סדרת ההישרדות (2020) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
לשון עבר
שורה 35: שורה 35:
|align="center"|—
|align="center"|—
|}
|}
'''סדרת ההישרדות (2020)''' הוא אחד מאירועי ה[[שלם וצפה]] של ארגון ה[[היאבקות מקצוענית|היאבקות]] ה[[אמריקאי]], ה-[[WWE]], המשודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע יכלול את שני המותגים ([[WWE RAW|Raw]] ו[[WWE SmackDown|סמאקדאון]]) וייערך ב-22 בנובמבר 2020, באולם [[אמוויי סנטר]] שב[[אורלנדו]], [[פלורידה]]. כמו כן, האירוע יכלול את חווית הצפייה לקהל המוכרת יותר בשם ThunderDome. האירוע יהיה האירוע ה-34 בסדרת אירועי [[סדרת ההישרדות]] ויציין 30 שנים לבכורה של [[מארק קאלאווי|אנדרטייקר]] ב-WWE.
'''סדרת ההישרדות (2020)''' היה אחד מאירועי ה[[שלם וצפה]] של ארגון ה[[היאבקות מקצוענית|היאבקות]] ה[[אמריקאי]], ה-[[WWE]], ששודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע כלל את שני המותגים ([[WWE RAW|Raw]] ו[[WWE SmackDown|סמאקדאון]]) ונערך ב-22 בנובמבר 2020, באולם [[אמוויי סנטר]] שב[[אורלנדו]], [[פלורידה]]. כמו כן, האירוע כלל את חווית הצפייה לקהל המוכרת יותר בשם ThunderDome. האירוע היה האירוע ה-34 בסדרת אירועי [[סדרת ההישרדות]] וציין 30 שנים לבכורה של [[מארק קאלאווי|אנדרטייקר]] ב-WWE.


==הפקה==
==הפקה==
שורה 46: שורה 46:
===עלילות===
===עלילות===


האירוע יכלול קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות גם מ-[[WWE RAW|Raw]] וגם מ[[WWE SmackDown|סמאקדאון]].
האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות גם מ-[[WWE RAW|Raw]] וגם מ[[WWE SmackDown|סמאקדאון]].


====קרבות סדרת ההישרדות====
====קרבות סדרת ההישרדות====

גרסה מ־01:58, 24 בנובמבר 2020

סדרת ההישרדות (2020)
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) Raw
סמאקדאון
תאריך 22 בנובמבר 2020
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם אמוויי סנטר
מספר צופים 0 (מאחורי דלתיים סגורות)[א]
שיר (י) הנושא "Shot in the Dark" בביצוע AC/DC
ספונסר (ים) Cyberpunk 2077
סיסמה פרסומית Best of the Best
Undertaker 30
Undertaker's Final Farewell
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
גיהנום בכלוב סדרת ההישרדות
(2020)
:NXT TakeOver
WarGames
סדרת אירועי סדרת ההישרדות
2019 סדרת ההישרדות
(2020)

סדרת ההישרדות (2020) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, ששודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע כלל את שני המותגים (Raw וסמאקדאון) ונערך ב-22 בנובמבר 2020, באולם אמוויי סנטר שבאורלנדו, פלורידה. כמו כן, האירוע כלל את חווית הצפייה לקהל המוכרת יותר בשם ThunderDome. האירוע היה האירוע ה-34 בסדרת אירועי סדרת ההישרדות וציין 30 שנים לבכורה של אנדרטייקר ב-WWE.

הפקה

רקע

סדרת ההישרדות הוא אירוע שלם וצפה שנתי, המופק על ידי ה-WWE במתכונת של חודש נובמבר מאז שנת 1987. אירוע זה הוא האירוע השלם וצפה הוותיק השני בהיסטוריה של הארגון (כשרק אירוע הדגל, רסלמניה, נמצא לפניו) בנוסף להיותו אחד מארבעת אירועי השלם וצפה המקוריים של הארגון, לצד רסלמניה, רויאל ראמבל וסדרת ההישרדות; אירועים המכונים "ארבעת הגדולים". האירוע מאופיין בקרבות הדחה של ארבעה נגד ארבעה או חמישה נגד חמישה. קרבות אלו נקראים קרבות סדרת ההישרדות. מאז שה-WWE הציגו מחדש את פיצול המותגים בשנת 2016, אירוע סדרת ההישרדות מירכז לתוכו שוב את סוגיית עליונות המותגים בין Raw לסמאקדאון. בספטמבר 2019, NXT, שבעבר שימשה יותר כליגת הפיתוח של ה-WWE, עברה לרשת USA, צעד שביסס אותה כמותג השלישי הבכיר של ה-WWE. בעקבות צעד זה, המותג התווסף לאירוע סדרת ההישרדות של אותה השנה. לעומת זאת, המותג לא התווסף לאירוע של שנת 2020. כמו כן, אירוע זה יציין 30 שנים לבכורה של אנדרטייקר ב-WWE.[1]

