נסמה מחגוב – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 18: שורה 18:
}}
}}


'''נסמה עלא אלדין עלי מחגוב''' ([[ערבית]]: نسمة علاء الدين علي محجوب; נולד ב -26 בספטמבר 1989) היא זמרת ושחקנית מצרית. שהחלה את הקריירה המקצועית שלה לאחר שזכתה בעונה השמינית של אקדמיית הכוכבים - MENA בשנת 2011. למגוב יש את המיומנות לשיר בשפות רבות, כמו ערבית מצרית, אנגלית, איטלקית, צרפתית, עברית, ספרדית, גרמנית, לטינית ואפילו הינדית. היא מצטיינת בקריירה המוזיקלית שלה בשירה מזרחית, פופ, רוק, אופרה ועוד. כעת מחגוב החליטה להקדיש את זמנה למוזיקה המקורית שלה ולמצוא שירים שישלימו את חזון המוזיקה החדש שלה.
'''נסמה עלאא א-דין עלי מחגוב''' ([[ערבית]]: '':نسمة علاء الدين علي محجوب'''; נולדה ב-[[26 בספטמבר]] [[1989]]) היא זמרת ושחקנית מצרית. החלה את הקריירה המקצועית שלה לאחר שזכתה בעונה השמינית של אקדמיית הכוכבים - MENA בשנת 2011. למגוב יש את המיומנות לשיר בשפות רבות, כמו ערבית מצרית, אנגלית, איטלקית, צרפתית, עברית, ספרדית, גרמנית, לטינית ואפילו הינדית. היא מצטיינת בקריירה המוזיקלית שלה בשירה מזרחית, פופ, רוק, אופרה ועוד. כעת מחגוב החליטה להקדיש את זמנה למוזיקה המקורית שלה ולמצוא שירים שישלימו את חזון המוזיקה החדש שלה.


== תיאטרון ==
== תיאטרון ==

גרסה מ־12:23, 15 באפריל 2021

נסמה מחגוב
Nesma Mahgoub
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 26 בספטמבר 1989 (בת 34)
מצריםמצרים קהיר, מצרים
שם לידה נסמה עלא אלדין עלי מחגוב
מוקד פעילות מצרים
תקופת הפעילות מ-2011
עיסוק זמרת, שחקנית
סוגה מוזיקת ​​פופ, פופ רוק, פאנק
שפה מועדפת ערבית עריכת הנתון בוויקינתונים
כלי נגינה קול
http://nesmamahgoub.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

'נסמה עלאא א-דין עלי מחגוב (ערבית: :نسمة علاء الدين علي محجوب; נולדה ב-26 בספטמבר 1989) היא זמרת ושחקנית מצרית. החלה את הקריירה המקצועית שלה לאחר שזכתה בעונה השמינית של אקדמיית הכוכבים - MENA בשנת 2011. למגוב יש את המיומנות לשיר בשפות רבות, כמו ערבית מצרית, אנגלית, איטלקית, צרפתית, עברית, ספרדית, גרמנית, לטינית ואפילו הינדית. היא מצטיינת בקריירה המוזיקלית שלה בשירה מזרחית, פופ, רוק, אופרה ועוד. כעת מחגוב החליטה להקדיש את זמנה למוזיקה המקורית שלה ולמצוא שירים שישלימו את חזון המוזיקה החדש שלה.

תיאטרון

נסמה הופיעה על הבמה מגיל 10. היא רואה בכך את ביתה השני בו היא מרגישה בטוחה ביותר. לאחר סיום הלימודים, היא רדפה אחרי אהבתה לעמוד על הבמה ולהופיע על ידי היותה חברה פעילה ב- Fabrica במשך כמה שנים. היא המשיכה לנגן את אפואנין בגרסה הערבית של Fabrica של עלובי החיים (מחזמר) ולוהקה כצוענייה בגרסתם של El Leila El Kebira מאת Sayed Mekawy. בשנת 2015 שיחק מהגוב את התפקיד הראשי של מחזמר מקורי ערבי חדש בשם "דוניה חביבטי", עם השחקן כמאל אבו ראיה. המחזמר הראה את כישרונה הייחודי כזמרת, שחקנית ורקדנית וביים הבמאי המפורסם, גלאל אל שרקווי.

תוכנית טלוויזיה

מהגוב הקליטה שירים שונים לסרטים, סדרות ומודעות. היא הציגה את כישוריה המוזיקליים בתכנית הטלוויזיה Sahibat Al Saada בהנחיית Essad Yunis, שם יצרה וביצעה מדלי שירים בינלאומיים מפורסמים ביותר מרחבי העולם ושירים מפורסמים מהמזרח התיכון.