שחר חסון – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של 141.226.13.128 (שיחה) לעריכה האחרונה של 141.226.73.116
אין תקציר עריכה
תגיות: שוחזרה עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1: שורה 1:
{{אישיות משחק
{{אישיות משחק
| שם = שחר חסון
| שם = שחר חסון ההומו
| תמונה = [[קובץ:הבדרן שחר חסון.jpg|250px]]
| תמונה = [[קובץ:הבדרן שחר חסון.jpg|250px]]
| כיתוב = חסון בהופעה, 2004
| כיתוב = חסון בהופעה, 2004

גרסה מ־01:27, 30 במרץ 2021


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים [ דמות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

שחר חסון ההומו
שחר חסון
חסון בהופעה, 2004
חסון בהופעה, 2004
לידה 11 בספטמבר 1976 (בן 47)
ישראלישראל כפר סבא, ישראל
סוגה מועדפת קומדיה, קומדיה הבחנתית, הומור סוריאליסטי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1999
עיסוק קומיקאי, סטנדאפיסט, שחקן, תסריטאי, במאי
מקום לימודים סל"ה - הסטודיו לאמנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר צאצאים 1
האתר הרשמי
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שחר חסון (נולד ב-11 בספטמבר 1976[1]) הוא קומיקאי, מדבב, סטנדאפיסט, שחקן, מלחין, תסריטאי ובמאי ישראלי.

ביוגרפיה

שחר חסון נולד וגדל בשיכון עליה בכפר סבא לאב (זכריה מיקי) שעלה מעדן שבתימן ולאם (שושי) שעלתה מעיראק. את שירותו הצבאי עשה חסון ככבאי בחיל האוויר.

בצעירותו היה חבר בהרכב "מה קשור", אולם הוא פרש לפני נסיקתם ומאז סוף שנות התשעים, הוא מופיע לבדו על במות הסטנדאפ; בין היתר, במועדון ה"קאמל קומדי קלאב". עם זאת, חסון השתתף במופע האלתורים "שיפנגו" עם שחקנים אחרים, ובמופע "סטנדאפ אל תוך הלילה" יחד עם אדם שרון, יוסי טרבלוס, אמירם טובים וירון ברלד.

במסגרת לימודיו ב"סטודיו למשחק של יורם לוינשטיין" העלה חסון הפקות רבות, בין השאר את ההצגה "עמל אהבה לשווא" של שייקספיר, שאף הועלתה בהצלחה רבה בפסטיבל שייקספיר הבינלאומי בגרמניה, וכן בהצגה "קישוניאדה", המורכבת ממערכונים של אפרים קישון.

קריירה

בטלוויזיה

חסון השתתף בתוכניות הטלוויזיה של דודו טופז, אסף הראל, "אקזיט", "פיני הגדול", "תוצרת הארץ", "ערוץ הצחוק מציג", "פרויקט יומטוב" 2 ו-3 וסיים כל פרק בסדרה "עובר כל גבול". כמו כן, השתתף בפרויקט של אילן שושן "אורחים זרים", השתתף בכתבות שטח בתוכנית "Y בעשר" וגילם מחבל בסדרה "טירונות".

חסון משתתף ביחד עם הסטנדאפיסטים יוסי טרבלוס ואמירם טובים בהגשת תוכנית הלילה של יקיר אביב, המשודרת מדי יום חמישי בשעות הלילה ברדיוס 100FM. התוכנית משודרת משנת 2001 ועד היום ופעמים רבות הושעו חסון וטרבלוס משידור בגין התנהגות שאינה הולמת.

הוא השתתף גם בכתיבת בדיחות לתוכניות הטלוויזיה "אחורי החדשות" של יאיר ניצני, "לילה גוב", "יאיר לפיד" ו"אקזיט" - אחד המערכונים הגסים שכתב, "סופי ומופי הפדופיל", אף גרם להשעיית התוכנית מערוץ 10.

