבחורה ב2012?

לינק שבור