ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏בית דונדיקוב: דיווח חדש
←‏קריית ים: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1,214: שורה 1,214:
{{/מצב|חדש}}
{{/מצב|חדש}}
{{#lst:שיחה:בית דונדיקוב|1610196702351}}
{{#lst:שיחה:בית דונדיקוב|1610196702351}}

== [[קריית ים]] ==

יש לציין שאת מלון מיאמי נהלו בפועל הורי קלמן וחנה טייכנר ז"ל.הם ארחו בשנים55 עד 60 אומנים פוליטיקאים וידוענים רבים. בשנת 1960 עברו הורי לנהול מלון בנהריה.
המלון שנקרא קלמן בבעלותנו עד עצם היום הזה. במקום מנוהל הוסטל לניפגעי נפש לזכר בתנו הבכורה יערית שנהרגה יום לפני קורס קצינות

גרסה מ־16:52, 9 בינואר 2021

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

בפיסקה "היסטוריה" רשום: "בין השנים 1945 ל-1947 גורשה האוכלוסייה הגרמנית מן העיר לתחומי גרמניה ולעיר הגיעו יהודים רבים להתיישב בדירות הריקות של הגרמנים" לעומת זאת, בפיסקה "יהדות לגניצא - אחרי מלחמת העולם השנייה" רשום: "יהודים מעטים חזרו לעיר והתיישבו בה"

== מערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב - הקו הסגול

בינואר 2019 הוחלט בות"ל לאשר את המשך הקו הסגול במקטע הצפוני עד פתח תקווה ע"פ תוכנית תת"ל 70 ב

הילל בן שחר מוזכר כזה שחטא לעליון שחר. במיתולוגיה הכנענית ואף בםנתאון הדמונולוגיה היהודית, ישעיהו צוחק על מלך בבל לא בגלל אילן היוחסין אלא כי הוא מייחס את עצמו למגורש מהשחר - אור היום. בדיוק כפי שעשה עליון ( האל העברי- יהוה) לכל הסיורים אחרא.

שימוש 1. יש לרשום תרופת הבחירה במקום תקופת הבחירה 2. ההבדל לא מתואר כראוי, רוב התרופות אינוטרופי וכרונוטרופי שלילי, הדיגוקסין כרונוטרופי שלילי ואינוטרופי חיובי, ולכן ניתן לחולי אי ספיקת לב סיסטולית. תודה!

לא מדויק מה שנכתב פה. השיר בוצע בשנת 1955 על ידי אחד מגדולי הזמר האיטלקי. הזמר - Marino Marini שמישום מה לא מוזכר כלל בנאמר כאן. צריך לדייק ולא להטעות את הציבור. Marino Marini היההאחד מענקי הזמר האיטלקי.

נישא בשנית השנת תשע/ תשעא בחודש סיון ולא בשנת תשסו

הבוס קרמיין פרסקו מת כבר .. הכוונה לבוס של משפחת קולומבו

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בערך כתוב: "עם סיום לימודיה ב-1914, יצאה לבקר את משפחתה ברוסיה ונמנעה מלשוב לארץ ישראל בשל מלחמת העולם הראשונה." ואילו בערך "זמר נוגה" כתוב: עם פרוץ מלחמת העולם הראשונה הופסקו הלימודים, ורחל חזרה לאביה ברוסיה. סתירה לגבי סיום לימודיה בצרפת. דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A046:DD64:A376:A748:A09:777F 04:31, 11 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

באתר מטח כתוב עם סיום לימודיה.


מצב טיפול: חדש

בטבלה שתחת לכותרת 'דגל לאומי' מופיע נס אדום בעוד שנס אדום היה דגל ימי שהונף בעיקר בנמל יפו, הדגל האזרחי היה נס כחול זהה ויש גם דגל בריטניה עם עיגול עם כיתוב במרכזו שצריך לברר מה טיבו, כמו כן אם מופיע דגל חיל הים בטבלה זו יש להוסיף גם את דגל חיל האוויר לא? תודה.

מקור: ערכים בוויקיפדיה

דווח על ידי: M.Antarctica - שיחה 15:36, 12 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בפסקה היסטוריה כתוב שהנחל הגיע בעברו לבית שאן ויש גם מקור מוצמד (7) שמבסס את הטענה. לאחר בדיקה במקור נראה כי הטענה שקרית והנחל (לפחות על פי מקור זה) לא הגיע לבית שאן. כל אדם עם ידע בסיסי במפות יגיע לאותה מסקנה. התוואי שמוצג במפת המקור זהה לתוואי הקיים היום.

זה לא רקיום זה רקוויאם

הקו הכחול בתוואי מסילת הרכבת בוטל עוד לפני הקמת פארק המסילה. העלאתו מחדש בתוואי רחוב עמק רפאים לא קשורה לפארק. היא עדיין במחלוקת והמאבק נגדה נמשך. סאת בעיקר עקב ההרס של המושבה הגרמנית שהיא תגרום אם חלילה תתבצע. ברחוב עצים עתיקים בני כ 1 50 שנה שיכרתו, חצרות הבתים ההיסטוריים תלקחנה כדי להרחיב את הכביש הצר שאין בו מקום לרכבת. התכנית בעייתית מבחינות רבות ומיותרת

פרטים תוכלו למצוא למשל בפייסבוק של "עוצרים את רכבת הרפאים" אפרת אסף

מצב טיפול: לא ניתן לטפל

לוקר גרוש מאז תחילת 2020

אי אפשר לטפל ללא מקור. פוליתיאורי - שיחה 17:41, 9 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

גם בפרטנרt.v בישראל העונה 15 משודרת כבר

בתמןנה משנת ,,,1946יצחק ביבאס כורע שלישי משמאל ולא מימין מאחוריו חודרוב

אתייג את Sebastian27, שאולי יוכל לאשר או לדחות את הדיווח. פוליתיאורי - שיחה 16:19, 9 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

במקום אחד כתוב שנוזל המרה בסיסי... במקום שני כתוב שהוא מכיל בעיקר חומצות...

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף נכתב: "באותה הזדמנות ביקשו גם לתקן מחדל מערכתי מן השנה שעברה כאשר עורכי העיתון לא פרסמו את דיוקן הטייס צ'ארלס לינדברג על כריכת העיתון לאחר טיסתו הטרנס-אטלנטית." טיסתו של לינדברג היתה במאי של אותה השנה (1927) ולא בשנה שעברה.

מקור: ויקיפדיה בערך "צ'ארלס לינדברג".

דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A041:DD64:3381:C644:1D60:8A7E 03:35, 19 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]



בתחילת שנות השישים נקלט גם המטוס ווטור, לא הוזכר. אם אינני טועה סיקוסקי 55 נקלט בסוף שנות החמישים, התגייסתי ב 58 הוא כבר היה.

בשום שלב ארצ'י לא מתגייס לווייטנאם. ארצ'י 1 מאבד אגודל בתאונת דרכים ומקבל פטור מגיוס לאחר לימודיו באוניברסיטה ארצ'י 2 מת בילדותו ארצ'י 3 מקבל פטור מגיוס בגלל הרשעה פלילית ונטייה מינית ביסקסואלית. ארצ'י 4 מתכנן לשבת במאסר בגלל התנגדות למלחמה, אך בסוף לא מקבל צו גיוס, ככל הנראה בגלל פיצוץ ששרף את לשכת הגיוס ואת הפרטים שלו.

ביפן אין סושי אינסיידאוט

הראשון שעזב את קווין היה פרדי מרקיורי לא רו׳גר

שינו את השם של קולט מסוג כרומטי לה סופיה ויוצא אגדי חדש בשם אמבר

אלוף TNT הוא קודי רודס ואלופת הנשים הראשונה הייתה ריאו ולא ניילה רוז

הקריין היה יאיר אלוני ולא אורי אלוני. כמו כן שידר שם במשך כשנה דניאל פאר.

מצב טיפול: הצעה לשיפור

זה לא עדכני

בערך של טיגר כתוב שיש שלושה תרגומים לבית בקרן פו, פה כתוב שיש רק שניים, מה נכון?

כל הפסקה לא נכונה. יש שלושה תרגומים והתרגום הראשון הוא של אמיר.

בקטרק לינוקס היא מבוססת אובונטו.

