ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 791: שורה 791:


== [[חנן גטריידה]] ==
== [[חנן גטריידה]] ==
{{מצב|טופל}}

חנן גטריידה נפטר. 11/6/2021
חנן גטריידה נפטר. 11/6/2021



גרסה מ־13:36, 13 ביוני 2021

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

לּמּהּ לא מציינים דברי כולי אכן יסד ויזם את הילקוט מעם לועזי אבל בחיו לא הספיק לכתוב את הילקוט ורבי יצחק מאגריסו השלים את הילקוט ועפ הדת היהודית מי משלים פרוייקט הוא נקרא על שמו..

חביב אלקאניאן לא קנה את בניין שמשון בשנת 1968. יתכן וכוונתכם שהוא קנה מגרש ליד בניין שמשון מתחם הכדורגל של הכח רמת גן ושם התחיל לבנות את בניין מכבי ואת הדימול.בשלב הבניה נדמה לי שפשט רגל ואז הוא חזר לאיראן והוא להורג

צי המסוקים העדכני: שלושה מסוקי BK 117 מסוק אירבאס C145 c2 שלושה מסוקי סיקורסקי 76c++

הסמכה בסיסית NLP practitioner הסמכה מתקדמת NLP Master practitioner הסמכה מלאה NLP Master Trainer

שרה נישאה לאבנר, בנו של יצחק כבשנה, ולא לאריק נחמקין מנהלל. בת אחרת שלו נישאה לאריק נחמקין.

על פי הפייסבוק, צוין בכרטיסו של אליעוז רבין תאריך לידה 19 באוגוסט ולא 9 באוגוסט. בדיקתכם.

רבי בעריש הורוביץ היה חתן הרב מאטעל ולא נכדו

רשום כי הדיו מכיל FeSO4 צבעו אינו שחור אלא ירוק לכן אני חושב שהתיאור המתאים יותר לצבע השחור הינו FeS שצבעו שחור והוא אכן מגיב באוויר ליצירת FeSO4 ולאחר מכן ל - Fe2O3 שתבעו חום. ראו תגובות רלוונטיות:

2 FeS2 + 7 O2 + 2 H2O → 2 FeSO4 + 2 H2SO4

2 FeSO4 → Fe2O3 + SO2 + SO3

לספינה היו 2 תותחי 20 מ"מולא מקלע בראונינג

באותו מאמר הנוכחי לא ביאר המחבר מה זה כן ביאה דרך אברים היה לו להביא את הדוגמא של רשי ביבמות דף נה.. וגם באשה נדה שכתוב שיש איסור כרת אז כפי הידוע שלרמבם גם דרך אברים זה נחשב ביאה האמורה משאכ לדברי שאר המפרשים

הנושא גדוד הסיור 288 ביום כיפור הטעויות:

א. ״הגדוד השתתף בלחימה בגוחדר״

האמת:

״ הגדוד השיג שליטה באש על הגוחדר תוך שהוא לוקח בשבי חילים סורים ״

ב.״ הגדוד כבש את תל פרס ״

האמת: ״ הסורים ברחו מתל פרס על ההר נשאר רק טנק קל PT 76.

כוח מתוגבר של 2 פלוגות טנקים ונגמשים עלה לכיבוש תל. פרס הטנק הסורי הבודד פגע וניטרל את הטנקים והדליק את הנגמשים

רק לאחר 4 שעות שטנק סורי בודד מנטרל כוח של 2 פלוגות טנקים ונגמשים

מפ הסיור של פלוגת הג’יפים עמוס לקח שהגיע לתל לקח יוזמה ובאיגוף קרקעי השחיל רימון וניטרל את הטנק הסורי

לסיכום לא כיבוש כפשוטו אלה רבים מול טנק סורי בודד

למה גדוד 82 לא מופיע אצלכם בקרבות אנחנו היינו עם מאיר זמיר ואבגדור קהלנוי מדובר באלי גבע מפלגה א שחרשנו את כל החזית מדרום לצפון את כל קרבות הבלימה וגם עמק הבכה

יש טעות בשרטוט ההר. החלפת בין הצלע הדרום מערבית לדרום מזרחית. הטעות נובעת כנראה מהעובדה שטיפוס על הרכס הדרום מזרחי מתחיל במערב. במחנה הבסיס אשר במערב ההר. דבר זה גרם כנראה לבילבול.

בהערה 2 מציין לתרגום שני לפרק ב פסוק ז כיסוד להנחה הרווחית שמרדכי היה הדוד של אסתר (במקום בן דוד, כמפורש "היא אסתר *בת דודו*"). אבל נוסח התרגום שני הוא "והיא אסתר הות בת אחוי דאבוי דמרדכי", היינו 'בת האח של אביו של מרדכי', ואיפה המשמעות שמרדכי היה דודה.

שונית צריך להיות לגונה

ישנה כנראה טעות בנוגע לתלמידים אשר לומדים בבית הספר אופקים. מזרע ויזרעאל לא לומדים שם בוודאות.

בית הספר לתאום וקישור לא נמצא בבה״ד 16 אלא בגדעונים

בחלק לגבי שחלוף מטריצה על פי בלוקים שלה, צריך גם לשחלף כל אחד מהבלוקים.

החץ מורה על כיוון צפון ולא על כוכב הצפון.

יש לו ארבע ילדים אחת מאומצת

בוצע תוקן דזרטשיחה 04:55, 6 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

הלוחם שהטריד את העיתונאית היה מצרי

בחלק אחד רשום שהחור השחור עם המסה הקטנה ביותר הוא חמש שמשות ואחרי זה רשום על חור שחור בגודל של שלוש שמשות בשביל החלב

קיים עוד ova ששמו לא צויין Tsubasa : Spring thunder משנת 2009 מחולק לשני חלקים והוא האחרון בסדרה

הפירוט על הסרט סיבוב שני, השחקנים עם הפירוט של כל דמות בסרט לא נכון בכלל.

