+STING – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Yosi4635 (שיחה | תרומות)
Yosi4635 (שיחה | תרומות)
שורה 35: שורה 35:
* [[ערוץ הדרמות הטורקיות +|ערוץ הסרטים הטורקיים]]
* [[ערוץ הדרמות הטורקיות +|ערוץ הסרטים הטורקיים]]
* [[ערוץ הדרמות הטורקיות +|ערוץ הים תיכוני +]]
* [[ערוץ הדרמות הטורקיות +|ערוץ הים תיכוני +]]
* [[ערוץ השעשועונים]]
* [[ערוץ הריאלטי]]
* ערוץ הריאלטי
* [[ערוץ 20]]
* [[ערוץ 20]]
* [[ערוץ הקניות]]
* [[ערוץ הקניות]]
* [[ערוץ השעשועונים]]
* [[ערוץ 24]]
* [[ערוץ 24]]
* [[ויוה]]
* [[ויוה]]

גרסה מ־09:18, 22 במאי 2021

STINGTV
נתונים כלליים
סוג מותג
תקופת הפעילות אוקטובר 2017 – הווה (כ־6 שנים ו־29 שבועות) עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת אם yes הטלוויזיה בלוויין
מוצרים עיקריים שידורי טלוויזיה רב-ערוצית
שירותי VOD
 
www.stingtv.co.il
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
ה-STINGTV BOX

סטינג טיוי (STINGTV) הוא שירות טלוויזיה ישראלי מוזל המופעל על ידי חברת yes. השירות משודר על גבי האינטרנט דרך אפליקציה ייעודית לסטרימרים עם מערכת ההפעלה Android TV. החל מיוני 2018, בזק בינלאומי משווקת את חבילת הטריפל הכוללת שירותי האינטרנט והטלפון הקווי שלה, לצד שירות הטלוויזיה סטינג טיוי של yes.[1][2]

תכנים

עד סוף יוני 2019 סטינג טיוי שיווקה עצמה כשירות טלוויזיה "מפורק", המותאם אישית לכל לקוח, ומציע חבילות תוכן ספציפיות הניתנות להזמנה בנפרד כל אחת וניתן לשלב ביניהן. החבילות שהוצעו: סדרות (הפקות מקור של yes עלו לאחר סיום שידור העונה הראשונה של הסדרה ב-yes, ואילו עונות חדשות להפקות מקור עלו במקביל), סרטים, ילדים, מדע וטבע, ספורט 5 (5SPORT ו-5PLUS), ספורט 5 פרימיום (5STARS ,5LIVE ,5GOLD ו-5SPORT 4K), ספורט ONE וספורט 1. הייתה קיימת גם חבילה משפחתית, אשר הציעה את חבילות הסדרות, סרטים, ילדים, מדע וטבע וספורט 5 במחיר זול יותר.

כיום משווקת החברה שלוש חבילות עיקריות, ביניהן "החבילה המושלמת" שכוללת את כל ערוצי התוכן למעט ערוצי פרמיום; חבילת "סדרות +" הכוללת את ערוצי הסדרות וערוצי מדע וטבע וחבילת בייסיק הכוללת את הערוצים הישראליים, ערוץ ספורט 5 וערוץ yes דוקו. בנוסף, ניתן לצרף חבילות תוכן נוספות לכל חבילה עיקרית, כגון ערוצי ריאליטי, ספורט וערוצים בשפות זרות. השירות כולל גם VOD בו מוצעים תכנים בהתאם לחבילות שהלקוח בחר, יחד עם שירות Catch Up המאפשר לצפות בתכני הערוצים עד שבוע לאחר ששודרו ללא צורך בהקלטתם.

פלטפורמות

השירות ניתן על גבי סטרימרים וטלווזיות המריצים Android TV, מכשירי Apple TV וטלוויזיות חכמות מסוימות של LG וסמסונג. ניתן לשכור מן החברה סטרימר Android TV ייעודי הנקרא STINGTV BOX, או סטרימר Android TV של yes פלוס המציע מפרט משודרג וכולל את אפליקציית נטפליקס (נכון להיום, ה-STINGTV BOX לא תומך בנטפליקס). החל מה-12 באוגוסט 2019 החלה החברה לשווק סטרימר מבית שיאומי התומך גם הוא בנטפליקס. קיימים גם יישומונים למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS לצפייה בסמארטפון ובטאבלט.

ערוצים

ערוצים בשפה הרוסית

קיימת חבילה של 16 ערוצים ברוסית עם תוכני VOD בשירות.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ קריסטל, מירב (2018-12-06). "בזק בינלאומי השיקה טריפל. המחיר: גבוה". Ynet. נבדק ב-2018-06-12.
  2. ^ טוקר, נתי (2018-06-10). "מלחמות הטריפל: בזק תשיק השבוע אינטרנט, טלפון וטלוויזיה - בחבילה אחת". TheMarker. נבדק ב-2018-06-12.