Glee - דמויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
את השם של הת'ר מוריס כותבים ללא א'
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 2: שורה 2:
[[Glee]] היא [[סדרת טלוויזיה]] [[דרמה-קומית]]-[[סרט מוזיקלי|מוזיקלית]] שמשודרת ברשת [[פוקס (רשת טלוויזיה)|פוקס]] ב[[ארצות הברית]]. היא מתמקדת ב-"כיוונים חדשים" - [[מקהלה]] ב[[בית-ספר תיכון]] המשתתפת ב[[תחרות|תחרויות]] שונות, בעוד חבריה טרודים בבעיות של [[קשרים בין-אישיים|מערכות יחסים]], [[מיניות]] ונושאים [[חברתי]]ים.
[[Glee]] היא [[סדרת טלוויזיה]] [[דרמה-קומית]]-[[סרט מוזיקלי|מוזיקלית]] שמשודרת ברשת [[פוקס (רשת טלוויזיה)|פוקס]] ב[[ארצות הברית]]. היא מתמקדת ב-"כיוונים חדשים" - [[מקהלה]] ב[[בית-ספר תיכון]] המשתתפת ב[[תחרות|תחרויות]] שונות, בעוד חבריה טרודים בבעיות של [[קשרים בין-אישיים|מערכות יחסים]], [[מיניות]] ונושאים [[חברתי]]ים.


צוות הדמויות הראשיות המקורי של הסדרה כולל את מנהל המועדון והמורה לספרדית (מאוחר יותר גם להיסטוריה) '''ויליאם שוסטר''' ([[מת'יו מוריסון]]), מאמנת קבוצת המעודדות סו סילבסטר ([[ג'יין לינץ']]), יועצת בית-הספר אמה פילסברי ([[ג'יימה מייס]]), אשתו של וויל טרי שוסטר ([[ג'ייסלין ג'ילסיג]]), ושמונה חברי המקהלה לוסי קווין פאבריי ([[דיאנה אגרון]]), [[קורט האמל]] ([[כריס קולפר]]), ארטי אברמס ([[קווין מק'הייל]]), [[רייצ'ל ברי]] ([[ליאה מישל]]), פין הדסון ([[קורי מונטית']]), מרסדס ג'ונס ([[אמבר ריילי]]), נוח "פאק" פאקרמן ([[מארק סאלינג]]) וטינה כהן-צ'אנג ([[ג'נה אושקוביץ]]). מי שבעונה הראשונה היו דמויות-אורחות - ברט האמל ([[מייק אומאלי]]), בריטני סוזן פירס ([[האת'ר מוריס]]) וסנטנה לופז ([[נאייה ריברה]]) - הצטרפו בעונה השנייה לצוות הראשי הקבוע. בעונה השלישית עזבו ג'ילסיג ואומאלי את הצוות הראשי הקבוע, ובמקומם הצטרפו מייק צ'אנג ([[הארי שום ג'וניור]]) ו[[בליין אנדרסון]] ([[דארן כריס]]). בעונה הרביעית הצטרף '''סאם אוונס''' ([[קורד אוברסטריט]]) לצוות הראשי הקבוע, בעוד מייס ואגרון הפכו לדמויות אורחות-חוזרות.
צוות הדמויות הראשיות המקורי של הסדרה כולל את מנהל המועדון והמורה לספרדית (מאוחר יותר גם להיסטוריה) '''ויליאם שוסטר''' ([[מת'יו מוריסון]]), מאמנת קבוצת המעודדות סו סילבסטר ([[ג'יין לינץ']]), יועצת בית-הספר אמה פילסברי ([[ג'יימה מייס]]), אשתו של וויל טרי שוסטר ([[ג'ייסלין ג'ילסיג]]), ושמונה חברי המקהלה לוסי קווין פאבריי ([[דיאנה אגרון]]), [[קורט האמל]] ([[כריס קולפר]]), ארטי אברמס ([[קווין מק'הייל]]), [[רייצ'ל ברי]] ([[ליאה מישל]]), פין הדסון ([[קורי מונטית']]), מרסדס ג'ונס ([[אמבר ריילי]]), נוח "פאק" פאקרמן ([[מארק סאלינג]]) וטינה כהן-צ'אנג ([[ג'נה אושקוביץ]]). מי שבעונה הראשונה היו דמויות-אורחות - ברט האמל ([[מייק אומאלי]]), בריטני סוזן פירס ([[הת'ר מוריס]]) וסנטנה לופז ([[נאייה ריברה]]) - הצטרפו בעונה השנייה לצוות הראשי הקבוע. בעונה השלישית עזבו ג'ילסיג ואומאלי את הצוות הראשי הקבוע, ובמקומם הצטרפו מייק צ'אנג ([[הארי שום ג'וניור]]) ו[[בליין אנדרסון]] ([[דארן כריס]]). בעונה הרביעית הצטרף '''סאם אוונס''' ([[קורד אוברסטריט]]) לצוות הראשי הקבוע, בעוד מייס ואגרון הפכו לדמויות אורחות-חוזרות.


בעונה החמישית התבצע השינוי הגדול ביותר, עם מותו הטראגי של מונטית', ועם הפיכתם של מוריס, ריילי, סאלינג ושום לאורחים-חוזרים. במקביל, '''ג'ייק פאקרמן''' ([[ג'ייקוב ארטיסט]]), מארלי רוז ([[מליסה בנויסט]]), ריידר ליין ([[בלייק ג'נר]]), ווייד/יוניק אדמס ([[אלכס נוול]]) וקיטי ויילד ([[בקה טובין]]) מצטרפים לצוות הראשי הקבוע למשך כל העונה, על אף שהופיעו רק ב-13 הפרקים הראשונים של העונה (מתוך 20). השחקנים הראשיים של העונה השישית והאחרונה צומצמו לתשעה: קולפר, כריס, לינץ', מק'הייל, מישל, מוריסון ואוברסטריט שהמשיכו מהעונה הקודמת, ריילי שחזרה לצוות הראשי הקבוע, אליו מצטרף מאמן הכדורגל '''שלדון ביסט''' ([[דוט מארי ג'ונס]]).
בעונה החמישית התבצע השינוי הגדול ביותר, עם מותו הטראגי של מונטית', ועם הפיכתם של מוריס, ריילי, סאלינג ושום לאורחים-חוזרים. במקביל, '''ג'ייק פאקרמן''' ([[ג'ייקוב ארטיסט]]), מארלי רוז ([[מליסה בנויסט]]), ריידר ליין ([[בלייק ג'נר]]), ווייד/יוניק אדמס ([[אלכס נוול]]) וקיטי ויילד ([[בקה טובין]]) מצטרפים לצוות הראשי הקבוע למשך כל העונה, על אף שהופיעו רק ב-13 הפרקים הראשונים של העונה (מתוך 20). השחקנים הראשיים של העונה השישית והאחרונה צומצמו לתשעה: קולפר, כריס, לינץ', מק'הייל, מישל, מוריסון ואוברסטריט שהמשיכו מהעונה הקודמת, ריילי שחזרה לצוות הראשי הקבוע, אליו מצטרף מאמן הכדורגל '''שלדון ביסט''' ([[דוט מארי ג'ונס]]).

גרסה מ־20:27, 22 ביולי 2020

שחקני Glee.

Glee היא סדרת טלוויזיה דרמה-קומית-מוזיקלית שמשודרת ברשת פוקס בארצות הברית. היא מתמקדת ב-"כיוונים חדשים" - מקהלה בבית-ספר תיכון המשתתפת בתחרויות שונות, בעוד חבריה טרודים בבעיות של מערכות יחסים, מיניות ונושאים חברתיים.

