אגוסטין ברנסקוני – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מידע שגוי
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מידע שגוי
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 11: שורה 11:
| דמות = גסטון פרידה (סוי לונה), מנואל רמירז (אליאדוס)
| דמות = גסטון פרידה (סוי לונה), מנואל רמירז (אליאדוס)
}}
}}
'''אגוסטין ברנסקוני''' (ב[[ספרדית]]: '''Agustín Bernasconi;''' נולד ב-[[15 באוקטובר]] [[1996]]) הוא [[זמר]], [[מלחין]] ו[[שחקן]] [[ארגנטינאי]]ונשואי בעושר ואושר לשיר כהן . אגוסטין ברנסקוני כיום הוא חלק מהצמד המוזיקלי MYA ביחד עם מקסי אספינדולה (Maxi Espíndola). אגוסטין ברנסקוני מוכר גם בתור מי שגילם את מנואל רמירז (Manuel Ramírez) בסדרה [[אליאדוס]], וכמי שגילם את התפקיד גסטון פרידה (Gastón Périda) בסדרה [[סוי לונה]].
'''אגוסטין ברנסקוני''' (ב[[ספרדית]]: '''Agustín Bernasconi;''' נולד ב-[[15 באוקטובר]] [[1996]]) הוא [[זמר]], [[מלחין]] ו[[שחקן]] [[ארגנטינאי]]
ונשואי בעושר ואושר לשיר כהן . אגוסטין ברנסקוני כיום הוא חלק מהצמד המוזיקלי MYA ביחד עם מקסי אספינדולה (Maxi Espíndola). אגוסטין ברנסקוני מוכר גם בתור מי שגילם את מנואל רמירז (Manuel Ramírez) בסדרה [[אליאדוס]], וכמי שגילם את התפקיד גסטון פרידה (Gastón Périda) בסדרה [[סוי לונה]].


== ביוגרפיה ==
== ביוגרפיה ==

גרסה מ־02:41, 29 באוגוסט 2020


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים [ דמות, שפה מועדפת ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אגוסטין ברנסקוני
Agustín Bernasconi
לידה 15 באוקטובר 1996 (בן 27)
קורדובה
שם לידה Agustín Bernasconi Aspitarte
מדינה ארגנטינה
תקופת הפעילות מ-2012 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק זמר, שחקן ומלחין
פרופיל ב-IMDb

אגוסטין ברנסקוניספרדית: Agustín Bernasconi; נולד ב-15 באוקטובר 1996) הוא זמר, מלחין ושחקן ארגנטינאי ונשואי בעושר ואושר לשיר כהן . אגוסטין ברנסקוני כיום הוא חלק מהצמד המוזיקלי MYA ביחד עם מקסי אספינדולה (Maxi Espíndola). אגוסטין ברנסקוני מוכר גם בתור מי שגילם את מנואל רמירז (Manuel Ramírez) בסדרה אליאדוס, וכמי שגילם את התפקיד גסטון פרידה (Gastón Périda) בסדרה סוי לונה.

ביוגרפיה

אגוסטין ברנסקוני נולד ב-1996 בקורדובה ארגנטינה לקלאודיה אספיטרטה (Claudia Aspitarte) ולדייגו ברנסקוני (Diego Bernasconi).אגוסטין ברנסקוני הוא הבן הצעיר ביותר במשפחה, לאגוסטין ברנסקוני יש אח גדול בשם סנטיאגו ברנסקוני (Santiago Bernasconi).אגוסטין ברנסקוני נולד ב-15 באוקטובר 1996 בעיירה ריו טרסרו (Rio Tercero) שבקורדובה ארגנטינה.בשנות חייו הראשונות אגוסטין ברנסקוני גדל בכפר וילה רמיפאל (Villa Rumipal) בקורדובה.