חסרה ברשומות התוכנית "טיול בספריה אגדות", בה השתתפתי בקטע הפתיחה

רשום שרוגרו עדיין עם בת הזוג שלו, שהם נפרדו ב-2020 אוקטובר והיא אשרה זו בציוץ בטוויטר

מי לעזעזל את הדברים הלא נכונים האלה ?? דולט זה מתכון בפני עצמו בלבד, הדולט עצמו,,,, וארגו מוספים לימון ????!!!! את/ה בדיחה והכי גרוע אתם מטעים את הציבור הקורא

חשוב לדעת כי התסמינים המוכרים שמאופיינים כתסמינים להתקף לב טיפוסיים אך ורק לגברים ולא לנשים. לנשים ישנם תסמינים שונים מאלו המוכרים אצל הגברים, לדוגמה כאבי גב, עייפות, כאבי לסת ועוד.

כמעט מלאכים התמקד בזוג מר וטיאגו

נמרוד דוויק לא כתב את כל הטקסטים של הלהקה. כל אחד מהסולנים כתב לעצמו. דוויק מעולם לא כתב באנגלית. סיבת הפירוק גם היא לא הייתה קשורה לנמרוד דוויק, והוא לא עזב את הלהקה. הלהקה התפרקה כשהוא עדיין היה בשורותיה.

אמנון גוטפריד היה מגד שפיפון ( גדוד 404) בשנים 1977–1978, החליף את גדעון והוחלף על ידי פיני דורון

כתבתם שעונה 4 כללה 23 פרקים,אך זה לא נכון, עונה 4 כללה 24 פרקים

אין בית מורשת ליהדות סוריה בחולון. הפרויקט הזה נפל בגלל עיריית חולון שלא הקצתה בסוף את הקרקע. בית מורשת ליהדות דמשק, בימים אלו נמצא בהליכי בקשת היתר בניה מול עיריית ת"א. בית המורשת מוקם על ידי ארגון יוצאי דמשק (סוריה) בישראל ויוקם ברחוב ראש-פינה 3 ת"א, במבנה בית הכנסת בית-יעקב, ויכלול 3 קומות.

לדעתי הסבר התער של אוקהם לא מתאים פה. אם כבר לפי התער של אוקהם עלינו להעדיף הסבר אחד (קללה) על פני הרבה הסברים שונים של צרופי נסיבות עבור כל נשיא בנפרד.

שחיף וצוואר זה ממש לא אותו דבר! והשחיף הוא לא צבוע! זה עץ אבוני ebony, שגדל בהודו, שהוא בצבע שחור! ויש עוד הרבה טעויות.. חבל

הוא כבר לא מפקד בית הספר להנדסה צבאית 6/11/20

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

המידע שגוי והופך את העובדות על פניהן. אדוארד דמינג פיתח את TQM והצליח ליישם את התפישה בהצלחה מיוחדת כשפעל ביפן במסגרת הסיוע האמריקאי לשיקום ומודרנזציה של הכלכלה ובפרט התעשיה. היפנים אימצו את השיטה ויצרו גירסה שלהם בשם קאיזן.

מקור: ראו הנאמר בערך דמינג

דווח על ידי:  5.29.67.10 11:50, 6 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]



כבר החליפו את ברטה m9 בצבא ארצות הברית לsig sauer m17

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בפסקה האחרונה בשורה :"תנוחת הגוף של מארה מזכירה את דמותו של ישו ביצירות כגון פסל ה"פייטה" (1499) של מיכלאנג'לו או הציור "ההורדה מן הצלב" (1602-1603) מאת קאראווג'ו."

אין יצירה שנקראת "ההורדה מן הצלב" של קאראווגו. ניסיתי לחפש ״ההורדה מן הצלב״ של קאראווג’ו ולא מצאתי בשום אתר בגוגל, אז אחרי חיפוש ביצירות שלו בשנים דומות עם ישו , הבנתי שהם מתכוונים לציור ״the entombment of Christ” (של קאראווג’ו כמובן).

כשמחפשים  את ״הפייטה״ בגוגל, זה עלול לבלבל אותך עם פסל אחר של מיכאלנגלו, ״הפייטה הפלורנטינית״. אחרי שבדקתי מצאתי שהפייטה הפלורנטינית קרויה גם ״ההורדה מן הצלב״ ומכאן הבלבול לדעתי . יכול להיות שאני טועה אבל התנוחה של ישו בthe entombment of Christ הרבה יותר הגיונית מאשר בפייטה הפלורנטינית דווח על ידי: עומר להט 2A02:ED0:5396:6F00:5832:5C67:CF2B:DD91 00:44, 7 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]



לפי ידעתי שחוררו בעסקה 832 מחבליים לא 1150 מחבליים

ששון חדד גר בחשמונאים ולא במודיעין.

אלי יאני שיחק בשנת 91–92 בהפועל כפס והבקיע 4 שערים בעונה זו בטייבה שיחק בהמשך...

לא בטוח שזו טעות: בתרשים העליון בסד"כ הצהלי יש סימון של אוגדת חרמ"ש בשם 'איתן.' לא ברור מהו הכוח הזה, מי פיקד עליו ומה היה תפקידו במערכה (אולי כוח עתודה?). בכל מקרה פרט לתרשים אין כל פרט נוסף על כוח זה.

גיבוש הטייס אורך כיום 5 ימים. השינוי חל לאחרונה בגיבוש מספר 186.

בתמונה שמוצגת ציינתם תא שוואן. תא שוואן הוא תא תמך של המערכת ההיקפית, ואילו טרשת נפוצה פוגעת במע העצבים המרכזית. ראוי לתקן או לכל הפחות להסיר מהאינדקס את האזכור לתא שוואן

בפעולות הפרוטוקול כתוב שאליס בוחרת מספר סודי a (אקראי) מ1 עד p-2. ושבוב בוחר מספר סודי b (אקראי) מ1 עד p-2. אך בעמוד באנגלית (ובמקורות נוספים) כתוב שהמספר הסודי צריך להיות מ1 עד p-1 (כלומר שהוא יכול גם להיות p-1 עצמו בניגוד לכתוב בערך בעברית).

מתייג את יונה בנדלאק, דניאל ב., hagay1000, פשוט, עוזי ו. (בנושאים מסוימים), דביר, איתי (לא בכל מה שקשור למתמטיקה), יואל, ruleroll (גאומטריה), רמי, Tshuva, בר, yotamsvoray, CodeGuru, Zardav, דוד שי, אכן, TergeoSoftware, MathKnight, מקף, E L Yekutiel, שגיא בוכבינדר שדור YoavDvir בעלי הידע במתמטיקה. ינון גלעדי - שיחה 21:16, 10 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

יונה בנדלאק, דניאל ב., hagay1000, פשוט, עוזי ו. (בנושאים מסוימים), דביר, איתי (לא בכל מה שקשור למתמטיקה), יואל, ruleroll (גאומטריה), רמי, Tshuva, בר, yotamsvoray, CodeGuru, Zardav, דוד שי, אכן, TergeoSoftware, MathKnight, מקף, E L Yekutiel, שגיא בוכבינדר שדור YoavDvir ? מושך בשבטשיחה • כ' בכסלו ה'תשפ"א • 16:14, 6 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

כתוב שבעונות הווי איי פי מתחילה עונה 4 בדצמבר 2020 אך זו לא עונת ווי איי פי זו עונה רגילה והיא העונה 11 הרגילה

הוא האדמור השביעי. דוד שישי לרבי דוד מלעלוב, אבל אדמור שביעי

כתוב שמני גירא היה בתחנה ואחכ נכתב שהוא הצטרף מאוחר יותר

זכתה ב24 פרסי גראמי

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מתוך הערך: בשנותיה האחרונות חזרה וולך לגור עם אמה אסתר, אותה סעדה נפשית ופיזית כמעט עד יום מותה (אמהּ נפטרה כ-10 שבועות לפניה). כ-4 שנים לפני מותה התגוררה יחד עם בן זוגה, המוזיקאי יובל ריבלין, במתחם הידוע כיום כהוסטל איילון. ב-1981 התגלתה אצל וולך מחלת סרטן השד, שממנה נפטרה כ-4 שנים אחר כך, כשהיא בת 41. ריבלין נשאר איתה וסעד אותה עד יומה האחרון. לא ברור האם בשנותיה האחרונות גרה עם אימה או עם יובל ריבלין? דווח על ידי: חנוך 2A01:6500:A042:DD64:F363:C744:3D7E:CC75 01:35, 15 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]



אם יש נשיא נבחר אז זו דמוקרטיה נשיאותית. דמוקרטיה פרלמנטרית זה איננו אומר שהפרלמנט שולט אלא בוחרים לפרלמנט והמפלגה המקבלת רוב מקבלת את השלטון. יש הפרדת רשויות מבצעת, מחוקקת ושופטת שתפקידן לפקח אחת על השנייה. לאף אחת מהן עליונות על האחרת.