צוות הדמויות הראשיות המקורי של הסדרה כולל את מנהל המועדון והמורה לספרדית (מאוחר יותר גם להיסטוריה) ויליאם שוסטר (מת'יו מוריסון), מאמנת קבוצת המעודדות סו סילבסטר (ג'יין לינץ'), יועצת בית-הספר אמה פילסברי (ג'יימה מייס), אשתו של וויל טרי שוסטר (ג'ייסלין ג'ילסיג), ושמונה חברי המקהלה לוסי קווין פאבריי (דיאנה אגרון), קורט האמל (כריס קולפר), ארטי אברמס (קווין מק'הייל), רייצ'ל ברי (ליאה מישל), פין הדסון (קורי מונטית'), מרסדס ג'ונס (אמבר ריילי), נוח "פאק" פאקרמן (מארק סאלינג) וטינה כהן-צ'אנג (ג'נה אושקוביץ). מי שבעונה הראשונה היו דמויות-אורחות - ברט האמל (מייק אומאלי), בריטני סוזן פירס (הת'ר מוריס) וסנטנה לופז (נאייה ריברה) - הצטרפו בעונה השנייה לצוות הראשי הקבוע. בעונה השלישית עזבו ג'ילסיג ואומאלי את הצוות הראשי הקבוע, ובמקומם הצטרפו מייק צ'אנג (הארי שום ג'וניור) ובליין אנדרסון (דארן כריס). בעונה הרביעית הצטרף סאם אוונס (קורד אוברסטריט) לצוות הראשי הקבוע, בעוד מייס ואגרון הפכו לדמויות אורחות-חוזרות.

בעונה החמישית התבצע השינוי הגדול ביותר, עם מותו הטראגי של מונטית', ועם הפיכתם של מוריס, ריילי, סאלינג ושום לאורחים-חוזרים. במקביל, ג'ייק פאקרמן (ג'ייקוב ארטיסט), מארלי רוז (מליסה בנויסט), ריידר ליין (בלייק ג'נר), ווייד/יוניק אדמס (אלכס נוול) וקיטי ויילד (בקה טובין) מצטרפים לצוות הראשי הקבוע למשך כל העונה, על אף שהופיעו רק ב-13 הפרקים הראשונים של העונה (מתוך 20). השחקנים הראשיים של העונה השישית והאחרונה צומצמו לתשעה: קולפר, כריס, לינץ', מק'הייל, מישל, מוריסון ואוברסטריט שהמשיכו מהעונה הקודמת, ריילי שחזרה לצוות הראשי הקבוע, אליו מצטרף מאמן הכדורגל שלדון ביסט (דוט מארי ג'ונס).

לסדרה דמויות משנה רבות, ובהן חברי סגל, סטודנטים וקרובי משפחה של חברי המועדון. כוכבי ברודוויי אידינה מנזל, ג'ון לויד יאנג, ג'ונתן גרוף, פיבי סטרול וקריסטין צ'נוות' היו בין הבולטים של השחקנים בתפקידי אורח. מספר מהשחקנים הראשיים לוהקו ישירות מבמות ברודוויי, בעוד אלה שהיו ללא רקע תיאטרלי נדרשו להפגין יכולות שירה וריקודים, כמו גם יכולת משחק.

הדמויות הראשיות

צוות המורים

ויל שוסטר

ויל שוסטר (מת'יו מוריסון), או בקיצור - "מר שו" - הוא מורה לספרדית בתיכון "ויליאם מקינלי", בו למד גם בנעוריו. בתקופתו פעלה בתיכון מקהלה שזכתה לאהדה רבה ושוסטר מנסה עתה להקימה מחדש. דמותו של שוסטר מדרבנת פעמים רבות את חברי המקהלה להאמין בעצמם וביכולתם להגיע לתחרות האזורית. במקביל לכך, בחייו הפרטיים נפרד "שו" מאשתו טרי ומתאהב באֶמה, היועצת החינוכית של התיכון, עימה הוא מנהל מערכת יחסים, ואף בעונה השלישית מציע לה נישואין. הם מתחתנים בפרק האחרון של העונה הרביעית ובפרק 18 של העונה החמישית נולד להם ילד בשם דניאל פין שוסטר. בעקבות פירוק המקהלה לאחר ההפסד בתחרות הלאומית, סו מציעה לו לעבוד בתיכון כרמל ולהנחות את "אדרנלין קולי", אבל הוא בחר לא לקחת את המשרה הזו. בעונה השישית מתברר שהוא דווקא כן לקח את משרה זו וכעת הוא מנחה את "אדרנלין קולי". אחרי שהבין ש"אדרנלין קולי" החדשים אינם לוקחים אותו ואת הערכים שהוא מנסה ללמד אותם ברצינות, מחליט ויל לעזור לרייצ'ל וקורט בהנחיית "כיוונים חדשים" החדשים. לאחר שרייצ'ל עוזבת בחזרה לברודוויי הוא הופך למנהל התיכון מקינלי מאחר שהוא הפך לבית ספר לאמנויות.

אמה פילסברי

אמה פילסברי (ג'יימה מייס) היא יועצת חינוכית בתיכון שמאוהבת במר שוסטר חרף היותו נשוי. אמה סובלת מהפרעה טורדנית-כפייתית והיא כמעט ונישאה לקן, מאמן הפוטבול של התיכון. בעונה השנייה אף נשאת לקארל רופא השיניים שבינו ובין שוסטר יש תחרות על ליבה ולאחר מכן הוא עוזב אותה. בעונה השלישית אמה היא חברה של ויל, שמציע לה נישואין. בפרק האחרון של העונה הרביעית, אמה וויל מתחתנים ובעונה החמישית נולד להם ילד בשם דניאל פין שוסטר (כמחווה לפין שנפטר.) . לאחר הפיכתו של מר שוסטר למנהל התיכון מקינלי אמה חוזרת לתפקידה כיועצת בבית הספר.

סו סילבסטר

סוזן "סו" סילבסטר (ג'יין לינץ') היא מאמנת נבחרת המעודדות הפופולרית של התיכון, הנקראת "הצ'יריוס".

מטרתה של סו היא חיסול המקהלה שגוזלת לה מתקציב קבוצת המעודדות. לאחר שענייני התקציב הוסדרו וסו הוכיחה שיש ביכולתה לנהל דרך פיגנס את בית הספר. היא פועלת לטובתה של המקהלה (למשל הצביעה לה כששפטה בתחרות ודאגה לשנת פעילות נוספת עבורה מטעם בית הספר).

כחלק מנטייתה התחרותית והשאפתנית היא מסמנת לעצמה מטרה נוספת, להיות מנהלת בית הספר, ואף מצליחה כמה פעמים אך התפקיד חוזר לפיגינס.

היא ידועה בכך שכל מטרה שהציבה לעצמה התגשמה וכשגוזלים זאת ממנה, היא מסמנת לעצמה מטרה גדולה אף יותר שגם היא כקודמתה מתממשת, לאחר מכן מתפוגגת ומתחלפת בגדולה יותר.

אך מנגד, טוב ליבה של סו נחשף מעת לעת. כשסו פועלת לטובת מישהו פעולותיה מוכיחות את עצמן.

היא מגלה בינה חברתית גבוהה בנוגע לקשרי תלמידי התיכון ומעמדם,התלמיד האהוב אליה מילדי המקהלה הוא קורט ומפגינה חיבה רבה כלפיו. היא אף מרבה לייעץ להם בנוגע לבעיותיהם החברתיות ובהתאם לכך היא מודעת לחשיבות המעמד החברתי מצד תלמידי תיכון "מקינלי".

היא נוהגת להסתובב עם סטופר, ללבוש חליפות של טרנינג וקפוצ'ון תואמים מדי יום ולפעמים להוסיף מגפון כשחשה צורך.

בעונה הראשונה סו מגלה שוויל מקים מקהלה באישורו של מנהל בית הספר שקיומה מהווה איום לתקציב המופרך הניתן לה כמאמנת קבוצת המעודדות. מטרתה העיקרית בעונה זו היא השמדת המקהלה, אולם כשניתנה לה ההזדמנות לעשות זאת חזרה בה והצליחה לגרום לפיגנס המנהל (על ידי סחיטה) לאשר שנה נוספת לקיומה של המקהלה.

לסו אחות בשם ג'ין, בעלת תסמונת דאון, אותה היא אוהבת יותר מכל דבר אחר בעולם ואליה קשורה מאוד. בעונה זו אחותה מתה וסו נאלצת להתמודד עם האובדן, בעקבות הצער שחשה סו היא "מדיחה" את בקי תלמידה בעלת תסמונת דאון שקיבלה ל"ציריוס" עקב הדמיון שראתה בינה לבין אחותה. אך במהרה סו מתעשתת, מחזירה את בקי ל"ציריוס" מעניקה לה את תואר "הקפטנית" בעונה הבאה של ה"ציריוס" ומבקשת ממנה חיבוק. אך כשמתבקש מדמותה גם הפעם אינה חודלת באמצעים ומחליטה להתמודד בבחירות במטרה לחולל שינוי ולהעניק אמצעים להם זקוקים תלמידי החינוך המיוחד שעקב מחסורם לאחותה היו קשיים רבים להתמודדות בחייה.

