כוח טבעי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "'''כוח טבעי''' הוא סרט תיעודי משנת 2018, העוסק ביתרונות של תזונה מהצומח, ובפרט..."
 
אין תקציר עריכה
שורה 2: שורה 2:


==תוכן==
==תוכן==
עיקר הסרט מציג את סיפורו של [[ג'יימס וילקס]], לוחם [[אמנויות לחימה משולבות]]. לאחר שוילקס נפצע ונאלץ להפסיק את פעילותו הספורטיבית, הוא מבקש לבנות לעצמו תזונה שתעזור להאיץ את החלמותו. כשהוא נתקל במחקר על-פיו תזונת ה[[גלדיאטור]]ים הרומיים הייתה מבוססת בעיקר על הצומח, החל ללמוד על תזונה מהצומח. במסגרת הסרט הוא מראיין מספר ספורטאים טבעוניים, בהם ה[[אולטרה מרתוניסט]] [[סקוט ג'וריק]], אלפות [[המשחקים הפאן-אמריקאיים]] [[דוטסי באוש]], אלופת אוסטרליה בריצת 400 מטר, [[מורגן מיטשל]], ומרימי המשקולות [[קנדריק פאריס]] ו[[פטריק בבומיאן]].
עיקר הסרט מציג את סיפורו של [[ג'יימס וילקס]], לוחם [[אמנויות לחימה משולבות]]. לאחר שוילקס נפצע ונאלץ להפסיק את פעילותו הספורטיבית, הוא מבקש לבנות לעצמו תזונה שתעזור להאיץ את החלמותו. כשהוא נתקל במחקר על-פיו תזונת ה[[גלדיאטור]]ים הרומיים הייתה מבוססת בעיקר על הצומח, החל ללמוד על תזונה מהצומח. במסגרת הסרט הוא מראיין מספר ספורטאים טבעוניים, בהם ה[[אולטרה מרתון|אולטרה מרתוניסט]] [[סקוט ג'וריק]], אלפות [[המשחקים הפאן-אמריקאיים]] [[דוטסי באוש]], אלופת אוסטרליה בריצת 400 מטר, [[מורגן מיטשל]], ומרימי המשקולות [[קנדריק פאריס]] ו[[פטריק בבומיאן]].


==הפצה==
==הפצה==

גרסה מ־21:34, 18 באוקטובר 2020

כוח טבעי הוא סרט תיעודי משנת 2018, העוסק ביתרונות של תזונה מהצומח, ובפרט לספורטאים.

תוכן

עיקר הסרט מציג את סיפורו של ג'יימס וילקס, לוחם אמנויות לחימה משולבות. לאחר שוילקס נפצע ונאלץ להפסיק את פעילותו הספורטיבית, הוא מבקש לבנות לעצמו תזונה שתעזור להאיץ את החלמותו. כשהוא נתקל במחקר על-פיו תזונת הגלדיאטורים הרומיים הייתה מבוססת בעיקר על הצומח, החל ללמוד על תזונה מהצומח. במסגרת הסרט הוא מראיין מספר ספורטאים טבעוניים, בהם האולטרה מרתוניסט סקוט ג'וריק, אלפות המשחקים הפאן-אמריקאיים דוטסי באוש, אלופת אוסטרליה בריצת 400 מטר, מורגן מיטשל, ומרימי המשקולות קנדריק פאריס ופטריק בבומיאן.

הפצה

הסרט הוצג לראשונה בפסטיבל הסרטים סאנדנס 2018. עריכה מחודשת הופצה בבתי הקולנוע ב-2019. לאחר מכן הסרט עלה לנטפליקס.


שגיאות פרמטריות בתבנית:קצרמר

פרמטרי חובה [ 1 ] חסרים

ערך זה הוא קצרמר. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.