קליירי לא הופכת לסתמית בספרים

עם הגעת היסעורים לארץ, הם תופלו בטייסת 114 כגף ניפרד, ״גף יסעור״ בטייסת 114 בגלל השוני המהותי בין היסעור למטוסי הסופר-פרלון של 114, נלקחה - במהלך מלחמת ההתשה - החלטה על הפרדת גף היסעורים מהטייסת והקמתה של טייסת היסעורים הראשונה: טייסת 118 תאריך ההקמה נקבע ל-6 באוגוסט, בתוך מלחמת ההתשה. הטייסת הורמה ב-6 באוגוסט בלילה שבין ה-7 ל-8 באוגוסט הוכרזה הפסקת האש.

ב-1978, כשסיים את תפקידו כמפקד תלס״ם ולפני שקיבל את הפיקוד על בסיס פלמחים, ביקש לעשות הסבה לשריון. דגן שינה את ייעוד הבסיס להיות בסיס המסוקים של חיל האוויר וביתם של מסוקי הקרב ומטרתו בעשיית ההסבה הייתה הכנה לפיקוד על בח״א 30 - היא פלמחים - בה יעמוד בראש תהליך קליטת המסק״ר בחיל האויר, פיתוחו והטמעתו בקרב היבשה המשוריין. ההסבה - כמעט שנה, הייתה ההסבה הארוכה והיסודית ביותר למי שבא מחיל אחר: צמ״פ, קורס מפקדי טנקים, קורס קציני שריון וקורס מ״פ, אחר כך במסגרת תפקידיו השתלמות מח״טים ומפקדי אוגדות. קורס מג״דים עוד לא היה אז.

הקבוצה שהתיישבה ביזמתו של יוסף לוי, בנקודה שנקראה יערות הכרמל, היתה ברובה(או כולה) לא דתית. בערך ב1940-41. הורי היו בין המתישבים. יובל שטייניץ

פדמה לא מתה עקב אי רצון לחיות. היא הפריעה לתוכניתו של פלפטין בקשר לדארת׳ ויידר אז הוא נפטר ממנה. אגב מאוחר יותר ויידר גילה שהקיסר שיקר לו בקשר למותה.


זה ממש אבל ממש לא נכון כי הרובוט שמטפל בה אמר ליודה כי אפשר להציל את העוברים שלה אבל אותה לא כי היא איבדה את הרצון לחיות אז זה לא נכון.

כאפי הוא בעצם חבר והוא לא כוח. הוא נותן למריו את הכוח להשתלת על דמויות במשחק super mario odisy שהם לא תושבי העולם,כמו כן הוא לא יוכל להשתלת על חייליו של באוזר אם הם חובשים כובע רק להוריד את הכובע לאחר מיכן יוכל להשתלת על היצור

כדאי לשנות את האינטגרל הסגור לאינטגרל סגור כפול.

משתמש:עוזי ו.? בורה בורה - שיחה 01:03, 5 במאי 2021 (IDT)[תגובה]
הישיבה לצעירים בשיטה יחודית של לימוד העיון בבהירות ובסיכום הסוגיות והיא יחודית ברמתה בעולם הישיבות החסידיות לצעירים.

הישיבה גדולה לא נסגרה אלא מתפתחת ונחשבת לאחת מטובי הישיבות . היא נקראת נחלת מרדכי עש אבי השושלת הסק רבי מרדכי מלעכוויטש זיע.

כיום נמצא מרכז החסידות ברחוב מהרשל בבני ברק במתחם גדול שבו בית המדרש הגדול של החסידות . באגף נפרד הישיבה לצעירים אשר נחשבת ליחודית בעולם הישיבות לצעירים הכלל חסידיות בשיטת לימוד העיון בבהירות מיוחדת ובסיכום הסוגיות. ובאגף נוסף שוהה הישיבה גדולה .'נחלת מרדכי' הנקראת עש אבי השושלת הסק רבי מרדכי מלעכוויטש זיע . הישיבה נוסדה כהמשך לישיבה הקטנה והצוות הרוחני הנו מהעידית שבעולם הישיבות אשר בונים את עולמם הרוחני של הבחורים באיכות גבוהה הן בהבנה בלימוד והן בעבודת ה' בדרך החסידות הסלולה כשהיא שמורה במיוחד מכל עניני הטכנולוגיה והמודרניזציה של הדור האחרון.

איגוד הטניס נמצא בהדר יוסף רחוב שטרית צמוד לועד האולימפי אבי פרץ יושב ראש תעיפו את אליפות תל אביב האיגוד מקיים תחרויות אזוריות ארציות ובינלאומיות כמו כן תחרויות ארציות ובינלאומית במסגרת הסניורים ונמצא תחת חסות הפדרציה הבינלאומית לטניס ITF

בערך כתוב שנהרגו 6 אנשים, 5 נהגים ועובדי רשות הנמלים. הנכון הוא שנהרגו 5 נהגים ועובד בידוק בטחוני של רשות שדות התעופה

קהילת בית ישראל לא התייחסו לפסוק באופן שצריך לרשום על היד עם דיו .בתור בן לקהילה לפי הפסוק ההתייחסות היא כמטפורה למצוות והתורה .

הרב אלתר מסרב שיכנו אותו אדמו"ר והוא מכונה "ראש הישיבה" ("הראש ישיבה" בעגה חרדית). הוא עורך סעודה שלישית בשבתות באולם מכון בית יעקב למורות ("סמינר הישן"), המנוהל על ידי תלמידו.


הוא כבר לא נמצא שם בבית יעקב אלא יש להם בית מדרש לעד בר אילן.

אני חייב להוסיף ולתקן שבמוזיקה הערבית לא משתמשים ברבעי טון בצורה כזאת אלא יש מקאמים, כל מקאם הוא סולם בפני עצמו עם אווירה משלו (יש אפילו מקאמים זהים מבחינה תווית אך שונים בשם ובאווירה) במקאמים מקובל בעיקר לחלק טון וחצי במקום לא ½ או ½ אחד ל¾ ¾ פעם אחת בסולם.

יש נה טעות בכיווני המצבות.אם כיוון מצבת הרב חיים פלאצ'י היא הכן מזרח לא יתכן שכיוונם של שאר המצבות הוא דרום.שהרי אם צופים לכיוון מזרח הרי שכיוון דרום הוא בצד ימין ולא שמאל כפי הכתוב.לכן צריך להיות הפוך בעוד כל המצבות צופות למזרח מצבת הרב פונה לדרום.תודה.

עץ חיים זה ספר אחד, ושמונה שערים זה 8 ספרים אחרים והם: שער הכוונות, שער רוח הקודש, שער הגלגולים, שער ההקדמות, שער מאמרי רשב"י, שער מאמרי רז"ל, שער הפסוקים, שער המצוות. ממש לא כמו שמישהו טעה והטעה פה

בתל גיבורים אין בנייני רבי קומות כמו 20-25, מקסימום מגורים בני 13 קומות.

חסר את הרב אליעזר אויערבאך בנו של הרב חיים יהודה לייב אויערבאך ששימש בחיי אביו כמנהל הישיבה ולאחר פטירת אביו שימש כראש הישיבה עד פטירתו בדמי ימיו כשנתיים לאחר מכן בכ"א אלול תשי"ח

חשוב לציין את ד״ר משה דניאל אשר היה שם טיפל בפצועים הוציא פצוע מרכב בוער. אשר התפוצץ קיבל על כך שצל״ש רמטכ״ל אני מוסיף קישור לאמת את דבריו מאתר בעוז רוחם https://www.gvura.org/a4375-סרן-ד-ר-משה-דניאל

כשהרצח קרה בינה רצה לראות מה קרה עם הבת שושנה שנולדה בתאריך 09.02.1949 וברגע שהיא פתחה את האור בחדר הפדיונים (מחבלים) פתחו עליה באש מבחוץ

הפדיונים הגיעו על מנת לגנוב את הפרדה

זיליג יצא החוצה וירה לכיוונם

גדליהו, אח של שושנה

שלום רב אבקש לעדכן ברשימת ספינות הטילים והמפקדים שאחי עצמאות בפיקוד עפר דובנוב היא זו שהשתתפה במיבצע ולא אחי עליה . אודה לתיקונכם . תודה עפר דובנוב

המוצב היה גם באחריות של פלוגת לוחמי חיר לקראת הנסיגה מלבנון ובשיא כוננות ויציאה למארבים בתקופה רגישה .פלוגת החוד של גדוד 932 גרניט של חטיבת הנחל ביצע את העברה לפלוגת צדל אך זו מיד פונתה ולוחמי צדל נסו לישראל משבי חיזבאלה

כתוב שסיפורה של הלוחמת לא מסופר. זה לא נכון. סיפורה חופף לסיפור של התייר הצעיר שנלחם בירושלים, שם הם מכירים בביה״ח, כשהוא נפצע והיא האחות המטפלת בו. הם מתאהבים, מפונים ביחד מהעיר כשהוא על אלונקה ואוחז בידה. הם משרתים כעבור זמן ביחד וכך הם שניהם בדרך לגבעה 24, שם מוצאים את מותם.

סיכת הלוחם של חייל התותחנים הוחלפה בשנת 2004 כומתת החיל הוחלפה משחור לטורקיז בשנת 2000

אין טעות ספציפית. הניסוח כולו בלתי מובן ונראה כמו תרגום מכונה.

יש הרבה טעויות כתיב, משפטים לא הגיוניים מבחינה תחבירית. מקשה על הבנה

זלדה ובעלה היו נשואים 10 שנים ולא 17

בשנים 1985- 1988 שימש יאיר נפשי כרמ"ט פיקוד דרום (אורי שגיא היה אלוף הפיקוד) ולאחר ממכן כשהשתחרר שימש כקונסול הצבאי בוונצואלה.

אני שואל מדוע לא אין שום מידע על פריצת הדרך בשנת 1965 על ידי חיל ההנדסה בנחל שלמה באילת אל עין נתפים דרך חשובה מאוד והמפ של הפלו גה היה אמנון זזובי קצין בחיל ההנדסה לדעתי נהרג מאוחר יותר

בסקורקסי s58 ובסופר פרלון היו שני מכונאים מוטסים ובפעולות עומק נגד המצרים במלחמת ההתשה היו שני מכונאים מוטסים שבדרך כלל היו מכונאים ותיקים ולרוב היו במילואים

גם סמג"ד הינו קצין שיפוט בכיר הוא בדרגת רס"ן ונמוך מדרגתו של המג"ד

הציורים לא עוברו ועדיין נמצאים בשטח הישן

מצב טיפול: חדש

הרב יצחק אביגדור אורנשטיין לא היה אח של מאיר אורנשטיין (אביו של יעקב) אלא בן אחיו של מאיר (הרב משה יהודה לייב אורנשטיין)

בספטמבר זה אמור להיות אבן סגולה!!!