האיום על המקהלה נהפך עבורה כתחביב על מנת להעצבן את וויל שוסטר.

בעונה השלישית היא מחליטה שברצונה להביא ילדים לעולם, ומפני שבשנות השבעים הקפיאה את הביציות שלה, היא מצליחה להיכנס להריון.

בעונה החמישית סו מפלילה את פיגינס (המנהל של בית הספר) ולאחר מכן הופכת להיות המנהלת בעצמה.

בעונה השישית היא מפוטרת מתפקידה בתור המנהלת של בית הספר בעקבות מספק תגליות של המפקח והיא עוברת להנחות את "אדרנלין קולי". ניסתה להשלים בין קורט לבליין כי היא מעריצה אותם בתור זוג. לאחר מינויו של מר שוסטר למנהל מקינלי סו נכנסת לקריירה פוליטית והופכת אף לסגנית הנשיא, כמו כן היא רומזת שתתמודד על נשיאות המדינה כפי שכל הסדרה שאפה לעשות.

חברי "כיוונים חדשים" המקוריים

רייצ'ל ברי

ליה מישל וקורי מונטית', המגלמים את רייצ'ל ברי ופין הדסון
ערך מורחב – רייצ'ל ברי

רייצ'ל ברי (ליאה מישל) היא בחורה שאפתנית שמבקשת להצליח בכל. חלומה הגדול הוא להיות זמרת ולהתקבל לאוניברסיטת "ניאדה" - אוניברסיטה ידועה למשחק ושירה. מוצאה יהודי והיא בת לשני אבות. רייצ'ל נחשבת לאחד מעמודי התווך של הלהקה ובמרבית הפרקים היא המבצעת את הסולו הנשי הראשי בפרק. במהלך העונה הראשונה מגלה רייצ'ל כי האמא הביולוגית שלה היא שלבי, מנהלת המקהלה היריבה, "אדרנלין קולי". בסוף העונה הראשונה היא הופכת לזוגתו של פין. בעונה השלישית פין הדסון מציע לה נישואין, והיא מסכימה לבקשתו אך בפרק האחרון פין נפרד ממנה כי היא התקבלה למכללה בניו יורק. בעונה החמישית, היא מקבלת את התפקיד הראשון שלה בברודוויי בתור פאני ברייס בהצגה "מצחיקונת" ובעקבות כך פורשת מניאד"ה. בפרק האחרון של העונה (שאף נושא את שמה) היא מקבלת חוזה לסדרה משל עצמה. לאחר שהסדרה של רייצ'ל בוטלה בתחילת העונה השישית, היא חוזרת ללימה ומגלה שהאבות שלה התגרשו. היא מנסה להקים מחדש את מקהלת "כיוונים חדשים" למרות התנגדותה של סו. בהמשך העונה היא יוצאת עם סאם לתקופה קצרה ומנסה לחזור לניאד"ה ולברודוויי. לאחר שג'סי - אהובה לשעבר חוזר כדי לשכנע אותה לחזור לברודוויי, היא מחליטה שהיא מעדיפה לחזור לניאד"ה והם מתנשקים עם הבטחה שיפגשו שוב בעתיד. בפרק האחרון מתגלה כאשתו של ג'סי, כאם הפונדקאית לתינוק של בליין וקורט וזוכה בפרס טוני.

פין הדסון

ערך מורחב – פין הדסון

פין הדסון (קורי מונטית') היה קפטן נבחרת הפוטבול של התיכון. פין הוא דמות הנער "המקובל" בתיכון, חברתו קווין היא הבחורה הנחשקת בתיכון ועם הצטרפותו למקהלה חל פיחות במעמדו החברתי. במהלך העונה הראשונה בוגדת בו קווין חברתו עם חברו הטוב ביותר פאק, ממנו היא נכנסת להריון. בצעירותו התייתם פין מאביו ועתה ישנה מערכת יחסים בין אמו לבין אביו של קורט, עד שלבסוף השניים מתחתנים. במרבית הפרקים דמותו של פין היא המבצעת את הסולו הגברי הראשי בפרק. בנוסף פין הופך להיות ידיד טוב של רייצ'ל ובסוף העונה הראשונה הם הופכים להיות כבר זוג. בעונה בשלישית הוא מציע נישואין לרייצ'ל ברי אשר מתבטלים בגלל התאונה של קווין בדרך לחתונה, אך בפרק האחרון הוא נפרד ממנה ומשחרר אותה. בעונה הרביעית פין מנהל את המקהלה ל-3 חודשים. ביולי 2013 קורי מת ממנת יתר של סמים, מה שגרם למותו של פין בסדרה. הוקדש לזכרו של פין פרק בעונה החמישית- "The Quarterback" שעסק כולו בהתמודדות עם המוות ובהנצחתו של קורי. לא מסופר איך פין מת, הפרק מתחיל כשכולם נפגשים מספר שבועות אחרי ההלוויה. כשש שנים לאחר מותו נחנך בתיכון מקינלי אולם המקהלה מחדש על שמו.

קורט האמל

ערך מורחב – קורט האמל

קורט האמל (כריס קולפר) הוא ההומו היחיד בלהקה בשתי העונות הראשונות, חברן הטוב של הבנות ובפרט של מרסדס ורייצ'ל ובעל קול סופרן ייחודי בלהקה. לאחר התאהבותה של מרסדס בו, הוא מגלה לה שהוא הומו, ולאחר מכן יוצא מהארון גם בפני אביו ושאר מכריו, וכתוצאה מכך סובל מבריונות. בעונה השנייה עוזב לתיכון המקביל והופך לבן זוגו של בליין. לאחר כמה פרקים חוזר שוב לתיכון מקינלי ולאחר כמה פרקים בליין עובר למקינלי בשביל להיות איתו. בעונה הרביעית, מקבל התמחות באתר "ווג" ונפרד מבליין לאחר שהוא התוודה שבגד בו ובהמשך העונה מתקבל לניאד"ה. בפרק הראשון של העונה החמישית, לאחר שחזרו להיות ביחד, קורט מתארס לבליין לאחר שהוא הציע לו נישואין. בעונה השישית מסתבר שקורט ובליין נפרדו שוב אחרי שקורט ביטל את האירוסין. קורט מחליט להקים מחדש את מקהלת "כיוונים חדשים" ביחד עם רייצ'ל. בהמשך העונה הוא יוצא עם בחור בן 50 בשם וולטר כשהוא מבין שהוא עדיין מאוהב בבליין והוא מצטער שביטל את האירוסין שלהם. מתחתן עם בליין בפרק החתונה של בריטני וסנטנה והם יוצאים לירח דבש אך חוזרים עקב השריפה בדלטון. כחמש שנים לאחר מכן קורט ובליין מצפים לתינוק שרייצ'ל נושאת כאם פונדקאית ומנהלים יחד קריירה מוזיקלית ואף מתפרסמים.

נוח פאקרמן

נוח "פאק" פאקרמן (מארק סאלינג) הוא חברו הטוב של פין ושחקן בנבחרת הפוטבול. מוצאו יהודי, דמותו קשוחה וגברית, הוא מתהדר בתספורת מוהיקן בולטת ומרבה להתעלל בילדי התיכון הדחויים. פאק הוא אביה של בת', בתה של קווין. אחיו של ג'ייק. מתחיל לצאת עם קווין בעונה החמישית לאחר שהבינו שמעולם לא יצאו באופן רשמי. הצטרף לצבא כמחווה לפין. משרת בחיל האוויר. בזוגיות עם קווין.

ארטי אברמס

ארטי אברמס (קווין מקהייל) הוא נכה בכיסא גלגלים וגיטריסט הלהקה. ארטי מתמודד בלהקה עם נכותו וחלומו להיות רקדן, כמו גם עם רצונו לקשרים רומנטיים משמעותיים. הלהקה מאפשרת לו לממש חלומות אלו וכך למשל ארטי הוא בן זוגה של טינה בעונה הראשונה ושל בריטני בעונה השנייה. בעונה השלישית הוא מנסה לחזר אחרי שוגר אך נכשל. בעונה החמישית, ארטי יוצא עם קיטי ומועמד להיות מצטיין המחזור אך לא מקבל את התואר הזה. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבר ללמוד בבית ספר לסרטים בברוקלין. כחמש שנים לאחר מכן מתגלה שהוא וטינה נהפכים לזוג והוא אף כותב לה תסריטים למשחק שזוכים להכרה.

