מר בלופר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Arbel1988 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 9: שורה 9:
*בוקסר - שדון ירוק ומרושע שכל הזמן מטריד את בלופר ומנסה לחסלו ואולם נכשל תמיד.
*בוקסר - שדון ירוק ומרושע שכל הזמן מטריד את בלופר ומנסה לחסלו ואולם נכשל תמיד.


משך הסדרה הנו חצי שעה כאשר כל פרק מתנהל כך שבכל פרק יש שלושה סרטוני אנימציה שקשורים לפרק ונמשכים כשבע דקות. בסוף כל סרטון יש סרטון אנימציה מ[[פלסטלינה]] של "בלופר" שנמשך חצי דקה.
כל פרק נמשך חצי שעה, וכולל שלושה סרטוני אנימציה שנמשכים כשבע דקות. בסוף כל סרטון יש סרטון אנימציה מ[[פלסטלינה]] של "בלופר" שנמשך חצי דקה.


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==

גרסה מ־12:33, 15 באפריל 2021

מר בלופראנגלית: Mr. Bogus) היא סדרת אנימציה אמריקאית המשלבת אנימציה דו-ממדית, יחד עם אנימציית פלסטלינה (מהסדרה הצרפתית המקורית), ששודרה בין השנים 2001 ל-2007 בערוץ הילדים, אך שודרה במקור במהלך שנות ה-90.

מר בלופר (דובב על ידי אורי כבירי) הוא שדון צהוב קטן שדומה לגרמלין המתגורר בקירות של משפחתו של טומי. רוב הזמן בלופר משתעשע בביתו של טומי, וגורם צרות רבות אשר לבסוף הוא פותר אותן. לפעמים בלופר מבקר בעולמו המוזר הקרוי בשם "בלופר-לנד", שם הוא פוגש את חברו "בלומפר". בלומפר, אוהב ליהנות מהחיים ולהשתעשע הרבה (אף על פי שהוא לא מודע לצרות). בסדרה ניתן למצוא גם דמויות נוספות כדודה בוגונדה הזועמת, ובוגטה. מר בלופר מסוגל לאכול בכמות בלתי-מוגבלת ולא לסבול מכאבים בבטנו כאשר המאכל האהוב עליו ביותר הוא פיצה. לעיתים הוא מוסיף את האותיות מ' י' ו-מ' סופית למילים בגוף רבים (כגון "ציורימים" ו"אנשים רעימים").

לבלופר יש מספר אויבים:

  • האבקקים - יצורי אבק שכל הזמן מטרידים את בלופר, הם מתגוררים במיטות, בקירות והיכן שרק ניתן.
  • מולי ועכברי - עכברוש וחפרפר ערמומיים שכל הזמן גונבים מזון ואוצרות מבלופר ומחבריו.
  • בוקסר - שדון ירוק ומרושע שכל הזמן מטריד את בלופר ומנסה לחסלו ואולם נכשל תמיד.

כל פרק נמשך חצי שעה, וכולל שלושה סרטוני אנימציה שנמשכים כשבע דקות. בסוף כל סרטון יש סרטון אנימציה מפלסטלינה של "בלופר" שנמשך חצי דקה.

קישורים חיצוניים