ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 738: שורה 738:
הגשר שהופל על ידי משאית איננו חלק ממחלף גבעת שמואל, מדובר בגשר הולכי הרגל בסמוך לתחנת פז אורלי, הנמצא כקילומטר מצפון לגבעת שמואל
הגשר שהופל על ידי משאית איננו חלק ממחלף גבעת שמואל, מדובר בגשר הולכי הרגל בסמוך לתחנת פז אורלי, הנמצא כקילומטר מצפון לגבעת שמואל
גשר הולכי רגל המחבר בין שכונת גיורא בגבעת שמואל לבין שכונת רמת אלחנן בבני ברק
גשר הולכי רגל המחבר בין שכונת גיורא בגבעת שמואל לבין שכונת רמת אלחנן בבני ברק

== [[הערבה האירואסייתית]] ==

הערך מקושר לערך באנגלית של ערבה באופן כללי, לא הערבה הספציפית הזאת.

גרסה מ־11:07, 15 באוגוסט 2020

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

ליסה גם שירה משנית וג'ני לא רקדנית ראשית

1 צבי צוקר לא הורחק. הוא התרחק מעצמו 2 לגבי הבית דין שאמרו שיש עדויות יש רק עדות אחת והשאר זה סיפור שמועות שכתב הרב שריאל לרב בן שמעון שלא רצה לחתום נגד הרב ברלנד בגלל זה . הרב בן שמעון דבר עם שני דיינים אחד מים ואחד מב"ב ושניהם הפנהו אותו לרב שריאל ששלח אליו שני תלמידים שלו להעביר לו את הדברים והרב בן שמעון סירב לקבל ורצה לדבר איתו אישית כאמור הרב שריאל כתב לו את המכתב והוא אפילו לא הגיב לו .כי לדעתו ב"ד שכותבים שהיו עדויות ובסוף הייתה עדות אחת .... ולכן לא הגיב לו

על שמו, שדרות הטייס בין רח' סירקין בגבעתיים לרח' קריניצי (לשעבר יהל"ם) לייד בית הוריו.

טופל

בערך מופיע כי מיץ התפוחים מזוקק לסיידר, ולאחר מכן עובר תהליך נוסף שהופך אותו לברנדי. התהליך אינו זיקוק אלה התססה של התפוחים על מנת להפוך אותם לשיכר תפוחים (סיידר), ורק לאחר מכן השיכר עובר תהליך זיקוק אשר הופך אותו ל״או דה וי״, ולבסוף התזקיק נכנס לחביות ליישון והופך לברנדי. המידע בערך מטעה ולא מדויק

הקו לילה דרך משה דיין בוטל לפני כחצי שנה ובמקומו היה קו לילה דרך רחובות ולוד שעבר בנתבג מספר תחנות כבר לא נכון בקווים אחרים

אבי רוטשטיין היה מג"ד 890 לפני גדי שמני. הם התחלפו בבית ליד לפני התעסוקה המבצעית בשכם. פלוגות מסלול היום נוב' 89 של בוועד עמידרור ופב' 0 של מוטי ברוך.

כתבתם שטיילר מת בעונה 7, טעות הוא מת בעונה 8.

לא ניתן דגש ראוי לדוח מבקר המדינה שחשף שחיתויות חמורות בתחום השכר שביצע מר גליק בעת תפקידו בבר-אילן

הקטע הבא מתוך הערך שגוי לחלוטין: "קרינת הגוף השחור מגיעה מן השמש מכיוון שבטמפרטורה גבוהה כל כך האטומים של היסודות השונים בשמש מצויים במצב המעורער (כלומר מעל מצב היסוד n=1), ולכן מתרחשת תופעת פליטה של פוטונים בכל אורכי הגל. ואלה נפלטים בקרינה באופן רציף, מה שאמור ליצור לכאורה ספקטרום רציף המכיל את כל הצבעים הנראים" קרינת גוף שחור איננה כלל תוצר של מעבר בין מצבים קושרים כפי שמשתמע מהניסוח כאן אלא מקרינת בלימה (ברמשרטלונג... ע'ע).

נוער תמרת פעל בבני המושבים. ב-2019 לאחר פיצול בני המושבים, נשארו חברי תמרת לפעול בנוער העובד והלומד. מושבי העמק המשיכו יחד לתנועה החדשה.

חיים תמיר לימדני התעמלות בתיכון עירוני ה בשנים 1964 -1968. כבר אז לימד כמה שנים בבית הספר. הוכמן רק היה מורה לצדו

המסלול של יחידת יהלם קוצר לשנה וחודשיים כבר ממחזור אוג 18

מכיתה ו משחקים על סלים גבוהים מ-3.05

וולאיגי ואוווריו הם לא אחים של מריו

דוד פיזנטי עוד הספיק לשחק עונה אחת בבבוגרים של הפועל חדרה בעונת הירידה האחרונה שלה מהליגה הלאומית לליגה הארצית. אני זוכר אותו במשחק הירידה מול שמשון ת"א שהסתיים בניצחונה של חדרה אבל לא הספיק להישארות עקב ניצחונות של היריבות לתחתית במשחקים המקבילים נשכב על הדשא באצטדיון הישן בחדרה וממרר בבכי.

