סדרת ההישרדות (2019) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 180: שורה 180:
מאחורי הקלעים, קפטן קבוצת Raw, סת' רולינס, פקפק בנאמנותו של אואנס, שהופיע לילה קודם באירוע NXT TakeOver: WarGames כשותף המסתורי של קבוצת צ'אמפה בקרב ה-WarGames. אואנס הבטיח לרולינס שהוא נאמן ל-Raw והוא השתתף בקרב לילה קודם לכן רק כדי לנקום בקבוצת The Undisputed Era, שתקפו אותו בפרק הקודם של התוכנית. מנגד, אואנס פקפק בנאמנותו של רולינס, כשהעלה את מאורעות העבר בהן רולינס בגד בחבריו לקבוצת "המגן" בשנת 2014.
מאחורי הקלעים, קפטן קבוצת Raw, סת' רולינס, פקפק בנאמנותו של אואנס, שהופיע לילה קודם באירוע NXT TakeOver: WarGames כשותף המסתורי של קבוצת צ'אמפה בקרב ה-WarGames. אואנס הבטיח לרולינס שהוא נאמן ל-Raw והוא השתתף בקרב לילה קודם לכן רק כדי לנקום בקבוצת The Undisputed Era, שתקפו אותו בפרק הקודם של התוכנית. מנגד, אואנס פקפק בנאמנותו של רולינס, כשהעלה את מאורעות העבר בהן רולינס בגד בחבריו לקבוצת "המגן" בשנת 2014.


אז, התקיים קרב משולש בין האלופים המשניים של המותגים, אלוף ארצות הברית של Raw,{{כ}} AJ סטיילס, האלוף הבין יבשתי של סמאקדאון, שינסקה נקאמורה (שלווה לקרב על ידי סמי זיין), ואלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג. ברגעי הסיום של הקרב, כשסטיילס ביצע על נקאמורה את מהלך הפנמונל פורארם, סטרונג השליך את סטיילס מחוץ לזירה והצמיד את נקאמורה לניצחון, שהעלה את NXT ל-3 נקודות.
אז, התקיים קרב משולש בין האלופים המשניים של המותגים, אלוף ארצות הברית של Raw,{{כ}} AJ סטיילס, האלוף הבין יבשתי של סמאקדאון, שינסקה נקאמורה (שלווה לקרב על ידי סמי זיין), ואלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג. ברגעי הסיום של הקרב, כשסטיילס ביצע על נקאמורה את מהלך הפנומנל פורארם, סטרונג השליך את סטיילס מחוץ לזירה והצמיד את נקאמורה לניצחון, שהעלה את NXT ל-3 נקודות.


בקרב שבא לאחר מכן, היה אחד הקרבות שלא היו בין המותגים, שבו אדם קול הגן על אליפות ה-NXT נגד פיט דאן. בסיום, קול ביצע על דאן את מהלך הלאסט שוט, שהספיק לו כדי לנצח בקרב ולשמור על התואר בהצלחה.
בקרב שבא לאחר מכן, היה אחד הקרבות שלא היו בין המותגים, שבו אדם קול הגן על אליפות ה-NXT נגד פיט דאן. בסיום, קול ביצע על דאן את מהלך הלאסט שוט, שהספיק לו כדי לנצח בקרב ולשמור על התואר בהצלחה.

גרסה מ־17:42, 27 בנובמבר 2020

סדרת ההישרדות (2019)
הפוסטר הרשמי של סדרת ההישרדות בכיכובן של בקי לינץ', שיינה בייזלר וביילי
הכרזה הרשמית של האירוע בכיכובן של בקי לינץ',
שיינה בייזלר וביילי
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) Raw
סמאקדאון
NXT
תאריך 24 בנובמבר 2019
עיר רוזמונט, אילינוי
אולם אולסטייט ארנה
מספר צופים 13,271
שיר (י) הנושא "Teeth" בביצוע Seconds of Summer‏ 5
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
:NXT TakeOver
WarGames
סדרת ההישרדות
(2019)
סטארקייד
סדרת אירועי סדרת ההישרדות
2018 סדרת ההישרדות
(2019)
2020

סדרת ההישרדות (2019) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, ששודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע כלל את שלושת המותגים (Raw,‏ סמאקדאון ו-NXT) ונערך ב-24 בנובמבר 2019, באולם אולסטייט ארנה שבפרוורי שיקגו של רוזמונט, אילינוי.[1] האירוע היה האירוע ה-33 בסדרת אירועי סדרת ההישרדות; הראשון שכלל את המותג NXT (וגם את ארגון האחות של NXT, הלא היא NXT UK) והראשון שכלל קרב אלופי זוגות משולש. בדומה לשנים הקודמות, הנושא של האירוע היה עליונות המותגים והדרך להבטיח זאת הייתה לקיים קרבות בין המתאבקים של המותגים השונים.

עשרה קרבות התנהלו באירוע, כולל שלושה שהתקיימו במופע המקדים לאירוע. בקרב המרכזי, אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר ניצחה את אלופת הנשים של Raw, בקי לינץ' ואלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי בקרב אלופות משולש שאינו היה על אף אחת מחגורות האליפות. בקרב הפותח, קבוצת NXT ניצחה בקרב הדחות הנשים המשולש, בעוד שקבוצת סמאקדאון ניצחה בקרב הדחות הגברים המשולש. המותג NXT זכה בעליונות המותגים, כשניצח בארבעה מתוך שבעת הקרבות בין המותגים; סמאקדאון ניצחו בשתי קרבות, בעוד ש-Raw ניצחו בקרב אחד בודד. בקרבות היחידים שלא היו בין המותגים, כל שלוש חגורות האליפות הראשיות הוגנו במהלך האירוע: ברוק לסנר ניצח את ריי מיסטריו ושמר על אליפות ה-WWE בקרב ללא חוקים וללא פסילות, "השד" בריי וויאט ניצח את דניאל בריאן ושמר על האליפות האוניברסלית, ואדם קול ניצח את פיט דאן ושמר על אליפות ה-NXT.

הפקה

רקע

מאז שה-WWE הציגו מחדש את פיצול המותגים בשנת 2016, אירוע סדרת ההישרדות מירכז לתוכו שוב את סוגיית עליונות המותגים בין Raw לסמאקדאון. בספטמבר 2019, NXT, שבעבר שימשה יותר כליגת הפיתוח של ה-WWE, עברה לרשת USA, צעד שביסס אותה כמותג השלישי הבכיר של ה-WWE. בעקבות צעד זה, המותג התווסף לאירוע סדרת ההישרדות, כשהוא צירף לשורותיו גם את מתאבקי NXT UK. מעשים אלו גרמו לאירוע להפוך לראשון מאז שנת 2009 המכיל שלושה מותגים שונים (הארגון השלישי באותה השנה היה ECW). כחלק מנושא עליונות המותגים, רשימת הקרבות של האירוע כללה קרבות שבהם מתאבקים ממותגים שונים התחרו אחד נגד השני.

בשנת 2017 וב-2018, האלופים מ-Raw התחרו נגד האלופים מסמאקדאון, אך בעקבות הוספת המותג NXT לאירוע של שנת 2019, הקרבות הפכו לקרבות משולשים בין כל אלופי המותגים. בזמן שרשימת הקרבות כללה קרבות בין אלופים שונים ממותגים שונים, אליפות ה-NXT במשקל קל הייתה האליפות היחידה שהוגנה באירוע על ידי האלוף נגד נציגים מהמותגים האחרים, שהם בעצמם לא אלופים.

כמו בשנים הקודמות, היו קרבות הדחה מסורתיים גם לגברים וגם לנשים. עם הוספת המותג NXT לאירוע, קרבות אלו הפכו לקרבות הדחה משולשים חמישה נגד חמישה נגד חמישה.

עלילות

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות מהתוכניות השבועיות: Raw,‏ סמאקדאון ו-NXT.

קרבות אליפות

ב-30 בספטמבר בתוכנית Raw, ברוק לסנר והנציג מטעמו, פול היימן, קטעו את ריי מיסטריו באמצע נאומו. לסנר תקף את מיסטריו ואף תקף את בנו של מיסטריו, דומיניק, אשר ישב בשורה הראשונה בקהל. לאחר הקרב שבו לסנר ניצח את קופי קינגסטון וזכה באליפות ה-WWE במהלך חגיגות 20 שנה לסמאקדאון ביום שישי של אותו השבוע, מיסטריו הופיע ביחד עם לוחם ה-MMA ואלוף ה-UFC במשקל כבד לשעבר, קיין ולסקז, שערך את הופעת הבכורה שלו ב-WWE. ולסקז, שניצח את לסנר עבור אליפות ה-UFC במשקל כבד על ידי נוקאאוט טכני באירוע UFC 121 בשנת 2010, נכנס אל הזירה ותקף את לסנר, שבתגובה נסוג לאחור. במסיבת העיתונאים לאירוע היהלום שבכתר אשר התקיים ב-11 באוקטובר בלאס וגאס, נקבע קרב שבו לסנר יגן על אליפות ה-WWE נגד ולסקז באירוע היהלום שבכתר. באירוע זה, לסנר הגן על התואר בהצלחה, כשניצח כתוצאה מהכנעה. לאחר הקרב, לסנר סירב לשחרר את אחיזת ההכנעה מוולסקז עד שמיסטריו הגיע ותקף את לסנר בעזרת כיסא. לעומת זאת, לסנר הניף את מיסטריו באוויר והשליך אותו מחוץ לזירה. לסנר המשיך ותקף את ולסקז בעזרת מכות כיסא ולאחר מכן ביצע עליו את מהלך הסיום שלו, ה-F-5, על הכיסא. מיסטריו לא ויתר וחזר אל הזירה כדי להמשיך ולתקוף את לסנר עם מכות כיסא, מה שגרם ללסנר לסגת לאחור. לילה לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון, היימן הודיע שלסנר עוזב את סמאקדאון ושב בחזרה ל-Raw (ביחד עם אליפות ה-WWE), במטרה לנקום בריי מיסטריו עקב מעשיו לאחר הקרב שלו באירוע. ב-4 בנובמבר בתוכנית Raw, לאחר שתקף מספר חברי צוות ואת השדרן, דיו מדין, לסנר הותקף על ידי ריי מיסטריו בעזרת צינור ברזל. לאחר מכן, הוא איתגר את לסנר לקרב על אליפות ה-WWE באירוע סדרת ההישרדות, קרב שהפך רשמי מאוחר יותר. ב-18 בנובמבר בתוכנית Raw, נציגו של לסנר, פול היימן, הציע שהתניית הקרב ביניהם תהיה קרב ללא חוקים; מיסטריו נענה בחיוב והתניה זו התווספה לקרב.[2]

באירוע היהלום שבכתר, מתאבק סמאקדאון, "השד" בריי וויאט זכה באליפות האוניברסלית לאחר שניצח את סת' רולינס, מה שגרם לאליפות לעבור ביחד איתו מ-Raw לסמאקדאון. ב-8 בנובמבר מאחורי הקלעים של התוכנית סמאקדאון, בזמן שסמי זיין ניסה לשכנע את דניאל בריאן לחבור לשורות החבורה שלו, "השד" הופיע לפתע ותקף את בריאן בעזרת מהלך המנדיבל קלאו. בשבוע לאחר מכן במהלך הפינה "מיז TV" של המיז, וויאט (בדמות הנורמלית שלו) התגרה בבריאן כשלעג לו על דמות "תנועת ה-Yes" שאפיינה אותו בעבר. בתגובה, בריאן איתגר את וויאט לקרב על האליפות האוניברסלית באירוע סדרת ההישרדות. וויאט נענה בחיוב לאתגר זה, והקרב ביניהם הפך רשמי.[3]

ב-19 בנובמבר, נודע שאדם קול יגן על אליפות ה-NXT באירוע סדרת ההישרדות. יריבו נקבע על ידי קיום קרב משולש, שהתרחש באירוע NXT TakeOver: WarGames, בלילה קודם לכן, ובו פיט דאן ניצח את דמיאן פריסט וקיליאן דיין וכתוצאה מכך הוענקה לו הזכות להתחרות על אליפות ה-NXT נגד קול.[4]

קרבות עליונות בין אלופי המותגים

ב-1 בנובמבר בתוכנית סמאקדאון, לאחר שביילי ניצחה את ניקי קרוס ושמרה על אליפות הנשים של סמאקדאון בשל התערבות של סשה בנקס, אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר הופיעה ותקפה את שלושתן. ב-4 בנובמבר בתוכנית Raw, במהלך ראיון בין צ'ארלי קארוסו לאלופת הנשים של Raw, בקי לינץ', קארוסו הודיעה ללינץ' שהיא תתחרה נגד בייזלר וביילי בקרב אלופות משולש באירוע סדרת ההישרדות.[5] לאחר הבשורה, בייזלר הופיעה והתעמתה עם לינץ'. במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, שלושתן פלשו לתוכניות השונות ותקפו אחת את השנייה.

לפני 6 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT, קבוצת ה-O.C. (AJ סטיילס, לוק גאלוס וקארל אנדרסון) פלשו ל-NXT ותקפו את חברי קבוצת The Undisputed Era (אדם קול, בובי פיש, קייל אוריילי ורודריק סטרונג). ב-11 בנובמבר בתוכנית Raw, נקבע קרב אלופים משולש בין אלוף ארצות הברית, AJ סטיילס, האלוף הבין יבשתי, שינסקה נקאמורה ואלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג לאירוע סדרת ההישרדות.[6]

ב-4 בנובמבר בתוכנית Raw, קרב אלופי זוגות משולש שלא יהיה על שום חגורת אליפות זוגות כלשהי בין אלופי הזוגות של Raw, ה-Viking Raiders (אריק ואיבר), אלופי הזוגות של סמאקדאון, הריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון) ואלופי הזוגות של NXT,‏ The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) נקבע לאירוע סדרת ההישרדות. לעומת זאת, ב-8 בנובמבר בתוכנית סמאקדאון, הניו דיי (ביג אי וקופי קינגסטון) ניצחו את הריבייבל וזכו באליפות הזוגות של סמאקדאון, מה שגרם לשינוי בייצוג של סמאקדאון בקרב זה והחלפתם של הריבייבל בניו דיי.[7] במהלך קרב חוזר בין הזוגות בשבוע לאחר מכן, חברי קבוצת The Undisputed Era פלשו לסמאקדאון והתערבו בקרב זה, מה שגרם לקרב להסתיים ללא הכרעה.

קרבות סדרת ההישרדות

ב-8 בנובמבר בתוכנית סמאקדאון, מייקל קול הודיע שסשה בנקס תשמש כקפטנית של קבוצת סמאקדאון בקרב הדחות הנשים. מאוחר יותר באותו הערב, כרמלה ודנה ברוק ניצחו בקרב זוגות את Fire & Desire (מנדי רוז וסוניה דוויל), וכתוצאה מכך הן העפילו כשתי המתאבקות אשר תייצגנה את קבוצת סמאקדאון באירוע. קרב זה נקבע לאותו הפרק, מכיוון שבשבוע הקודם לכן, נציגת NXT, ביאנקה בלאייר, תקפה את כרמלה וברוק מאחורי הקלעים, כשלאחר מכן ריאה ריפלי וטיגן נוקס ניצחו בקרב זוגות את Fire & Desire. ב-14 בנובמבר, דווח באתר הרשמי של ה-WWE, שלייסי אוואנס תהיה המשתתפת הרביעית בקבוצת סמאקדאון. המשתתפת האחרונה בקבוצת סמאקדאון הייתה ניקי קרוס, כשהיא הוכרזה ב-17 בנובמבר. ב-18 בנובמבר בתוכנית Raw, נודע ששארלוט פלייר תשמש כקפטנית של קבוצת Raw, כשחברותיה לקבוצה הוכרזו מאוחר יותר בתוכנית: נטליה, שרה לוגאן ואלופות זוגות הנשים של ה-WWE, הקבוקי ווריורס (אסקה וקיירי סיין). לאחר קרב זוגות באותה התוכנית, שבו פלייר ובקי לינץ' ניצחו את The IIconics (בילי קיי ופייטון רויס), האחרונות התמרמרו שהן לא נבחרו לייצג את קבוצת Raw. לאחר מכן, נציגות NXT, שיינה בייזלר, מרינה שפיר וג'זמין דיוק תקפו את כל ארבע הנשים. ב-22 בנובמבר בתוכנית סמאקדאון, ריאה ריפלי נבחרה לקפטנית שתייצג את קבוצת NXT. מאוחר יותר באותו הערב, ריפלי ניצחה את פלייר ובנקס בקרב משולש, כשלאחר הקרב תיגרה פרצה בין כל הנשים של שלושת המותגים. לאחר קיום האירוע NXT TakeOver: WarGames, ריפלי בחרה את קנדיס לאריי, ביאנקה בלאייר, איאו שיראי וטוני סטורם (מ-NXT UK) כמשתתפות אשר תייצגנה את קבוצת NXT בקרב הדחות הנשים המשולש של אירוע סדרת ההישרדות.[8]

ב-8 בנובמבר, דווח באתר הרשמי של ה-WWE, שסת' רולינס ישמש כקפטן של קבוצת Raw, כשחבריו לקבוצה הוכרזו שלושה ימים לאחר מכן בתוכנית Raw: קווין אואנס, ריקושט, רנדי אורטון ודרו מקינטייר. ב-12 בנובמבר בפרק של התוכנית WWE Backstage, רומן ריינס הוכרז כקפטן של קבוצת סמאקדאון, והמשתתפים אשר יהיו בקבוצתו הם מוסטפא עלי (לשעבר נודע בשם עלי), ברון סטרומן, המלך קורבין ושורטי ג'י. מייסד NXT, טריפל H, ניסה לשכנע את רולינס ואת אואנס לעזוב את Raw ולהצטרף ל-NXT, שבה הם התחילו את הקריירה שלהם בארגון ה-WWE. שניהם סירבו להצעתו, מה שהוביל לתקיפת הרוסטר של Raw על ידי הרוסטר של NXT, בדומה לתקיפה של האחרונים על הרוסטר של סמאקדאון. בסיום התוכנית Raw, שהתקיימה ב-18 בנובמבר, טריפל H הזמין את חברי הרוסטר של Raw וסמאקדאון להגיע לתוכנית NXT אשר תתקיים יומיים לאחר מכן, בזמן שתיגרה ענקית פרצה בין מתאבקי שלושת המותגים. תיגרה נוספת ביניהם פרצה בסיום התוכנית סמאקדאון אשר נערכה ב-22 בנובמבר. טריפל H, שון מייקלס ורוד דוג הובילו את הרוסטר של NXT לפלישה על התוכנית סמאקדאון, כשיחזור של ניסיון פלישת קבוצת D-Generation X על התוכנית Monday Nitro של הארגון World Championship Wrestling בשנת 1998, כשעשו זאת על גבי טנק. לאחר קיום האירוע NXT TakeOver: WarGames, טריפל H הודיע ששון מייקלס יחשוף את חברי קבוצת NXT במהלך המופע המקדים לאירוע סדרת ההישרדות.[9]

אירוע

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית ויק ג'וסף (Raw)
ג'רי לולר (Raw)
מייקל קול (סמאקדאון/קרב על אליפות ה-NXT)
קורי גרייבס (סמאקדאון)
נייג'ל מקגינס (NXT)
בת' פיניקס (NXT)
ביירון סקסטון (קרב על אליפות ה-NXT במשקל קל)
איידן אינגליש (קרב על אליפות ה-NXT במשקל קל)
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
צוות השידור בגרמנית קרסטן שייפר
טים הייבר
קלווין קני
כרוזים גרג המילטון (סמאקדאון)
מייק רום (Raw)
אלישיה טיילור (NXT)
שופטים דנילו אנפיביו
ג'ייסון איירס
ג'ון קון
דן אנגלר
דריק מור
אדי אורנגו
צ'אד פטון
דארל שארמה
ריאן טראן
דרייק וורץ
רוד זאפאטה
מראיינות קיילה ברקסטון
שרה שרייבר
קתי קלי
פאנל לפני האירוע ג'ונתן קואצ'מן
צ'ארלי קארוסו
דייוויד אוטונגה
בוקר טי
שון מייקלס
כריסטיאן
כתבי השטח לפני האירוע סם רוברטס
ג'ון "בראדשו" לייפילד

מופע מקדים

שלושה קרבות התקיימו במהלך המופע המקדים, כששניים מהם הוכרזו במהלך המופע המקדים. בקרב הראשון, דולף זיגלר ורוברט רוד מסמאקדאון ניצחו בקרב באטל רויאל בן 10 זוגות של המותגים, כשהם הדיחו אחרונים את הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) מ-Raw, מה שזיכה את סמאקדאון בנקודה הראשונה של הערב.

בקרב השני, ליאו ראש מ-NXT הגן על אליפות ה-NXT במשקל קל בקרב משולש נגד אקירה טוזאווה מ-Raw וקאליסטו מסמאקדאון. בסיום, ראש ביצע על קאליסטו את מהלך ה-Final Hour כדי לשמור על התואר בהצלחה ולהעניק ל-NXT את הנקודה הראשונה שלהם בערב.

הקרב האחרון במסגרת המופע המקדים לאירוע היה קרב משולש שלא היה על אף אחת מבין אליפויות הזוגות, כשאלופי הזוגות של Raw, ה-Viking Raiders (אריק ואיבר), אלופי הזוגות של סמאקדאון, הניו דיי (ביג אי וקופי קינגסטון) ואלופי הזוגות של NXT,‏ The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי). סיום הקרב התנהל כך שה-Viking Raiders ביצעו על אוריילי את מהלך ה-Viking Experience תוך כדי שהם השליכו אותו על פיש ששכב במרכז הזירה. לאחר מכן, איבר הצמיד את פיש לניצחון, שגרם לכך שכל המותגים בשלב זה של הערב עם נקודה אחת.

עוד במהלך המופע המקדים, שון מייקלס הודיע שתומאסו צ'אמפה, דמיאן פריסט, מאט רידל, קית' לי ואלוף בריטניה, וולטר ייצגו את קבוצת NXT בקרב הדחות הגברים המשולש של האירוע.

קרבות מקדימים

האירוע עצמו נפתח בקרב הדחות נשים משולש חמש נגד חמש נגד חמש בין קבוצת Raw (שארלוט פלייר, אסקה, קיירי סיין, נטליה ושרה לוגאן) לבין קבוצת סמאקדאון (סשה בנקס, כרמלה, דנה ברוק, לייסי אוואנס וניקי קרוס) לבין קבוצת NXT (ריאה ריפלי, ביאנקה בלאייר, קנדיס לאריי, איאו שיראי וטוני סטורם). לאחר תיגרה בין הקבוצות, שיראי ולאריי נלקחו אל מאחורי הקלעים לאחר שספגו פציעות. ההדחה הראשונה בקרב התרחשה לאחר שבלאייר הצמידה את קרוס. לוגאן הייתה הבאה בתור שהודחה על ידי בלאייר, לאחר שהאחרונה ביצעה עליה את מהלך ה-450 ספלאש. השתיים הבאות שהודחו היו כרמלה שהוצמדה על ידי שארלוט לאחר שביצעה עליה את מהלך הברירה הטבעית, ודקה לאחר מכן קיירי סיין שהודחה על ידי בנקס לאחר שביצעה עליה את מהלך המטאורה. אסקה הדיחה את ברוק לאחר בעיטה. פלייר ואסקה נקלעו לעימות ביניהן, שבה לבסוף אסקה ירקה את התרסיס הירוק בפניה של פלייר, מה שאיפשר לאוואנס לבצע עליה את מהלך הסיום שלה, ה-Women's Right ולהדיחה מהקרב; אסקה עזבה את מתחם הזירה, מה שהוביל להדחתה מהקרב על ידי פרישה. אוואנס הוצמדה על ידי נטליה, ולאחר מכן חברה לשורות בנקס, כשביחד הן ביצעו מהלכי הכנעה כדי להדיח את סטורם מהקרב. בלאייר הייתה הבאה בתור שהודחה על ידי בנקס. האחרונה גם הדיחה את נטליה מהקרב לאחר ציוות מהיר עם ריפלי. שיראי ולאריי חזרו לאחר שזייפו את פציעותיהן, ועזרו לריפלי, שביצעה על בנקס את מהלך הסיום שלה, ה-Riptide; מהלך אשר הספיק לריפלי כדי להעניק לקבוצת NXT את הניצחון בקרב ולהגדיל את מאזן המותג ל-2 נקודות, בעוד ש-Raw וסמאקדאון נותרו כל אחת עם נקודה אחת.

מאחורי הקלעים, קפטן קבוצת Raw, סת' רולינס, פקפק בנאמנותו של אואנס, שהופיע לילה קודם באירוע NXT TakeOver: WarGames כשותף המסתורי של קבוצת צ'אמפה בקרב ה-WarGames. אואנס הבטיח לרולינס שהוא נאמן ל-Raw והוא השתתף בקרב לילה קודם לכן רק כדי לנקום בקבוצת The Undisputed Era, שתקפו אותו בפרק הקודם של התוכנית. מנגד, אואנס פקפק בנאמנותו של רולינס, כשהעלה את מאורעות העבר בהן רולינס בגד בחבריו לקבוצת "המגן" בשנת 2014.

אז, התקיים קרב משולש בין האלופים המשניים של המותגים, אלוף ארצות הברית של Raw,‏ AJ סטיילס, האלוף הבין יבשתי של סמאקדאון, שינסקה נקאמורה (שלווה לקרב על ידי סמי זיין), ואלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג. ברגעי הסיום של הקרב, כשסטיילס ביצע על נקאמורה את מהלך הפנומנל פורארם, סטרונג השליך את סטיילס מחוץ לזירה והצמיד את נקאמורה לניצחון, שהעלה את NXT ל-3 נקודות.

בקרב שבא לאחר מכן, היה אחד הקרבות שלא היו בין המותגים, שבו אדם קול הגן על אליפות ה-NXT נגד פיט דאן. בסיום, קול ביצע על דאן את מהלך הלאסט שוט, שהספיק לו כדי לנצח בקרב ולשמור על התואר בהצלחה.

בקרב הרביעי, "השד" בריי וויאט הגן על האליפות האוניברסלית נגד דניאל בריאן. בריאן ביצע על "השד" את מהלך הראנינג ני, שלא הספיק לו כדי לבצע ספירת שלוש מוצלחת. בריאן ביצע על "השד" את סדרת מהלכי בעיטות ה-"Yes" ושלושה מהלכי מיסיל דרופקיק. בזמן שבריאן טיפס לחבל העליון, "השד" תפס את בריאן במהלך המנדיבל קלאו אשר גרם לבריאן להתעלף. כתוצאה מכך, "השד" הצמיד את כתפיו של בריאן לניצחון, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

לאחר מכן היה קרב הדחות גברים משולש חמישה נגד חמישה נגד חמישה בין קבוצת Raw (סת' רולינס, רנדי אורטון, קווין אואנס, ריקושט ודרו מקינטייר) לבין קבוצת סמאקדאון (רומן ריינס, מוסטפא עלי, ברון סטרומן, המלך קורבין ושורטי ג'י) לבין קבוצת NXT (תומאסו צ'אמפה, דמיאן פריסט, מאט רידל, קית' לי, ואלוף בריטניה, וולטר). מקינטייר ביצע על וולטר את מהלך הסיום שלו, ה-Claymore, והדיחו מהקרב. שורטי ג'י הוצמד על ידי אואנס לאחר שביצע עליו את מהלך הפרוג ספלאש. צ'אמפה ביצע על אואנס את מהלך הספייק DDT, הצמיד והדיח אותו. אורטון ביצע על פריסט את מהלך הסיום שלו, ה-RKO, כדי להדיח אותו מהקרב, אך רידל ניצל זאת כדי לבצע הצמדה מפתיעה ומוצלחת על אורטון. רידל הודח בעצמו על ידי קורבין לאחר שאורטון התעצבן על רידל וביצע עליו את מהלך ה-RKO. לאחר תיגרה שפרצה מחוץ לזירה, סטרומן הודח כתוצאה מספירת חוץ. לאחר מכן, קורבין ביצע על ריקושט את מהלך הסיום שלו, ה-End of Days, והדיח אותו מהקרב. עלי הודח מהקרב על ידי רולינס, שביצע עליו את מהלך הסטומפ. מקינטייר היה הבא בתור שהודח לאחר שריינס ביצע עליו את מהלך הספיר. קורבין הודח מהקרב לאחר שחברו לקבוצה, ריינס, ביצע עליו את מהלך הספיר, וצ'אמפה ניצל זאת כדי להצמידו. רולינס וריינס שיתפו פעולה ביניהם לזמן קצר וניסו לבצע על צ'אמפה את מהלך המשותף שלהם על שולחן השדרנים, שהיה מוכר ומזוהה עם קבוצת "המגן", שבה לקחו חלק. מנגד, קית' לי הגיע ונחלץ לעזרת צ'אמפה. בחזרה בזירה, רולינס ביצע על צ'אמפה את מהלך הסטומפ והדיח אותו מהקרב. לעומת זאת, לי ביצע על רולינס את מהלך ה-Fireman’s Carry Jackhammer והדיח אותו. לי המשיך במומנטום שלו וביצע על ריינס את מהלך הספיריט בומב, אך לא הצליח להצמיד אותו לניצחון. בזמן שלי ניסה לבצע את מהלך המונסולט, ריינס חמק מכך וביצע עליו את מהלך הספיר ומיד לאחר מכן הצמיד אותו לניצחון בקרב. ריינס היה השורד האחרון בקרב, שהעניק לקבוצת סמאקדאון את הניצחון בקרב והעלה את מאזן המותג ל-2 נקודות, כש-NXT היה עם 3 נקודות, ו-Raw עם נקודה אחת בלבד. לאחר הקרב, ריינס הביע את הכבוד שלו כלפי קית' לי.

הקרב הלפני אחרון היה קרב על אליפות העולם של המותג Raw, שבו ברוק לסנר (שלווה לקרב על ידי פול היימן) הגן על אליפות ה-WWE נגד ריי מיסטריו בקרב ללא חוקים וללא פסילות. כשהפעמון צלצל, מיסטריו מיהר לצאת מהזירה כדי לאחוז בצינור ברזל, אך לסנר מנע ממנו להשתמש בו ולאחר מכן נטל את השליטה בקרב. בנו של מיסטריו, דומיניק, רץ לזירה עם מגבת בידו, כדי לעצור את המתקפות הבלתי פוסקות של לסנר. בזמן שדעתו של לסנר הוסחה, מיסטריו תקף אותו בעזרת מכה מתחת לחגורה, כך שגם דומיניק ביצע מכה נוספת מתחת לחגורה על לסנר. האב והבן תקפו את לסנר בעזרת הצינור מברזל וכיסא, בהתאמה, ולאחר מכן ביצעו עליו פעמיים את מהלך ה-619 ופרוג ספלאש, אך מיסטריו עדיין לא הצליח להשיג הצמדה ולנצח בקרב. כשהשניים ניסו לבצע פעם נוספת את מהלכי הפרוג ספלאש, לסנר תפס במהרה את דומיניק וביצע עליו את מהלך הג'רמן סופלקס. לאחר מכן, לסנר תפס את מיסטריו באוויר, ביצע עליו את מהלך הסיום שלו, ה-F-5, והצמיד אותו לניצחון אשר הקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

הקרב המרכזי

הקרב המרכזי היה קרב אלופות משולש בין אלופות הנשים של המותגים השונים, אלופת הנשים של Raw, בקי לינץ', לבין אלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי, לבין אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר. השלוש הציגו את יכולות ההתקפה שלהן במהלך הקרב, כך שכל אחת ביצעה על האחרת את מהלך הסיום המזוהה עימה. סיום הקרב התנהל כך שבזמן שלינץ' שכבה מחוץ לזירה, ביילי ניסתה לבצע על בייזלר את מהלך ה-Diving Elbow Drop, אך מנגד, בייזלר תפסה אותה וביצעה עליה את מהלך ההכנעה שלה, הקיריפודה קלאץ'. לביילי לא נותר שום דבר מלבד להיכנע ובעקבות זאת בייזלר ניצחה בקרב, העניקה ל-NXT את הנקודה האחרונה בהתמודדות בין המותגים, שגרמה למותג לזכות בעליונות המותגים עם 4 נקודות, בעוד שסמאקדאון היה עם 2 נקודות ו-Raw עם נקודה אחת בלבד. לאחר הקרב, לינץ' תקפה את בייזלר וביצעה עליה את מהלך הלג דרופ אל תוך שולחן השדרנים.

תוצאה לאורך זמן

Raw

בתוכנית Raw לאחר מכן, במהלך דיון "בית העירייה" עקב התצוגה של Raw באירוע סדרת ההישרדות, סת' רולינס ביקר את חברי הרוסטר, שהקיפו את הזירה, על היכולות שלהם באירוע. הוא ביקר את היכולות של קפטנית קבוצת Raw, שארלוט פלייר, רנדי אורטון וריי מיסטריו (על כך שלא הצליח לזכות באליפות ה-WWE), כמו גם הצמד The Authors of Pain (אקאם ורזאר) על כך שלא נטלו חלק באירוע. אט אט, על גבי הביקורות שהוטחו בפניהם, החלו לעזוב המתאבקים את מתחם הזירה. לאחר מכן, רולינס העביר מסר לקווין אואנס, שנשאר אחרון. הוא שוב פקפק בנאמנותו של אואנס ל-Raw, ואף הטיח בפניו האשמות שהוא ניסה לחקות את רולינס. בתגובה, אואנס ביצע על רולינס את מהלך הסטאנר, כשלאחר מכן איתגר אותו לקרב. במהלך הקרב שהתנהל ביניהם, AOP נכנסו לזירה. אואנס סטר לאקאם, מה שהוביל לכך שהצמד תקף את אואנס, ובכך האחרון ניצח בקרב כתוצאה מפסילה. לאחר מכן, AOP הפנו את תשומת ליבם אל עבר רולינס, שהיה דרוך למאבק, אך הם החליטו לעזוב את הזירה. רולינס ניצל זאת ותקף את אואנס בעזרת שני מהלכי סטומפ, מה שיכול היה לבשר על תחילת מעבר דמותו של רולינס אל הדמות הרעה.

קרב על אליפות ארצות הברית בין AJ סטיילס להומברטו קאריו נקבע לתוכנית. מנגד, חברי קבוצת ה-O.C. (לוק גאלוס וקארל אנדרסון) תקפו את קאריו במהלך כניסתו לזירה, מה שמנע ממנו להשתתף בקרב המתוכנן. עקב התקרית, ריקושט, דרו מקינטייר, רנדי אורטון וריי מיסטריו דרשו קרב על התואר במקום קאריו. כתוצאה מכך, קרב מרובע ביניהם נקבע ובו המנצח יתחרה נגד סטיילס על אליפות ארצות הברית מאוחר יותר באותו הערב. מיסטריו ניצח בקרב המרובע, ואף גבר על סטיילס בקרב ביניהם על התואר לאחר עזרה מרנדי אורטון והפך לאלוף ארצות הברית בפעם השנייה בקריירה שלו.