א.ג.נ.מ אם סיים את מסלול השייטת, היכן כנפיים השייטת?

מחנה עופר זה לא מתקן הכליאה עופר. איך נדע על מחנה הימ"חים עופר?

יש לו 3 ילדים לא 2!!

מקור 36 לא מצביע על סגירת תיק של מנדלבליט - מכוון לכתבה שאינה קשורה. הידיעה במקור מוסרת כי גם ועדת גרוניס בחרה שלא לנקוט עמדה בדבר פרשת הרפז - התיק נותר בעינו.

איתי מוזס והאחרים הם דור שישי ולא חמישי

Dcs אינה מעבדה של אידיגיטל. לאידיגטל יש מעבדה רשמית שלה בניהול עצמי

יוני להב לא בוגר תואר ספרות ופילוסופיה. הוא פרש באמצע התואר לטובת המחזה שכתב ״כולם היו בניי חוץ מנעמי״.

שמוליק בודגוב כבר אינו נשוי לחני אליקים. הם התגרשו לפני מספר שנים, א ל ממשיכים לנהל במשותף את העסק לייצור ומכירה של כלי נגינה.

לגבי הבליק ברמת השרון, אז'ר 1 - אין במקום כל אזכור לסליק, מספרי הבתי מתחילים ממספר 3. השלט שצולם שייל לסליק באוסישקין 52

שלום מכבי נחלת יצחק ת"א היא אלופת המדינה 4 פעמים ולא 3 כפי שכתוב והיא במקום הראשוו בטבלת הזכיות גם השנה היא סיימה את הליגה במקום הראשון ובגלל הקורונה הליגה הופסקה

יש לתקן את תאריך הפטירה לתשיעי בדצמבר

מצב טיפול: הצעה לשיפור

לבובספוג יש עוד סרט הראשון :״בובספוג מתחת לאפס״ תרשמו את זה

אודה מאוד אם תסדרו בסעיף: ׳בת זוג׳ את השמות לפי הסדר: את ורגיניה לפני השלישית, כי כך כתוב ב: ׳תולדות חייו׳.

180 יצירות ולא 130.

שם: מרב נולדה: במושב נחלת יהודה, על יד ראשון לציון זכתה בפרסי הצטיינות רבים על מחקרים פורצי דרך וכן על הצטיינות בהוראה באקדמיה

תיקנתי לגבי מקום הלידה, תודה. לגבי השם, אם יש מקור שמראה שהיא כותבת מרב בלי י', נשמח להפניה. את השאר אפשר להשלים, אבל לא מדובר בטעויות. פוליתיאורי - שיחה 01:41, 15 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

סכום הגיוסים של החברה אינו נכון וגם רשימת המייסדים שגויה

אם הנדבן אכן תרם בשנות השבעים ושם המקום שונה לפי שמו, לא הגיוני שוועדת השמות אישרה את שינוי השם ב־1962

טעות ברשימת מפקדי הטייסת, אליאסף לא היה מפקד ט 105

לסדרה יש 6 עונות לא 7

אודה מאוד אם תכתבו בצורה אחידה: ׳חריתה׳ או: ׳חריט

חָרוּט ללא ניקוד: חרוט

הגדרה מעוצב במַחרֵטה

סיכומו של דבר: שני השורשים חר"ט וחר"ת יפים להקשר של חקיקת אותיות וצורות, ומכאן שאפשר לכתוב 'חרתו על דגלם', 'נחרט בזיכרוני', 'ייחרט על לוח לבו', וגם: 'חרתו על דגלם', 'נחרת בזיכרוני', 'ייחרת על לוח לבו'.

הוא לא עבר עם משפחתו לראש העין, המשפחה שלו נשארה בבאר שבע וגרים שם עד היום, הוא עבר לבד

נולד בחודש תמוז תרצא ולא בחודש סיון

הדאו חרב מעוקלת רחבה הז׳יאן חרב ישרה וצרה

בשנת 1974 החליף זאב נתיב (נדלר) את גבי מגל, והיה מפקד הגדוד עד סוף 1975 בו העביר את הפיקוד ל יצחק ברעם

היה סמ"פ של גילעד אונגר במלחמת יום כיפור. ולא מ"פ, כפי שכתוב בטעות. שמי אודי גבריאלי והייתי מ"מ בפלוגה.

רוני איכר היה מפקד החנית אחרי אודי הראל

מצב טיפול: חדש

כתוב שאחרי פטירת הרב שמואל סלנט הוא נחשב לסמכות הרבנית הבכירה של עדת האשכנזים בירושלים. בפועל מי שמילא את מקומו של הרב שמואל סלנט היה הרב חיים ברלין (ע"פ ערכו בוויקיפדיה). כך שהוא, ולא הרב דיסקין, היה ה"סמכות הרבנית הבכירה". דווח על ידי: 2A01:6500:A040:6912:7E02:970A:33E8:D912 18:54, 28 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

בערך על שירז חסה נכתב כי היא כתבת מג'יינס כאשר היא בכלל כתבת מג'יינט (פרודיה על ויינט) ,תתקנו

גרמדון היה רשע רק מעונות: פיילוט ועונות 1–2.

מצב טיפול: בטיפול

ילא כתוב שיש אנשים מעל גיל 40 לא נראה הגיוני כדאי לבדוק, בנוסף לא כתוב שהעיר צפונים לקריית גת עובדה שהכרחית בעיני להבנצ המיקום הגאוגרפי של העיר תודה מראש ויום טוב

לא ברור למה הכוונה - בפילוח האוכלוסייה לפי גיל כתוב מספר התושבים מ-0 עד גיל 65 ומעלה. ציון המיקום, ליד באר טוביה וצומת קסטינה, מסביר באופן ברור את מיקומה הגאוגרפי של קריית מלאכי. שלומית קדם - שיחה 21:19, 9 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]
בפילוח תושבים יש שם שגיאה שמוצגת, לפחות אצלי, שאחרי גילאי 40 הכל ריק. זה נראה לי כמו שגיאת בוט. משתמש:שלומית קדם, אצלך זה מופיע טוב? אולי זו בעיה שתלויה בסוג מכשיר/דפדפן. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 15:19, 11 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]
איש השום (Theshumai), אצלי זה נראה כך: 10 20 30 40 50 60 70

גילאי 0 - 4 12.2% גילאי 5 - 9 10.0% גילאי 10 - 14 7.8% גילאי 15 - 19 6.5% גילאי 20 - 29 17.6% גילאי 30 - 44 18.3% גילאי 45 - 59 13.3% גילאי 60 - 64 4.7% גילאי 65 ומעלה 9.7%

אולי באמת בעיה של דפדפן. אני משתמשת בפיירפוקס. שלומית קדם - שיחה 18:08, 11 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

שלומית קדם, קודם כל מבסוט עליך שגם את בפיירפוקס - הדפדפן הכי "נכון" לדעתי לשנת 2020 שנית, בעקבות מה שכתבת הבנתי שהבעיה היא בנייד. את יכולה לראות את זה אם תעברי במחשב ל"תצוגת מכשירים ניידים" ותראי שההמחשה הגרפית מתכווצת ומשתבשת. אנסה לבדוק לגבי זה בדלפק ייעוץ. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:32, 11 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

1. יפתח ספקטור הוא לא אלוף ההפלות לדבריו הוא ״כמעט״ זא יש טייס עם כמות הפלות גבוהה ממנו

2. לדברי יפתח ספקטור - אביו (צבי) לא היה מיועד לצאת בכלל לפעולה. הוא היה פצוע עם שבר מגובס באחת הגפיים. מכיוון שמפקד הפעולה המקורי (שם לא ידוע) סירב לבצע בשל הסיכון הרב לדעתו, צבי ספקטור צעד קדימה ולקח את ההובלה למרות פציעתו.