דהב היה מפקד אגד התחזוקה באוגדה 194 ולא 143

הפאתח 110 הוא טיל קרקע קרקע ארוך טווח

הB52 הוא לא המטוס הכי גדול עם כנף משוכה קודם הטופלוב 245 מריה אחריו הטופולב 124 מטוס הc5 גלקסי אחריו הb52 ואחריו הc17

בעת מלחמת קוראיה וויטנאם כאשר טיסים נטשו אז נשלחו מטוס סקיידרסקר לסייע למסוקי החילוץ מאוחר יותר במלחמת המפרץ במלחמת עיראק או בסכסוך בבלקן חיל האוויר האמרקני נעזר במטוסי a10 לסיוע בחיל האוויר הישראלי נעזרים במסוקי קוברה עם כלי הטיס הללו יש גם מטוסים משמשים לזיהוי טייסים נטושים חיל האוויר האמרקני מפעיל מטוסי ac130 לזיהוי הטייסים ומטוסי ביצקרפט בחיל האוויר הישראלי יש מטוסי ביצרקפט גם כן לזיהוי טייסים

הערה 6 - מקור המילה בערבית, צדריה صدرية כלומר משהו שנחשב על החזה (صدر). הערה 9 - מקור המילה בטורקית yazma 'מטפחת ראש'. מטורקית נכנסה לערבית, ומן הערבית נשאלה לז'רגון של בני החסידות.

לאחרונה שם התזמורת שונה ל"תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית אשדוד"

היי, לפי מה שכתבתם, לואי סי קיי לא יהודי. סבו היה יהודי מצב אביו, ואביו התגייר לאחר שנולד. מציע לבדוק את הערך

זה לא אביר בתמונה אלא נ. נ. אוגנדה

נולד ב 7 פברואר 1944

זה מבצע של גדוד שמשון לא גולני ולא גבעתי

מכל המשפחות והשייכים לא הבנתי באיזה גודל הפרח

הי אני הייתי חניך בקורס מפקדי פלוגות קמ"פ קמ"ג בספטמבר שנת 2003 מפקד הקורס היה תא"ל אילן הררי. מאוחר יותר לימים קצין חינוך ראשי.

1.המדוזה קרוקיה בארנסי מכונה "יוריקאנג'י" בשפת הילידים האבוריג'ינים של צפון ומזרח אוסטרליה, ולא "אירוקאנג'י" כפי שנכתב. 2. בגלל גודלה הזעיר, עקיצתה לרוב אינה מורגשת כלל, ודומה לעקיצת יתוש. הנפגע יבין שנצרב רק לאחר הופעת הסימפטומים המוגדרים כ"תסמונת יוריקאנג'י": לעיתים יופיע סימן צריבה עגול אותו חוצה קו לבן (בדומה לתמרור "אין כניסה"), חום גבוה, בחילות, הקאות, כאבי שרירים קיצוניים בכל הגוף, שינויים בלחץ הדם, קשיי נשימה ותחושה של פחד מוות. הניצולים מההרעלה דיווחו על חוויה מוחשית של מוות מתקרב. בהרעלה קיצונית, ההדרדרות למצב של כשל נשימתי עשויה לקרות בפרק זמן של 40 דקות, כך שהסיכוי הטוב ביותר להצלת חיים הוא ע"י פינוי אווירי לטיפול נמרץ, תוך כדי מתן סיוע נשימתי (בקבוק חמצן). 3. באיזור השונית הגדולה , קווינסלנד, בית החולים בעל הנסיון הנרחב ביותר בטיפול בהרעלות מסוג זה נמצא בעיר טאונסוויל, אליו מגיעים מרבית המקרים המפונים אווירית. 4. אין נסיוב-נגד ספציפי לארס של המדוזה, אך טיפול ניסיוני המיושם בבית החולים בטאונסוויל, שנמצא כיעיל (אם כי לא נעשה מחקר מספק בנושא) עושה שימוש בעירוי מגנזיום. 5. אמצעי המניעה היעיל נגד צריבת מדוזות מהסוג והגודל הזה הוא לבישת חליפת לייקרה המכסה את כל הגוף, כפפות וכובע, המונעים מגע ישיר עם העור., ולא "גרביונים" כפי שנכתב.

אשקלון לא נכללת ברשימה המפורסמת של רשות המיסים, מה שכן מופיע במסמך של רשות המיסים ומשרד הבטחון זה איזור תעשיה דרומי אשקלון ומופיע כאיזור עדיפות לאומית א' ולא כקו עימות.

בעונה השביעית של התוכנית הבנות לא ניצחו אלא איחדו את הנבחרות לנבחרת אחת שכללה גם בנים וגם בנות ובעונה הזאת זכו בתואר שליטי הקיץ גם בנים וגם בנות ולמרות שהיו 3 בנות ו-2 בנים בנבחרת המנצחת עדיין לא רק הן ניצחו אלא חלקו את הניצחון עם הבנים שניצחו ולכן זה שגוי...

רבי אליעזר ליפא כהנא לא משמש כאדמור וזה לא נכון

בגיל שלה כתוב 23, ולמעשה היא בת 13, בלי שנותיה בשאול.

