NXT TakeOver: Fatal 4-Way – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 91: שורה 91:


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==
* [https://www.wwe.com/shows/wwenxt האתר הרשמי של NXT]
{{אתר רשמי|https://www.wwe.com/shows/wwenxt|NXT}}


==הערות שוליים==
==הערות שוליים==

גרסה מ־14:35, 12 במרץ 2020

NXT TakeOver: Fatal 4-Way

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של אדריאן נוויל,
טיילר בריז, סמי זיין וטייסון קיד
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) NXT
תאריך 11 בספטמבר 2014
עיר ווינטר פארק, פלורידה
אולם אוניברסיטת פול סייל
מספר צופים 400+
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
סאמרסלאם
(2014)
:NXT TakeOver
Fatal 4-Way
התנגשות של אלופים
(2014)
סדרת אירועי NXT TakeOver
TakeOver :NXT TakeOver
Fatal 4-Way
R Evolution
סדרת אירועי WWE Fatal 4-Way
WWE Fatal 4-Way :NXT TakeOver
Fatal 4-Way
אחרון

NXT TakeOver: Fatal 4-Way היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-11 בספטמבר 2014, באוניברסיטת פול סייל שבווינטר פארק, פלורידה וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע. האירוע היה האירוע השני בסדרת אירועי NXT TakeOver.

עלילות

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network תחת השם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT.

ב-27 בפברואר 2014, אדריאן נוויל ניצח את בו דאלאס וזכה באליפות ה-NXT באירוע NXT Arrival. ב-8 במאי בפרק של התוכנית NXT, קרב באטל רויאל בן 20 מתאבקים נערך כאשר לזוכה בקרב הובטח קרב נגד נוויל על אליפות ה-NXT. קרב זה נגמר בתיקו בין שלושה מתאבקים: סמי זיין, טייסון קיד וטיילר בריז. שבוע לאחר מכן, קיד ניצח בקרב המשולש בין השלושה והוא זה שקיבל את קרב האליפות באירוע NXT TakeOver. באירוע זה, קיד לא הצליח לנצח את נוויל. באותו הערב, טיילר בריז רימה בניצחונו על סמי זיין ובכך הצליח להפוך לטוען לכתר החדש. לאחר מכן, נוויל, זיין, בריז וקיד הפכו להיות מעורבים בפיוד מרובע, מה שהוביל לקרב מרובע ביניהם באירוע.[1]

בחודש אוגוסט 2013, ביילי החלה להצטוות אל שארלוט באופן קבוע, אך הן ישר למטרה של קבוצת ה-BFFs (סאמר רה וסשה בנקס) כאשר הן ניסו לצרף אליהן את ביילי. העלילה המשיכה בצורה שבה שארלוט בגדה בביילי במהלך אחד הקרבות שלהן, והיא עברה לצד של ה-BFFs במקומה. ב-1 במאי 2014, ביילי כשלה בניסיונה להעפיל לטורניר על אליפות הנשים הפנויה של NXT, כשכבר בסיבוב הראשון היא הפסידה לסשה בנקס. ב-12 ביולי, ביילי הצמידה לניצחון את שארלוט במהלך קרב שלוש נגד שלוש. באוגוסט 2014, ביילי ניצחה את סשה בנקס והפכה לטוענת לכתר, ומשום כך קרב בין שארלוט לבין ביילי נקבע לאירוע.

אירוע

קרבות מקדימים

האירוע נפתח עם הקרב של האסנשן (קונור וויקטור) שהגנו על אליפות הזוגות של NXT נגד הלוצ'ה דרגונס (סין קארה וקאליסטו). הקרב הסתיים לאחר שקאליסטו ביצע את מהלך הסיום שלו, הסלידה דל סול על ויקטור ובכך הלוצ'ה דרגונס הפכו לאלופי הזוגות החדשים.

בקרב השני, ברון קורבין התחרה נגד CJ פרקר. קורבין ביצע על פרקר את מהלך הסיום שלו, ה-End of Days, מה שאיפשר לו להצמיד לניצחון את פרקר לאחר 29 שניות בלבד.

לאחר מכן, סילבסטר לפורט ואנזו אמורה נפגשו אחד נגד השני לקרב שיער נגד שיער. אמורה הצמיד את לפורט לניצחון. בעוד שלפורט עזב את הזירה לאחר הקרב במהירות, השותף שלו, מרקוס לואיס, הסתפר במקומו.

הג'נרל מנג'ר של NXT, ויליאם ריגל, הציג את המתאבק קנטה, שערך את הבכורה שלו. במהלך הצגתו, קנטה הודיע שהוא יוכר מעתה ואילך בשם "הידאו איטמי (שפירושו: גיבור של כאב). רגעים לאחר מכן, הוא נקטע על ידי האסנשן, שעדיין כעסו על איבוד חגורות האליפות שלהם וכתוצאה מכך, הם החלו לתקוף את איטמי. קונור דרש מריגל קרב חוזר, אך איטמי תקף את האסנשן בחזרה והרחיק אותם ממתחם הזירה.

בקרב הרביעי של הערב, בול דמפסי התחרה נגד מוג'ו ראולי. דמפסי ניצח לאחר שקפץ מהחבל העליון על ראשו של ראולי.

בקרב הלפני אחרון, שארלוט הגנה על אליפות הנשים של NXT נגד ביילי. הקרב הסתיים לאחר ששארלוט ביצעה את מהלך ה"ברירה הטבעית" על ביילי, ובכך הצליחה לשמור על התואר.

הקרב המרכזי

בקרב המרכזי של הערב, אדריאן נוויל הגן על אליפות ה-NXT נגד סמי זיין, טיילר בריז וטייסון קיד בקרב מרובע. במהלך הקרב, בריז ביצע את מהלך ה-Beauty Shot על זיין, בעיטת Supermodel על קיד ודרופ קיק על נוויל. לאחר שנוויל ביצע את מהלך השוטינג סטאר פרס על זיין, בריז זרק את נוויל אל מחוץ לזירה והצמיד את זיין, אך ללא הצלחה. זיין ביצע על קיד את מהלך הסיום שלו, ה-Helluva Kick, אך נוויל הצליח להתערב בזמן ולשבור את ההצמדה לאחר שמשך את השופט אל מחוץ לזירה. נוויל ביצע את מהלך הסיום שלו, ה"חץ האדום" על קיד, ובכך הצליח להצמיד אותו לספירת שלוש ולשמור על התואר בהצלחה.

תוצאות

מס' תוצאות התניות זמן
1 הלוצ'ה דרגונס (סין קארה וקאליסטו) ניצחו את האסנשן (קונור וויקטור) (א) קרב זוגות על אליפות הזוגות של NXT 07:48
2 ברון קורבין ניצח את CJ פרקר קרב יחידים 00:29
3 אנזו אמורה (עם קולין קאסידי) ניצח את סילבסטר לפורט (עם מרקוס לואיס) קרב שיער נגד שיער 05:38
4 בול דמפסי ניצח את מוג'ו ראולי קרב יחידים 01:10
5 שארלוט (א) ניצחה את ביילי קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT 10:40
6 אדריאן נוויל (א) ניצח את טייסון קיד, טיילר בריז וסמי זיין קרב יחידים על אליפות ה-NXT 24:12
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

ראו גם

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים

אתר האינטרנט הרשמי של NXT

הערות שוליים