ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏סוללה (צבא): פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
←‏רודי פאנקו: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 753: שורה 753:
היי,
היי,
חושב שנכון לפרט על מבנה של סוללת הגנה אווירית בערך זה.
חושב שנכון לפרט על מבנה של סוללת הגנה אווירית בערך זה.

== [[רודי פאנקו]] ==

שנת הלידה לא נכונה במקום 1997 הוא נולד ב1998

גרסה מ־14:00, 23 באוקטובר 2020

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

מצב טיפול: חדש

בשכונת נווה נוי אין מסעדות ומקומות בילוי. פנימיית אשלים כבר שנים לא בשכונה.

תושב השכונה

מצב טיפול: חדש

השם השני של הדמות עידו זיו הוא ידידיה (לפי קטע אחד הנאמר בסדרה) אז נא לתקן ולרשום עידו ידידיה זיו ולא עידו זיו

מצב טיפול: חדש

בית הספר שער הנגב הוקם בשנת 1960.אלי מויאל לימד בקיבוץ דורות.

מצב טיפול: חדש

התאחדות יוצאי פולין בארץ לא קיים עשרות שנים. הגברת מסכימה שאין. לכן איננה יושבת ראש. המידע לא נכון.

מצב טיפול: חדש

בית ספר פלמ״ח בכרמיאל ולא בית ספר רימון (לא היה כזה). והוא היה מוקה מחליף.. והיה מגיע עם מדי צנחנים.. לא שוחרר...

מצב טיפול: חדש

שמעון שמיר למד ב"תיכון חדש" בתל-אביב - ולא כמופיע - בכיתה בה למדתי גם אני. שם המורה לערבית היה אליהו בוראק. הוא היה חבר בהכשרת רמת-יוחנן ויחד שרתנו בנח"ל, כך שהמידע הזה מסתמך על חברי-ילדות. דווח על ידי: דני דורון 109.186.85.54 10:22, 19 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

שמות יחידות הבט"ש כגון: ציון 101 מוריה 101 ובירה 101 השתנו והפכו לגדוד אחד, גדוד חומה הכולל בתוכו את הפלוגות ברקת, בזלת, חלמיש ולשם.

מצב טיפול: חדש

מי שהתפרס סביב לחניון הלילה היו הג'יפים של פלוגת הסיור בפירוד יואב ברום משפיים שהיו גם הראשונים לזהות את הטנקים המצריים ופתחו נגדם באש

מצב טיפול: חדש

פרש ממשמר הגבול בשנת 1970

מצב טיפול: חדש

אין חלבוני ביצים בבצק פיצה נפוליטנית.

מצב טיפול: חדש

אלי אלאלוף היה בארץ מטעם תנועת ״איחוד הבונים״ בשנת 1965 , אני יודע את זה כי הייתי איתו בישראל באותה שנה מכוון שהוא נולד ב 1945 , וכאן אני מניח שלא טעיתם בתאריך הלידה , הוא היה בן 20 ולא בן 18 כמו שרשום בערך שלו . בתודה על התיקון. מרדכי

מצב טיפול: חדש

נורמה מאיימת שהיא תתאבד בעזרת האקדח שקנתה ולא שהיא תירה בו. את בטי הוא מכיר עוד מלפני כן שכן היא עובדת כקוראת תסריטים באולפנים.

מצב טיפול: חדש

הם אינם גרים בראשון לציון כי אם במבשרת ציון

מצב טיפול: חדש

לעניות דעתי, בין ארבעת המייסדים הוא יעבץ ולא יפרח. אבי, מאיר גילרמן, היה היחיד מבין ארבעת המייסדים שהתגורר בשכונה עד יום מותו. זה היה שיכון עובדי המדינה, בעיקר משטרה ודואר ומעט עובדי מדינה אחרים

מצב טיפול: חדש

הוא לא העלה יהודים רבים בשנת 1959 אלא רק 25 יהודים.

מצב טיפול: חדש

Two ghosts הוא לא סינגל.