עקב האירועים אשר התרחשו בקרב הדחות הנשים בין הקפטנית של קבוצת Raw, שארלוט פלייר וחברתה לקבוצתה, אסקה, קרב בין השתיים נערך בתוכנית Raw, שבו אסקה גברה על פלייר לאחר עזרה קלה מחברתה, קיירי סיין, ולאחר ששוב אסקה ירקה את התרסיס הירוק בפניה.

סמאקדאון

בתוכנית סמאקדאון באותו השבוע, הקפטן של קבוצת סמאקדאון, רומן ריינס, פתח את התוכנית. ריינס הודה לחבריו לקבוצה, חוץ מהמלך קורבין, שאליו פנה לצאת החוצה. קורבין טען שקבוצת סמאקדאון ניצחה בגללו. עוד אמר, שריינס בגד בקבוצתו, כשתקף אותו. ריינס איתגר את קורבין לקרב, לעומת זאת, קורבין הציג את דולף זיגלר ורוברט רוד, כשהאחרון איתגר את ריינס במקום קורבין, בקרב שבו ריינס ניצח. לאחר הקרב, תיגרה החלה בין השלושה לבין ריינס.

האלוף האוניברסלי, "השד" בריי וויאט איתגר את בריאן לקרב נוסף על התואר, כשבריאן אימץ את תנועת ה-"Yes", שעימה הזדהה בתחילת הקריירה. בריאן נענה לאתגר זה בחיוב. "השד" הופיע ותקף את בריאן, כשתלש את שיערו של בריאן. כמו כן, "השד" הציג עיצוב חדש לחגורת האליפות.

אלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי וקפטנית קבוצת סמאקדאון, סשה בנקס, הצהירו שהן לא הפסידו באירוע סדרת ההישרדות, מפני ש-NXT היו יותר טובים, אלא מפני ששאר הסגל של סמאקדאון אכזבו את המותג לרעה. בנקס וביילי ביקרו בחריפות את תצוגותיהן של מתאבקות קבוצת סמאקדאון, כשאת הביקורת האחרונה ספגה לייסי אוואנס. מנגד, אוואנס יצאה אליהן כדי להתעמת ואף ביצעה על בנקס את מהלך ה-Women's Right.

NXT

בתוכנית NXT באותו השבוע, כל הרוסטר של NXT (כולל NXT UK) חגגו את עליונות המותג על גבי Raw וסמאקדאון באירוע סדרת ההישרדות, לעומת זאת, קבוצת The Undisputed Era הגיעה וקטעה את החגיגות. אדם קול טען שהסיבה היחידה לניצחון של NXT הייתה הודות לקבוצה שלו. תומאסו צ'אמפה הזכיר לקול שהקבוצה שלו הפסידה באירוע WarGames ואף הצהיר שהימים שלהם כאלופים ספורים, כך שעכשיו צ'אמפה החליט להתמקד בחגורת אליפות ה-NXT של קול. לאחר מכן, באלור הפריע. בתגובה, צ'אמפה איתגר את באלור לקרב, שהאחרון נענה אליו בחיוב. באלור גבר על תומאסו צ'אמפה לאחר הסחת דעת מצד אדם קול; לאחר הקרב, באלור בעט בפניו של קול בעזרת בעיטת מספרת.

ריאה ריפלי התעמתה פנים מול פנים נגד אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר, זאת לאחר שבירכה אותה על ניצחונה בקרב שלה נגד אלופת הנשים של Raw, בקי לינץ' ואלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי באירוע סדרת ההישרדות. ריפלי הזכירה לבייזלר שקבוצתה נוצחה באירוע WarGames ואף אתגרה אותה לקרב על התואר של בייזלר.

ליאו ראש הגן בהצלחה על אליפות ה-NXT במשקל קל נגד נציג Raw, אקירה טוזאווה.

תוצאות

מס' תוצאות התניות זמן
P1 דולף זיגלר ורוברט רוד (סמאקדאון) ניצחו בקרב הבאטל רויאל זוגות לאחר שהדיחו אחרונים את הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) (Raw)[א] קרב באטל רויאל בן 10 זוגות של המותגים[10] 08:20
P2 ליאו ראש (א) (NXT) ניצח את קאליסטו (סמאקדאון) ואקירה טוזאווה (Raw) קרב משולש על אליפות ה-NXT במשקל קל[11] 08:20
P3 ה-Viking Raiders (אריק ואיבר) (אלופי הזוגות של Raw) ניצחו את הניו דיי (ביג אי וקופי קינגסטון) (אלופי הזוגות של סמאקדאון) ו-The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) (אלופי הזוגות של NXT) קרב אלופי זוגות משולש[12] 14:35
4 קבוצת NXT (ריאה ריפלי, ביאנקה בלאייר, קנדיס לאריי, איאו שיראי וטוני סטורם) ניצחה את קבוצת Raw (שארלוט פלייר, אסקה, קיירי סיין, נטליה ושרה לוגאן) וקבוצת סמאקדאון (סשה בנקס, כרמלה, דנה ברוק, לייסי אוואנס וניקי קרוס) קרב הדחות נשים משולש חמש נגד חמש נגד חמש[13] 28:00
5 רודריק סטרונג (אלוף צפון אמריקה של NXT) ניצח את AJ סטיילס (אלוף ארצות הברית) ושינסקה נקאמורהאלוף הבין יבשתי) (עם סמי זיין) קרב אלופים משולש[14] 16:45
6 אדם קול (א) ניצח את פיט דאן קרב יחידים על אליפות ה-NXT[15] 14:10
7 "השד" בריי וויאט (א) ניצח את דניאל בריאן קרב יחידים על האליפות האוניברסלית[16] 10:10
8 קבוצת סמאקדאון (רומן ריינס, מוסטפא עלי, ברון סטרומן, המלך קורבין ושורטי ג'י) ניצחה את קבוצת Raw (סת' רולינס, רנדי אורטון, קווין אואנס, ריקושט ודרו מקינטייר) וקבוצת NXT (תומאסו צ'אמפה, דמיאן פריסט, מאט רידל, קית' לי ווולטר) קרב הדחות גברים משולש חמישה נגד חמישה נגד חמישה[17] 29:25
9 ברוק לסנר (א) (עם פול היימן) ניצח את ריי מיסטריו קרב ללא חוקים וללא פסילות על אליפות ה-WWE[18] 07:00
10 שיינה בייזלר (אלופת הנשים של NXT) ניצחה את בקי לינץ' (אלופת הנשים של Raw) וביילי (אלופת הנשים של סמאקדאון) בהכנעה קרב אלופות משולש[19] 18:10
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע
  1. ^ סדר ההדחות: The Forgotten Sons (סטיב קאטלר וווסלי בלייק) (NXT), הלוצ'ה האוס פארטי (גראן מטאליק ולינסה דוראדו) (סמאקדאון), קורט הוקינס וזאק ריידר (Raw), אימפריום (פביאן אייכנר ומרסל ברטל) (NXT), Heavy Machinery (אוטיס וטאקר) (סמאקדאון), בריזנגו (פאנדנגו וטיילר בריז) (NXT), הריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון) (סמאקדאון) וה-O.C. (לוק גאלוס וקארל אנדרסון) (Raw).