לא ציינתם את נתיבות

לפי מיטב ידיעתי, הרב כבר לא ראש מדרשת דניאלי, אם אני לא טועה הרב אמר את זה באחד השיעורים, ואני חושבת ששמעתי את זה גם מבנות במדרשה בה אני לומדת

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מוזר שישי שתי סמלים שנויים לאותו הליגה דווח על ידי: 2001:4DF4:337:7C00:C4AC:6B3B:2E89:4AF5 10:39, 20 במאי 2021 (IDT)[תגובה]

בדף קובץ:Flag of the Arabic language.svg כתוב שזה "דגל השפה הערבית", ויש בו תבנית אדומה שמתריעה שלא מדובר בדגל רשמי כלשהו:
This flag is fictitious or proposed but not adopted. It may be named as it would be as an official flag of a geographical or other entity and have some visual elements that are similar to official logos or flags of that entity, but it is not official and doesn't have any official recognition.
הופעת הדגל הזה בתבנית "דגלי מדינות ערב" או "דגלי הליגה הערבית" בהחלט עלולה להטעות. Liad Malone - שיחה 11:12, 20 במאי 2021 (IDT)[תגובה]


ניקו הלך לטרטרוס מבחירה ושתיים הוא לא נחטף כשהוא יצא הוא נחטף כשהוא לא השלים את המשימה כי לא הייתה משימה

אישתו של רון שלום היא דיאנה שלום.

במקום מטרה משותפת במינימום סמכות, אז המקום המילה סמכות , יש לומר סמכותנות.

ב19 במאי 2021 פגיעה נוספת, הפעם בטיול ת אשר ממנה ירדו כ-30 חיילים, באותו המקום, בכניסה לנתיב העשרה. פצוע קל אחד למרבה המזל.

כתבתם שטח שלו מיכאל התאבד , ולפי מה שהמשפחה מספרים הוא לא התאבד הוא נפטר ממחלה

דן ברנר נולד ב 18 לאוגוסט ולא ב 18 למאי. נא לבדוק ולתקן.

רבי שמעון אשריקי לא נולד בעיר סאפי אלא בעיר מאזאגאן או בשמה השני אל ג'דידה במרוקו, אביו חיים היה מראשי הקהילה היהודית בעיר זו, מקור לכך שנולד באל ג'דידה נמצא ברשימת חכמי הספרדים בירושלים מפקד מונטפיורי 1875

נראה שאופן כתיבת התוכן אינה אובייקטיבית ואף שיווקית.

סיפור טבח חברון דורש מספר תיקונים חשובים. 1- בחברון לא היתה הגנה מפני שסלונים ביקש מכיתת ההגנה שהגיעה מירושלים לעזוב את העיר כדי לא לגרום למתח (בכתה כולם אזרחים ונראו שאורחים לכל דבר). 2- תגובת מפקד משטרת חברון שטנה מהמסופר במקורות אחרים. הוא סירב למנוע את הטבח למרות שהתבקש בפירוש, גם על ידי ערבים. ככל שהתעכב, , כך גבר הטבח. כאשר הגיע בשבת, זרקו עליו ערבים אבנים ורק אז הוציא אקדח ונתן שתי יריות באוויר כדי להניס את זורקי האבנים. באורח פלא זה הספיק לפורעים הערבים כדי להפסיק את הטבח והשקט שב על כנו. זה כל מה שהיה צריך. שתי יריות באוויר. 3- משפחות ערביות אכן הסתירו יהודים בביתם בזמן הטבח אבל בשום אופן לא 267 כמסופר אלא מעטים מאוד. ייתכן והמספר 267 מתייחס למחסה שנתנו ערביי חברון לניצולי הטבח אחרי הטבח. 4- העילה של המופתי להסתת המוסלמים לרצוח יהודים היתה שכוונת היהודים היא לכבוש את מסגד אל אקצה. הטבח החל על ידי הטפה לרצוח את היהודים מסיבה זו בכמה מסגדים מנאמני המופתי. רק אחר כך הצטרפו מוסלמים נוספים. לא ברור שדווקא כפריים. 5- יוזמת המופתי לרצח יהודים באה לאחר שהפסיד את הבחירות בירושלים לחמולות מתונות יותר מתוך כוונה לעורר את ערביי ישראל בעדו. התוצאה היתה הפוכה. מנהיגי החמולות האחרות הבינו יפה שתורם יגיע וסירבו לשתף פעולה עם המופתי. תחייתם התבררה כמדויק ת ביותר 7 שנים אחר כאשר הנהיג המוצע את ה״מרד הערבי נגד הבריטים והיהודים משתפי הפעולה איתם״. ב״מרד״ נרצחו על תומכי המופתי 200 בריטים. 400 יהודים ו-5,000 ערבים. המרד הוכרז בהשפעת ובכספי היטלר. 6- כהרחבה חשוב לציין שטבח גומה תוכנן על ידי המופתי גם בערים המעורבות האחרות כגון ירושלים, יפו, צפת, טבריה, חיפה. הטבח בערים אלו נמנע רק על ידי כיתות ההגנה לאחר שנודע להגנה על תכנון הטבח. כיתות ההגנה התמקמו במקומות הנכונים. בחלק מהמקרים זה בלבד הספיק כדי להרתיע את המוסלמים שכן הם הכירו היטב את תושבי העיר ושמו לב לחבורות של צעירים יהודים במרכזי העיר. ביפו ובירושלים ירו אנשי ההגנה מספר כדורים באוויר ובכך הסתיים ה״טבח״ לפני שהתחיל. 7- למיטב הידיעה, ערביי ישראל עורכים אזכרה למשתתפי הטבח שהוצאו להורג בכל שנה ולא רק פעם אחת. הם קוראים להם ״הנופלים במלחמה נגד הקולוניאליזם״.