1. אלוף הפלות נחשב מי שהפיל לפחות חמישה כלי טיס. 2. מאוד ידוע השם - משה בר תקווה. זה רשום בכל הספרים וגם בערך. Shannen - שיחה 12:53, 12 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

פלדה אוסטניטית ופלדה פריטית אינן קשורות במובהק לאחוז הברזל או הפחמן. אלה פאזות גבישיות (קריסטלוגרפיות). בפלדת פחמן פלדה פריטית היא פלדה עם אחוז פחמן נמוך עם גביש אלפא. זאת פלדה עמידה מאד בקורוזיה, לדוגמה עמוד הברזל בניו דלהי. בפלדות סגסוגת אפשר להגיע לפלדה פריטית עם יותר פחמן יחד עם מסגסגים נוספים. המבנה המכיל רק גביש פריט ממשיך להיות עמיד לקורוזיה. פלדה אוסטניטית היא פלדה במבנה גבישי גמא. בפלדות פחמן מקבלים גביש זה רק הטמפרטורה גבוהה, בפלדות סגסוגת מגיעים למבנה גבישי אחיד גמא בטמפרטורת הסביבה. הכותרות וההסברים שגויים ויש לתקן אותם. דווח על ידי: שלמה מ 213.57.154.105 14:37, 30 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]



הוא בן 88 לפי

לפי חישוב ניקו בן שלוש עשרה וחצי כאשר הוא פוגש את וויל וכיום הוא בן 88

גיל: פיזית 13.5

ביולוגית: 88

בביוגרפה כתוב שתאריך הוולדו של ניקו הוא ב-31 במרץ אבל בתעותד זהות כתוב שהתאריך הוא 28 בינואר LaDaDi TomTord (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מהירות לוע כ-200 מטר לשנייה ולא 250

בעונות 2003/2004 ו 2004/2005 הוא שיחק בהכח רמת גן

ראסל ווסטברוק עקף גם את מג'יק במספר הטריפל דאבל בקריירה

לא עקף את מג'יק בטריפל דאבל כולל פלייאוף

אין קיקר בשלישייה

תופעת לוואי, כנראה הכי משמעותית, היא אי ספיקת כליות.

מצב טיפול: הצעה לשיפור

למרות שאני מניח שההסבר מדויק, הטקסט עמוס בז'רגון מקצועי ולמי שלא למד פיזיקה אין כמעט שום סיכוי להבין אותו.

בשנת 1924 ולא 1925 היו שם חלוצים שהקימו את המושב כפר חסידים

מי שנכלל ברשימת המשפיעים של בלומברג הוא חמד בן זיאד ולא חמד בן חליפה https://en.m.wikipedia.org/wiki/50_Most_Influential_(Bloomberg_Markets_ranking)

יש יותר מעשרים משפחות בחוות מעון

יש לשנות את סדר ילדיו: אורני הינו הבכור ארבל, בתו, הינה השנייה ( נולדה ב 22 במאי 1952) מירון, בנו, הינו הצעיר ( נולד ב 13 בנובמבר 1956)

מצב טיפול: הצעה לשיפור

אומנם כתוב על כך בביוגרפיה. אך בקטגוריה "דיסקוגרפיה" אין שום אזכור לאלבום האחרון של רונה light sleeper

בלאמי הוא לא הבן זוג של קלארק (לצערנו)

זלמן ורדי היה רלש רמטכל של לסקוב וצבי צור

  1. לפי הידוע לי אישית הוא לא מנהיג של חלק הארי אלא של חלק בחסידות סאטמר
  2. הוא לא נתמנה לרב בבית הכנסת בזכרון מאיר על אף שבפועל היה שם האדם המכובד ביותר
  3. לפי ידיעתי בחודש כסלו התשפ"א פוטר על ידי ההנהלה מניהול הישיבה ולא משמש בפועל כראש ישיבת סאטמר על אף שמשתמש בכינוי זה

חג בא מלשון של קורבן חגיגה, אז לכן יש פה טעות הגדרתית של חנכה. חנכה זהו מועד שתיקנו חכמים לאחר חורבן הבית ואין קשר לקורבן החגיגיה שהיה בבית המקדש לחגים של ישראל. חנוכה תיקנו חכמים עם פורים כמועד שהתווסף

האוכלוסייה לא פונתה על ידי הבריטים אלא על ידי כוחות יהודיים

מנהיגי הקהילה נפגשו עם המושל הבריטי של טבריה בבקשה להגנה. משהתברר להם שהכוחות הבריטים עומדים לעזוב את העיר ואינם יכולים לערוב לביטחונם, הוסכם על פינוי מאורגן בחסות בריטית. הפינוי נערך באמצעות משאיות ואוטובוסים של הבריטים והתושבים הועברו לנצרת...46.114.144.187 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

בארץ היום שלושה מטוסי טייגר מות DH 82a . הראשון רישום 4X-AAA נמצא בשדה תימן, המטוס במצב טיסה. השני, זה המוזכר כאן, סימן רישום 4X-AAN נמצא במנחת מגידו, המטוס במצב טיסה. השלישי, במנחת הבונים כחלק מהמוזיאון שם, סימן רישום 4X-AAT ,המטוס שמיש אך לא טס מזה כמה שנים.

מאיר ראוך למד לשחק בשחמט עיור) סמוי) כבר בברלין. בשנות השלושים ערך סימולטניים על 4 לוחות בתל אביב ועל שמונה בירושלים (אחד המשחקים ששוחקו בירושלים אף פורסם בעיתון ב-1937. לדבריו עיניים את ניירדורף במשחק סמוי כש בארגנטינה בתחילת שנות ה-40 ( הפוך לחלוטין ממה שמופיעה בינתיים בערך המוקדש למאיר ראוך ....

ישראל יוסף קניאז'ר הגיעה ארצה בב-1923או 1924 אחרי לימודיו באוניברסיטה באנגליה

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הרב שטיינמן לא קילל את הצעת החוק שירות אזרחי אלא את חוק הגיוס!!! זה עיוות!

מקור: המקור שמובא כציטוט מישראל היום בעצמו כותב שזה מדבר על חוק הגיוס ולא על חוק שירות אזרחי.

דווח על ידי: מוטי לבנון 2A01:6500:B10C:DF4:386B:3A0:B0B8:7CBF 20:14, 12 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



גם ללהקה אימגן דרגונס (imagine dragons) יש 3 סרטונים שעברו את המיליארד צפיות.

קיבל הצעה להיות רב באובן לפני רבי משה מינץ ולא לפני המהרם מינץ, המהרם מינץ חי מאות שנים לפני המחצית השקל!

אין כזה בן אדם בסדרה צבי הנינג'ה והאמטו יושי לא ברח עם טאנג שן היא מתה

שלום לכול המעוניין. לרשימת מפקדי בהד 7. מידע אישי משה גדרון היה סרן בשנת 57. אני רעננתי אותו בציוד של היחידה שלי כאשר הוא הוחזר ממלואים. (לדבריו אז הוא היה קצין קשר בהגנה).. כך שמוזר שהוא מופיע כמפקד הבה"ד לפני זה. (מוזרות בדרגה ומוזרות מזה שלא ידענו עליו ופתאום מופיע מימלואים - הקצינים הזוטרים בחיל לא ראו בעין יפה מתחרה נוסף). לי אין זיכרון שהוא היה מפקד הבהד בשנים שאתם מזכירים למרות שהייתי בבהד גם אז. הזיכרון שלי הוא דווקא נפתא (נפתלי) רז. מאושיות חיל הקשר. אבל בזה אני לא בטוח. בברכת חנוכה שמח פלג לפיד.

קאשה היא לא יובל לוי וחסר קרדיט לגיא לוי על המוזיקה

נראה לי שתמונת החתול (בראש הדף) אינה של הימלאיה אלא של בירמן.

ההימלאיה - הכלאה בין פרסי לסיאמי, הוא בעל פנים "פרסיות" : ויש לו אף פחוס, לא כמו של החתול בתמונה. בנוסף, אצל ההימאליה לעיתים קרובות מאד העיניים כחולות.

יש סתירה בין מספר הילדים של גילה אלמגור לילדים של יעקב אגמון - בעלה המנוח.

התמונה שבמעברה בשנת 1952 היא טעות היא לא של עבדו ששון עבדו ששון הוא אבא שלי ולכן אני יודעת בוודאות שזו לא תמונתו של אבי

הכיתוב מבולבל קצת, משפטים חוזרים על עצמם ואחרים מגיעים לא במקום שלהם...

דאב קמרון ותומס ניפרדו הם החליטו להפריד כוחות (כוונה הזוגיות שלהם) הם היו ביחד למשך כמעט 4 שנים

המלה: ׳טומטום׳ כתובה: מצד אחד בניקוד: ׳קובוץ׳ באות ט׳ ומצד שני: ו׳ אחרי האות ט׳. אודה מאוד אם תתקנו: למחוק את הקובוץ באות ט׳ ולהוסיף נקודה באות ו׳ הראשונה.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שלום לכם. בערך "ביה"ס לסיעוד עש הנרייטה סאלד" מופיעה בצד שמאל תמונה של כמה אחיות, וכתוב שהן "תלמידות מכיתת האחיות הראשונה שסיימה את לימודיה בבית הספר." אני מבקשת לתקן, מתוך ידע אישי, שאפשר גם לבדוק אותו: קבוצת הנשים האלה הן המדריכות שלימדו את החניכות בבית הספר. האישה שעומדת משמאל היא סבתי רחל מלין קוטלר. היא הייתה חברה של אנה קפלן ועבדה איתה. לפי הכובעים שעל ראשיהן אפשר ללמוד שהן מדריכות ולא חניכות. יש בידי תמונות נוספות שבהן רואים שיש הבדל בין הכובע של מדריכה לכובע של חניכה. תודה! דווח על ידי: טל פרי, ירושלים 46.120.14.225 12:34, 17 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



לא מוזכר בכתבה גם הכח שלנו כח ירון שהיה מורכב מחיילי גדוד 50 202 ו-890...

איך יכול להיות

שירמיהו היה נכד של אחימעץ הוא הרי היהחי מאות שנים אחריו

לא מעודכן כבר שנה...

המודל עשוי מצלולוזה בדיוק כמו מויסקוזה. מהתאית שבעצים ולא רק מעצים אישור כפי שכתבתם.

הנתון כי יהודי עדן ברחו אל המחנה אינו נכון.

הוספה בקשת מקור.

מנכל אלי בן גוזי

חיים כרמון, נולד באלכסנדרוב, עיירה ליד לודג' 1927 פולין

דרוש מקור.

להערה 2: חולדה הייתה גיסתו של ארתור בירם וגם של דייוויס (דוד) טריטש. ארתור בירם היה נשוי לחנה לבית תומשבסקי, ודוד טריטש היה נשוי לאמה לבית תומשבסקי.

בנימין בהט, נכד לדוד טריטש.

הצמח רעיל ילדים וזקנים מתים ממנו ככה רון רוש אומר תחפשו 71

מצב טיפול: חדש


מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בתחילת הדף כתוב שנפטר ב 16 לדצמבר בתחתית ב 17 לדצמבר דווח על ידי: אופק פרוינד 89.237.75.155 20:49, 19 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

תודה.


עבד אלחמיד לא עבד אלעזיז

היצגתם תמונה של הרב גאין בלבוש שרד בערך של הרב חיים בג'ראנו זאת טעות איומה מפני שהרב חיים בג'ראנו הוא דמות אחרת תנו לי מספר ווצפ ואני ישלח לכם תמונה של הרב חיים בג'ראנו שהיה בסוף ימיו רבה של איסטנבול והתמונה שהצגתם זאת תמונה של הרב שבתאי גאין שהיה גר אצלנו בבית בשנת 1945 1946 נא להחליף מייד את התמונה עשיתם פשלה.

לגאליס יש 7 עונות

ג'יג'י גרה עם זאין מאליק בבריטניה

'ויכוח אמוני על גבולות השיח' לא מדויק, זה היה ויכוח מעשי מאוד (בשאלה האם חובה לסלק מרצה מסוים מללמד בישיבה) שנגע לשאלות אמוניות. מתאים יותר 'ויכוח על גבולות השיח בנושאי אמונה/מחשבה'.

בערך שמדבר על מנהג ״החאלקה״ בישראל . מחבר הערך מצטט משער הכוונות דרוש יב ושינה את סדר הטקסט. ונתן פרשנות הפוכה לגמרי מהנאמר בטקסט.

שנת פטירה : 1979

איזנקוט לא אמר "לא הבן של כולנו" אלא "לא הילד של כולנו" וזה משמעותי.

לדעתי גורן אגמון נולדה ב 1952

מצב טיפול: חדש

נפטר ב-1969, וציין בטעות 1967

מקור: תבדוק על המצבה יש תאריך פטירה

דווח על ידי: יצחק 188.31.161.87 16:58, 21 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

המרחק האווירי בין טל מנשה לבין החרמון הוא כ 120 ק"מ. איך ייתכן שרואים מטל מנשה את החרמון, כפי שמוצג בתמונה שבערך?

באמת לא סביר. נדרשת תשובה ממי שהעלה את התמונה לערך. שלומית קדם - שיחה 00:51, 27 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

מתי יצחק בן צבי נולד ב-24 בנובמבר או ב-6 בדצמבר?

על פי הלוח הגרגוריאני; לפי הלוח היוליאני שהיה נהוג ברוסיה באותה עת, תאריך זה הוא 24 בנובמבר.

עמד ,דוד שי. יש פה תיארוך חדש https://www.zman.co.il/181091/

מעולם לא נקרא יעקב

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הלינק - רוביק רוזנטל - מוביל למקום לא נכון דווח על ידי: 89.237.75.151 21:48, 22 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

תוקן, תודה. מעט מן האורשיחה • י' בטבת ה'תשפ"ב • 23:40, 14 בדצמבר 2021 (IST)[תגובה]


אין מדובר בראפר

https://www.facebook.com/groups/Mamatzhik/permalink/1484384531962505/

הכינוי לצערי הרב קיים גם היום ולא כפי שכתבתם, חשבתי שהמשתמשים בו נכחדו אבל נשאר קומץ מיותר

סגל השחקנים לא מעודכן, יש שחקנים שעזבו ושהצטרפו ולא עדכנו את זה.

צריך להוסיף את המשפט

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

לא ניתן לראות את המינוס בהתפלגות פואסון כאשר העמוד בזום של 100%. תוכלו בבקשה להגדיל את הנוסחא כדי שיהיה אפשר לראות? תודה דווח על ידי: שחר 84.228.12.166 12:15, 23 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



הערך מכליל ומערבב תרמית פירמידה ושיווק רשתי לגיטימי. יש לזה הגדרות מדויקות בחוק והערך לא מפריד בין הדברים. זה לא הוגן ומטעה את הציבור. חשוב להזהיר מפני הרמאים, ויש הרבה כאלו לצערי. אך חשוב יותר לדייק בעובדות. ולא לפגוע בעסקים לגיטימיים יש חברות בינלאומיות רבות שעוסקות עשרות שנים בשיווק רשתי לגיטימי של מוצרים איכותיים מאד בתחומים כמו מוצרים לבית קוסמטיקה ותוספי מזון שנמכרים בשווי המתאים לערכן ואינן כופות או מעודדות רכישה מופרזת... המוצרים הם לא זולים, אבל יהיו זהים ואף זולים במחירם למוצרים בשוק בעלי איכות דומה. (לא מתכוונת למותגי יוקרה שבהם השם משחק תפקיד, אלא לגבי איכות חומרי הגלם המוצר הסופי וייעילותו) בחברות ההגונות מבין אלה יש מיליוני משווקים ומשווקות בעלי עסקים קטנים ומצליחים.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

אני רואה שנכתב כי רן, אחיו של שי, טוען שאביהם הביולוגי הוא חנן גולדבלט. האמת היא שהוא טוען שחנן גולדבלט הוא אביו שלו (רן) ולא של שניהם (שי ורן). בכתבה - https://www.haaretz.co.il/gallery/television/1.3297975 - אולי מופיע נוסח מטעה שמשתנה לאורך הכתבה: פעם כאילו הוא אבי שניהם, ופעם כאילו הוא אביו של רן, אבל הכותרת היא חד-משמעית: רן גולדן קובע: "חנן גולדבלט הוא אבי"