קווין פאבריי

ערך מורחב – קווין פאבריי

קווין פאבריי (דיאנה אגרון) היא קפטן נבחרת המעודדות, בת טיפוחה של "סו" והנערה הפופולרית בתיכון. קווין היא חברתו של פין, אך בוגדת בו עם חברו הטוב - ממנו נכנסה גם להריון. היא מסתירה מפין את זהותו האמיתית של האב ומחליטה למסורו לאימוץ בידי טרי שוסטר. ההריון מוביל לסילוקה מנבחרת המעודדות, לפיחות במעמדה החברתי ולהצטרפות ללהקה. בהמשך נתגלה הריונה להוריה לאחר שפין שר בארוחת הערב עם משפחתה שיר הרומז על הריונה. לאחר גילוי ההריון הוריה מסלקים אותה מהבית, והיא עוברת לגור עם פין. כשמתגלה זהות האב הזוג נפרד וקווין עוברת לגור עם מרסדס. עם הולדת התינוקת היא נמסרת לאמה הביולוגית של רייצ'ל, שלבי. בעונה השלישית היא צבעה את השיער בוורוד, עשתה קעקוע ונזם והצטרפה ל "מופקרות" אך אחר כך חוזרת לצבע שיערה הטבעי. בפרק ה־14 באותה עונה היא מעורבת בתואנת דרכים וכתוצאה מהתאונה היא הייתה בכיסא גלגלים למשך מספר פרקים. היא מחליטה ללמוד באוניברסיטת יל ויוצאת עם אחד הפרופסורים שם לתקופה קצרה בעונה הרביעית. היא לא מופיעה הרבה בעונה זו. בפרק 12 של העונה החמישית היא יוצאת עם מישהו בשם ביף מקינטוש אבל מחליטה להיפרד ממנו כי הוא לא העריך אותה והתנהג אליה בגועליות. בפרק שלאחר מכן, היא מחליטה לצאת עם פאק לאחר ששניהם הבינו שמעולם לא יצאו באופן רשמי.

מרסדס ג'ונס

מרסדס ג'ונס (אמבר ריילי) היא דיווה שחורה ואופנתית. מתאהבת בקורט ונותרת חברה קרובה גם לאחר שמגלה את נטיותיו המיניות. מרסדס מתאפיינת בעמידה על עקרונותיה גם במחיר של דחיה חברתית. במהלך העונה התחברה עם קווין והזמינה אותה לגור בביתה. בעונה השנייה מרסדס עוברת משבר הזנחה, שמגיע לשיאו בפרק ה־17 "לילה של הזנחה", בו היא מתבקשת להופיע במופע התרמה, אך מבקשת תנאים מיוחדים כדי להופיע, לדוגמה - כלבלבים לנגב בהם את הזיעה. בסוף אותה עונה, ממש בסוף הפרק האחרון, מתברר שהיא יוצאת עם סאם אוונס. בתחילת העונה השלישית היא עוזבת את "כיוונים חדשים" ועוברת למקהלה חדשה שהוקמה במקינלי, על ידי אביה של שוגר מוטה, "הטראבלטונס", שאותה מנהלת שלבי קורקורן (אמא של רייצ'ל), יחד עם סנטנה ובריטני. בסופו של דבר, הלהקה מפסידה בתחרות האזורית והבנות חוזרות ל"כיוונים חדשים". בתחילת העונה השלישית מרסדס יצאה עם שיין אבל אחר כך נפרדה ממנו וחזרה לסאם. בעונה החמישית, היא קיבלה חוזה הקלטות ואחרי הפרק האחרון היא יצאה עם בריטני וסנטנה לסיבוב הופעות. בעונה השישית היא חוזרת כדי לשמש כמנטורית ל"כיוונים חדשים" החדשים ומייעצת לרייצ'ל לחזור לברודוויי. לאחר שהיא יוצאת לחמם במופע ההופעות של ביונסה היא נהפכת רשמית לכוכבת מוכרת ועדיין נתקלת בחיזורים מסאם.

טינה כהן צ'אנג

טינה כהן צ'אנג (ג'נה אושקוביץ) היא פאנק-רוקרית ביישנית ממוצא אסייתי. טינה מחבבת את ארטי והשניים נהיים לזוג. בעונה השנייה עוזבת טינה את ארטי עבור מייק צ'אנג. מייק נפרד ממנה בין סוף העונה השלישית לתחילת העונה רביעית והיא מתאהבת בבליין לכמה פרקים בעונה זו. בעונה החמישית, היא זוכה בתואר מלכת הנשף וגם מועמדת למצטיינת המחזור יחד עם ארטי אך לא זוכה בתואר זה. לאחר שסיימה ללמוד במקינלי, היא עוברת ללמוד באוניברסיטת בראון. כחמש שנים לאחר מכן נחשף כי היא וארטי ביחד והיא מככבת בסרטים שהוא כותב.

בריטני סוזן פירס

בריטני סוזן פירס (האת'ר מוריס) היא אחת מהחברות בלהקה, שהצטרפה מהמעודדות. ידועה בטיפשותה. החברה הטובה ביותר של סנטנה. בפרק 13 בעונה הראשונה בריטני אומרת לכולם שהיא וסנטנה עשו סקס מה שמעיד שהן "חברות עם הטבות". בעונה השנייה בפרק דואטים אחרי שהן התמזמזו בריטני אומרת לסנטנה שהיא רוצה לשיר דואט עם סנטנה אבל סנטנה טוענת שהיא מתמזמזת עם בריטני רק מכיוון שפאק בכלא. כנקמה בריטני מתחילה לצאת עם ארטי ומחליטה לשיר איתו, אך לאחר מכן מתאהבת בו. ארטי ובריטני נפרדים לקראת סוף העונה השנייה מכיוון שהוא קרא לה טיפשה. כמה פרקים לפני הפרידה אחרי דואט של בריטני וסנטנה ביחד עם הולי הולידיי, סנטנה מודה בפני בריטני שהיא לסבית ושהיא מאוהבת בה, בריטני אומרת לסנטנה שהיא ביסקסואלית ושהיא אוהבת אותה בחזרה, אבל היא אוהבת גם את ארטי ולא רוצה לפגוע בו, סנטנה נפגעת - דבר שגורם לריבים ומתח ביניהן. בעונה השלישית בריטני וסנטנה מתחילות לצאת. בתחילת העונה השלישית היא עוזבת את "כיוונים חדשים" ועוברת למקהלה חדשה שהוקמה במקינלי, על ידי אביה של שוגר מוטה, "הטראבלטונס", שאותה מנהלת שלבי קורקורן (אמא של רייצל), יחד עם מרסדס וסנטנה. בסופו של דבר, הלהקה מפסידה בתחרות האזורית והבנות חוזרות ל"כיוונים חדשים". בפרק הרביעי של העונה הרביעית היא וסנטנה נפרדות והיא מתחילה לצאת עם סאם והם עושים חתונה "בכאילו" ומשפחה "בכאילו למרות שהזוג היה מאוד אהוב בסוף העונה היא עוברת ללמוד ב־MIT ולכן הם נפרדים. אבל לאחר שהבינה שמעולם לא סיימה ללמוד במקינלי ולא קיבלה תעודת בגרות, היא מסיימת ללמוד וחוזרת להיות עם סנטנה. הן טסות לחופשה באי לסבוס. היא חוזרת בפרק האחרון של העונה ויוצאת עם סנטנה ומרסדס לסיבוב הופעות. מתארסת לסנטנה בפרק השלישי של העונה השישית לאחר שזו הציעה לה נישואין, למרות התנגדותו החריפה של קורט. מתוארת על ידי סנטנה בתור "הדבר הטוב ביותר שקרה לה". מתחתנת עם סנטנה בחתונה משותפת עם קורט ובליין.