תאריך הפטירה הוא 21.5.21 ולא 22.5

לא רשום כמה ערים היה ליאיר הגילעדי

מספר העובדים הוא אלף עובדים ולא 250

הצינקוגרפיה הראשונה בארץ נוסדה על ידי נתן בן ציון חבקין , שעלה בעליה השלישית בשנת 1921 ארצה לירושלים , ובגבעת שאול אז דיר יאסין רכש האדמה במורד הגיבעה ובמקום זה הקים את הצינקוגרפיה . בשנת 1929 בפרעות תרפ"ט, הגיעו פורעים תחילה למעלה הגיבעה , נתן בן ציון עם אשתו הצליחו לברוח דרך החורשה למטה ובחסות החשכה שירדה , הגיעו למרכז ירושלים , וברחוב הורקנוס ליד דפוס הג'רוסלם פוסט , רכשו צריף שבו 3 חדרים עם 3 כניסות , והסבו אותו למגורים עם חדר אחד , ולצינקוגרפיה עם שני החדרים, רק לאחר מלחמת ששת הימים , חזרו למקום בגיבעת שאול, אך את הצינקוגרפיה העבירו למבנה תעשייתי חדש ברחוב הריקמה ברוממה, קרוב למבנה החדש שהג'רוסלם פוסט עברו אליו, וזאת כי כל הגלופות של העיתון יוצרו על ידי הצינקוגרפיה ויותר מאוחר גם דפוס אופסט חבקין בע"מ.

הצינקוגרפיה הראשונה בארץ הובאה לירושלים ממינכן גרמניה על ידי הבעלים נתן בן ציון חבקין ז"ל , בשנת 1921 , ולאחר פרעות תרפ"ט ברחו מהפורעים הערביים למרכז ירושלים וברחוב הורקנוס, רכשו את הצריף בעל 3 חדרים ו-3 פתחים שם הקימו מחדש את הצינקוגרפיה וגם התגוררובאחד החדרים. לאחר מלחמת ששת הימים העבירו בנו ישראל חבקין ז"ל ונכדו שיבדל לחיים מיכאל חבקין את הצינקוגרפיה, למבנה תעשייתי חדש ברחוב הריקמה שבאזור התעשיה ברוממה ירושלים . הצינקוגרפיה חזרה בצורה מיניאטורית לגיבעת שאול על ידי הנכד עד לפני כ-10 שנים.

צריך לשנות את השם להעימותים בגבול ישראל–עזה (2018–2019). הם פסקו ברובם ב20200

שינזו אבה לא הביא לביטול סעיף 9 בחוקה היפנית אלא העביר חבילת חוקים שעקפו את הסעיף והעניקו פרשנות שאיפשרה להפעיל מדיניות של פציפיזם פרו אקטיבי ניתן לקרוא על כך במאמר Japan pacifism is dead של החוקרים Gustafson Hansen ו Hagstrom

תחת סעיף גאוגרפיה, הטמפרטורות המצויינות לא הגיוניות.

הבירה לאחר קראצ'י היתה רוולפינדי ורק אחרי זה איסלמבד.

בניגוד לנרשם: עוקף נבי סאלח פתוח גם לרכבים פלסטינאים.

בתחילת הערך נכתב כך: "עסקיו של בן משה מרוכזים בחברה בשם אקסטרה הולדינג, הממוקמת סמוך לדיסלדורף, ועוסקת בתחומים: אנרגיה, טלפונים סלולרים, תיירות, ביטוח, וחיוב לקוחות (בילינג)."

כל זה היה נכון עד לפני כמה שנים. אבל כיום, ברור שעיקר עסקיו של בן משה מרוכזים בעיקר בקבוצת אלון רבוע כחול הישראלית, שאותה קנה לפני כמה שנים, ויש לו בה שווי של כמה מליארדי שקלים.

כהוכחה לכך אביא ציטוט מכתבה ב דה מרקר

"נראה שבן משה הצליח להשיג את המטרה הראשונית שהובילה אותו להעתיק את מרכז עסקיו לישראל — להיות קרוב לילדיו ואשתו. בניגוד ל–20 השנים האחרונות שבהן הוא נהג לשהות בישראל יום אחד בלבד בשבוע כדי לנהל את עסקיו בחו"ל, ב–14 החודשים האחרונים בן משה לא עלה על מטוס, לאחר שלמד לנהל את עסקיו מעבר לים בזום." אצרף גם קישור לכתבה https://www.themarker.com/amp/markets/.premium-1.9842950

הגנרל הופיע גם בנקמת הסית ובמתקפת המשובטים אך גם באימת הפנטום

הקישור [4] לא פותח את העתירה אלא לתאור של העמותה http://www.humanrights.org.il/articles/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%992(1).htm

יואלי דיקמן בן 31

נשמח למקור שנוכל לעדכן את הערך. Mod - שיחה 18:15, 27 במאי 2021 (IDT)[תגובה]

הקרב העיקרי של החטיבה היה ב9 ליוני בכפר חוש אדנייבה שם הושמד הכח הסורי בהצלחה רבה. במיוחד ע"י גדוד 360 בפיקודו של דורון שטרנגר. לאחר מכן בלילה הסתערה החטיבה בציר מיכה כדי להגיע לכביש ביירות דמשק אולם גדוד 362 נכנס למארב בסולטאן יעקב וההסתערות נעצרה כאמור עד לכניסת הפסקת האש.