מצב טיפול: חדש

לחברת חריש מונה כונס נכסים - עו"ד זלצר - בשנת 1983 והיא לא פורקה ב-1978 כפי שכתוב. היא הפסיקה לפעול כ-5 שנים מאוחר יותר

מצב טיפול: חדש

שלמה ינאי גר ברמת רזיאל

מצב טיפול: חדש

לאימא שלו לא קוראים פאני קוראים לה פיגיה, בזאת אחת שיודעת הנכדה של ישראל כץ ויקטוריה כץ

השם x 290 הוא לא שם הרכב, אלא שם הקוד שלו. הכותרת מטעה לחשוב שזהו שמו של הדגם "שנקרא גם" AMG GT 4 door. המצב הנכון הוא ששם הדגם הוא AMG GT 4 door ואילו x 290 הוא שם הקוד (כמו למשל מרצדס S קלאס ושם קוד W 223). בגרסה האנגלית הערך מדויק.

פיני פישלר ייצג את הקצין אפרים ארליך תחת הכובע של עמותת אומץ.על ייצוגו של ארליך בענינים שונים קיבל פישלר תשלום מלא כלומר הצגת ייצוגו של קרמשניט על ידי פישלר כפרו בונו זו חצי אמת וכידוע אליבא פישלר עצמו חצי אמת גרועה משקר. יש קבלות המוכיחות תשלומים. ייצוג מטעם אומץ לכל חושף שחיתות מעולם לא לווה בתשלום אלה בתרומה לתנועה. נא לעדכן אחת ולתמיד את בדיית הפרו בונו.

Castilla מתורגם ל-קסטייה. שני L צריך להגות כמו י'.

שגיאת כתיב בשם המשפחה בערבית

גדוד 12 בפיקוד של סגן אלוף יעקוב שחר ופלוגה א של הגדוד בפיקוד סרן ברוך הכט שהיתה פלוגת החוג של החטיבה היתה בניסיון הראשון לכיבוש החרמון

תיקונים: -בראש הפלגה עומד קצין בדרגת רס"ן שבעברו היה מפקד סטי"ל. -פלגה 915 כפופה לזירת ים סוף. -אבטחת ים תטיס ואבטחת האסדות לא נמצא תחת אחריותה של הפלגה, הפלגה נמצאת באילת ואחראית על הגבולות עם ירדן ומצרים תוך ביצוע פעילות הביטחון השותפת וזאת על מנת לאפשר "חוף בטוח וים פתוח" לתושבי ותיירי העיר אילת.

הערות: התמונה של כלי השייט בראש הכתבה לא שייכת לפלגה 915.

התזמורת היתה קימת עוד לפנה שזוזו מוסה הגיע .והיו בה מזיקאים שהיו עמוד התווך של הרדיו בעירק .מתעם כבוד המת .אנני רוצה .להמשיך בחוסר הדיוק בכל הקשור למעשיו ופועלו בארץ .יהיה זכרו ברוך

כתוב שהוא נשרף מהר יותר משמנים אחרים הדבר כמובן לא נכון

לא היה מפקד טייסת 113. בשנים 2006-2010 היה סמ״ט א ב113, היה שנה בחול ואז היה בקורס פו״מ

לגבי מספר תרגומים מירבי לספריו. מספר התרגומים 45, קטן ממספר התרגומים של ציפור הנפש של מיכל סנוני : 48. ◇◇◇ ראו ויקיפדיה בערך ציפור הנפש

השם השני של עידו בסדרה הוא ידידיה לכן יש לתקן את השם עידו זיו לעידו ידידיה זיו

בפיסקה "היסטוריה" רשום: "בין השנים 1945 ל-1947 גורשה האוכלוסייה הגרמנית מן העיר לתחומי גרמניה ולעיר הגיעו יהודים רבים להתיישב בדירות הריקות של הגרמנים" לעומת זאת, בפיסקה "יהדות לגניצא - אחרי מלחמת העולם השנייה" רשום: "יהודים מעטים חזרו לעיר והתיישבו בה"

בכתבה מוזכר תיק שהיה ברשותו של המחבל -הוגו מילר, (ששמו האמיתי _ברנד האוזמן) וגם שהתיק התפוצץ. ובכן, זאת טעות. המחבל הגיע עם 2 מזוודות ממולכדות שלא היה ניתן אז לגלות בשיקוף או אמצעי גילוי אחרים. אחרי תשאולו וניתוח התשובות,ניתנה לו (להוגו מילר)הוראה לפתוח את המזוודה הראשונה לבדיקה בטחונית ואז היא התפוצצה וגרמה למותה של מיקי בן ישי ז"ל שעמדה בסמוך לה. המזוודה השניה התפוצצה בפיצוץ מבוקר ע"י חבלן.

סיפור מילחמת העולם השניה שגוי . לדוגמה ..הגרמנים מעולם לא כבשו או שלטו בקסטלו ... היה ניסיון בריטים ששלטו באי ..להעניק את האי לתורכיה כחלק מהסכם אי כניסה של תורכיה למילחמת העולם השניה לצד הגרמנים ....ועוד

עמרי בן אליהו

אורט ישראל נוסד ב-1949 עי נשיא אורט עולמי, דר.אהרון סינגלובסקי.מנהל אורט ישראל היה אולייסקי בין השנים 49 -67.נבנו ב-49 שני בתי הספר הראשונים.ביפו ברח אפק8 ובירושלים ברח הנביאים.מר חרמץ קבל את ניהול אורט ישראל ב-1967

מצב טיפול: חדש

אורטופדים אינם משתמשים בפלטינה לצורך תיקון שברים. בד"כ מדובר בנירוסטה או פלדה מסגסוגות שונות. בלשון העם משתמשים במילה "פלטינה" לכל שתל אורטופדי, לדעתי כשיבוש של המילה "פלטה". פלטינה היא כמובן יקרה מאוד לשימוש כזה ואין לה את התכונות הנדרשות מבחינת חוזק ,גמישות וכו'.

מקור: כל ספר לימוד באורטופדיה, כל פרוספקט של חברה לשתלים אורטופדיים

דווח על ידי: שמוליק (רופא אורטופד) 82.81.137.131 10:04, 30 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

חסרה יחידה נוספת דו צירית בהספק של 350mw.

ניסוחים עתירי טעויות מדובר בצלמית שנמצאה על קירות חיצוניים של כנסיות באלפי מקומות שונים באירופה העתיקה בכולן המחקר הוכיח שהצלמית הקדימה את הכנסיה מדובר בצלמית של הגנה וברכה

אם הכותב היה מודע להיותו יצור אנושי שיצא מרחם אימו היה מעריך את קדושת הרחם כפי שתרבויות טרום המונותאיזם העריכו וראו ברחם קדושה לכן גם בשער אל הרחם הוגינה

זו גם הסיבה שהדמויות על הכנסיות מפאת קדושתן

המדים של בית״ר ירושלים לא עדכניים.

שלום רב, ניסוח הערך פוגע באמינות המאגר. נתקלת לעיתים קרובות בהצגת מידעים שיקריים או מידעים המנוסחים באופן המשקף והמקבע מוסריות ירודה, חוסר אמינות ומניפולציה תודעתית. במקום שהמאגר יהווה מכשיר קל ונוח עבור בני הדור הצעיר, אנו נאלצים להזהיר את ילדינו ולשתף אותם במניפולציות שנעשות עלינו ובסכנה שבשימוש במאגר. כמה חבל. מצד שני, יצרתם עבורנו, בעת הזו, תחום חדש בהרצאות זום לתלמידי בתי הספר ברמות השונות שבבסיסו שיח גם על ויקיפדיה הפועלת לעיצוב תודעת המונים מזוייפת. חג שמח.

בסוף עונה שלישית ליבי הייתה עם דילן על הספינה .

בינואר 2019 הוחלט בות"ל לאשר את המשך הקו הסגול במקטע הצפוני עד פתח תקווה ע"פ תכנית תת"ל 70 ב

יש לה בן ושתי בנות לא שלוש בנות

לוי שער ז"ל לא היה המייסד של הקונסרבטוריון למוסיקה בעפולה אלא אבי, ברוך (ברנהרד) גולדנברג משנת 1961 ועד 1977 במשך 15 שנה !!!

משקל הדג מגיע ל22-25 ק״ג

הוויקי האנגלית טוענת לעד שלושים קילו. צריך מקור.

כתבו בתיאור של הדמות איתמר שמיכאל הוא האקס של לואיז בהתחלה

רשום בתמונות שכרים עבדול גבאר זכה ב3 אבל הוא זכה ב2

הילל בן שחר מוזכר כזה שחטא לעליון שחר. במיתולוגיה הכנענית ואף בםנתאון הדמונולוגיה היהודית, ישעיהו צוחק על מלך בבל לא בגלל אילן היוחסין אלא כי הוא מייחס את עצמו למגורש מהשחר - אור היום. בדיוק כפי שעשה עליון ( האל העברי- יהוה) לכל הסיורים אחרא.

הנפח האלכוהולי במשקה גורדונס דרי ג'ין הינו 35% לתיקונכם!!!

בויקי האנגלית מובא טווח גדול. צריך מקור.

העמותה רכשה את המועדון ב7.3.19

משום מה הצבע הכחול / תכלת באות, הוא בצבע סגול בתמונה..

תמונת האות הועלתה לפני שנים. המעלה כנראה לא פעיל יותר. צריך לפנות לבירוקרט ערן בשביל שיעזור להחליף את התמונה.

המקום נמכר כנראה אחרי 1957 כי התחתנו בו במרץ 1958

גרוש מקרן

בערך ענן מולקולרי כתוב: ״קוטרו 130 שנות אור, מסתו 500,000 מסות שמש והטמפרטורה השוררת בו היא 10-20 קלווין.״ וכאן כתוב 6,000,000 מסות שמש ומאה שנות אור

לפי הערך המקביל באנגלית שני הערכים האלו אצלנו לא מדייקים בפרטים אלו. נדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אוריבעלי הידע בפיזיקה? Dovno - שיחה 10:48, 11 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בתרגום שם הספר לעברית יש טעות. התרגום אינו "ארמון השוק" אלא "ארמון התשוקה" (או "ארמון הגעגועים")

שימוש 1. יש לרשום תרופת הבחירה במקום תקופת הבחירה 2. ההבדל לא מתואר כראוי, רוב התרופות אינוטרופי וכרונוטרופי שלילי, הדיגוקסין כרונוטרופי שלילי ואינוטרופי חיובי, ולכן ניתן לחולי אי ספיקת לב סיסטולית. תודה!

חתנו היה חיים אלנדאף ולא סעדיה שהיה בנו ואחיו של רבי אברהם

לאחר רני אייזנברג היה רוזנר ולאחריו ערן בלאנש ורק אחר כך גורלא

יניב חממי לא המציא את מיקמק אלה יניב,שרית,ליאת,כפיר,אביגיל אבל היא עזבה, חן אבל היא גם עזבה, ואולי עוד מישהו אני לא בטוחה איך קוראים לה

כתוב שמעלה שומרון היא שכונה של קרני שומרון, אך בערך של קרני שומרון לא כתבתם כך.

מיה וג'ון פורם הם הזוג מהסרט "אנאבל" הראשון שיצא ב2014 ולא סמואל ואסתר מולינס שהם הוריה של הילדה אנאבל המקורית.

מצב טיפול: חדש

שיחה:מערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב - הקו האדום

מצב טיפול: חדש

שיחה:מערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב - הקו הירוק

צריך להחליף בטבלת כל הזמנים בין ברונמות להאל סיטי

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

לא מצוין בערך שהוא המציא את מדחום הכספית. דווח על ידי: אוהד 2A01:6500:A040:DD64:D362:A748:4A26:A39F 23:12, 8 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בערך כתוב: "ב-13 באוגוסט 1961 החלו המזרח-גרמנים בבניית החומה" ובצד שמאל כתוב "סיום הבנייה 13 באוגוסט 1961" דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A040:DD64:D362:A748:8A44:1BA0 05:14, 9 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

גם תאריך הפירוק לא נכון. המידע מגיע מבחוץ לוויקיפדיה העברית.


