NXT TakeOver: WarGames (2020) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
יצירת דף עם התוכן "{{שם שגוי|{{משמאל לימין|NXT TakeOver: WarGames (2020)}}}} {{אירוע עתידי}} {| class="wikitable" align="left" |- ! colspan="3" align="cen..."
(אין הבדלים)

גרסה מ־15:00, 27 בנובמבר 2020

ערך זה עוסק באירוע שצפוי להתרחש בעתיד
פרטים המופיעים בו עשויים להשתנות.
ערך זה עוסק באירוע שצפוי להתרחש בעתיד
פרטים המופיעים בו עשויים להשתנות.
NXT TakeOver: WarGames (2020)
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 6 בדצמבר 2020
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם WWE Performance Center
מספר צופים 0 (מאחורי דלתיים סגורות)[א]
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
סדרת ההישרדות :NXT TakeOver
WarGames (2020)
TLC: שולחנות,
סולמות וכיסאות
סדרת אירועי NXT TakeOver
31 :NXT TakeOver
WarGames (2020)
סדרת אירועי NXT TakeOver: WarGames
2019 :NXT TakeOver
WarGames (2020)

(2020) NXT TakeOver: WarGames הוא אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT. כמו כן, האירוע ישודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע ייערך ב-6 בדצמבר 2020, ב-WWE Performance Center המשופץ שבאורלנדו, פלורידה, שעתה נקרא בשם "Capitol Wrestling Center" ויכלול קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע בנוסף להיותו האירוע ה-32 בסדרת אירועי NXT TakeOver.

עלילות

האירוע יכלול קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע יהיה אירוע השלם וצפה החמישי של NXT בשנת 2020.

רשימת קרבות

מס' קרבות* התניות
1 קבוצת שוטצי (שוטצי בלאקהארט ושלוש חברות קבוצה נוספות) נגד קבוצת קנדיס (קנדיס לאריי, דקוטה קאי, ראקל גונזלס וטוני סטורם) קרב WarGames[1]
2 The Undisputed Era (אדם קול, בובי פיש, קייל אוריילי ורודריק סטרונג) נגד Kings of NXT (פאט מקאפי, פיט דאן, דני בורץ' ואוני לורקאן) קרב WarGames[2]
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
*רשימת הקרבות עלולה להשתנות

ביאורים

  1. ^ האירוע התקיים ללא קהל ששילם כרטיס עקב התפרצות נגיף הקורונה בארצות הברית, אף על פי שמספר מתאבקי WWE ומתאבקי פיתוח הופיעו כקהל.

ראו גם

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים

הערות שוליים