סנטנה לופז

סנטנה לופז (נאייה ריברה) היא אחת מהחברות בלהקה, שהצטרפה מהמעודדות. לטינית במקורה, יוצאת לתקופה עם פאק ואפילו בשלישייה עם בריטני ופין. החברה הטובה ביותר של בריטני. בפרק 13 בעונה הראשונה בריטני אומרת לכולם שהיא וסנטנה עשו סקס מה שמעיד שהן "חברות עם הטבות". בעונה השנייה בפרק דואטים אחרי שהן התמזמזו בריטני אומרת לסנטנה שהיא רוצה לשיר דואט עם סנטנה אבל סנטנה טוענת שהיא מתמזמזת עם בריטני רק מכיוון שפאק בכלא. כנקמה בריטני מתחילה לצאת עם ארטי ומחליטה לשיר איתו, דבר שגורם לסנטנה לקנא ולנסות להפרידם. במהלך העונה השנייה סנטנה מנסה להכחיש את הנטייה הסקסואלית שלה ואת רגשותיה לבריטני אבל לאחר דואט שלהן ביחד עם הולי הולידיי מודה לבריטני שהיא לסבית. בריטני דוחה את סנטנה בטענה שהיא אוהבת אותה בחזרה אבל שהיא אוהבת גם את ארטי ולא רוצה לפגוע בו. סנטנה נפגעת וממשיכה להכחיש את רגשותיה. מקימה יחד עם דייב קארופסקי צוות שמגן על ילדים בבית הספר בשביל לנצח ביחד איתו במלך ומלכת הנשף בתקווה שאז בריטני תרצה אותה. בתחילת העונה השלישית היא הופכת להיות המעודדת הראשית ביחד עם בקי, מתחילה לצאת עם בריטני ומועפת "מכיוונים חדשים" לפרק אחד. קצת זמן אחרי שהיא חוזרת "לכיוונים חדשים" היא עוזבת אותם שוב ועוברת למקהלה חדשה שהוקמה במקינלי, על ידי אביה של שוגר מוטה, "הטראבלטונס", שאותה מנהלת שלבי קורקורן (אמא של רייצל), יחד עם מרסדס ובריטני. לאחר שהצטרפה ל"טראבלטונס" מוצאת מהארון על ידי פין באמצע המסדרון. המתמודד נגד סו לקונגרס שומע על זה דרך הנכדה שלו ומשתמש בזה כקמפיין שיציג את סו וכתוצאה מכך את סנטנה כלסבית בפני כל אוהיו. בלית בררה סנטנה אומרת להורים שלה שהיא לסבית לפני שהם יראו את הפרסומת. הוריה של סנטנה מקבלים אותה אך סבתה מגרשת אותה מה שגורם לסנטנה לבכות. בסופו של דבר, "הטראבלטונס" מפסידים בתחרות האזורית והבנות חוזרות ל"כיוונים חדשים". בעונה החמישית, סנטנה משתתפת בפרסומת למשחה נגד פטריות ובעקבות המוניטין הגרוע שבא בעקבותיה, היא מתמודדת לתפקיד המחליפה של רייצ'ל בהצגה "מצחיקונת", דבר שגורם לריב ביניהן עד שהיא מחליטה לפרוש מהתפקיד כי היא מבינה שהיא לעולם לא באמת רצתה אותו. היא יוצאת עם מלצרית לסבית אחרת בשם דני בתחילת העונה והן מצטרפות ביחד ללהקה של קורט, אבל בעקבות הריב של סנטנה ורייצ'ל - קורט מפרק את הלהקה ומקים להקה חדשה עם אליוט ודני. סנטנה חוזרת להיות עם בריטני בפרק 12 של העונה והן יצאו לחופשה באי לסבוס. מתארסת לבריטני לאחר שהציעה לה נישואין בפרק השלישי של העונה השישית למרות התנגדותו החריפה של קורט. היא מתארת את בריטני בתור "הדבר הטוב ביותר שקרה לה". מתחתנת עם בריטני בחתונה משותפת עם קורט ובליין.

מייק צ'אנג

מייק צ'אנג (הארי שום ג'וניור) - רקדן שאינו מצטיין באיכויותיו הקוליות. כמו טינה אף הוא אסייתי והשניים הופכים לזוג בעונה השנייה. בעונה השלישית הוא לומד לשיר. בסוף לימודיו בתיכון הולך ללמוד באוניברסיטה לריקוד.

חברי "כיוונים חדשים" החדשים

בליין אנדרסון

ערך מורחב – בליין אנדרסון

בליין אנדרסון (דארן כריס) הוא תלמיד מוכשר הומו בתיכון המקביל דלטון, לוקח חלק עיקרי במקהלה "וורבלרס", בה כולם לבושים במדים וחולקים דפוסי התנהגות זהים. בעונה השנייה קורט עובר לדלטון ואף מתחרה איתם בתחרות המקומית. קורט מתאהב בבלין והם יוצאים, אך קורט החליט לחזור למיקנלי והוא מפחד שלא יוכלו לשמור על קשר ולהמשיך להיות חברים כשהם בתיכונים אחרים, ולכן קורט משכנע את בליין להצטרף ל "כיוונים חדשים". בעונה השלישית בליין מצטרף למקינלי. קורט ובליין נפרדים בפרק הרביעי של העונה הרביעית כי בליין בגד בו עם מישהו שהכיר בפייסבוק. בהמשך העונה הוא מתאהב בסאם. בפרק הראשון בעונה החמישית בליין וקורט חוזרים להיות ביחד והוא מציע לקורט להתחתן איתו והוא מסכים. הוא זוכה בתואר מצטיין המחזור ולאחר שהוא מסיים ללמוד במקינלי, הוא עובר ללמוד בניאד"ה עם קורט ורייצ'ל. בהתחלה הוא גר בדירה של קורט, רייצ'ל וסנטנה (שהייתה בחופשה עם בריטני באותו זמן) אבל הוא מחליט לעבור לגור עם סאם ומרסדס וחוזר לגור עם קורט בפרק האחרון של העונה. בעונה השישית הוא נפרד מקורט פעם נוספת לאחר שקורט ביטל את האירוסין שלהם. הוא התחיל לצאת עם קארופסקי והוא משמש בתור המנהל של הוורבלרס בדלטון. הכריז על מלחמה בין הגלי קלאב של רייצ'ל וקורט ובין הוורבלרס כי הם גנבו לו תלמידה אף על פי שסיכמו במפורש שאסור לגנוב תלמידים אחד מן השני. התחתן עם קורט בחתונה משותפת עם בריטני וסנטנה והם יצאו לירח דבש אך חזרו בגלל השריפה בדלטון. לאחר שהוורבלרס עברו למקינלי הוא עוזר לקורט, רייצ'ל ומר שו להנחות אותם. כחמש שנים לאחר מכן הוא וקורט מצפים לתינוק ורייצ'ל משמשת כאמא הפונדקאית, בנוסף הוא מנהל קריירה מוזיקלית מצליחה.

סאם אוונס

סאם אוונס (קורד אוברסטריט) הוא תלמיד חתיך שמבקש להתערות במהרה ולהיות פופולרי. לשם כך מצטרף בתחילה אוונס לנבחרת הפוטבול ולאחר פציעתו עובר ללהקה. מרבה להתאמן ולשמור על גוף שרירי. בינו לבין דמותו של פין ישנה תחרות סמויה, בעקבות שיוצא עם קווין, וגם על תפקיד הקווטרבאק במשחקי הפוטבול. אוונס יוצא בתחילה עם קווין, אך לאחר שמגלה שהיא בוגדת בו עם פין, לאחר שפין ורייצ'ל נפרדו, יוצא עם סנטנה. בסוף העונה רואים כי בת זוגו היא מרסדס ג'ונס. בעונה השלישית בפרק 8 הוא חוזר לגלי קלאב לאחר שעבר עם משפחתו לקנטקי ועבד בתור חשפן כדי לעזור להוריו לשלם את שכר הדירה. בפרק 16 הוא ומרסדס חוזרים להיות ביחד. בעונה הרביעית הוא ובריטניה יוצאים והם עושים חתונה ״בכאילו״ ומשפחה ״בכאילו״ ולאחר שהיא עוברת ל-mit הם נפרדים בעונה החמישית, סאם מחליט לעבור לקריירת דוגמנות לאחר שלא הצליח למצוא אוניברסיטה שמתאימה לו. בסוף העונה הוא חוזר ללימה לאחר שעבודת הדוגמנות שלו נחלה הצלחה. יוצא עם רייצ'ל לתקופה קצרה בעונה השישית. חברם הטוב ביותר של בליין וטינה. מאמן הפוטבול המחליף של ביסט. לאחר הפיכתו של מיסטר שו למנהל בית הספר סאם הופך למנהל מקהלת כיוונים חדשים ועדיין מחזר אחרי מרסדס.

ג'ייק פאקרמן

ג'ייק פאקרמן (ג'ייקוב ארטיסט) הוא תלמיד חדש במקינלי ואחיו הקטן של פאק (מאותו האבא) אבל פאק לא ידע על קיומו. נבחן למקהלה אבל לא מתקבל בגלל התנהגותו הלא הולמת בבית הספר. לאחר שוויל הפגיש בינו לבין אחיו הגדול, פאק משכנע אותו להצטרף למקהלה. שובר הרבה לבבות בבית הספר. יוצא עם קיטי, אך הם נפרדים בפרק הרביעי והוא מתחיל לצאת עם מארלי בפרק השמיני. הם נפרדים בעונה החמישית כי הוא בגד בה עם ברי. בעונה השישית מסתבר שסו סילקה אותו, את מארלי, את ריידר ואת יוניק ממקינלי.

מארלי רוז

מארלי רוז (מליסה בנויסט) היא תלמידה חדשה במקינלי היי, והבת של אשת הקפיטריה החדשה, דבר שגורם לתלמידים רבים לצחוק עליה. התקבלה למקהלה כבר בפרק הראשון. היא מתאהבת בג'ייק, אבל הוא התחיל לצאת עם קיטי ולאחר שהם נפרדים היא מתחילה לצאת איתו. הם נפרדים בעונה החמישית כי היא מגלה שהוא בגד בה עם ברי. בעונה השישית מסתבר שסו סילקה אותה, את ג'ייק, את ריידר ואת יוניק ממקינלי.

ווייד/יוניק אדמס

אלכס נוול, בתפקיד יוניק

ווייד/יוניק אדמס (אלכס נוול) - חבר מקהלה יריבה (אדרנלין קולי). יוניק היא טרנסג'נדרית - ובמקור קוראים לה ווייד. ווייד תמיד הרגיש כמו בת ובעידודם של קורט ומרסדס הופיע בבגדי נשים בהופעות. היא מצטרפת למקינלי בעונה הרביעית. בעונה השישית מסתבר שסו סילקה אותה, את מארלי, את ריידר ואת ג'ייק ממקינלי. חברתה הטובה ביותר של מארלי. מתאהבת בריידר ומתחזה לנערה בשם קייטי כדי להתחבר אליו. חוזרת בעונה השישית כדי לעזור לוויל ללמד את "אדרנלין קולי" על סובלנות.

ריידר לין

ריידר לין (בלייק ג'נר) הוא תלמיד חדש במקינלי היי, פין איתר אותו לאחר שראה אותו מתאמן פוטבול (כמחווה לגילוי של פין על ידי וויל שוסטר) ומשכנע אותו להצטרף למקהלה. הוא מתאהב במארלי לאחר שעבר אודישן לתפקיד "דני זוקו" בגריז ועקב כך ג'ייק מתמודד גם הוא, הם מתחרים על ליבה של מארלי. לאחר שג'ייק עזר לריידר לגלות שהוא דיסלקט, הם נעשים חברים. בפרק אחד בעונה הרביעית, מתברר שכשהיה קטן, הבייביסיטר שלו הטרידה אותו. הוא מתאהב בקאטפיש שלו - קייטי, שבסוף מתברר שהיא יוניק. חשב על לפרוש מן המקהלה בסוף העונה הרביעית אבל בעונה החמישית לא היה כל זכר לזה. בעונה השישית מסתבר שסו סילקה אותו, את ג'ייק, את מארלי ואת יוניק ממקינלי.

קיטי ווילד

קיטי ווילד (בקה טובין) היא תלמידה חדשה במקינלי היי, מעודדת שנואה על ידי רוב חברי המקהלה, היא מתחלה לצאת עם ג'ייק, אך הם נפרדים במהרה. בפרק אחד של העונה הרביעית היא מספרת לריידר שהיא נאנסה על ידי אחיה הגדול של חברה טובה שלה ומכיוון שלא האמינו לה היא עברה בית ספר. יצאה עם ארטי בעונה החמישית. בהמשך מתברר שהיא כועסת על ארטי כי הוא עזב אותה. מנהלת את המעודדות. היחידה מבין הדור החדש של העונה הרביעית שסו לא סילקה ממקינלי בתחילת העונה השישית וזאת מאחר כי סו ראתה את הפוטנציאל שבה.

אחר

טרי שוסטר

טרי שוסטר (ג'ייסלין ג'ילסיג) היא אשתו של וויל שוסטר, הסובלת מבעיות פוריות. טרי מסתירה מבעלה את עובדת הריונה הריון מדומה ולשם כך נעזרת בתחבולות שונות ואף מגיעה להסכם על אימוץ תינוקה של קווין. לבסוף הזוג נפרד עקב גילויו של וויל.

ברט האמל

ברט האמל (מייק אומאלי) הוא אביו של קורט, ומלווה אותו לכל אורך הסדרה. פועל רבות כדי לגרום לקורט להרגיש נוח עם היותו הומו, לראשונה כאשר אמר לקורט שהוא אוהב אותו על אף היותו הומו, לאחר שקורט חשף בפניו זאת. מגן על משפחתו מפני בוז ולעג, ופועל להענשת דייב לאחר שהלה איים להרוג את קורט אם יספר שנישק אותו. בתחילת העונה השנייה חוטף ברט התקף לב ועקב כך מאושפז בבית החולים, אך לאחר כמה פרקים משתחרר לביתו. בפרק 8 שבעונה השנייה הוא מתחתן עם אימו של פין הדסון. בעונה השלישית ברט רץ לקונגרס כנגד סו ומנצח אותה בבחירות.

שלדון ביסט

שלדון (שאנון) ביסט (דוט מארי ג'ונס) לשעבר שאנון ביסט, הוא מאמן קבוצת הפוטבול בבית הספר, לאחר שלקן טנאקה הייתה התמוטטות עצבים. טרנסג'נדר ולשעבר אישה עוצמתית אבל רגישה מאוד. דמותה של סו עוינת את ביסט ומנסה להכשילו, אך ביסט מגן עליה כשמגלים מי היא באמת בעונה השישית. בינו לבין וויל יש קשר חברי הדוק, לאחר שגילה את רגישותו מפני יחסה של סו. בעונה השלישית ביסט מתחנן עם קוטר אך הקשר לא מחזיק מעמד מכיוון שקוטר הרביץ לו. בעונה השישית הוא מתחיל להיעדר מהאימונים שלו ומשאיר לסאם את רוב העבודה. כשסאם, ספנסר ועוד כמה תלמידים מביאים דאגה ופונים לסו, הוא משקר לסו שיש לו סרטן. לקראת סוף הפרק השלישי בעונה השישית הוא מתוודה בפני סו וסאם שאין לו סרטן ושהוא בעצם נעדר מהאימונים כדי להשלים את התהליכים הרפואיים שלו במטרה לשנות את מינו לבן. כשסאם וסו שואלים אותו ממתי הוא מרגיש ככה הוא עונה "מתמיד".

דמויות משנה

לורן זייסיס

לורן זייסיס (אשלי פינק) היא נשיאת מועדון הווידאו ומנהיגת נבחרת ההתאבקות של בית-הספר, בעונה השנייה פאק מצליח לשכנע אותה להצטרף למקהלה לאחר עזיבתו של קורט, ומתאהב בה. היא נוסעת עם הקבוצה לניו יורק בעונה השנייה, אך לא מגיעה למקהלה בשנה שאחרי. מופיעה בפרק "סיידי הוקינס" שבעונה הרביעית.

דייב קארופסקי

דייב קארופסקי (מקס אדלר) הוא שחקן פוטבול ש"נדבק" לקורט ומנסה לפגוע בו בכל דרך אפשרית. סיבת הפגיעות מתגלה בעונה השנייה, כאשר הוא מנשק את קורט. הוא מציק אף לחברי קבוצת הפוטבול שנמצאים במקהלה, וככה הוא מוצא את עצמו בבעיות עמוקות יותר ויותר, עד שהוא מושעה. לאחר זמן, מצטער על מה שעשה, ומקים יחד עם סנטנה את הצוות שמגן על ההומואים בבית הספר, בשביל שלא תספר לכולם שהוא הומו. בעונה השלישית הוא מציע לקורט לצאת איתו וכשההוא מסרב הוא כועס ועוזב את המקום. חבר של דייב רואה אותו עם קורט ומבין שהוא הומו ומגלה לכל בית הספר בו דייב לומד. דייב ניסה להתאבד בעקבות הבריונות. בתחילת העונה השישית הוא מתחיל לצאת עם בליין לאחר שהוא וקורט נפרדו שוב.

ג'סי סיינט ג'יימס

ג'סי סיינט ג'יימס (ג'ונתן גרוף) הוא הזמר הראשי של "אדרנלין קולי" המקהלה היריבה של המועדון. בעונה הראשונה ג'סי ורייצ'ל מתאהבים והופכים לזוג, אך לבסוף מחליט ג'סי להקריב את אהבתו בשביל זכייה בתחרות הארצית בפעם הרביעית. בעונה השנייה ג'סי חוזר ל-3 פרקים בהם הוא חוזר אל רייצ'ל, ולאחר שסיים את לימודיו התיכוניים, הוא בא לייעץ ל"כיוונים חדשים". חזר בעונה השישית כדי לשכנע את רייצ'ל לחזור לברודוויי ולשחק לצידו. היא אומרת שהיא מעדיפה לחזור לניאד"ה והם מתנשקים ומבטיחים להיפגש שוב בהמשך. בפרק האחרון של הסדרה הם מתגלים כנשואים.

שלבי קורקורן

שלבי קורקורן (אידינה מנזל) היא שלבי היא המנהלת של להקת "אדרנלין קולי", היא נחשבת לאחת הבמאיות הטובות באמריקה למקהלות בית ספריות. היא מבקשת מהסולן הראשי שלה, ג'סי סיינט ג'יימס, להתחבר לרייצ'ל ברי כדי שתוכל להעביר לה קלטת שלה שרה, כדי שרייצ'ל תבין שהיא האמא הביולוגית שלה, שכן רייצ'ל היא בת לשתי הורים הומוסקסואלים (שאף הופיעו בפרק בעונה השלישית) שפנו לאם פונדקאית. בסוף העונה שלבי מאמצת את בת', ביתם של קווין פאבריי ונוח פאקרמן, ועוברת לניו יורק. בעונה השנייה שלבי חוזרת עם בת' בפרק השני כדי לנהל מקהלה שנייה שנפתחת במק'נלי על ידי אל מוטה, אביה של שוגר מוטה. החזרה שלה מעוררת קשיים ובעיות אצל קווין ונואה בגלל בת'. קווין, שחייה השתנו והיא נמצאת במשבר, מנסה להחזיר אליה את בת', ופאק מנהל רומן עם שלבי. אחרי שקווין מגלה על הרומן של פאק ושלבי היא מאיימת לספר למהל בית הספר, פיגניס, על רומן כדי שיפטר את קורקורן, אך רייצ'ל משכנעת אותה שזה מעשה רע, על אף הרומן הלא חוקי, וקווין משתכנעת. לבסוף המקהלה של שלבי, "הטראבלטונס", מפסידה בתחרות האזורית ושלבי חוזרת לניו יורק.

סאנשיין קוראזון

סאנשיין קוראזון (צ'ריס פמפנגקו) היא דמות התלמידה החדשה והזרה בתיכון. היא מגיעה דרך תוכנית חילוף תלמידים מהפיליפינים. בתחילה היא מצטרפת ללהקה, אך בעקבות היחס העוין שקיבלה מרייצ'ל, מפני שרייצ'ל פחדה שהיא תקבל את הסולואים שלה, היא עוזבת ועוברת ללהקה המתחרה, 'אדרנלין קולי'. בסוף העונה, היא ורייצ'ל משלימות.

הולי הולידיי

הולי הולידיי (גווינת' פאלטרו) היא מורה מחליפה במקינלי היי. יוצאת עם וויל לזמן קצר ואחר כך עוזבת למשרה אחרת. מחוברת לתלמידי המקהלה ומתנהגת כמוהם, מלמדת על חומר שהם אוהבים ועוד. היא חוזרת בפרקים 12 ו-13 של העונה החמישית וביחד עם אפריל רודס, היא מנסה למנוע את סיומה של המקהלה.

שוגר מוטה

שוגר מוטה (ונסה לגינס) היא תלמידה חדשה בתיכון מקינלי היי שמגיעה ממשפחה עשירה ולוקה בתסמונת אספרגר. היא ניסתה להתקבל למקהלה בפרק הראשון של העונה, והייתה הבן אדם הראשון שאיי פעם ניסה להיבחן ולא התקבל, כיוון שלא ידעה לשיר בכלל. היא הצטרפה למקהלה המתחרה שאבא שלה הקים, אך בסופו של דבר כאשר הפסידו בתחרות האזורית היא הצטרפה למקהלה. יצאה עם רורי. חזרה להשתתף בחתונה של סנטנה ובריטני. מתוארת בידי השחקנית שלה ומעריצים רבים בתור "הבת העתידית של בריטנה (בריטני וסנטנה)".

שיין טינסלי

שיין טינסלי (למרכוס טינקר) הוא שחקן פוטבול אפרו-אמריקאי שהישר בפרק הראשון הופך להיות בן זוגה של מרסדס אך הם נפרדים במהלך העונה. מופיע למספר פרקים אחדים. מקבל מלגה לפוטבול במקום פין.

סבסטיאן סמיית'

סבסטיאן סמיית' (גרנט גאסטין) הוא תלמיד מקהלה הומו בתיכון מקביל. הוא מנסה למצוא חן בעיני בליין, אך בליין לא מסכים לעזוב את קורט לטובתו. הוא שופך על בליין ברד עם תערובת סלעי מלח שהיה בכלל מכוון לקורט, ופוגע לו בעין - מה שגרם לקרנית העין שלו להישרט ולשבת בבית למשך שבוע בערך. סבסטיאן נוהג בבריונות בדייב שרוצה לצאת מהארון ומרגיש אחראי לניסיון התאבדותו. בפרק של התחרות האזורית הוא מתנצל בפני כל חברי מועדון גליי ומקדיש את המופע לדייב. בעונה הרביעית הוא מוותר על תוארו בתור הקפטן של הוורבלרס לטובת האנטר אבל התפקיד חוזר אליו בעונה החמישית.

רורי פלנגן

רורי פלנגן (דימיאן מקגינטי) הוא תלמיד שהגיע מאירלנד במסגרת חילופי תלמידים. התאהב בבריטני ולאחר מכן בשוגר. הוא מצטרף למקהלה בגלל פין, שביקש ממנו להצטרף כיוון שהיו חסרים להם חברים. מופיע בעונה הרביעית בתור המלאך השומר של ארטי.

ג'ו (ג'וזף) הארט

ג'ו (ג'וזף) הארט (סמואל לארסן) הוא תלמיד חדש, בעל ראסטות (טוען שלכל ראסטה יש שם מהתנ"ך), עם פסוקים מהת"נך מקועקעים על גופו, ונוצרי אדוק. חבר במועדון "חיילי אלוהים". מצטרף למקהלה לאחר שהופיע במקינלי יחד עם "חיילי אלוהים" בתור הודעה מזמרת לכבוד הוולנטיין. פונה למנהל מקינלי בטענה שסנטנה ובריטני לא יכולות להתנשק בפומבי, סנטנה מגלה שהוא פנה למנהל ומנסה להפיל אותו בכך שהיא מבקשת מ-"חיילי אלוהים" לבצע שיר לבריטני, לבסוף הם מבצעים את השיר במסיבת הוולנטיין של שוגר. לאחר תאונת הדרכים של קווין, ג'ו וקווין מתחברים לאחר שהגיע לכל טיפולי הפיזיותרפיה שלה ועזר לה לשוב ללכת. קווין התאהבה בג'ו וכך גם ג'ו, אך בגלל אמונתו, הם מחליטים לא להפוך לזוג ולהמשיך הלאה כחברים. בעונה השישית הוא חוזר כדי להתוודות שסו גזרה לו את הראסטות.

הרמוני

הרמוני (לינדזי פירס) היא חברת מקהלה יריבה שהפסידו בתחרות המקומית. מוכשרת מאוד, ודומה לרייצ'ל.

קופר אנדרסון

קופר אנדרסון (מאט בומר) הוא אחיו הגדול של בליין. ידוע בנרקיסיסטיות שלו ובאהבתו למשחק.