אשמח להבין את המשפט.. ובהמשך שירותו היה אחד הצוערים בקורס קצינים אחריהם עקב הסרט "להיות קצין"

נכתב כי הבעלים הוא "ממשלת ישראל". זה לא נכון. ביה"ח איננו ממשלתי, אלא של הדסה.

מקום מגורים: תל אביב

לא מדוייק מה שנכתב פה. השיר בוצע בשנת 1955 על ידי אחד מגדולי הזמר האיטלקי . הזמר - Marino Marini שמישום מה לא מוזכר כלל בנאמר כאן. צריך לדייק ולא להטעות את הציבור. Marino Marini היההאחד מענקי הזמר האיטלקי.

בשנת 1956 , השיר יצא על ארוך נגן של הזמר Marino Marini , נא לדייק.

השיר של מאיר אריאל הופיע לראשונה באלבום 'שירי חג ומועד ונופל' משנות השבעים. מאוחר יותר הוא הופיע שוב באלבום 'עברנו את פרעה' שציינתם.

אסייג נולדה בירוחם, ובגיל שנה עברה לדימונה

ירדנה שאל נולדה ב 1942

הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. לא שניים. שני בנים ושתי בנות

יש לשנות את שם הספר השלישי הכל לאדון הכל ולא כפי שנרשם

בהישרדות אולסטארס השתתפו 18 מתמודדים ולא 16.

נישא בשנית השנת תשע/ תשעא בחודש סיון ולא בשנת תשסו

אלכסיס היא כבר לא חברה שלו הם נפרדו די מזמן... כמה חודשים.

לא ב 40% ב 35%

הבוס קרמיין פרסקו מת כבר .. הכוונה לבוס של משפחת קולומבו

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בערך כתוב: "עם סיום לימודיה ב-1914, יצאה לבקר את משפחתה ברוסיה ונמנעה מלשוב לארץ ישראל בשל מלחמת העולם הראשונה." ואילו בערך "זמר נוגה" כתוב: עם פרוץ מלחמת העולם הראשונה הופסקו הלימודים, ורחל חזרה לאביה ברוסיה. סתירה לגבי סיום לימודיה בצרפת. דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A046:DD64:A376:A748:A09:777F 04:31, 11 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

באתר מטח כתוב עם סיום לימודיה.


בערך רחמים חי חויתא כתוב שכתב בספרו ברית כהונה. זו טעות. ברית כהונה זה הספר של רבו, ר' כ'לפון משה הכהן זצל. כמו כן מדברים על הספד על הרב קוק. זה לא שלו, אלא של רבו הנל, כפי שחשף בשנים האחרונות דר ראובן מאמו.

רבי משה נשא את אשתו הראשונה פרוח למשפחת פינטו וממנה נולד בן אחד רבי יעקב שהיה אילם ולאחריה נשא את אשתו השניה חנינה לבית עבו שממנה נולדו שאר בניו וביתו היחידה ז״ל.

מצב טיפול: חדש

בטבלה שתחת לכותרת 'דגל לאומי' מופיע נס אדום בעוד שנס אדום היה דגל ימי שהונף בעיקר בנמל יפו, הדגל האזרחי היה נס כחול זהה ויש גם דגל בריטניה עם עיגול עם כיתוב במרכזו שצריך לברר מה טיבו, כמו כן אם מופיע דגל חיל הים בטבלה זו יש להוסיף גם את דגל חיל האוויר לא? תודה.

מקור: ערכים בויקיפדיה

דווח על ידי: M.Antarctica - שיחה 15:36, 12 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

יאיר כבר לא עובד בקהילת ציון בשנים האחרונות. הוא סולק משם

עלה לארץ על האניה פנצ'ו (שטבעה בדרך לארץ ישראל) ונוסעיה הגיעו לארץ בשנת 1944 ולא 1942.

פרופ׳ אברהם ארליך הוגה דעות, תושב ירושלים הציג את עצמו למועמד לנשיאות מדינת ישראל ב 2021

אלי אבוטבול כבר לא נשוי.