חיים אהרון קאופמן בלי וו

מצב טיפול: חדש

חסרים 2 בוגרים ילידי 1939: הפילוסוף פרופ' אסא כשר ושחקן הכדורסל תנחום כהן מינץ ז'ל. דווח על ידי: נילי אבן-זהר (רוזלר) בוגרת מחזור ילידי 1939. 46.117.247.223 19:22, 27 במאי 2021 (IDT)[תגובה]

נדרש מקור. הדבר לא מופיע בערך עליהם

צריך לשנות את שמו בכותרת לשמואל אליהו הלוי קגן

ההגדרה של משקל מורכב היא - משקל שהפעמה שלו נחלקת באופן טבעי ל3. (משקל פשוט- הפעמה נחלקת באופן טבעי ל2). שש שמיניות זה לחלוטין משקל מורכב. כל פעמה שווה רבע מנוקד ונחלקת ל3 שמיניות באופן טבעי.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הכוונה למהרי"ד דיסקין שהיה מזקני רבני ירושלים בנו של המהריל דיסקין שנפטר בתרנח הרבה לפני שהר קוק עלה לארץ דווח על ידי: מיכאל 2A01:6500:A044:BF15:C162:6745:8645:9069 00:16, 28 במאי 2021 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מה שכתבתם כבר לא מעודכן (זה היתעדכן בפעם האחרונה ב2019) דווח על ידי: 185.3.145.162 16:14, 28 במאי 2021 (IDT)[תגובה]



בערך מופיע : מורגן לה פיי, אחות המלך ארתור, אם הפמיניזם בבריטניה . הקישור לפמיניזם הוא סוג של בדיחה ? הוא לא מופיע בערך על פמיניזם , וההתייחסות מעט אנכרוניסטית. מדוע יש צורך בהוספת סופרלטיבים לדמות מיתולוגית שזה לא הערך שלה ? מה גם שזה מטעה את הקורא שעלול באמת לחשוב שיש לדמות קשר לתנועה הפמיניסטית בבריטניה .

עין כחל נמצא בו זמנית גם בחרמון וגם ליד צפת???!!! נראה שבלבלתם שני מקומות בעלי שם דומה.

הסרט צולם במושב עדנים הצמוד להוד השרון ולא בניר אליהו.

ההפקה היא לא של צביקה יונה המפיקים הם "שמונה הפקות" דפנה דננברג ואבירם אברהם.

מצב טיפול: לא טעות

למי שמשחקת את מנר קוראים אנה זריק, קחו לתשומת לבכם

הערך נעול. יתוקן בהמשך
לפי "כאן חינוכית" שמה הוא לנא זריק. Oren2 - שיחה 12:53, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

לגבי שנת עלייתו של ר מרדכי גימפל יפה לארץ, לפי אגרות ראיה א , הוא עלה בשנת תרמח 1888 ולא כפי שכתוב בערך 1885

יש הבדל בין מטבע מבוזר למטבע דיגיטלי ניתן לראות זאת בויקיפדיה האנגלית בשנייה שההפניה תבוטל אוכל לפרסם את הדף "מטבע דיגיטלי" ולמלא את החלל שיווצר ממחיקת ההפניה שיפוצים בע"מ - שיחה 10:59, 30 במאי 2021 (IDT)[תגובה]

דן שיפטן בן שמונים ומעלה...יש טעות בחישוב גילו. ניהלנו שיחה איתו והוא ציין שהוא בן יותר משמונים, וציין כי פגש את לובה אליאב לקראת הקמת העיר ערד וייעץ לדוד בן גוריון כשזה היה ראש ממשלה (תחילת שנות השישים). כל אלו מספרים שהוא צריך להיות יותר מבוגר מגיל שבעים.

איך יכול להיות שירמיהו נבא עד שנת ארבע מאות ואחת עשרה לפני הספירה הרי לא היה חי אז

לאמא של גבריאל קוראים מרקדה עם האות ד', ולא מרקזה כפי שכתוב

יש לכתוב "מחשבות שווא" ולא "מחשבות שוא". יתרה מזאת, הושמטה שגורות נקודה הנדרשת בסיום אמירה.

בשנת 2010 עוז זהבי היה אחד מהמדובבים בסדרת הסיטקום "הקרמבויז" ששודרה בערוץ ניקלודיאון באותה התקופה, עוז דיבב את עמי שפיץ באותה הסדרה.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

טים הוא נוצרי אדוק, אבל לא קתולי. הבן ריימונד הוא בן 17 ולא בגיל של קליבלנד ג'וניור (14). דווח על ידי: 96.55.12.189 18:58, 1 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]



בתחילה כתבתם שנולד אחרי שאביו נפטר ולאחר מיכן כתבתם שאביו היה חולה וקרא לעצמו בשם בנו

תוקן.פוליתיאורי - שיחה 00:50, 4 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]
ההערה של השואל נכונה. הסיפור הידוע הוא שאביו היה חולה וקרא לעצמו בשם בנו, אבל אם התאריכים הנתונים נכונים הרי שהילד נולד אחרי מות אביו. אבל התאריכים אולי מבוססים על השם ועל ידיעה לגבי תאריך פטירת האב ולכן אולי לא נכונים. במקרה כזה "דרוש מקור" לתאריך הלידה של הבן ולתאריך הפטירה של האב. אחרי שיימצא מקור טוב נהיה חכמים יותר. ביקורת - שיחה 01:11, 4 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

בשנות השמונים היא היתה מרצה באוניברסיטת ח יפה בנושא הדרמה והטאטרון...אני הייתי תלמיד שלה . חשוב להזכיר את זה

הגלגל האחרון הינו הועידה הארצית

שלום רב פרופ׳ פלורנטין פרש לפני כשנתיים(-:

דרוש מקור

גם חטיבת מילואים 12 (חטיבת הנגב) גדוד 8114 ישב בחורשת בארי בשטחי התארגנות ושמר על הישובים בארי ועלומים. היינו מגוייסים מהיום הראשון בצו 8, ראוי לציין!