  • יש צורך לפרט על כמה דוגמאות נוספות של גלים שניים.
  • אדלשטיין טען אתמול לגבי גל תחלואה שני.
  • השפעת הספרדית שונה מהעונתית. הסארס שונה מהקוביד ומהמרס. כל נגיף שונה באחוזי תמותה, קצב הדבקה וגם בכך לשחלק יש/אין חיסון

אני שרתתי בשנים האלה בשדה תימן ולא ראיתי אותו אף פעם. בטח לא משק משמעת

לירי משחקת סופי (כוח) זה סידרה ראשונה שלה

בדמיות כתוב שקרלה אמא של כריסטובל רק בעונה 1 אבל בעונה 2 היא השתתפה כמה פעמים בתור אורכת

לא נאמר כי המיטה של הדוב הבן לא נמוכה מידי ולא גבוהה מידי ולכן היא המיטה שנבחרה על ידי זהבה

ר' דוד מעטשעד לא היה חתנו של ר' שמעון הראשון, רק של נכדו ר' שמעון השני

קיבוץ אפיקים (אז נקרא קיבוץ השומר הצעיר מס.ס.ס.ר) נוסד בשנת 1924 בווזיה שבגליל, לא רחוק מראש פינה. בשנת 1932 עלו ל״נקודה״ (הטוצ׳קה). בין 1924 ל-1932 עבר הקיבוץ מספר תחנות והתחלק לפלוגות עבודה ברחבי הארץ. התחנה האחרונה הייתה חצר כנרת לפני עלותם לנקודה.

פסל הילדה והאיילה - מוצב ליד משק הילדים (פינת החי) לשעבר. היום נמצאת שם כלביית הקיבוץ.

בקישור לאתר אישים יש לשנות בויקינתונים לקישור הזה הקישור שיש שם עכשיו לא מפנה ישר לזה לחיים • י"ב בתמוז ה'תש"ף 22:22, 4 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]

חטיבה 330 הפכה לחטיבה 14 בשנת 2005 (ולא בשנת 1990), כשהייתה תחת פיקודו של אל"ם בן ציון (בנצי) גרובר (כיום תא"ל. סגן מפקד אוגדה 252).

א. הרב יעקב דהאן לא נולד במראכש. הוא נולד בכפר איגינישניין שקרוב למראכש.

ב. הרב זייני אינו תלמיד של הרב יעקב דהאן. לפי דבריו הוא למד אצל בנו, חכם דהאן, ולא אצל האבא רבי יעקב

התנועה למען ארץ ישראל השלמה פעלה עד לשנת 1979 והתפרקה עם הקמת התחיה. בשנת 1976 הייתה רק התמזגות (חלקית) של הזרוע הפוליטית בלבד שיצאה ממנה שנקראה "תנועת העבודה למען ארץ ישראל השלמה", אבל היא המשיכה לפעול כתנועה גם אחרי הקמת לע"ם. כמו כן התנועה לא התמודדה בכנסת השביעית בשנת 1969. רק ישראל אלדד התמודד והקים מפלגה משלו אבל שאר חברי התנועה הצביעו למגוון מפלגות. משה טבנקין למשל שהיה מראשי קרא להצביע "אמת" באותה מערכת בחירות.

blackpink אינן אחיות בשמות קים ג'ני לקים ג'יסו

צביקה פיק או שיחק בצמר גפן מתוק עם לירי סילוק ואו בן רוקוון

לשיר החדש בסרט קוראים "שקט" ולא "לא ישתיקו אותי".

גדוד 371 הינו גדוד קשר פיקודי בפיקוד הצפון נקרא גדוד איילים

בתמונה האחרונה הצמדתם אבן יקרה לגדוד 371 - זו טעות

סטפן מנדל כבר לא נחשב פושע נמלט הוא חזר לארץ עושים לו משפט חוזר והוא לא נכנס לבית הסוהר שהוא חזר לארץ

רשום צוות צוותים תחת פלגת נהיגה מבצעית הצוות הוא צוות משאיות ולא צוותים או פתן, כל הערך של הצוות הנ'ל מלא בטעויות.

הקווים לא מעודכנים ובקושי קיים ההבדל בין פרורי לבין עירוני

אתם טועים ובגדול, קורין מנדלסון הכראוגרפית הדגולה עזבה את בית הספר ובמקומה הגיע המעודד האולטימטיבי של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב תום אלפמבויים, הוא מלמד כעת עם לקנר שיעורי מחזמר בבית הספר, ותאמינו או לא הוא הולך עד הסוף

מביאים כמקור לזה שהתעללו בו בילדותו את דברי פרופסור הלמן, הוא היה מהעדים החשובים במשפט נגד הרבי האחרון מליובאוויטש ונגד תנועת חב"ד!!

הרי חסר כאן מומחיות ומקצועיות וחשוב לתקן את העוולה הזה בהקדם הכי אפשרי!!