מקור: https://www.haaretz.co.il/gallery/television/1.3297975

דווח על ידי: Galyefet2 - שיחה 06:29, 24 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

@Galyefet2
תודה על ההערה. אם ייכתב בעתיד בוויקיפדיה ערך נפרד על האח רן, נזכור זאת. Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 08:17, 18 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]



בקטגוריית המשפחה הלאומי בלייק הוא לא הבן זוג שלה

כופתא פרסי עשוי מעוף טחון ואורז.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שלום רב, כשביקרתי בדף זה ראיתי שחלה טעות קטנה (במלחמת ששת הימים ישראל כבשה את האיים טיראן וסנפיר ליד חצי האי סיני מערב הסעודית) אז אחרי שתיקנתי את זה ראיתי שאחד העורכים מחק את זה וכשכתבתי בפעם השניה מחקו את מה שכתבתי וסגרו לי את האופציה לערוך את הדף. אז אנא מכם לתת לכל אדם לערוך את דף הוויקיפדיה הזהץ כל אדם יכול לתרום מחוכמתו ומידיעתו לוויקיפדיה. תודה דווח על ידי: 37.142.10.7 18:13, 24 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

סוגיית הריבונות והשליטה באי (ערב הסעודית או מצרים) עלתה במספר דיונים במועצת הביטחון[6].

לא ברור ממי כבשה ישראל את האיים. בכל מקרה עדיף להציע שינוי חשוב כזה בדף השיחה.


כתוב כאן שהנשים לא רצו לתת את התכשיטים שלהן לחטא העגל, "והגברין חטפו אותם מידיהן". יש לתקן שהגברים מסרו את התכשיטים שלהם עצמם כשהנשים לא רצו לתת. (מפורש בפסוקים וברשי)

שם המשפחה הוא שרבאני ולא שהרבני

הראשי תיבות של קצאא הינם קו צינור אירופה אסיה ולא אילת אשלון כפי שרשום

גם וגם. פירוט קיים באתר החברה.

אין היום את הישיבה של הרב חגי צדוק היא נסגרה

הצילום הינו צילום חדש משנת 1980 לאחר עבודת שיקום ושיחזור ממושך של המבנה ההיסטורי שהיה חלק מחברת עתיד על ידי האדריכלים ערן ורותי יעקבי. בצילום נראה שיחזור בית בד שנעשה כחלק מהעבודות.

הוא לא "סבר" שהשם "שריף" יעניק לו משהו..... משמעות המילה "שריף" בערבית מצרית הוא: "מכובד", נאצל, בעל סמכות, ושלל מילים מחמיאות לאישיות.

שנקרה לא הכניס אלמנטים בודהיסטים לוודנטה. נכון שהוא השתמש במטבעות לשון ובז'רגון בודהיסטי שרווח אז, אך כל זה נעשה בשירות החזון הוודי ששונה שוני רב מכל אחת מהעמדות הבודהיסטיות.

בערך זה כתוב מידע סותר. בחלק אחד כתוב שהלשון של הלוקים בתסמונת לא גדולה כמו שנהוג לחשוב, ובחלק אחר כתוב "לשון גדולה ומחורצת".

הגמר הסתיים 1–2 ולא כמו שרשום 1–3

בערך ״ג׳וני שועלי״ כתוב שהאלבום ״סימנים של חולשה״ יצא בשנת 1991, ובערך ״סימנים של חולשה״ עצמו כתוב שהאלבום יצא ב-1994.

בשום פנים ואופן אדם לא יכול לכנות עצמו נתורפת ללא הסכמה לכך וללא תעודה ממוסד אקדמי המוכר בישראל. זוהי השמצה חסרת ביסוס כלפי משלח ידם של העוסקים בדבר. נא לתקן

הערך לא מעודכן ובעיקר מלחיץ מי שבודק בו לראשונה. בעיקר המשפט וסופה מוות. כדאי לראות את הערך באנגלית או באתר ald connect

בערך רשום שדני גולד הקים את המרכז הטכנולוגי למלחמה בקורונה. למעשה המרכז היה מסונף כ"מכלול הטכנולוגי" והיה חלק מהמשל"ט שנוהל על ידי ח' מהמוסד (ההוא שרואיין בתוכנית עובדה של אילנה דיין). המשל"ט היה ארגון שנבנה בשבוע השני של מרץ 2020 ליד משרד הבריאות בניהול המוסד ובשיתוף כל זרועות הביטחון, כדי לאפשר לו יכולות אופרטיביות, וכלל 12 מכלולים בתחומים שונים.

http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2020/Article-0d107c1c6123171027.htm?partner=mobileAutomaticChannel&utm_source=Whatsapp&utm_medium=Share&Partner=Whatsapp_Share

https://www.themarker.com/coronavirus/.premium-MAGAZINE-1.9098078

https://www.gov.il/he/departments/policies/dec171_2020

כפר ויתקין לא מופיע

קטגוריה "מושבי תנועת המושבים"

יש תקלה שאי אפשר להפעיל תווים מוזיקליים בדף, כלומר אי אפשר להפעיל midi

יש להוסיף לרשימת האנשים את הרב יהודה לייב אשלג בעל פרוש הסולם על הזוהר והספרים "עץ חיים פנים מאירות ופנים מסבירות", " תלמוד עשר הספירות", " בית שער הכוונות", " מתן תורה", "ספר ההקדמות", ועוד.

מופיע בתחתית העמוד.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

אי התאמה בין שנת הלידה בגוף הערך - 1904 - לשנת הלידה בכיתוב לתמונה - 1906. כיוון שאין לי מושג מי מהם הנכון אם בכלל, לא תיקנתי. דווח על ידי: איציק הימן 79.183.59.236 19:23, 27 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

בגוף הערך מוסבר שתאריך הלידה אינו ידוע ולכן מופיעים תאריכים שונים.


שירתתי בפלסר 500/ 401 בין השנים 2001 ל-2004 ולדעתי ההיסטוריה של היחידה כוללת כאן טעויות. ככל הידוע לי לא הייתה יחידה צבאית בשם פלסר 401 עד לשנת 2004. פלסר 500 לפי ידיעתי הוקמה פעמיים כאשר הפעם השנייה הייתה ב-1992, ואכן ב-2004 שינתה את שמה ל-401. האירועים המתוארים של מעצר ברגותי והקרב ליד טמון היו בוודאות תחת השם פלסר 500.

נדרש מקור לעובדות הנ״ל.

במקור מס' 13 ישנו קישור למאמרו של הרב יצחק שילת בעיתון הצופה אולם הקישור מוביל לאתר הצופה החכם שאף מצהיר על עצמו בתחתית העמוד שאין כל קשר בינו לבין עיתון הצופה.

היישוב נוסד בשנת ה'תש"ט (1949),

תאריך ייסוד 1948

התאריך השגוי מצד שמאל מגיע ממקור חיצוני לוויקי.

ישיבת ברכת יצחק ברעננה ולא באור יהודה

ישיבת 'דברי אמת' הממוקמת ברחוב נודע ביהודה בעיר מודיעין עילית סוגרת את שעריה, ומעתיקה את משכנה לישיבת 'ברכת יצחק' באור יהודה.

בראשות ישיבת 'דברי אמת' עומדים הגאונים רבי זבולון שוב ורבי צבי פוברסקי, אך לאחר שהרישום לישיבה לשנה הבאה היה פחות מהמצופה, הוחלט כי הישיבה במודיעין עילית תסגר.

הגאון רבי זבולון שוב יעזוב ובחורי הישיבה יעברו עם הגאון רבי צבי פוברסקי לישיבת 'ברכת יצחק' באור יהודה. —ככר השבת. גוגל מצא.

הגר טישמן נולדה בתל אביב ולא בראשון לציון

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

יש בעיה בהצגה של ערך קבוע הכבידה (יש בעיה דומה גם בדף באנגלית) כאשר רושמים אותו כמשוואה. הערך צריך להיות כפול עשר במינוס 11 אבל משום מה לא רואים את המינוס. דווח על ידי: שפרה אילן 93.172.30.130 13:49, 28 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

לא רואים את המינוסים בחזקות דווח על ידי: שפרה אילן 93.172.30.130 13:52, 28 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



דן גבתון אינו בן נוסף של חנוך גבתון. איתמר גבתון הינו בנו היחיד!

עולם הפרסום גולדמן הקים את החברה במאי 99 ולא 1992

לנתי יש שתי ילדים בן ובת לבן קוראים לבן ג׳וש ולבת קוראים ג׳ואנה ויש לו שלושה נכדים ג׳ואנה יש בן ול ג׳וש יש בן ובת

בערך מוזכרת לוסי וב הייס, מה שאני לא מבין זה למה תרגמו את שם המשפחה שלה בשונה משם המשפחה של בעלה רתרפורד הייז

בנו הבכור הוא משה סוסנה מוזיקאי בתחומו בעבר שימש כרב בקהילת וורגיניה בארה׳ב חתנו הוא יהודה אוחיון בעלה של בתו רות משפטן עוסק בתחום הנדל׳ן והבניה בירושלים

הערך לא מעודכן. משחקת בעונה בקבוצת בני יהודה תל אביב בליגה הלאומית.

בהלכות הנוגעות לדיני תינוק שנשבה בנקודה הרבנית צריך להחליף את ה"כלשכן שצריך להחמיר לנהוג בו כיהודים" לגוי.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

כתוב כאן שכנראה תפוז (רגיל) הוא הכלאה בין פומלו לקלמנטינה, לעומת זה בדף של תפוז כתוב שהוא כנראה הכלאה בין פומלו למנדרינה (אין לי אפשרות לברר מה נכון, אני רק מעיר על הסתירה) דווח על ידי: אפי 2A01:6500:A047:B5DC:F775:72A9:10D8:5804 15:04, 30 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



קפה טורקי נקרא כך בגלל שיטת טחינת פולי הקפה לכדי אבקה שזו השיטה שהם שותים אותו.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

נמצא בגליל התחתון ולא בגליל העליון דווח על ידי: זהר קפלן 2A02:ED0:53CD:6800:F06B:3AD9:B82E:C85A 21:01, 30 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

הגבול בין שני הגלילים לא מוגדר בדיוק באזור של לשם.


עמנואל בן קנז היה אחיו של כלב בן יפונה ולא אחיין, ניתן לראות את הערך של כלב בן יפונה

חנוך גבתון

"בן נוסף הוא הפרופ' לחינוך דן גבתון" - לא נכון. לחנוך גבתון היה בן אחד בלבד, איתמר גבתון. ניתן להשוות לערך "דן גבתון" ולהיוכך שהוא אינו בן משפחה של חנוך גבתון.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שלום לעורכים, בערך "משאבת סיפון" כתבתם "מערכת מורכבת יותר המורכבת מתא לחץ בראש הסיפון ומערכת של שסתומים יכולה להעביר נוזל בצורה קבועה למאגר גבוה יותר מהמקור וכו'" ובכן, שאלתי אנשי מקצוע אם קיים כזה דבר בשוק וענו לי שאין דבר כזה ולא יכול להיות דבר כזה, ומה שכתוב בויקיפדיה זו טעות, (הם השתמשו בלשון קצת יותר חריפה). עם מי האמת? איני יודע. אם יש בידכם להרחיב יותר בעניין זה ולהביא תרשימים וכיו"ב אודה לכם מאוד. נ.ב. הכוונה למשאבה שאחרי השקעת אנרגיה ראשונית ממשיכה להעלות מים למאגר גבוה יותר ללא השקעת אנרגיה נוספת. תודה רבה גיל. דווח על ידי: 2A01:6500:A048:68E0:D0D2:8745:6E2:701C 10:09, 31 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

אכן התיאור המופיע בערך נראה תמוה, ואין לו סימוכין. בערך האנגלי מופיע תוכן דומה עם הערות שוליים המפנות לשני פטנטים. זה נראה כמחקר מקורי (ואולי לא מבוסס). אם אין סיבה טובה להשאיר תוכן זה, אני מציע למחוק.
מתייג רמי (ידע בסיסי), hagay1000, Tshuva, IdoPerry, bambiker ‏, קוונטום דוץבעלי הידע במכניקה, נדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אוריבעלי הידע בפיזיקה. צחקשוח - האמור בלשון זכר - אף לשון נקבה במשמע, וכן להיפך - שיחה 15:57, 20 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

ההערה בהוכחה באיבר האנרגיה הקינטית אינה נכונה . מצויין כי האופרטור p^4 הוא אינו הרמיטי עבור מצבים l=0 . לא קיים דבר כזה הרמיטיות של אופרטור פר מצב. אופרטור הוא הרמיטי או שאינו הרמיטי , ואכן האופרטור p^4 הוא הרמיטי תחת כל ההגדרות הבסיסיות של הרמיטיות . הערה זו הופיעה לראשונה בספר של griffiths אבל הוא תיקן אותה (מוסיף את הקישור לתיקון שלו - זוהי הנקודה האחרונה בהערות התיקונים ) דווח על ידי: אריאל דוידוב 87.68.227.227 15:10, 31 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]



עיר של אש שמיימית בעברית - עומד לצאת בינואר 2021

ליטנר בן ציון (אבא שלי) נולד ב14למרץ 1927 ועלה עם אונית המעפילים "אף על פי כן" ב1947 (נימצאת כעת בכניסה לחיפה). במקום הקרב בו נפצע "משטרת עיראק סווידאן" הוקם מוזיאון "מצודת יואב" שם גם מסופר על סיפור גבורתו.

אין להקה בשם האפרסקים. תרגום קלוקל של peaches, שם הבמה של הזמרת הקנדית https://en.m.wikipedia.org/wiki/Peaches_(musician)

היה בגדוד 51 גולני ולא 13טעות

הקדמה ענקית על ההיסטוריה של האנימציה בכלל ותת ערך קצר על הנושא עצמו ללא תיאור טכני מלא

בחלק התקציר, כתוב משפחתה של פאולה ושמה הוא פולה, לא פאולה.

mais leur fille aînée Paula ne l’est pas.

מאיר שלו הוא בן דוד ראשון של מאחר שלו. אביו מנחם היה אחיה של בתיה, אימו של מאיר שלו.

בתמונה של ראשי העיריות לא מופיע אבא חושי (שכן לא היה ראש עיריית חיפה בתקופת המנדט) אלא שבתי לוי בימין התמונה, ניתן להשוות את פניו עם הערך על שמו

לקייט האדסון 3 ילדים. כתוב בטקסט עצמו את שני בניה וברשימה עם השמות כתוב את הבן הבכור והילדה השלישית. במספר הצאצאים כתוב 3. יש לה 3 ילדים משלושה בני זוג. שני בנים ובת.

הטמפרטורה הגבוה ביותר שנמדדה במדבר היא 75.8 מעלות צלזיוס

באחת הפסקאות מצויין מותה של בת' בשל סיבוך בלב בגיל 18, ובפסקה אחרת, מצויין שהיא מתה בגיל 23

היה כתוב באורך חיים שעידן טבעוני זה לא נכון בתקופה של הישרדות 2020 הוא הגיע דווקא צימחוני ועל האי שבר את זה ואמר גם לאימו שהוא מתחיל לאכול בשר

אי אפשר לפתוח את הדף של עץ משפחתו של אליעזר בן יהודה. אבקש לתקן הטעות

אתה לא יכול. באיזה מכשיר אתה גולש?

הטבלה הפוכה אורך גל אדום הוא הנמוך ביותר וסגול הוא הגבוה ביותר

הרב קמינצקי לא היה הרב של נוה דקלים. היה הרב של ביהכנ"ס האשכנזי בנוה דקלים.

מאמן הנבחרת אינו איתי פרידמן היום ישנו צוות המתפעל את נבחרת ישראל

לספר שני של מגנס צ'ייס, שבא לפנימהספר הזה קוראים 'פטיש הרעם' ולא- 'הפטיש של ת'ור'

ליוזף ביצאן יש כ 759 שערים רשמיים בכל המסגרות ולא 805

בעניין הבית ספר הלל שהפך ללאו בק כתוב שהוא הפך לאורטודוקסי זה מידע שגוי הוא בית כנסת רפורמי

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

ערכו של מטען יסודי מושווה בערך ליחידת המידה קולו ובמעריך של החזקה שמתארת אותו חסר סימן מינוס. (במילים - מטען קולון גדול הרבה יותר ממטען יסודי ולא להפך). עיין בערך 'קולון' ותשווה את המובא שם) דווח על ידי: שלום. ה. 176.12.154.64 18:32, 5 בינואר 2021 (IST)[תגובה]



בסייפא של פועלה הציבורי יש טעות בתאריך. רשום ינואר 2020. צ״ל ינואר 2021

מקור: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001355725

השיר שכתבתם לא נורא, חסר בית.