לטקאשי יש ילדה אחת מהאימא ג’ייד בכתבה כתוב שיש לו 2 ילדים

יש לו 2 עיטורי מופת

בעמוד הרשמי של מכבי כתוב שהמועדון הראשון נוסד ב1906 וההסתדרות של מכסי ב1912 אז למה רשום בדף תאריך יסוד 1921?

ערן זהבי כבש 3 שערים בליגת האומות קמפיין קודם כבש גול מול סקוטלנד וצכיה בקמפיין הזה רשום אצלכם שהוא כבש בסך הכל 2 שערים

1. יש לכתוב אמיר עלי חאג'י-זאדה עם מקף 2. דרגתו סרתיפ' - מקביל לתא"ל-אלוף (למה לכתוב באנגלית?)

נרשם כי בליץ שוחרר מהכלא בשנת 73' אך בהמשך ששינה את שמו ונשא אישה בשנת 69'. משהו בלוח הזמנים נראה בלתי הגיוני...

מצב טיפול: בטיפול

הפיסקה על "סיפור חוני המעגל בתלמוד וזיקתו למזמור" כתובה באופן לא ברור בכלל. סליחה

משתמש:Hayden Von Feldheim בתור כותב הערך, התוכל לטפל? מה, באמת? 10:31, 15 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

פואד עבד אל האני אל עומרין, אינו המבצע, אלא הרוצח, וצריך להציג את זה כך

לרב מרדכי וולנוב שמונה ילדים ולא כפי שצויין.

מצב טיפול: חדש


בפסקה היסטוריה כתוב שהנחל הגיע בעברו לבית שאן ויש גם מקור מוצמד (7) שמבסס את הטענה. לאחר בדיקה במקור נראה כי הטענה שקרית והנחל (לפחות על פי מקור זה) לא הגיע לבית שאן. כל אדם עם ידע בסיסי במפות יגיע לאותה מסקנה. התוואי שמוצג במפת המקור זהה לתוואי הקיים היום.

הראיה לא הוזמן מעולם להיות משגיח בטעלז, זה אפיךו לא מסתדר עם השנים.

דרוש מקור שהוא הוזמן.

זה לא אסשי זה אסחי

זה לא רקיום זה רקוויאם

הניסוח מרמז שהמפלגה הרפובליקנית היום גזענית וזה פשוט לא נכון

צריך לראות מפה של ארץ ישראל. לראות במפה כמה קמ זה מהגבול בדרום עד הגבול בצפון: אורך הקו אמור להיות בצבה אדום

ננו לא נסחרת יותר בארץ כבר כמעט שנה...

הקו הכחול בתוואי מסילת הרכבת בוטל עוד לפני הקמת פארק המסילה. העלאתו מחדש בתוואי רחוב עמק רפאים לא קשורה לפארק. היא עדיין במחלוקת והמאבק נגדה נמשך. סאת בעיקר עקב ההרס של המושבה הגרמנית שהיא תגרום אם חלילה תתבצע. ברחוב עצים עתיקים בני כ 1 50 שנה שיכרתו, חצרות הבתים ההיסטוריים תלקחנה כדי להרחיב את הכביש הצר שאין בו מקום לרכבת. התכנית בעייתית מבחינות רבות ומיותרת

פרטים תוכלו למצוא למשל בפייסבוק של "עוצרים את רכבת הרפאים" אפרת אסף

לוקר גרוש מאז תחילת 2020

גם בפרטנרt.v בישראל העונה 15 משודרת כבר

בתמןנה משנת ,,,1946יצחק ביבאס כורע שלישי משמאל ולא מימין מאחוריו חודרוב

הוא חזר לגליל העליון תציינו את זה

כתוב שהוא עבר ל- "כפר ילדים" ולמקום קוראים- "כפר נרדים" בערד.

בתחילת הערך כתוב: ׳חורין - בכתיב מיושן... ׳. האם אין זה כתיב יידי? ואז יותר נכון לכתוב: ׳ביידיש: חארין׳.

במקום אחד כתוב שנוזל המרה בסיסי... במקום שני כתוב שהוא מכיל בעיקר חומצות...