מנחת "אנצאר" איננו סמוך לביירות, הוא בדרום לבנון ושימש כטרמינל צבאי בפיקוד "משה טרמינל", מפקד המנחת בלבנון היה אל"ם "ציטה". היחידה הפעילה את ש"ת ביירות בינלאומי עד שהוחלפה בחיילים סדירים, סמוך לשחרור אנשי המילואים של היחידה מביירות, נפצע בבטנו אחד הקשרים, מנחם פרי שדרן הרדיו, מקליע של קלאצניקוב שנורה לאוויר בעת פינוי המחבלים מנמל ביירות. המידע הזה מבוסס על חוויות אישיות בהיותי קצין הניהול הסדיר היחיד של היחידה בין השנים 1980–1982 חנן בויום

מוקי בצר לא היה מפקד המפקדה כי היא לא הייתה קיימת בימיו. מוקי הקים את היחידה. הראשון היה דורון אלמוג שהיה קפ״ט מ״מ - קצין פרויקט מבצעים מיוחדים.

ג. יפה לא היה במפקדה בכלל

בעניין פסיכותרפיה גופנית.

הערך סובל מחוסר ביקורתיות. המדובר באוסף פרקטיקות אלטרנטיביות, בהחלט לא מה שנכלל בהגדרה הרשמית של פסיכולוגיה, ובמקרים רבים פסאודו מדע.

אם תשקיעו דקות אחדות בערך המקביל באנגלית, ההבדל יבלוט מאוד.

https://he.m.wikipedia.org/wiki/פסיכותרפיה_גופנית

חברת קידום הוקמה בשנת 1981 על ידי ליאורה וארנן שגב יקותיאלי שפתחו את בית הספר הראשון בארץ להכנה לבחינה הפסיכומטרית

אבל הבחינה הפסיכומטרית קיימת רק מ 1984 :)

הנתון על קצבת נכים בoced הוא מ-2007. צריך נתון עדכני

בפסקה: סיפור אי המטמון ודמויותיו מבוססים על אירועים אמיתיים 1-(שקרו ב-1761. לונג ג'ון סילבר ופלינט מבוססים על לונג ג'ון לויד ואחיו הארי "פלינט" לויד שנחשבו לשניים מהפיראטים היותר ידועים לשמצה וממקימי ושליטי נאסו באיי הבהאמס) ביחד עם 2-(משפחת גותרי, ריצ'רד ובתו אלינור), 3-(צ'ארלס ויין, ג'ק רקאהם ושותפתו בוני אן ושחור הזקן.)

1- הכוונה לאחים הפיראטים הוולשים ג'ון ואוון לויד שפעלו בשנים 1750–1753 באזור ורג'יניה, לג'ון הייתה רגל מעץ ואוון קבר 52 תיבות אוצר, ולכן קיימת תאוריה שאינה מוכחת שסטיבנסון ביסס את הדמויות על האחים הנ"ל. הם בהחלט לא היו מהפיראטים היותר ידועים לשמצה ואין להם שום קשר להקמת נאסו באיי הבהאמס. 2- הדמויות המצוינות אינן דמויות היסטוריות אלא דמויות מסדרת הטלוויזיה "מפרשים שחורים". 3- הדמויות המצוינות הם אכן מהפיראטים היותר ידועים לשמצה וממקימי רפובליקת הפיראטים בשנת 1715 באי ניו פרובידנס שבבהאמה, האי שבו נמצאת כיום הבירה נאסו, אך תקופת פעילותם קודמת בהרבה לתקופת פעילותם של האחים לויד, כמו גם להתרחשויות הבדיוניות בספר אי המטמון.

למה אתם לא מחשבים גרנד פרי וגרנד-סלאם ומאסטר בג׳ודו

שגיא מוקי גם זכה ב ארד ב אליפות אירופה ג׳וניור

ביתו לולו עובדיה עה"ש הייתה נשואה לדוד עבדיה עה"ש ולא למי שנכתב

1. להוסיף את בן-ציון כרמל לטבלת התזמורת ולהוסיף לו קישור לערך של הסינפונייטה

2. ארי קלאס היה בעיקרון יועץ מוזיקלי ולא מנצח (למרות שהוא נחשב ברשימת המנהלים המוזיקליים של הסינפונייטה)

3. להוסיף קישור לערך באנגלית של ארי קלאס

רבי משה זריהן נולד רק יעקב עם פרוח ונשא את אשתו חנינה למשפחת בן עבו ונולדו אברהם שלמה רפאל מסעודה וחביב ז״ל.

כתבתם בראולרים מסוג מיתולוגיים ואיך דבר כזה זה אמור להיות בראולרים מסוג מדהים תודה.