סדר ההדחות של קרבות סדרת ההישרדות

אדום Raw
כחול סמאקדאון
צהוב NXT

קרב הדחות משולש נשים

הדחה מספר מתאבקת הודחה על ידי שיטה זמן
1 ניקי קרוס ביאנקה בלאייר הצמדה
2 שרה לוגאן ביאנקה בלאייר הצמדה
3 כרמלה שארלוט פלייר הצמדה
4 קיירי סיין סשה בנקס הצמדה
5 דנה ברוק אסקה הצמדה
6 שארלוט פלייר לייסי אוואנס הצמדה
7 אסקה N/A פרישה
8 לייסי אוואנס נטליה הצמדה
9 טוני סטורם נטליה וסשה בנקס הכנעה
10 ביאנקה בלאייר סשה בנקס הצמדה
11 נטליה סשה בנקס הצמדה
12 סשה בנקס ריאה ריפלי הצמדה 28:00
שורדת/שורדות: ריאה ריפלי, קנדיס לאריי ואיאו שיראי (קבוצת NXT)

קרב הדחות משולש גברים

הדחה מספר מתאבק הודח על ידי שיטה זמן
1 וולטר דרו מקינטייר הצמדה
2 שורטי ג'י קווין אואנס הצמדה
3 קווין אואנס תומאסו צ'אמפה הצמדה
4 דמיאן פריסט רנדי אורטון הצמדה
5 רנדי אורטון מאט רידל הצמדה
6 מאט רידל המלך קורבין הצמדה
7 ברון סטרומן N/A ספירת חוץ
8 ריקושט המלך קורבין הצמדה
9 מוסטפא עלי סת' רולינס הצמדה
10 דרו מקינטייר רומן ריינס הצמדה
11 המלך קורבין תומאסו צ'אמפה הצמדה
12 תומאסו צ'אמפה סת' רולינס הצמדה
13 סת' רולינס קית' לי הצמדה
14 קית' לי רומן ריינס הצמדה 29:25
שורד (ים): רומן ריינס (קבוצת סמאקדאון)

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ אירוע סדרת ההישרדות מגיע לשיקגו, אילינוי
  2. ^ לסנר יגן על אליפות ה-WWE נגד מיסטריו (קרב ללא חוקים, ללא פסילות)
  3. ^ "השד" בריי וויאט יגן על האליפות האוניברסלית נגד דניאל בריאן
  4. ^ קול יגן על אליפות ה-NXT נגד דאן
  5. ^ אלופת הנשים של Raw, בקי לינץ' נגד אלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי נגד אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר
  6. ^ אלוף ארצות הברית, AJ סטיילס נגד האלוף הבין יבשתי, שינסקה נקאמורה נגד אלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג
  7. ^ אלופי הזוגות של Raw, ה-Viking Raiders נגד אלופי הזוגות של סמאקדאון, הריבייבל נגד אלופי הזוגות של NXT,‏ The Undisputed Era
  8. ^ קרב ההדחות המסורתי של סדרת ההישרדות של הנשים (חמש נגד חמש נגד חמש)
  9. ^ קרב ההדחות המסורתי של סדרת ההישרדות של הגברים (חמישה נגד חמישה נגד חמישה)
  10. ^ דולף זיגלר ורוברט רוד ניצחו בקרב הבאטל רויאל בין המותגים (קרב במופע המקדים)
  11. ^ ראש ניצח בקרב משולש את קאליסטו וטוזאווה ושמר על אליפות ה-WWE במשקל קל (קרב במופע המקדים)
  12. ^ אלופי הזוגות של Raw, ה-Viking Raiders ניצחו את אלופי הזוגות של סמאקדאון, הניו דיי ואת אלופי הזוגות של NXT,‏ The Undisputed Era (קרב במופע המקדים)
  13. ^ קבוצת NXT ניצחה את קבוצת Raw ואת קבוצת סמאקדאון (קרב הדחות נשים משולש)
  14. ^ אלוף צפון אמריקה של NXT, רודריק סטרונג ניצח את אלוף ארצות הברית, AJ סטיילס ואת האלוף הבין יבשתי, שינסקה נקאמורה
  15. ^ קול ניצח את דאן ושמר על אליפות ה-NXT
  16. ^ "השד" בריי וויאט ניצח את בריאן ושמר על התואר
  17. ^ קבוצת סמאקדאון ניצחה את קבוצת Raw ואת קבוצת NXT (קרב הדחות גברים משולש)
  18. ^ לסנר ניצח את מיסטריו ושמר על התואר (קרב ללא חוקים וללא פסילות)
  19. ^ אלופת הנשים של NXT, שיינה בייזלר ניצחה את אלופת הנשים של Raw, בקי לינץ' ואת אלופת הנשים של סמאקדאון, ביילי