קסנדרה ג'ולי

קסנדרה ג'ולי (קייט הדסון) היא המורה הקשוחה לריקוד של רייצ'ל. בהופעה הראשונה שלה בברודוויי צלצל הפלאפון של אחד מהצופים, היא עצרה את ההופעה ולא הסכימה להמשיך עד שהוא יעזוב. מאז היא הפכה לבדיחת אינטרנט, ולא קיבלה הזמנות שנייה להופיע. ניהלה רומן עם ברודי - חברה של רייצ'ל.

ברודי וסטון

ברודי וסטון (דין גייר) הוא תלמיד ב־NYADA שגדול מרייצ'ל בשנה, הוא מתאהב בה. בהמשך העונה מתברר שהוא בעצם ג'יגולו והוא בוגד ברייצ'ל עם נשים אחרות תמורת כסף. ניהל רומן עם קסנדרה ג'וליי.

איזבל רייט

איזבל רייט (שרה ג'סיקה פרקר) היא המנהלת של Vouge.com, המקום בו קורט עובד והיא משמשת לו בוסית. קורט הוא העוזר שלה, והוא עוזר לה למצוא רעיונות עבור האתר של ווג.

האנטר קלארינגטון

האנטר קלארינגטון (נולן ג'רארד פאנק) הוא הקפטן של הוורבלרס בעונה הרביעית. הוא היה בפנימייה צבאית לפני שהגיע לדלטון. מנסה להחזיר את בליין אבל לא מצליח ובהמשך העונה מתברר שבגללו הוורבלרס היו על סטרואידים ובגלל זה הם ניצחו.

דני

דני (דמי לובאטו) היא מלצרית לסבית בדיינר שבו עובדים רייצ'ל, קורט וסנטאנה במשך העונה החמישית. חברתה של סנטאנה עד פרק 13 (כנראה). נמצאת בלהקה של קורט.

אליוט "סטארצ'יילד" גילברט

אליוט "סטארצ'יילד" גילברט (אדם למברט) הוא רוקיסט. חבר בלהקה שקורט מקים. בהתחלה קורט והוא לא מסתדרים, אבל בהמשך הם מצליחים להסתדר. נמצא בלהקה של קורט.

ג'ון דולוויי

ג'ון דולוויי (שירלי מקליין) היא סוציאליסטית ניו יורקית עשירה. קורט נבחר להופיע מולה בניאד"ה, ומצרף את בליין למופע. היא בוחרת בבליין בליין ומעלה איתו מופע. בהתחלה היא מנסה לגרום לו להיפרד מקורט, אבל בסוף היא מבינה שזאת אהבה אמיתית, ונהנית משניהם.

ברי

ברי (ארין ווסטברוק) היא מעודדת. גרמה לג'ייק להיפרד ממארלי וכשטינה זכתה במלכת הנשף היא גרמה לזה שיפול עליה דלי של ברד וכולם צחקו עליה. סו מטילה עליה את המשימה להשפיל את המקהלה כשהם מנצחים בתחרות הלאומית, אבל היא לא מופיעה מהפרק השמיני של העונה.

ז'אן בפטיסט

ז'אן בפטיסט (סקיילר אסטין) הוא המנהיג של "פיצוץ גרון", להקה מתחרה מאינדיאנה. מסופר שהוא נולד בקוויבק להורים אקרובטים והופיע בסירק דה סוליי לפני שעבר לפורט ויין. מכונה על ידי בליין בתור "בריון עם קוד מוסרי".

רופרט קאמפיון

רופרט קאמפיון (פיטר פצ'ינלי) הוא הבמאי של ההפקה של "מצחיקונת" שבה משתתפת רייצ'ל. לא רצה לקבל אותה בהתחלה בשל חוסר ניסיון אבל בסוף קיבל אותה. היה מופתע מזה שרייצ'ל וסנטנה הגיעו מאותו בית ספר ולא היה אכפת לו מהריב שלהן אלא רק מהפופולריות של ההצגה. איים על רייצ'ל כשרצתה להיבחן לתפקיד בטלוויזיה ושיקרה לו.

ספנסר פורטר

ספנסר פורטר (מרשל ויליאמס) הוא שחקן פוטבול הומו במקינלי שסו מנסה לגייס כדי לעזור לה להרוס את המקהלה מחדש אך מצטרף אליה לבסוף בעקבות שכנוע מסאם. ניסה לעזור לרודריק להוריד במשקל. יוצא עם אליאסטר - חברו הטוב ביותר של רודריק.

מייסון מקארת'י

מייסון מקארת'י (בילי לואיס ג'וניור) הוא מעודד ואחיה התאום של מדיסון. התאהב בג'יין.

מדיסון מקארת'י

מדיסון מקארת'י (לורה דרייפוס) היא מעודדת ואחותו התאומה של מייסון.

רודריק מיקס

רודריק (נוח גות'רי) הוא תלמיד שעבר משיקגו ללימה. מתבודד. אוהב לשמוע מוזיקה וכמעט אף פעם לא מוריד את האוזניות שלו, עד שהצטרף למקהלה. ספנסר עוזר לו להוריד במשקל. חברו הטוב ביותר של ספנסר.

ג'יין הייוורד

ג'יין הייוורד (סמנתה מארי וייר) היא תלמידה שלמדה בדלטון בתור התלמידה הבת היחידה שם ורצתה להתקבל לוורבלרס, אף על פי שזו מקהלה רק של בנים. בליין איים שהוא יתפטר מהעבודה שלו אם הם לא יקבלו אותה והיא עברה למקינלי והצטרפה למקהלת "כיוונים חדשים".

סקיילר

סקיילר (מייקו אוליבייר) הוא הוורבלר הראשי החדש. בתחילת העונה מביע התנגדות להצטרפותה של ג'יין לוורבלרס. מצטרף למקינלי ביחד עם כל הוורבלרס לאחר השריפה בדלטון. בפרק 5 סו אמרה שיש לו שם יומרני להחריד וקראה לו "טריסטן או כריספן או מונטגיו", אך בפרק 11 התגלה שמו האמיתי - סקיילר.

מיירון מוסקוביץ'

מיירון מוסקוביץ' (ג'יי ג'יי טוטה) הוא נער מפונק בן 13 ואחיינו של המפקח בוב האריס שהמקהלה נשכרה לעשות לו בר-מצווה. הצטרף אל מקינלי שנתיים לפני שהיה אמור בזכות הדוד שלו והכסף הרב של משפחתו וכעת נמצא במקהלה. סו שונאת אותו.

אליאסטר

אליאסטר (פיניאס או'קונל) הוא נער מוזיקלי וחברו של ספנסר. רודריק היה המורה הפרטי שלו. הצטרף למקהלה.

תפקידים

שם השחקן/נית שם הדמות מספר העונה
1 2 3 4 5 6
כריס קולפר קורט האמל ראשי
ג'יין לינץ' סו סילבסטר ראשי
קווין מק'הייל ארטי אברמס ראשי
ליאה מישל רייצ'ל ברי ראשי
מת'יו מוריסון וויל שוסטר ראשי
ג'נה אושקוביץ טינה כהן-צ'אנג משנה ראשי
אמבר ריילי מרסדס ג'ונס ראשי משנה ראשי
מארק סאלינג נוח "פאק" פאקרמן ראשי משנה
קורי מונטית' פין הדסון ראשי נפטר
דיאנה אגרון לוסי קווין פאבריי ראשי משנה
ג'יימה מייס אמה פילסברי ראשי משנה
ג'ייסלין ג'ילסיג טרי שוסטר ראשי משנה . אורח אורח
נאייה ריברה סנטנה לופז משנה ראשי משנה
האת'ר מוריס בריטני סוזן פירס משנה ראשי משנה
מייק או'מאלי ברט האמל משנה ראשי משנה
הארי שום ג'וניור מייק צ'אנג משנה ראשי משנה
דארן כריס בליין אנדרסון משנה ראשי
קורד אוברסטריט סאם אוונס ראשי משנה ראשי
דוט מארי ג'ונס שלדון ביסט משנה ראשי
אלכס נוול וויד "יוניק" אדמס משנה ראשי משנה
בקה טובין קיטי ווילד ראשי
ג'ייקוב ארטיסט ג'ייק פאקרמן ראשי אורח
מליסה בנויסט מארלי רוז ראשי אורח
בלייק ג'נר ריידר לין ראשי אורח

קישורים חיצוניים