התמונה האחרונה בערך (בתיאור מחט אפרים במרדף אחרי מחבל ב-2020) היא לא של מחט אפרים אלא של מחט עציון דוד שפירא (צולמה על ידי דוצ עציון) בבקשה להחליף תמונה!

elvis presley hallelujah אלויס פרסלי שר את הללויה ליפני לאונרד כהן יש את ההקלטה של אלויס שר את הללויה ביוטיוב כבר מ-1976

לפניי 7 חודשיים היה 35 מיליון אמהרים איפה 15 אחריים

שלום מופיע שאופיר למדברסיטה העברית בירושלים ובמידע הפנימי כתוב שלמד באותה תקופהברסיטה הפתוחה בלבד כדאי לבדוק איזה תואר הוציא באם הוציא ובאיזה מוסד אקדמי למד

הוא כבר לא היחיד. אתמול רץ נוסף הצליח בשלוש הריצות.

יש למרכז הובלה עוד גדוד שלא מופיע ברשימה: גדוד טנ"א 690 ולגדוד שלוש סדנאות אחת לכל פיקוד. מפקד הגדוד סא"ל איציק כבסה

לתקן את קישור הפייסבוק של ברכה קול

(אברי) משתנים, המגדר (התחושה האישית של האדם) לא משתנה

סוגה התחתן עם סוקי

תור לא של דיסני

מקור מספר 8, לא מצאתי ציטוט שתואם את הטענה בנוגע לעקרות הבית לצערי

בקטגוריית "טיפול", האפשרות של התרופה דקסמתילפנידאט או בשמה המסחרי "פוקלין" מופיעה פעמיים בעוד שהאפשרות של התרופה ליסדקסאמפטמין או בשמה המסחרי "ויואנס" לא מופיעה כלל. יש צורך להוסיף את הערך של ליסדקסאמפטמין.

שמה של הילדה החדשה אינו מרי אלה מאשה, פרוש השם הוא מריה/מרים

נולדה וגדלה בקריית ים מלדה בביהס רודמן

האלבום "אלינור" יצא ב-1980 ולא ב-1983 כפי שכתוב כאן, יש לציין שהוא על ידי זייפני קלטות בהיקף רחב שלא ניתן לאמוד אותו

המפה אינה נכונה יש להשוות למפות המצרית ששולטת על כל האזור, הכנענית/ פיניקית (ביוונית) המואבית בהרי יהודה של ימינו ומגילת מייצרת אותם

בערך ששל טייסת 123 . מפקדי הטייסת. חגי קושט ז"ל לא היה מפקד טייסת 123. מי שהחליף את יעקב רשף היה אלדר שמואל ז"ל.

אלכס כהן לא התחנך בקיבוץ משמר הנגב. הוא הוזמן לסיים את חג השלושים של הקיבוץ ב-1976 ונשאר מספר שנים. בגלל המרחק ממקום העבודה עזב בסוף בחזרה לתל אביב. קוראים לי אפרים תושב הקיבוץ. הייתי מיודד איתו.

בערך האנגלי כתוב שמקור השם הוא העיר המבורג, ולא על שם סטייק המבורג כפי שמצוין בערך העברי.

כינוי להרוג בצהל הוא הרדוף. לא חצב, קצת משנה את ההקשר ה"מחאתי" של השיר

הנושא חשוב מאוד אבל מריח מאוד סובייקטיבי אופן הכתיבה

שמואל בן שחר היה מגד 71 בשנים 1976 ולא בשנים 1986 1987 כפי שכתוב.. הוא היה מגד שלי. אני השתחררתי ב 1979

הדף מלא באמירות דעתניות ללא ציטוטי עובדות, במיוחד בחלק שמדבר על הרקע להקמת המשרד. הייתי ממליץ להסיר את החלק הזה לחלוטין. בחלק מהמקרים הכותב מביע באופן בולט את עמדתו, ובחלק המקרים מדובר בחצאי אמיתות או אפילו שקרים מוחלטים.

הקמשר הנוכחי הוא יוסי מצליח

במשחק עצמו יש אפשרות לקרב רב שבו יכולים לשחק יותר משנים זה יכול להיות 2 על אחד וגם שנים על שנים אבל מה שאני רוצה להגיד זה שלא משחקים רק בזוגות. תודה, ויום טוב.

כתוב כי שטח ההיסטוגרמה מייצג את השכיחות (שזה נכון), ומיד לאחר מכן רשום שציר ה y מייצג את השכיחות (שזה לא נכון ולא יכול להיות נכון אם השטח מייצג את השכיחות).

מה שאמור להיות כתוב: שטח - מייצג את השיחות גובה/ציר הy - מייצג "צפיפות" (כלומר "שכיחות ליח' שטח).

כל הערך היה כתוב כדף מסרים מגמתי מטעם מפלגת השלטון בישראל. היה שימוש מרובה במילים מגמתיות כדי לתאר את ארגוני השמאל "הרדיקלי", ושיניתי מה שיכולתי מבלי לפגוע בערך.

כמו כן, היו תיאורים של ארגוני השמאל הרדיקלי כארגוני אנרכיסטים ואפילו טרור - דבר שאין לו כל תשתית ראייתית. אנרכיסט הוא פורע חוק, ואילו ארגונים אלה אינם בכלא ואין כתבי אישום העומדים כנגדם. בוודאי שאין "טרוריסטים" מטעמם של ארגונים אלה בכלא או בדרך לכלא.

אלה ארגונים שחרתו על דגלם שוויון מלא וביטול הפערים המעמדיים (בתחום הכלכלי והחברתי), והם מוצגים בערך כמי שמבקשים לבטל את מוסדות המדינה. לא היה ולא נברא כדבר הזה - אין לקביעה שהם אנרכיסטים כל עוגן במציאות!

באופן כללי שם הערך "רדיקלי" הוא מגמתי ונוקט עמדה שלטונית חריפה.

בכותרת הדף מוגדר הארגון כשמאל "רדיקלי". זהו ביטוי מגמתי, מוטה, סובייקטיבי שאין לו מקום בתיאור אנציקלופדי נייטרלי.

מבחינת מפלגת השלטון הנוכחית בישראל, כל מי שאינו מסכים עם השלטון ומותח עליו ביקורת הוא רדיקלי. אין שום עוגן במציאות שארגון שחותר חדו קיום, לשוויון אזרחי ולשוויון מלא של זכויות אדם, הוא רדיקלי.

אין עדויות לפעולות אלימות או שעוברות על החוק, לכן מן הראוי שמילה רדיקלי תימחק מן הכותרת. מספיק התיאור הנייטרלי: "ארגון שמאל".

ניסיתי למחוק אותה בעצמי ולא הצלחתי

למדינת ניו המפשיר אין אפידמיולוג ראשי יש אפידמיולוג בלבד

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף הנ"ל כתוב (אני מצטט): "פארק מונסו (בצרפתית: Parc Monceau) הוא פארק ציבורי למחצה הממוקם ברובע השמיני וברובע ה-18 של העיר פריז בירת צרפת". הפארק הנ"ל אכן ממוקם ברובע השמיני של פריז. הוא נושק לרובע ה-17 אך אין לו שום קשר לרובע ה-18 כפי שמצוין בטעות.

מקור: בערך המקביל בויקיפדיה בצרפתית ובאנגלית מצוין כי הפארק מצוי ברובע השמיני ללא שום תוספת.

דווח על ידי: יואל תמנליס 79.183.95.139 15:08, 28 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]



שלום, אני נכדתו של הרב ומבקשת לתקן: יעקב היה בנו מפרוח לבית פינטו. שאר הילדים הם מאשתו השנייה חנינה.

קלואי וטריסטן כבר לא ביחד אבל יש להם ילדה

הרב פרש מעט לפני גיל 84 והיה לו חשוב מאוד שהרב משה ליכטנשטיין ישמש איתו יחד תקופה בראשות הישיבה. אמנם תקופה קצרה אך בעודו בתפקידו. ולא כמו שנכתב שלאחר פרישתו הרב משה ליכטנשטיין מונה.

https://youtu.be/qIbpYEf_LR0

לא רשום על הספר בתו של מלך הביצה שכתב

השופט קדמי החליף את השופט יהודה כהן בראשות ועדת החקירה הממלכתית לפרשת ילדי תימן בשנת 1999 ולא בשנת 1995.


היום משחררים מבתי חולים את היולדת גם אם יש כיסא בטיחות,לא חייב סל קל.

יש שני ענקים שנוצרו לדיוניסוס

הרמבם נולד בכ' בניסן ב13 באפריל

כתוב מאסטר אודון קוראים לו מאסטר פאזי, גם לא הזכירו את קרן אישתו של פלנקטון וזה פשוט מטופש, דורש לתקן את הטעות ומיד.

כתוב שהוא שיחק בבוזגלוס והוא לא

שלום, אנא הורידו את התמונה הנמצאת בקישור המצורף. הצילום הוא חלק מאלבום של משפחתי והעתק ממנו נעשה שלא ברשותנו תודה https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:%D7%9E%D7%A9%D7%94_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F_%D7%91%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%94_%D7%94%D7%A6%D7%91%D7%90%D7%99%D7%AA_%D7%97%D7%99%D7%A4 %D7%94,_1956.jpg#mw-jump-to-license 46.19.86.114 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

הטייס בוקעי חילץ את יוסי שחורי מהפייפר ולא את דר אנקלביץ

La familia זה מספרדית לא איטלקית

אגרות משה חלק ד אבל זה סימן מ״א

שלום כאן איתי זלאיט תודה רבה על עדכון הערך. מספר תיקונים משמעותיים

1.אספן פסלי דיקטטורים. לא אספן דיקטטורים

2.הסעודה האחרונה-נתניהו לא אוחז בעוגה, הוא גורף חתיכת עוגה, ככל הנראה את מגן הדוד אשר במרכז העוגה.

3. זלאיט הציג במוזיאון אשדוד, מוזיאון ת״א ופסלו ״קינג ביבי״ מוצג באוסף פסלי הדיקטטורים הגדול בעולם בטקסס תודה

ששת ספרי הסדרה תורגמו לעברית ויצאו לאור

הרב צבי רוטברג לא עבר מבחן אצל הגר"ח קנייבסקי, אלא זו היתה הצעה שעלתה בין אביו ר' זלמן זצ"ל לבין הסטייפעלער, אביו של הגר"צ.