בסוף 2006 הגיש פינה קבועה בתוכנית "צופית" של צופית גרנט בערוץ 10. ב-2007 עלתה התוכנית "מהדורה מוגבלת" בערוץ ביפ, בה השתתף חסון כחבר פאנל קבוע. בנובמבר 2007 עלתה בערוץ HOT 3 הטלנובלה "בובות", בה השתתף בתפקיד מעצב אופנה הומוסקסואל בשם הרצל. בשנת 2008 החל חסון להשתתף בתוכנית "צחוק מעבודה" בערוץ 2 וכיכב לצד דודו ארז ואבי אטינגר בסרט הקומי המוקומנטרי "זהירות, פורנו" שהופק עבור ערוץ ביפ, בו השתתף חסון גם בכתיבת התסריט. ביום העצמאות של אותה שנה זכה חסון במקום ה-11 ברשימת "האנשים הכי מצחיקים בישראל" של אתר ynet. מאפריל 2009 השתתף כחבר פאנל בתוכנית הקומית של ערוץ ביפ, "לילה בכיף", ששודרה במשך שתי עונות ונחלה הצלחה רבה.

בספטמבר 2009 ועד סוף אותה שנה, הגיש פינה קומית קבועה בתוכנית האירוח של אברי גלעד בערוץ 2 של רשת.

בשנת 2010 השתתף בתוכנית "חומר טוב" בערוץ ביפ ומאוחר יותר שב להשתתפות בתוכנית "צחוק מעבודה" בעונתה החמישית.

שחר חסון (מימין) ורותם אבוהב (במרכז) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו (משמאל), יום העצמאות 2015

בינואר 2011 שב לשתף פעולה עם דודו ארז ואבי אטינגר בתוכנית "טלוויזיה במיטבה", ברצועת השידור הלילית "לילה ביפ" של הזכיינית "קשת" בערוץ 2 לאחר סיום שידורי ערוץ ביפ. מאוחר יותר באותה שנה שודרה בזכיינית "קשת" בערוץ 2 המיני-סדרה הקומית "זהירות טלוויזיה", שבה מככב חסון גם כן לצד דודו ארז ואבי אטינגר.

בקיץ 2012 שב להשתתף בעונה השביעית של "צחוק מעבודה" בערוץ 2 וכן החל להנחות את תוכנית הלייט-נייט "הכיתה הטיפולית של צחוק מעבודה" המשודרת אחריה. באותה שנה גילם שוטר בקומדיה של ערוץ דיסני "המופע של שביט ונטורה" בכיכובה של נואל ברקוביץ'.

בפברואר 2013 הצטרף לזמרת מיה וללהקת פרנקלין בשיר "קיטשית". ביולי של אותה שנה הצטרף חסון לערוץ הילדים והחל להגיש בו את תוכנית הבידור והאירוח "הפרעת קשב". באותה שנה החל לשחק בסדרה הקומית "מלבי אקספרס" בערוץ 10.

בשנת 2014 החל להופיע בקומדי בר לילדים עם חברי "הצחוקייה", יחד הם העלו מופע קומי לקהל הצעיר. בנובמבר 2014 החל להשתתף בתוכנית הבידור של רשת בערוץ 2, "הכל הולך", בהנחיית דביר בנדק, לצד טל פרידמןיוסי מרשק, ואחרים.

בשנת 2015 הנחה את תוכנית הסטנדאפ "שחר חסון וחברים" בערוץ 2 בזכיינית "רשת". במהלך חנוכה באותה שנה השתתף ב"היי סקול פסטיגל" ושיחק לצד כוכבי נוער כמו: אליאנה תדהרדניאל מורשת, נווה צור ותותי ניניו. באותה שנה התארח כפאנליסט אורח בתוכנית הבידור "מלחמת המינים" בערוץ 2 לצד ליטל שוורץ ושלום אסייג.