בילדותו אגוסטין ברנסקוני חלם להיות שחקן כדורגל, אבל ככל שחלפו השנים הוא הבין ששירה זה הדבר שהכי מרגש אותו. אגוסטין ברנסקוני היה חלק ממקהלת בית הספר שלו, והתחיל לקחת שיעורי נגינה בגיטרה ושירה בקורדובה. בשיעורים אלו פיתח את יכולותיו המוזיקליות והתאמן כנגן. אגוסטין ברנסקוני החל לנגן במועדונים ופסטיבלים ואפילו יצר להקה קטנה.

אגוסטין ברנסקוני הופיע בתוכנית "חולם לשיר" (Soñando por Cantar) פעמיים מול אושיות מוזיקליות חשובות בארגנטינה. הופעתו בתוכנית מסמנת את תחילת הקריירה המוזיקלית שלו ונחשבת להופעת הבכורה שלו.

בהגיעו לגיל 15, אגוסטין ברנסקוני עבר לגור בבואנוס איירס במטרה לפתוח בקריירת משחק. אגוסטין ברנסקוני התגורר בבואנוס איירס מספר שנים.

קריירה

הקריירה של אגוסטין ברנסקוני החלה עם השתתפותו בתוכנית "חולם לשיר" (Soñando por Cantar), אגוסטין הופיע בתוכנית ב-13 ביוני 2012, השופטים בתוכנית אהבו את ההופעה שלו והוא עבר לשלב הבא והופיע שוב ב-27 ביולי 2012. החל מרגע הופעתו הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו. אגוסטין ברנסקוני קיבל מלגה לצורך לימודים בבית הספר למוסיקה של ולריה לינץ' (Valeria Lynch) והוא אכן למד שם במשך זמן קצר.

כאשר כריס מורנה ראתה אותו, היא זיהתה מיד את כשרונו והזמינה אותו לאודישנים לסדרה החדשה שלה (אליאדוס) בבואנוס איירס. אגוסטין התקבל לאליאדוס, וגילם שם את מנואל רמירז ילד שסובל מבריונות. ב-26 ביוני 2013 הייתה הבכורה של הסדרה. אליאדוס שודרה בארגנטינה בערוץ "טלפה" ומאוחר יותר בשאר אמריקה הלטינית בערוץ "פוקס". אגוסטין ברנסקוני השתתף בשתי העונות של אליאדוס (40 פרקים סה"כ), וב-14 ביולי 2014 הופיע במופע בהשתתפות כל כוכבי אליאדוס בתיאטרון הגראן רקס (Gran Rex) שבבואנוס איירס. אחרי שהופיע כשחקן באליאדוס אגוסטין ברנסקוני החל לקבל הזמנות להופיע עם זמרים ומוזיקאים שונים ולהופיע בפסטיבלים ומסיבות.

בשנת 2015 החל לשחק בטלנובלה חדשה הקרויה "סוי לונה", ב-14 במרץ 2016 הסדרה עלתה לשידור (בארגנטינה). בסוי לונה אגוסטין מגלם את גסטון פרידה, נער מאוד פופולרי והחבר הכי טוב של מתאו בלסנו (הדמות הראשית בסדרה). סוי לונה שודרה בלמעלה מ-150 מדינות ודובבה ליותר מ15 שפות. בתקופה שבין ה-24 במרץ עד ל-14 במאי 2017 אוגוסטין ברנסקוני השתתף בסיבוב ההופעות של סוי לונה והופיע ב'10 מדינות שונות.

קריירה מוזיקלית

בשלהי שנת 2015 אגוסטין ברנסקוני יצר ערוץ יוטיוב אליו הוא מעלה קאברים של שירים מפורסמים יחד עם זמרים אחרים. לערוץ היוטיוב שלו יש למעלה ממיליון משתמשי יוטיוב שרשומים אליו. בין האומנים שאיתם אוגוסטין שר בערוץ ניתן למנות את: טיני סטואסל, מייקל רונדה, רוג'רו פסקווארלי, חוליאן סרנו ועוד הרבה אחרים.