קיימת סתירה בדיווח על זהות בת הזוג: גבריאלה רוזנטל או אביטל בן חורין?

גרפיט לא בולע נוטרון אלא מאט אותו. האטת נוטרן מאיצה את תהליך הביקוע . כלומר בור וגרפיט עושים פעולה הפוכה.

בכיתוב בתמונה התחתונה בערך רשום שהוא מצולם עם ילדיו, מהכתוב בערך יש לו רק בן אחד, דבר זה גם לא נכון אם מחשיבים את ילדיו החורגים כילדיו (ילדיה של לאה גלובוס מנישואיה לרני לב) שכן אלה אינם לירון, עידו או רועי לב.77.138.61.41

המינהל לבטיחות בדרכים הוקם בשנת 1980 במשרד התחבורה ושדרג את היחידה לבטיחות בדרכים שהיתה ברמת מחלקה. בראש המינהל עמד משה עמירב והיה כפוך ישירות לשר התחבורה קורפו ולא כאגף תחת המנכ"ל. לאורך שנות ה 70 לא היה קיים מינהל לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה אלא "היחידה לבטיחות בדרכים" ברמת מחלקה שהיתה כפופה לאגף המפקח על התעבורה. נצ"מ גיא אכן מונה ב 1967 מונה כ"ראש מינהל" אולם זאת לתקופה קצרה וללא תוקף של החקיקה. הקמת המינהל ב 1980 קבלה תוקף בחקיקה שהוביל השר חיים קורפו. בברכה ד"ר משה בקר שיזם את הקמת המינהל בפני השר חיים לנדאו ז"ל.

אברהם נולד ב26.5.38

ואהבתם את הגר, לפי רבנים מסויימים, מתייחס לא רק לאלו אשר המירו דתם ליהדות. הרי עם ישראל במצרים לא הפך למצרי או המיר את דתו. ״וכי יגור איתך גר בארצכם, לא תונו אותו. כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם, ואהבת לו כמוך, כי גרים הייתם בארץ מצרים, אני ה׳ אלוהיכם״

מתוך מקור: ׳רדיקלית אז, רדיקלית עכשיו׳, הרב יונתן זקס, הוצאת שלם

אני לא מצאתי את האמרה על המהלכים של סקווירטל

למיטב ידיעתי בשנת 1291 היה רק קנטון אחד בשם אונטרוולדן. אחרי כמה שנים הקנטון נחלק לשני חלקים אלה שהיו נמוכים וקרובים לאגם לוצרן נקראו נידוולדן בתרגום חופשי מתחת ליערות. החלק השני שהיה דרומה משטאנס בירת נידוולדן והיה אחרי העליה משטאנס נקרא אובוולדן שפרוש השם הוא מעל היערות בירתו היא העיר סרנן.

איתי ישורון כבר לא מנכ״ל

גאנגקוק הוא רקדן ראשי לא מוביל

פרסי ג'קסון מופיע אמונם קצת מאוד אבל מופיע בספר 3 של מגנס צ'יס

מתיו ברונפמן נולד ב16/7/59 ויש לו 9 ילדים האחרונה סטלה אן ברונפמן

התמונות של מתחם הדיור של רכבת ישראל אינן ממרץ 2020 אלא מלפני כמה שנים

יכול להיות שלרבי ישכר בער מסאטמר היו כמה בנים בשם אהרן משה?!

בדקתי ולמורטיס יש 4 סקינים ולשלי יש 6 סקינים

תאריך הקמת הישיבה אצלכם הוא 1966 .מאידך אתם כותבים שהיא נוסדה בראשית שנות השישים . השנה הנכונה היא כנראה 1961.

עלה היום ל10 רצפים ש147

המדים לא נכונים

הרב לא ר"מ בישיבת הכותל יותר, למרות שמעביר שם שיעורים. כמו כן לא ר"מ בנתיב אריה, אלא ראש ישיבה לצידו של הרב אהרון בינה

ה"סוכן" של בורדן הוא לא אח תאום שלו, אלא שכפול. אפילו השם שלו - ברנרד פאלון הוא אנגרמה של אלפרד בורדן. בורדן אומר לאנג'יר שמילת הקוד לפענוח היומן שלו היא הטריק עצמו - טסלה. טסלה בנה עבור בורדן מכונת שכפול/בורדן השתמש בה לשכפל את עצמו פעם אחת בלבד. עוד בתחילת הסרט רואים את ההבדל המחשבתי בין השניים כששניהם צופים את הקוסם הסיני הקשיש (שמצליח להרים במופע שלו אקוורים כבד במיוחד ללא קושי), יוצא מהתיאטרון בהליכה איטית של קשיש, בורדן אומר לאנג'יר שזה הקסם האמיתי - לחיות את ההצגה גם כשאין קהל מולך. זה ההבדל המרכזי בין השניים - אנג'יר מחליט לשכפל את עצמו בכל לילה מחדש, אבל לא מוכן לחיות עם השכפול - ולכן תמיד האנג'יר הקודם טובע, והשכפול החדש מופיע במרפסת התיאטרון (רואים את כל המיכלים עם האנג'ירים שטבעו בסוף הסרט). בורדן לעומתו משכפל את עצמו פעם אחת בלבד ומחליט לחיות עם השכפול, והשכפול שלו (זה שאוהב את הדמות של סקרלט ג'והנסון), הוא זה שנידון למוות. - הוא גם אומר למקורי - "מצטער על שרה, לא התכוונתי לפגוע בה" כי המקורי הוא זה שתמיד אהב את שרה.

התיאור של הדמות של אליסון ממש אבל ממש לא מדויק

עדנה גורן לא נולדה ב1943.היא גם לא התגייסה ב1962 ,היא יותר מבוגרת .יש לה בן שנולד ב1963 כך שהתאריכים שצוינו לא נכונים.

קווין קוסטנר אינו בין השחקנים בסרט.

the big chill film ראו בויקי האנגלית.

ישיבת מקור חיים עדיין קיימת ולא נסגרה כפי שכתוב

היושב ראש והבעלים זה נתן בן חיים, שרון עשור הוא המשנה ומנהל כללי

הקבוצה התפרקה מנצרת עלית וכרגע השם של הקבוצה זה הפועל מגדל העמק/ עמק יזרעאל

הי, יש לכם כאן מידע לא מעודכן, אצלכם מופיע שבאמצע הנחל עד גשר אלקוש שעל כביש 89 אין שביל מסומן בערוץ. החל משנת 2011 סומן הערוץ לכל אורכו ע"י קבוצת לוחמי חיל ההנדסה לזכר חברם שנהרג במלחמת לבנון השניה, הסימון הוא בסימון שבילים ירוק, והוא משמש כיום בתור השביל הרישמי לצועדים מים אל ים.

את פריון העבודה מודדים בעזרת התמ"ג ולא התל"ג

הוא נולד בשנת 1951

המנהל הוא אורי איצקוביץ

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בעז דוידזון נולד ב-8 בנובמבר ולא ב-11 באוגוסט. כדאי להעביר את שמו לתאריך הנכון - 8 בנובמבר

מקור: הוא כתב לי את זה עכשיו בתגובה לפוסט שהעליתי בפייסבוק

דווח על ידי: אביב אברמוביץ' 93.172.197.98 17:25, 11 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]



לא להתבלבל עם ר' שלום שכנא אביו של הצמח צדק מליובאוויטש

הניגון לא ימושו מפיך הולחן לרגל הבר-מצווה של בנו הבכור של ה*אדמו"ר הנוכחי*...

בתחילת ספרו ביושר דברי אמת מביא שנסע כמה פעמים לרבי מנחם מנדל מפרמישלן,ופה לכאורה הבאתם בטעות את רבי מאיר מפרמישלן

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בהערה 1 יש לציין שמקור ההסבר הוא ברמב"ם בפירושו למשנה בעירובין ג', ד' ולא במשנה תורה לרמב"ם הלכות עירובין ג', ד' כפי שהיה כתוב עד כה בטעות

מקור: מקור: מי שיסתכל הפירוש המשנה בפנים ימצא שם את ההסבר ואילו במשנה תורה הוא לא ימצא את ההסבר

דווח על ידי: יובל הלוי 93.172.35.99 11:42, 12 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]



גאנגקוק הוא רקדן ראשי לא מוביל

כתוב:"עם זאת, שיקול זה מוגבל על ידי הכלל ש"אין גוזרים גזירה לגזירה", האומר שאם פעולה א' היא הפעולה האסורה מהתורה, ההלכה אוסרת את פעולה ב' שתוביל לפעולה א', אך לא אוסרת על ביצוע פעולה ג' שתוביל לפעולה ב' שתוביל לפעולה א'".

אך מצינו בהלכה כמה פעמים שיש גזירה על גזירה וזה במקום שיש "מדרון חלקלק וודאי" אם א'= איסור. ב'= גזירה. ג'= פעולה שתביא בוודאות לב'. אז גם ג' הוא אסור ונכלל בתוך הגזירה.

הרמב"ם פירוש המשניות מסכת שבת (ד א) מביא את הכלל מהגמרא אך קובע שהוא לא תקף בכל מקרה. הוא מפרש שכאשר שתי ההרחקות נגזרו יחד משום שראו "שלא תתקיים גזירה זו אלא בגזירה אחרת" ניתן לגזור על גבי הגזירה. כלומר, הרמב"ם מפרש שגם כאשר שתי הגזירות אינן אותה גזירה אך הקיום של אחת הגזירות תלוי בקיום השניה.

השולחן ערוך יורה דעה צז א פוסק שאין לאפות פת חלבית שמא יבואו לאוכלה עם בשר, אלא אם כן הפת היא בצורה מיוחדת כך שניתן לזהות שהיא חלבית. הפרי מגדים מסביר שלמרות שמדובר בגזירה לגזירה, שהרי הגזירה תקפה גם לגבי בישול עוף בחלב שאסור רק מדרבנן, עדיין אסרו חכמים משום שנוהגים לאכול את הפת גם עם בשר וגם עם חלב ומדובר באיסור חמור שקל לטעות בו החמירו חכמים לעשות גזירה לגזירה.