החל משנת 2017, האלופים מ-Raw התחרו נגד האלופים מסמאקדאון, אך בעקבות הוספת המותג NXT לאירוע של שנת 2019, הקרבות הפכו לקרבות משולשים בין כל אלופי המותגים. מנגד, ללא מעורבותו של NXT בשנת 2020, הקרבות חזרו להיות קרבות בין האלופים של Raw לאלופים של סמאקדאון.

עלילות

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות גם מ-Raw וגם מסמאקדאון.

קרבות סדרת ההישרדות

ב-26 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw, החלו להתקיים קרבות העפלה עבור קרב ההדחות המסורתי של הגברים. AJ סטיילס, קית' לי ושיימוס קיבלו את שלושת המקומות הראשונים בקבוצת Raw לאחר שגברו על ג'ף הארדי, אליאס ומאט רידל, בהתאמה. שני המשתתפים הראשונים בקבוצת סמאקדאון נקבעו ב-30 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, כשקווין אואנס וג'יי אוסו העפילו לאחר שניצחו את דולף זיגלר ודניאל בריאן, בהתאמה. ב-2 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, ברון סטרומן העפיל לקבוצת Raw לאחר שניצח את לי ושיימוס בקרב משולש. ב-6 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, המלך קורבין וסת' רולינס העפילו לקבוצת סמאקדאון לאחר שניצחו את ריי מיסטריו ואוטיס, בהתאמה. ב-9 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, רידל השיג את הכרטיס החמישי והאחרון לקבוצת Raw לאחר שניצח את אליאס וג'ף הארדי בקרב משולש. ב-20 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, בכיר הנהלת ה-WWE, אדם פירס, קבע שאוטיס יהיה המשתתף האחרון בקבוצת סמאקדאון.

ב-26 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw, נחשפו כל חמש המשתתפות בקבוצת Raw עבור קרב ההדחות המסורתי של הנשים. מפיקי ה-WWE, אדם פירס ופאט באק, הודיעו שאלופות זוגות הנשים של ה-WWE, ניה ג'קס ושיינה בייזלר, ביחד עם מנדי רוז ודנה ברוק, תייצגנה את קבוצת Raw. המשתתפת החמישית והאחרונה בקבוצה נקבעה לאחר קיום קרב מרובע באותו הערב, שבו לאנה ניצחה את לייסי אוואנס, פייטון רויס וניקי קרוס. המשתתפת הראשונה בקבוצת סמאקדאון נקבעה ב-30 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, לאחר שביאנקה בלאייר ניצחה את בילי קיי ונטליה בקרב משולש. ב-16 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, עקב העובדה שג'קס ובייזלר הסבו נזק לזרוע של רוז במהלך קרב זוגות, ואז התקיפה של רקונינג על ברוק מאחורי הקלעים, גם רוז וגם ברוק הוכרזו כלא כשירות להשתתף באירוע סדרת ההישרדות; כתוצאה מכך, פירס החליף את השתיים באוואנס ורויס. ב-6 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, רובי ריוט השיגה את הכרטיס השני לקבוצת סמאקדאון לאחר שניצחה את נטליה וזלינה וגה בקרב משולש. ב-13 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, ליב מורגן העפילה גם היא לקבוצת סמאקדאון לאחר שניצחה את צ'לסי גרין, נטליה וטמינה בקרב מרובע. שבוע לאחר מכן בתוכנית, פירס צירף את ביילי לקבוצה ולאחר מכן נטליה ניצחה את טמינה והשיגה את הכרטיס החמישי והאחרון לקבוצת סמאקדאון.

קרבות עליונות בין אלופי המותגים

כל ארבעת קרבות העליונות בין אלופי המותגים הוכרזו במהלך הפרק של התוכנית Raw, ששודר ב-26 באוקטובר. במסגרת קרבות אלו, אלוף ה-WWE של Raw, רנדי אורטון יתמודד מול האלוף האוניברסלי של סמאקדאון, רומן ריינס, אלופת הנשים של Raw, אסקה תתמודד מול אלופת הנשים של סמאקדאון, סשה בנקס, אלוף ארצות הברית של Raw, בובי לאשלי יתמודד מול האלוף הבין יבשתי של סמאקדאון, סמי זיין, ואלופי הזוגות של Raw, הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) יתמודדו מול אלופי הזוגות של סמאקדאון, הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד).

במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, חמישה מתוך שישה אלופים הגנו על חגורות האליפות שלהם לפני קיום האירוע, כשארבעה מהם הצליחו לשמור על התואר בהצלחה. אלופת הנשים של סמאקדאון הגנה בהצלחה על תוארה נגד ביילי ב-6 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, בובי לאשלי הגן בהצלחה על אליפות ארצות הברית נגד טייטוס אוניל ב-9 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw, סמי זיין הגן בהצלחה על האליפות הבין יבשתית נגד אפולו קרוז ב-13 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, והניו דיי הגנו בהצלחה על אליפות הזוגות של Raw נגד חברי קבוצת The Hurt Business (סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין) ב-16 בנובמבר בפרק של התוכנית Raw. עוד באותו הזמן, אלופי הזוגות של סמאקדאון, הסטריט פרופיטס, ניסו להשיג מידע על יריביהם באירוע סדרת ההישרדות מחבר קבוצת הניו דיי לשעבר, ביג אי. חגורת האליפות היחידה שהחליפה ידיים הייתה אליפות ה-WWE. לאחר שרנדי אורטון זכה באליפות זו מידי דרו מקינטייר באירוע גיהנום בכלוב, שנערך ב-25 באוקטובר, במסגרת קרב גיהנום בכלוב, האחרון קיבל קרב חוזר על התואר. לפני כן, מקינטייר הופיע בפרק של התוכנית סמאקדאון, ששודר ב-13 בנובמבר ובו הוא התעמת עם האלוף האוניברסלי, רומן ריינס, אף על פי שהוא לא כיהן כאלוף ה-WWE. שלושה ימים לאחר מכן בפרק של התוכנית Raw, מקינטייר גבר על אורטון וזכה באליפות ה-WWE וכתוצאה מכך הוא זה שיתמודד מול ריינס בקרב אלוף נגד אלוף באירוע סדרת ההישרדות.

תוצאות

מס' תוצאות התניות זמן
P1 המיז ניצח בקרב הבאטל רויאל לאחר שהדיח אחרון את דומיניק מיסטריו קרב באטל רויאל בן 18 משתתפים בין המותגים[2] 12:10
2 קבוצת Raw‏ (AJ סטיילס, קית' לי, שיימוס, ברון סטרומן ורידל) ניצחה את קבוצת סמאקדאון (קווין אואנס, ג'יי אוסו, המלך קורבין, סת' רולינס ואוטיס) קרב הדחות גברים חמישה נגד חמישה[3] 19:25
3 הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) (אלופי הזוגות של Raw) נגד הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) (אלופי הזוגות של סמאקדאון) קרב אלופים נגד אלופים[4]
4 קבוצת Raw (ניה ג'קס, שיינה בייזלר, לאנה, לייסי אוואנס ופייטון רויס) נגד קבוצת סמאקדאון (ביאנקה בלאייר, רובי ריוט, ליב מורגן, ביילי ונטליה) קרב הדחות נשים חמש נגד חמש[5]
5 בובי לאשלי (אלוף ארצות הברית) נגד סמי זיין (האלוף הבין יבשתי) קרב אלוף נגד אלוף[6]
6 אסקה (אלופת הנשים של Raw) נגד סשה בנקס (אלופת הנשים של סמאקדאון) קרב אלופה נגד אלופה[7]
7 דרו מקינטייר (אלוף ה-WWE) נגד רומן ריינס (האלוף האוניברסלי) (עם פול היימן) קרב אלוף נגד אלוף[8]
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע

סדר ההדחות של קרבות סדרת ההישרדות

קרב הדחות גברים

אדום Raw
כחול סמאקדאון
הדחה מספר מתאבק הודח על ידי שיטה זמן
1 סת' רולינס שיימוס הצמדה 06:05
2 קווין אואנס AJ סטיילס הצמדה 12:20
3 המלך קורבין רידל הצמדה 13:05
4 אוטיס ברון סטרומן הצמדה 17:05
5 ג'יי אוסו קית' לי הצמדה 19:25
שורד(ים): AJ סטיילס, קית' לי, שיימוס, ברון סטרומן ורידל (קבוצת Raw)

קרב הדחות נשים

הדחה מספר מתאבקת הודחה על ידי שיטה זמן
1
2
3
4
5
6
7
8
9
שורדת/שורדות:

ביאורים

  1. ^ האירוע התקיים ללא קהל ששילם כרטיס עקב התפרצות נגיף הקורונה בארצות הברית, אף על פי שהאירוע הכיל קהל וירטואלי כחלק מחווית הצפייה ThunderDome.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים