טרבור מוריס – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 2: שורה 2:
'''טרבור מוריס''' (ב[[אנגלית]]: '''Trevor Morris'''; נולד ב-[[25 במאי]] [[1970]]) הוא [[מלחין]] ו[[מפיק מוזיקלי]] [[קנדה|קנדי]] המתמחה בהלחנות [[סדרות טלוויזיה]], [[סרט קולנוע|סרטים]] ו[[משחקי וידאו]].
'''טרבור מוריס''' (ב[[אנגלית]]: '''Trevor Morris'''; נולד ב-[[25 במאי]] [[1970]]) הוא [[מלחין]] ו[[מפיק מוזיקלי]] [[קנדה|קנדי]] המתמחה בהלחנות [[סדרות טלוויזיה]], [[סרט קולנוע|סרטים]] ו[[משחקי וידאו]].


מהבולטות שבהלחנותיו ניתן למנות את תוכניות הטלוויזיה ''[[שושלת טיודור (סדרת טלוויזיה)|שושלת טיודור]]'', ''[[עמודי תבל (מיני-סדרה)|עמודי תבל]]'', ''[[הבורג'ס]]'' ו''[[ויקינגים (סדרת טלוויזיה)|ויקינגים]]". הסרט ''[[המטרה: הבית הלבן]]'' והמשכו ''[[המטרה: לונדון]]''; ומשחק הווידיאו ''[[Dragon Age: Inquisition]]".' מוריס היה מועמד לפרס האמי על המוזיקה שהלחין לסדרה הטלוויזיה ''[[הבורג'ס]]'' ול[[מיני-סדרה]] ''[[עמודי תבל (מיני-סדרה)|עמודי תבל]]''.
מהבולטות שבהלחנותיו ניתן למנות את תוכניות הטלוויזיה ''[[שושלת טיודור (סדרת טלוויזיה)|שושלת טיודור]]'', ''[[עמודי תבל (מיני-סדרה)|עמודי תבל]]'', ''[[הבורג'ס]]'' ו''[[ויקינגים (סדרת טלוויזיה)|ויקינגים]]". הסרט ''[[המטרה: הבית הלבן]]'' והמשכו ''[[המטרה: לונדון]]''; ומשחק הווידיאו ''[[Dragon Age: Inquisition]]".' מוריס זכה ב[[פרס האמי]] על הלחנת ה[[פסקול]] לסדרה "שושלת טיודור" והיה מועמד לפרס על המוזיקה שהלחין לסדרה הטלוויזיה ''הבורג'ס'' ול[[מיני-סדרה]] ''עמודי תבל''.


מוריס נולד בעיר [[לונדון (אונטריו)|לונדון]] שבפרובינציית [[אונטריו]] בקנדה. בצעירותו למד בבית הספר לאמנויות של סנט מרי, שם למד נגינה ב[[כינור]]. בגיל 13 מוריס הוזמן על ידי בית ספרו להלחין יצירה לכיתת הבוגרים שלו שהופיעה לכבוד ביקור האפיפיור [[יוחנן פאולוס השני]] בקנדה. מוריס למד ב[[קולג' פנשווה]] הממוקם בעיר לונדון שבקנדה.


בשנת [[1999]] עבר מוריס ל[[לוס אנג'לס]] לטובת ניסיון בקריירה במלחין סרטים. בלוס אנג'לס עבד מוריס על הלחנת סרטים יחד עם מספר מלחינים מפורסמים, בניהם [[ג'יימס ניוטון הווארד]] ו[[והנס צימר]], עימו עבד מוריס על למעלה מ-25 סרטים {{הערה|https://www.imdb.com/name/nm0007129/}}.
מוריס נולד [[לונדון (אונטריו)|בלונדון, אונטריו]], קנדה, שעתיים מערבית לטורונטו. הוא התקבל בילדותו לבית הספר לאמנויות של סנט מרי, שם למד כינור ומקהלה מדי יום. בגיל 13 מוריס הוזמן על ידי בית ספרו להלחין יצירה לכיתת הבוגרים שלו שתופיע לכבוד [[יוחנן פאולוס השני|ביקורו]] של [[יוחנן פאולוס השני|האפיפיור יוחנן פאולוס השני]] בקנדה. שכר טרחתו היה 50 דולר. ''צעירים אהובים'', ספר שחיבר האפיפיור המיועד לבני הנוער של הדור הפך למקור לטקסטים מעובדים, והכיתה הבוגרת של טרבור ביצעה את חיבורו לפסנתר ולמקהלה בת 4 חלקים בקתדרלת סנט מרי בסיום הלימודים. זה היה רגע מכונן שיעצב את עתידו של טרבור.


מוריס הלחין מספר משחקי וידאו בניהם הפרק השלישי של הסדרה [[Dragon Age]] מאת [[BioWare]], {{כ}} [[Dragon Age: Inquisition]], וכן [[Army of Two]], {{כ}} ו[[Need for Speed: Carbon]].
בקולג 'מוריס השתתף בתכנית "אומנויות תעשיית המוסיקה" של מכללת פנסווה . הוא סיים את מחזור הכיתה שלו ועם סיום הלימודים עבר מיד לטורונטו כדי להתחיל לעבוד. הוא בילה את שנות העשרים לחייו במעגלי הפקת המוזיקה של טורונטו, אך בסופו של דבר הפנה את תשומת ליבו מהפקה והלחין מוסיקה במשרה מלאה לפרסומות בטלוויזיה. כשהוא מעוניין במתכונת ארוכה יותר לרעיונות המוזיקה שלו, עבר מוריס לקראת קולנוע וסדרות טלוויזיה ובשנת 1999 עבר ללוס אנג'לס כדי לעקוב אחר זווית הקריירה החדשה הזו. בשנותיו הראשונות בלוס אנג'לס עבד מוריס עם מלחינים מניקור מפורסמים, [[ג'יימס ניוטון הווארד]] [[הנס צימר|והנס צימר]] . כחלק מהצוות של צימר, מוריס צבר למעלה מ -25 נקודות זיכוי גדולות בכמה מחבלי הבלוקים של הוליווד.


מוריס מנהל חברת הפקות ב[[טורונטו]] יחד עם שותפיו. כיום הוא גר ועובד בלוס אנג'לס עם משפחתו.
ככל שהתפתחה הקריירה שלו של מוריס בקומפוזיציה, גם ההזדמנות לשתף פעולה ישירות עם אחרים כמו [[ג'רי ברוקהיימר]], ניל ג'ורדן וטוני [[רידלי סקוט|ורידלי סקוט]] . בשנת 2007 קיבל מוריס את פרס EMMY עבור הרכב המוסיקה הטוב ביותר עבור התואר הראשי של סדרת הטלוויזיה של ''טיודורים'' . בשנת 2010 נרשם שיתוף הפעולה הרביעי של מוריס בטלוויזיה עם ג'רי ברוקהיימר וצוותו. מוריס השלים גם את מיני הסדרה ''[[עמודי תבל (מיני-סדרה)|"עמודי האדמה"]]'' עם הפקת טוני ורידלי סקוט. מוריס עבד כמלחין במספר משחקי וידאו כולל ''SimCity Societies'', ''Army of Two'', ''Need for Speed: Carbon'' ולאחרונה, עבור הפרק השלישי האפי של הסדרה Dragon Age מאת BioWare, ''Dragon Age: Inquisition'' וכן סרטים כמו כמו ''The Hills Have Eyes 2'', ו- ''The Marine 2'' . הוא הפיק את הניקוד לסרט ''[[המטרה: הבית הלבן|אולימפוס שנפל בשנת]]'' 2013.

מוריס מנהל חברת הפקות בטורונטו יחד עם שותפיו. כיום הוא גר ועובד בלוס אנג'לס עם משפחתו.





גרסה מ־21:32, 17 בינואר 2021

טרבור מוריסאנגלית: Trevor Morris; נולד ב-25 במאי 1970) הוא מלחין ומפיק מוזיקלי קנדי המתמחה בהלחנות סדרות טלוויזיה, סרטים ומשחקי וידאו.

מהבולטות שבהלחנותיו ניתן למנות את תוכניות הטלוויזיה שושלת טיודור, עמודי תבל, הבורג'ס וויקינגים". הסרט המטרה: הבית הלבן והמשכו המטרה: לונדון; ומשחק הווידיאו Dragon Age: Inquisition".' מוריס זכה בפרס האמי על הלחנת הפסקול לסדרה "שושלת טיודור" והיה מועמד לפרס על המוזיקה שהלחין לסדרה הטלוויזיה הבורג'ס ולמיני-סדרה עמודי תבל.

מוריס נולד בעיר לונדון שבפרובינציית אונטריו בקנדה. בצעירותו למד בבית הספר לאמנויות של סנט מרי, שם למד נגינה בכינור. בגיל 13 מוריס הוזמן על ידי בית ספרו להלחין יצירה לכיתת הבוגרים שלו שהופיעה לכבוד ביקור האפיפיור יוחנן פאולוס השני בקנדה. מוריס למד בקולג' פנשווה הממוקם בעיר לונדון שבקנדה.

בשנת 1999 עבר מוריס ללוס אנג'לס לטובת ניסיון בקריירה במלחין סרטים. בלוס אנג'לס עבד מוריס על הלחנת סרטים יחד עם מספר מלחינים מפורסמים, בניהם ג'יימס ניוטון הווארד ווהנס צימר, עימו עבד מוריס על למעלה מ-25 סרטים [1].

מוריס הלחין מספר משחקי וידאו בניהם הפרק השלישי של הסדרה Dragon Age מאת BioWare, ‏ Dragon Age: Inquisition, וכן Army of Two, ‏ וNeed for Speed: Carbon.

מוריס מנהל חברת הפקות בטורונטו יחד עם שותפיו. כיום הוא גר ועובד בלוס אנג'לס עם משפחתו.


[[קטגוריה:מפיקים מוזיקליים קנדים]] [[קטגוריה:ילידי 1970]]