מקרב האחרונים גם הגר"א אורח חיים רנב א פסק שלמרות שאין עושים גזירה לגזירה, "בכל דבר הקרוב לפשיעה גזרו בו". גם טעם זה מתאים לדברי רב שר שלום גאון, שלמרות שאין בית דין רוצים להעמיס גזירות על הציבור, במקרים הקרובים לפשיעה אין מנוס מאשר להחמיר.

(הטעם של הגר"א אולי לקוח מתוס' ביצה דף ג עמוד א ד"ה גזרה: עוד י"ל דדווקא בפירות וענבים שייך שמא יעלה ויתלוש ושמא יסחוט לפי שאדם מתאוה להם ובעודו בכפו יבלענו). אני גם זכרתי שיש ב' תרוצים, שנגזרו יחד באותו זמן/ שראו שלא יכול להתקיים בלי, מהלשון של הרמבם בפיהמ"ש שבת (ד,א) משמע שצריך את ב' התנאים

כתוב בשני מקומות שונים בערך שהרב כיהן כרב הראשי הספרדי הראשון ובמקום אחר רשום שכיהן כרב הראשי הספרדי השני.

בתפקידיו הקודמים היה *סגן* מפקד מגידו.

אשר וקנין מעולם לא היה מפקד בית סוהר מגידו.

רשום פה כאילו שברנדן דאסי שוחרר אבל מאז הוגש ערעור שהתקבל וגם המקרה עבר לבית המשפט העליון שסירב לפתוח אותו ולכן ברנדן כרגע ישתחרר רק ב2048... אלא אם כן הערעור של סטיבן יצליח ותוכח חפותו ואז אוטומטית גם התיק של דאסי יפול

אפשר לקבל יהלומים גם מתיבות

אמו לא מזכירה בבית ספר אלא מורה בתיכון

תוכנית המעגל היא תוכנית מציאות ששודרה לראשונה ב-2018 בערוץ 4 הבריטי לאחר מכן היא נקנתה ע״י נטפליקס ושודרה בשנת 2020 לתוכנית יש גם גרסה ברזילאית.

לתוכנית 2 עונות בגרסה הבריטית ואחת באמריקאית נטפליקס חידשה את המעגל לעונה נוספת.

מצב טיפול: חדש

שלום רב. אבקשכם לתקן בפיסקה הראשונה, במקום "שיחק בליגות נמוכות", צריך להיות "אימן בליגות נמוכות בנגב". בתודה ד"ר איתן וגמן דווח על ידי: 77.139.91.6 08:57, 14 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

הטוש הוא אחד מכלי האומנות הניכרים במאה ה21

במצב שכלים חסומים זה תיקו

מאיר בן שבת הוא ראש המלל. לא רמט.

תאריך תחילת הקמת הגשר מצוין כ- 26.11.86. נתון זה סותר את האמור בערך עצמו, לפיו הקמת הגשר החלה בתאריך 11.11.81. שלא לדבר על כך שתאריך סיום העבודות מצוין כ- 12.11.86, כלומר לפני שהחלו העבודות... לא הצלחתי לתקן, לכן אני מעיר.

ב-1942 הונגריה לא היתה תחת שלטון מלוכני

אליזבת' לא חזרה כדי לרפא את בנה מהטיפוס, הוא השתתף בדו קרב ונפגע בידו כעבור שעה כשהוריו היו בנמצא

אותו בן. אין סתירה. קאגה - שיחה 21:00, 14 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

מצאתי בדף טעות בדמויות של החממה וזה שאורנה מוזכרת עונה 3, מראים את זאב בעונה 2 בפלאשבקים של סוף עונה 2, מרקוס מופיע בפלאשבקים בעונה 2 ו3,אריק אורח בעונה 3 בפרק הראשון.

לא יכול להיות שזאב רווח שירת בצבא בחטיבת הנח"ל, כי היא הוקמה רק ב82'. אולי הוא שירת בגדוד נח"ל, שהיו קיימים לפני הקמת החטיבה.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

כתוב לפני תחילת הלימוד המעשי אך ניתן גם בזמן הלימוד המעשי דווח על ידי: tair 109.67.94.180 00:27, 15 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]



התל"ג של המדינה זה במליארדי דולר ולא מיליוני דולר. הטעות הזו היא גם בערך של איחוד האמירויות ולא בדקתי לגבי מדינות אחרות

טיקטוק הומצא ב2015

טיפאני טראמפ נולדה בתאריך זה בשנת 1993

הגשר שהופל על ידי משאית איננו חלק ממחלף גבעת שמואל, מדובר בגשר הולכי הרגל בסמוך לתחנת פז אורלי, הנמצא כקילומטר מצפון לגבעת שמואל גשר הולכי רגל המחבר בין שכונת גיורא בגבעת שמואל לבין שכונת רמת אלחנן בבני ברק

הערך מקושר לערך באנגלית של ערבה באופן כללי, לא הערבה הספציפית הזאת.