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף נכתב: "באותה הזדמנות ביקשו גם לתקן מחדל מערכתי מן השנה שעברה כאשר עורכי העיתון לא פרסמו את דיוקן הטייס צ'ארלס לינדברג על כריכת העיתון לאחר טיסתו הטרנס-אטלנטית." טיסתו של לינדברג היתה במאי של אותה השנה (1927) ולא בשנה שעברה.

מקור: ויקיפדיה בערך "צ'ארלס לינדברג".

דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A041:DD64:3381:C644:1D60:8A7E 03:35, 19 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

על מטבעות שונים בעולם, במיוחד אספנות, מופיע "ארגון המזון והתרופות". האם הכוונה למנהל המזון והתרופות האמריקאי? דווח על ידי: ימן מתניה 2A01:6500:A039:BE58:96C2:66A5:B000:F40F 13:33, 19 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

יש כבר כוכב גדול יותר וכבר מעודכן בערך אחר https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%91%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%9F_2-18

בתחילת שנות השישים נקלט גם המטוס ווטור, לא הוזכר. אם אינני טועה סיקוסקי 55 נקלט בסוף שנות החמישים, התגייסתי ב 58 הוא כבר היה.

השיא הוא לא 8 שעות אלא 10

דרך נץ הוא שם הקוד של מבצע להטבעת האונייה מון לייט בנמל ענבה באלגיריה. יש בויקפדיה ערך על כך. האטיברוס חוסלה בים הפתוח בסיור בטחון שוטף שנועד לגלותה

כתוב כי אמדורסקי התחתן בשנת 1995 עם מיכל אמדורסקי. בערך של מיכל כתוב כי החתונה בשנה אחרת..

מצב טיפול: לא טעות

מקס ברוד היה מת ב1976 ולכן לא יכל לכתוב מחזה בשנה זו

בהערת השוליים כתוב כי המחזה עלה ב-1976, כך שבהחלט ייתכן שהוא נכתב לפני מותו ורק אחרי כמה שנים הועלה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:34, 21 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

השחקן משחק כיום בליגה השנייה באיטליה בקבוצה רג׳ינה

משפט זה- "לפחות בימים שהם אסורים משום חומרא דרבי זירא" איננו נכון שכן- חומרא דר' זירא הינה החמרה שעניינה שלא לחלק ימי נידה לימי זיבה ולהחמיר אף בראיה מועטה לספור שבעה נקיים כזבה גדולה אף שזבה גדולה מוכרחת לראות 3 ימים לפחות בימי זיבות דווקא. אין עניינה של חומרא זו להבדיל בין ימי ראיתה לימי ספירתה כמו שקראה גב' פיוטרקובסקי בכתבה המצויינת. אשמח להבין מדוע שינו פעם אחר פעם את עריכתי בענין?

קוראים לזה שבוע … אבל כתוב שהוא נמשך שבועים הראשונים של חודש (אני לא זוכרת ) זה בעיה או לא?

בתיבת נח, כתוב שחסר מקור לכך שתיבת נח נבנתה במשך 120 שנה.המקור לכך נמצא בפירוש רש"י. בפרק ו' פסוק ג'. רש"י מצטט את הפירוש מ"סדר עולם" פרק כ"ח.

קניבליזם באסלאם: לפי חוקי האסלאם, ניתן להרוג ולאכול אדם שנאף. במסורת המוסלמית הסונית מסופר על כמה אישים שאכלו את בשר אויביהם:

הינד בנת עותבן, אמו של החליף החמישי שאכלה את הכבד (יש גורסים את הלב) של ח'אמזה - אחיו למחצה של מוחמד לאחר שזה רצח את דודה.[28] ח'אלד בן אל-וליד, מצביא איסלאמי מתקופתו של מוחמד ואבו בכר שאכל את ראשו של אחד המוסלמים שסירבו לשלם מיסים לאבו בכר.[29]

everything is written her is not true about the Islam

הרחוב דוד ברגר באשקלון הוא לא על שמו אלא על שם סבא רבא שלי שהיה סגן ראש עיריית אשקלון וגם לו קראו דוד ברגר . אבקש לתקן .

