ויוו (סרט) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 24: שורה 24:


== תקציר העלילה ==
== תקציר העלילה ==
ויוו הוא [[דביבון לופת]] יחיד במינו ([[לין-מנואל מירנדה]]) אשר בילה את ימיו בניגון מוזיקה לקהל ב[[הוואנה]] תשוקת החיים יחד עם בעלו האוהב אנדרס ([[חואן דה לה מרקוס]]). למרות שהם לא מדברים באותה שפה, ויוו ואנדרס הם צמד מושלם בנוגע לאהבה שלהם למוזיקה. אולם כאשר קורה טרגדיה כאשר אנדרס מקבל מכתב ממרתה סנדוול המפורסמת ([[גלוריה אסטפן]]), שבו הזמינה את בן זוגה הוותיק לסיבוב הופעות אחרון ב[[מיאמי]], [[פלורידה]] עם תקוות לחזרת הקשר. זה תלוי בויוו לשלוח את המכתב שאנדרס לא יכל לשלוח: מכתב אהבה למרתה, שנכתב לפני שנים רבות, בצורת שיר. כדי להגיע לחופים של מיאמי, ויוו נאלץ לקבל אישור מגבי (אינראלי סימו) ילדה מתופפת בקצב התופים שלה.<ref name=":0">{{Cite web|last=D'Alessandro|first=Anthony|date=April 26, 2021|title=Sony Animation Lin-Manuel Miranda Musical Pic ‘Vivo’ Headed To Netflix|website=Deadline Hollywood|url=https://deadline.com/2021/04/sony-animation-lin-manuel-miranda-musical-pic-vivo-headed-to-netflix-1234744464/|url-status=live|archive-url=https://web.archive.org/web/20200424223751/https://deadline.com/2021/04/sony-animation-lin-manuel-miranda-musical-pic-vivo-headed-to-netflix-1234744464/|archive-date=April 26, 2021|access-date=April 26, 2021}}</ref>
ויוו הוא [[דביבון לופת|קינקז'ו]] יחיד במינו ([[לין-מנואל מירנדה]]) אשר בילה את ימיו בניגון מוזיקה לקהל ב[[הוואנה]] תשוקת החיים יחד עם בעלו האוהב אנדרס ([[חואן דה לה מרקוס]]). למרות שהם לא מדברים באותה שפה, ויוו ואנדרס הם צמד מושלם בנוגע לאהבה שלהם למוזיקה. אולם כאשר קורה טרגדיה כאשר אנדרס מקבל מכתב ממרתה סנדוול המפורסמת ([[גלוריה אסטפן]]), שבו הזמינה את בן זוגה הוותיק לסיבוב הופעות אחרון ב[[מיאמי]], [[פלורידה]] עם תקוות לחזרת הקשר. זה תלוי בויוו לשלוח את המכתב שאנדרס לא יכל לשלוח: מכתב אהבה למרתה, שנכתב לפני שנים רבות, בצורת שיר. כדי להגיע לחופים של מיאמי, ויוו נאלץ לקבל אישור מגבי (אינראלי סימו) ילדה מתופפת בקצב התופים שלה.<ref name=":0">{{Cite web|last=D'Alessandro|first=Anthony|date=April 26, 2021|title=Sony Animation Lin-Manuel Miranda Musical Pic ‘Vivo’ Headed To Netflix|website=Deadline Hollywood|url=https://deadline.com/2021/04/sony-animation-lin-manuel-miranda-musical-pic-vivo-headed-to-netflix-1234744464/|url-status=live|archive-url=https://web.archive.org/web/20200424223751/https://deadline.com/2021/04/sony-animation-lin-manuel-miranda-musical-pic-vivo-headed-to-netflix-1234744464/|archive-date=April 26, 2021|access-date=April 26, 2021}}</ref>


== מדבבים ==
== מדבבים ==
* [[לין-מנואל מירנדה]] - ויוו, [[דביבון לופת|קינקז'ו]] זמר ומוזיקאי
* אינראלי סימו - גבי, נכדתו של אנדרס
* [[זואי סלדנה]] - רוזה, אמה של גבי
* [[חואן דה מרקוס גונזלס]] - אנדרס, בעלו של ויוו
* [[מייקל רוקר]] - לוטאדור, [[פיתוניים|נחש פיתון]] נבל
* [[ברוס טירי הנרי]] וניקול ביאר - צמד [[כפן|כפנים]]
* [[גלוריה אסטפן]] - מרתה סנדוול
* [[לסלי דווייד ברוקר]] - נהג אוטובוס מפלורידה


== הפקה ==
== הפקה ==



== הפצה ==
== הפצה ==

גרסה מ־15:36, 5 במאי 2021

הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.
ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ויוו
Vivo
בימוי קירק דמיקו
הופק בידי ליסה סטיוארט
ריץ' מור
מישל ל.מ. וונג
תסריט קיארה אלגריה הודס
קירק דמיקו[1]
מדבבים לין-מנואל מירנדה
אינראלי סימו
זואי סלדנה
חואן דה מרקוס גונזלס
מייקל רוקר
ברוס טירי הנרי
ניקול ביאר
גלוריה אסטפן
מוזיקה אלכס לקמורה עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום יונג דיוק ג'ון עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה סרטי קולומביה
אולפני ההנפשה של סוני
חברה מפיצה נטפליקס
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 2021
משך הקרנה 99 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט קומדיה, סרט לכל המשפחה, סרט מונפש, סרט הרפתקאות, סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ויוואנגלית: Vivo) הוא סרט מוזיקלי אמריקאי בהנפשה ממוחשבת בהפקת סרטי קולומביה ואולפני ההנפשה של סוני. הסרט בוים על ידי קירק דמיקו שכתב גם את התסריט עם קיארה אלגריה הודס והופק על ידי ליסה סטיוארט, ריץ' מור ומישל ל.מ. וונג. סיפור הסרט מבוסס על רעין מקורי מאת פיטר ברסוצ'יני, לין-מנואל מירנדה, שדיבב את הדמות הראשית, יכתוב את שירי הסרט, כמו כן צפויים לדבב שם אינראלי סימו, זואי סלדנה, חואן דה מרקוס גונזלס, מייקל רוקר, ברוס טירי הנרי, ניקול ביאר וגלוריה אסטפן.

הסרט שווק לראשונה באולפני דרימוורקס הנפשה בידי מירנדה בשנת 2010 אולם הסרט בוטל לאחר הארגון מחדש של האולפן בשנת 2015. מאוחר יותר הסרט שווק מחדש על ידי אולפני ההנפשה של סוני.

במקור הסרט היה אמור לצאת לאקרנים בידי סרטי סוני, אולם הסרט בסוף יעלה לכל הפלטפורמות של נטפליקס בשנת 2021.

תקציר העלילה

ויוו הוא קינקז'ו יחיד במינו (לין-מנואל מירנדה) אשר בילה את ימיו בניגון מוזיקה לקהל בהוואנה תשוקת החיים יחד עם בעלו האוהב אנדרס (חואן דה לה מרקוס). למרות שהם לא מדברים באותה שפה, ויוו ואנדרס הם צמד מושלם בנוגע לאהבה שלהם למוזיקה. אולם כאשר קורה טרגדיה כאשר אנדרס מקבל מכתב ממרתה סנדוול המפורסמת (גלוריה אסטפן), שבו הזמינה את בן זוגה הוותיק לסיבוב הופעות אחרון במיאמי, פלורידה עם תקוות לחזרת הקשר. זה תלוי בויוו לשלוח את המכתב שאנדרס לא יכל לשלוח: מכתב אהבה למרתה, שנכתב לפני שנים רבות, בצורת שיר. כדי להגיע לחופים של מיאמי, ויוו נאלץ לקבל אישור מגבי (אינראלי סימו) ילדה מתופפת בקצב התופים שלה.[2]

מדבבים

הפקה

הפצה

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ Romano, Nick (11 בנובמבר 2020). "His Dark Materials gave Lin-Manuel Miranda 'new perspective' on adapting Kingkiller Chronicle". Entertainment Weekly. נבדק ב-11 בנובמבר 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ D'Alessandro, Anthony (26 באפריל 2021). "Sony Animation Lin-Manuel Miranda Musical Pic 'Vivo' Headed To Netflix". Deadline Hollywood. ארכיון מ-26 באפריל 2021. נבדק ב-26 באפריל 2021. {{cite web}}: (עזרה)