ב-18 במאי 2017 אגוסטין ברנסקוני ומקסי אספינדולה חתמו חוזה עם סוני מיוזיק ארגנטינה (Sony Music Argentina) והודיעו שמעתה והלאה יופיעו כצמד מוזיקלי תחת השם MYA שמורכב מאיחוד של שני השמות שלהם (Maxi y Agustín).

ב-23 באוגוסט 2018 הצמד שיחררו את השיר הראשון שלהם. שמו של השיר הוא Amor Prohibido (אהבה אסורה). מילות השיר נכתבו על ידי: אגוסטין,מקסי וחנדינו (Jandino). את הקליפ הפיקו רפה ארקאוטה (Rafa Arcaute ) וניקו קוטון (Nico Cotton).

ב-12 בינואר 2018 שחררו הצמד את השיר השני שלהם. שמו של השיר הוא Día y Noche (יום ולילה). מילות השיר נכתבו על ידי אגוסטין,מקסי,רפה וחואנפראן.

ב-5 באפריל 2018 שחררו הצמד את השיר השלישי שלהם. שמו של השיר הוא A Escondidas (בסתר/בחשאי). מילות השיר נכתבו על ידי אגוסטין, מקסי, רפה וחואנפראן.

ב-29 בינוי 2018 שחררו הצמד בשיתוף עם הזמרים אברהם מתאו (Abraham Mateo) ופאיד (Feid) את השיר הרביעי שלהם. שמו של השיר הוא Loco por Ti (משוגע עליך). מילות השיר נכתבו על ידי אגוסטין, מקסי, פאיד, אברהם, חולקה ודאב. היה זה שיתוף הפעולה הראשון של הצמד עם זמרים אחרים.

ב-11 באוקטובר 2018 שחררו הצמד בשיתוף עם הזמרת לסלי גרייס (Leslie Grace), את השיר החמישי שלהם. שמו של השיר הוא Fuego (אש).

ב-24 בינואר 2019 שחררו הצמד את השיר השישי שלהם. שמו של השיר הוא Te Vas (הלכת).

קריירת משחק

טלוויזיה

שנה שם הסדרה דמות ערוץ
2013-2014 אליאדוס Manuel Ramirez Telefa/ Fox
2015-2018 סוי לונה Gastón Perida ערוץ דיסני

קריירת שירה

שירים שהוא שר במסגרת תפקיד בסדרה
שנה שם השיר אלבום
2013 Vuelvo (לחזור) Aliados
Carpe Diem (נצל את היום/קרפה דיים)
Refundación (השתקפות)
Vas a gritar (אתה תצעק)
2014 Mañana (מחר) Aliados

(versión extendida)

Diferente (שונה)
2016 Corazón (לב) Soy Luna
I'd Be Crazy (אני אהיה משוגע)
Camino (דרך)
Vuelo (לעוף) Soy Luna-Música en ti
Alas (כנפיים)
2017 Mitad y Mitad (חצי וחצי) Soy Luna- La vida es un sueño
Valiente (אמיץ)
Cuenta Conmigo (סמוך עליי)
Footloose (פוטלוס)
Aquí Estoy (הנה אני כאן)
(Siempre Juntos (Version Grupal

(תמיד ביחד (גרסה קבוצתית))

שירים שהוא שר כחלק מהצמד MYA
שנה שם השיר
2017 Amor Prohibido (אהבה אסורה)
2018 Día y Noche (יום ולילה)
A Escondidas (בסתר/בחשאי)
Loco Por Ti (משוגע עלייך)
Fuego (אש)
2019 Te Vas (הלכת)

פרסים

שנה שם הפרס קטגוריה תוצאה
2016 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון ארגנטינה נער טרנדי זכייה
2018 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון ארגנטינה שחקן אהוב מועמד

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אגוסטין ברנסקוני בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי מוזיקאים תבנית:פרופילי קולנוענים