בשנת 2016 החל לשחק בסדרה של מיקי גבע "נפלת חזק" בערוץ 10, בתפקיד עצמו. ב-3 ביולי אותה שנה החל לככב בסדרת ילדים שהיה גם שותף ליצירתה - "סופשלי".

בשנת 2017 הפעיל ביחד עם יוחאי ספונדר מיזם של ערבי סטנדאפ באנגלית שכלל מופעים בישראל ובמקומות שונים בעולם לצד תוכנית רדיו באנגלית[2].

החל מ-2016, בערוץ קומדי בר ביוטיוב, החל להעלות סרטונים של קטעים מתוך מופעי הסטנדאפ שלו, בדרך כלל קטעי אלתור. הסרטונים, שיצאו מדי יום חמישי, צברו פופולריות רבה, וכל סרטון קיבל בזמן קצר מאות אלפים ואף מיליון צפיות, מספרים נדירים לקטעי סטנדאפ. חסון הפך עם השנים לתופעת רשת ואף הכניס כמה ביטויים עם מניירות משתעשעות לשפה כמו "מה הלו"ז", "כפרה" "suddenly" ועוד.

חסון הצטרף בעונה ה-16 של תוכנית המערכונים "ארץ נהדרת" בקשת 12, השתתף בקאסט הקבוע של התוכנית[3] בה גילם את אבי גבאי, איוב קרא, גבי אשכנזי, איתמר בן גביר, עמיר פרץ ומועמד דמיוני בפריימריז לליכוד בשם דולב שושני. לאחר עונה אחת עזב את התכנית בעקבות ריבוי ההופעות וההתחייבויות הקודמות שלו[4].

החל משנת 2019 נהיה פרזנטור ללאומי קארד לצד השחקנים קרן מור ויובל סגל

בשנת 2020 שיחק בסדרה "יחסים ויראליים" בכאן 11, לצד יוחאי ספונדר.

ב-2020 החל לשמש כשופט בגרסה הישראלית לתוכנית המציאות "הזמר במסכה" בקשת 12.

בשנת 2021 החל לגלם את דמותו של צחי "זעתר" צור בסדרה "לבד בבית" בכאן חינוכית.

כמוזיקאי בדמותו של "MCמנצור"

שחר חסון גילם את הראפר הפיקטיבי "MCמנצור", שהקליט שירים הומוריסטיים יחד עם אדם שרון "הגב", להקת הפליז, שי 360, אבי מסיקה, כלא 6, הזמר לירן טל ועוד.

בין שיריו כ-MCמנצור: "מרפי מרפי" על חוקי מרפי, "עבריין צמרת", "אמא-סליחה שאני מתלכלך", "מנצור תן לי כאפות על התחת", "וואלק אתה", "שיר הנהגת" ו"כל המדינה שכונה" שהוא שיר הנושא מתוך תוכנית הסטנדאפ "עובר כל גבול" בערוץ הקולנוע הישראלי וב"יומטוב" 2 ו-3. אלבומו הראשון כ-MCמנצור, "סיפורים מהבורסה", יצא בשנת 2004. בתחילת 2007, חסון הקליט את אלבומו השני כ-MCמנצור, ואת שיריו הפיץ בחינם באתר האינטרנט שלו.

חיים אישיים

חסון הוא אב לבן, אותו הביא לעולם עם ידידה. השניים מגדלים את ילדם במסגרת של הורות משותפת[5]. הוא מתגורר ברמת גן.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא שחר חסון בוויקישיתוף

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ שחר חסון, במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית
  2. ^ יוחאי ספונדר על המופע המשותף עם שחר חסון
  3. ^ ערן סויסה, אורי לייזרוביץ' מצטרף ל"ארץ נהדרת", באתר ישראל היום, 2 בדצמבר 2018
  4. ^ שחר חסון עוזב את ארץ נהדרת - mako, נבדק ב-2020-04-02
  5. ^ הדס בשן, ‏"אני פאקינג מיינסטרים", באתר ‏מאקו‏, 29 ביוני 2016