היא כבר לא משדרת בכאן מורשת

משנת 2017 שור גר בתל אביב וחי בנפרד מאשתו.

במשחק יש 102 קלפים לא 103

בחיפוש על ז'אן דארק כתוב מנהיג צבאי. היא מנהיגה צבאית. ובדרגה כתוב גנרל, היא גנרלית.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בביוגרפיה כתוב: "היא עצמה סולקה מבית הספר עקב היותה חברה בתנועת הנוער הימנית 'המכבי הצעיר'". "המכבי הצעיר" היא תנועת הנוער הכי פופולרית ביישוב שלי, הסניף של היישוב שלי הוא ככל הנראה הסניף הכי גדול של תנועה זו, ובבירור אני יכול לומר לכם כי אין זו תנועה ימנית. גם בערך של "המכבי הצעיר" לא מוזכר שום קשר בין התנועה הזו לתנועה הרוויזיוניסטית, אדרבא, אם תביטו בתחתית העמוד, תראו בתיבה של "תנועות נוער וארגוני נוער בישראל" שמכבי היא תנועה א-פוליטית. זה מותיר אותנו עם השאלה, מדוע היא גורשה מבית הספר (ומדובר בבית ספר ישראלי). ייתכן כי היא לא לקחה חלק במכבי כי אם בתנועת נוער אחרת וימנית. דווח על ידי: ItsAdor - שיחה 13:37, 6 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

במקור שממנו המידע הגיע היא ציינה שזאת הסיבה, ולכן כדאי שישאר בערך. Mod - שיחה 10:14, 21 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]


יש לוונט קיסר כבר מעל ל100 אלף רשומים

כיצד יתכן לומר שחי בשנות 1600 ולמד אצל דודו של רבי יוסף קארו? הרי רבי יוסף קארו עצמו נפטר עשרות שנים לפני "לידתו" של זה!!

תודה

תמיר הקומיקאי מועסק כעת עכשיו עלי ידי קשת 12 ולא על ידי כאן תאגיד השידור

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בחלק התחתון מופיע כותר 'מאמרים מדעיים'. בהמשך סדרת מאמרים של ניסים כהן. אין אילו מאמרים מדעיים שכן לא פורסמו בעיתון מדעי מוכר עם ביקורת עמיתים. אין בספרות המדעית מאמרים בעברית ואפילו ברמת הציטוט לא מקובל צטט חומר בעברית (למרות כמה יוצאים מן הכלל). למותר לציין כי מאמר שלא פורסם בכתב עת מדעי לא מוכר כמדעי בברכה, עזיז סובח, אוניברסיטת תל אביב, מדעי החיים.

מקור: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%AA%D7%91_%D7%A2%D7%AA_%D7%9E%D7%93%D7%A2%D7%99

דווח על ידי: עזיז 79.182.26.215 18:03, 6 בינואר 2021 (IST)[תגובה]



תחת "הפצה" התאריכים לא נכונים גם לא בשנה.

האם ישנה סיבה שענף האיגרוף הינו הענף היחידי שאין לו את טבלת הזוכים במדליות .זה מעורר תמיהה

תאריך שונה לאותו ערך בשני מקומות. בערך "מלחמות ישראל" מופיע תחילת מלחמת העצמאות ב- 29 לנובמבר. בערך "מלחמת העצמאות" מופיע תחילת מלחמה ב30 לנובמבר

נוסד ב-1956. למדתי במחזור א'.

נדרש מקור.

שמעון פרס היה גם שר ביטחון בתקופת כהונתו השניה כראש הממשלה

בערך עצמו זה מפורט. בתבנית זה לא מופיע וכדאי לסדר את זה. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 10:09, 7 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

בעלה, אמיר פרי אינו המתופף אלא החצוצרן של להקת פורטרט

ההפניות לערכים בשפות האחרות אינן נכונות. באנגלית הערך הוא cpa ובגרמנית Wirtschaftsprüfer ולא כמו שמופיע כעת. הערך עוסק בראיית חשבון, והערכים שאליהם זה מופנה בשפות אחרות עוסקים בהנהלת חשבונות או חשבנאות

לישעיה בכר שמואל היו ילדים נוספים חוץ סולטנה ומתילדה ובניהםמשה הן ריינה נולד ב1873 בבולגריה ועלה לישראל עם הוריו ב1880. נישא לרוזה ירוחם.אחד מילדיו ,שמואל שנולד ב1899 הוא סבי שנהרג בפיצוץ מלון המלך דוד והותיר אחריו את בנו מיכאל וביתו ורדה. כוכבי שהם נכדיו . על ניניו נמנים שמואל ישעיה יבדל לחיים ארוכים. לימור ישעיה- בן נתן, איריס- כוכבי בושי זל ורותי כוכבי - קוטיק תבדל לחיים ארוכים

צמצמתי את הפרק כך שיעסוק רק הבולטים, כך שההרחבה כבר לא נדרשת. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 09:05, 8 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

סתירה בין תאריכי הלידה, גם בויקינתונים והכל. דווח על ידי: Nomnomgol - שיחה 17:02, 7 בינואר 2021 (IST)[תגובה]



גם לשיר של אמינם lose yorself עלה למיליארד לכן יש לו שני שירים מעל מיליארד צפיות

יש לכפולה 3 עונות וכתוב 2

מצב טיפול: לא טעות

היי המשפט אני מרחם על השוטה לקוח מצוות לעניין ולא מרוקי 3

המשפט אכן לקוח מרוקי 3 ולא מצוות לעניין. ניתן לראות בכתבה הזאת (באנגלית) Mod - שיחה 10:16, 8 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

עודד קטש חתם בקבוצה היוונית פנאתינייקוס

ממתינים להודעה רשמית של המועדון לפני עדכון הערך. Mod - שיחה 17:47, 8 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

בקישור החיצוני הראשון לא מוביל לדף

לדעתי, בקטגוריה "משנתו" , בפסקה השנייה, ישנו אי דיוק בין מה שמוצג בויקיפדיה, לבין מה שכתוב באתר עצמו כשנכנסים לקישור. לטעמי, סיכום דבריו של הרב בעניין זה אינם מדייקים באופן מלא את מה שהרב אמר, אם תיכנס לקישור ותקרא את תשובתו המלאה

לכתוב שאפרת זאת התנחלות זאת הבעת עמדה! אפשר לכתוב במקום שאפרת זאת התישבות/ ישוב ביהודה ושומרון

זו החלטה רוחבית של ויקיפדיה. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:49, 8 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

בשנות הארבעים רומניה שלט משטר פרו נצי.המשטר הקומוניבתי התחיל עם שיחרור וכיבוש באותו זמן של הצבא האדום בשנת 1945

אבל גם 1949-1945 זה שנות ה-40... איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:53, 8 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

בכנסת קצין הכנסת הוא "גונן" ולא "ניצב"

זה מה שכתוב... איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:02, 9 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

פיתוחה האורבני ולא פיתוה האורבאני

כל המקאמים פה אותו דבר. טעות

מקום לידה סותר

חסר ארגון רבנים למען זכויות האדם

אוניברסיטת קאטאנזרו בקלבריה איטליה. איפה???

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

א"י דונדיקוב , נלב"ע בה' באייר תרנ"ב , כלומר ב- ולא ככתוב כעת ,בערך דווח על ידי: דודה עדה 5.29.228.138 14:51, 9 בינואר 2021 (IST)[תגובה]



יש לציין שאת מלון מיאמי נהלו בפועל הורי קלמן וחנה טייכנר ז"ל.הם ארחו בשנים55 עד 60 אומנים פוליטיקאים וידוענים רבים. בשנת 1960 עברו הורי לנהול מלון בנהריה. המלון שנקרא קלמן בבעלותנו עד עצם היום הזה. במקום מנוהל הוסטל לניפגעי נפש לזכר בתנו הבכורה יערית שנהרגה יום לפני קורס קצינות