שמו של הבן הוא אייל.

לא צריך להזכיר את שמות כל ילדיו. מושך בשבטשיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"א • 14:30, 21 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בשום שלב ארצ'י לא מתגייס לוויאטנם. ארצ'י 1 מאבד אגודל בתאונת דרכים ומקבל פטור מגיוס לאחר לימודיו באוניברסיטה ארצ'י 2 מת בילדותו ארצ'י 3 מקבל פטור מגיוס בגלל הרשעה פלילית ונטייה מינית ביסקסואלית. ארצ'י 4 מתכנן לשבת במאסר בגלל התנגדות למלחמה, אך בסוף לא מקבל צו גיוס, ככל הנראה בגלל פיצוץ ששרף את לשכת הגיוס ואת הפרטים שלו.

גרג מייזל כבר לא המנכל

מצב טיפול: לא טעות

לא כתוב גובה!!!!

זה לא רלוונטי לערך. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 00:07, 22 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

נראה לי שיש טעות בגודל מוטת כנפיו. במקום 17 ס"מ צריך להיות מ"מ.

ביפן אין סושי אינסיידאוט

הראשון שעזב את קווין היה פרדי מרקיורי לא רו׳גר

יש לה 100m

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הקישור באלבום desperado לא נכון דווח על ידי: 84.229.64.232 13:15, 22 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

טופל. עמרישיחה 12:10, 24 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]


שינו את השם של קולט מסוג כרומטי לה סופיה ויוצא אגדי חדש בשם אמבר

אין יומני הערפד יותר בנטפליקס..

מצב טיפול: לא טעות

איפה כתוב השם של הבן שלו

אם לא כתוב זה כנראה לא רלוונטי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:32, 22 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

יש לרשום תחת גופים נוספים בצהל את יחידת נציבות קבילות החיילים. תודה

נציבות קבילות החיילים לא משתייכת לצה"ל. יחידה במשרד הביטחון. Wikiped201820 - שיחה 01:09, 23 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

"צער גידול בנות" כבר לא מופיע בנטפליקס הורידו את הסדרה ב-30 במאי 2020. "צער גידול בנות הדור הבא" לעומת זאת עדיין מופיע בנטפליקס

אלוף TNT הוא קודי רודס ואלופת הנשים הראשונה הייתה ריאו ולא ניילה רוז

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בתת הערך "היהודים והשחמט" מובאים דברי ריה"ל על השחמט ובהמשך נאמר: "חתנו, הפרשן והמשורר ר' אברהם אבן עזרא" ראב"ע לא היה חתנו של ריה"ל, אלא לדעות מסויימות מחותנו.

מקור: ויקיפדיה ערך ריה"ל.

דווח על ידי: אוהד 2A01:6500:A048:DD64:33F8:A748:BA2C:78B 01:48, 23 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]



השיר המקורי בוצע על ידי connie francis ולא דלידה

הוא כבר אלוף

המקום Bosanci לא היה בשליטה של אוסטרו הונגריה ישוב ברומניה ליד suceava אזור מולדובה

נולד בשנת 1974

הקישור בעיר ויין מוביל לפירושון הלא נכון - אינו מוביל לעיר דרומית לליון אלא למחוז באזור אחר

זה לא מעודכן

מצב טיפול: לא טעות

הוא בן 27, הייתה לו יום הולדת אתמול

כך רשום. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 12:03, 23 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

לא ברור מדוע מופיעה הקטגוריה "תאריך פטירה" לגבי אדם חי.

בוט הכניס משום מה תאריך פטירה לערך שלו בויקינתונים, הסרתי את זה. תודה על הדיווח! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 12:03, 23 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

ערך מיותר לחלוטין שאין לו מקום באנציקלופדיה שמכבדת את עצמה: ללא כל מקורות ניסוח לא טוב בחירת נושא (כותרת) גרועה

עידן תלם

היי, חושב שנכון לפרט על מבנה של סוללת הגנה אווירית בערך זה.

שנת הלידה לא נכונה במקום 1997 הוא נולד ב1998