הממציא לא הייה לוגר אלא בוהרד. לוגר בזמנו הואשם בגניבה והפרת זכויות. השם הנכון הוא פארבלום - בוהרד

Georg Luger war beim Waffenhersteller Ludwig Loewe & Co. (später DWM) beschäftigt. Auf Basis der Borchardt-Selbstladepistole C93 entwickelte er eine Pistole im Kaliber 7,65 mm Parabellum, die den unterknickten Kniegelenkverschluss beibehielt, h

כך הוויקי הגרמנית

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

השתתפה בתכנית רגע עם דודלי בפרק "גם רגע בונה בית" דווח על ידי: 96.55.12.189 18:47, 4 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]



כיום לא קיימת דרג"ת "רנ"מ" בצה"ל

שלום קוראים לי אלטמן שי ובזמן האירוע הייתי תחת פיקודו של רוני שדה מפקד דבור 909 שגרם לנחיתת המחבלים בחוף ניצנים רחוק מהמתרחצים. לצערי מי שקיבל צל"ש על האירוע הוא הטייס התצפית שלמעשה מי שהיה צריך לקבל את הצלש הוא צוות הדבור. אני שימשתי התותחן חרטום בזמן האירוע ואני למעשה היחידי שירה על סירת המחבלים עד שנחתו בחוף.יריתי כשש שבע מחסניות של פגז על ה20 ממ כל מחסנית כ45 פגז עד שהקנה התנפח ונאלצנו לבצע נועל החלפת קנה.כל התיאור הוא מרגע הנחיתה שלמעשה קדם לה מרדף של הדבור במשך כשעה עד שעתיים.עד לנחיתה תוך כדי ביצוע ירי הדדי. המסוק לא יכול היה לבצע תמרונים בזמן המרדף כי היה בסכנה לקבל פגז מהדבור הוא ביצע רק סמוך לנחיתה. לפרטים נוספים אלטמן שי 0522821907 תותחן חרטום בפיקודו של רוני שדה ומפקד הסיירת זיו סולומון .

נדרש מקור לכל מה שקרה לפני פעולת הטייס

מה עם הסרטים של גוסט ריידר ? בוודאות הם סרטים של מארוול

בשנת 1995 עבר הבסיס ממגדל צדק לחצרים ולא משדה תימן כפי שנכתב

שלישיית ירושלים כבר התפרקה

דרוש מקור

גרנט לא המשיך לשום סדרה זה חלק מיקום החץ הוא אורח שם לא שחקן בפלאז הוא שחקן שחקן ראשי

מצב טיפול: חדש

בפסקה הראשונה לקראת סופה נכתב שהוסת לא מופיעה בזמן ההריון ולא מופיעה בזמן הנקה. לגבי הוסת בזמן ההנקה הדבר אינו נכון. נשים רבות מקבלות וסת בזמן הנקה. הדבר שגוי וצריך להוריד אותו כיוון שיכול להטעות נשים. דווח על ידי: הילה שמש 84.95.135.210 23:27, 8 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

and typically do not resume during the initial months of breastfeeding
זה מה שכתוב בוויקי האנגלית עם הפניה למקור. אם יש מקור אחר יש לקשר אליו

ראוי לציין את מפקד הנח"ל באותה התקופה, איתמר בן ברק.

אין רק 57 אלגוריתם לקוביה יש יותר מ700

מונה הישיבה היום 320 בחורים_ קיבלו לישבה לשנת תשפב 60 בחורים מצוינים

כן ירבו. נדרש מקור

ברשימת ממלאי תפקיד ראש המטה של פיקוד צפון נשמט שמו של תא״ל יום טוב תמיר ששימש בתפקיד בשנים 1983-1985,(בערך).אשמח אם יעודכן. תא״ל במייל׳ דר׳ מיכאל וינר קרפ״ר בעבר.

אמו של משה פרץ ממוצא עיראקי- כורדי

ההפצצה של הטילים לא הגיעה בערבות המחאות שעשו הישראלים בחודש הרמאדן כביכול, אלא בגלל הגירוש בשייח גראח.

מצב טיפול: טופל

אנא עדכנו שגיאת כתיב בחלק הראשון של הערך במקום אקוטאליות, תקנו ל-אקטואליות. 2a00:a040:184:3106:b0d0:cb1a:947a:f55f (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

בוצע תוקן. ניב - שיחה 21:48, 11 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

יש לה בן מנישואים ראשונים. אבא שלו גידל אותו אך נפטר כשהיה בן 8 בערך, לאחר מכן הבן עבר לגור בארצות הברית אצל משפחתו של האב

רשת רופפת צמיגה שכולאת כמות גדולה של מים - כ-95 אחוזים

הכוללת לא הכולאת.

מה עם אוטריוין?

עיר לידה: בגדד תאריך עליה: 1948 מקור: אחיינית לדוד שגיב

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בשורה האחרונה כתוב "שדות שאין להם פוטנציאל סקלרי נקראים 'שדה וקטורי משמר', והם מתאימים לכוח משמר בפיזיקה" וזו טעות, כיוון שהדבר ההפוך מתקיים, שדות שיש להם פוטנציאל סקלרי נקראים שדה וקטורי משמר. וזה אפילו מצויין בערך של 'שדה וקטורי משמר'.

מקור: ערך הויקיפדיה של שדה וקטורי משמר

דווח על ידי: עוז ירמיהו 2A00:A040:19A:B24A:D55F:83F6:6B87:B053 11:36, 12 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]



גינתון נוסדה בשנת 1951

המידע בתיבה משמאל מגיע מבוט ישובים. בגוף הערך השנה נכונה

בצרפתית (פירו) cendre זה אפר ( כמו בגרמנית, רוסית..

The name "Cenerentola" comes from the Italian word "cenere" (ash, cinder

במקור הדין צ"ל: ...רבינו תם חולק על רש"י. רבינו שומאל וכו'

לא נכון, עיין רבנו תם. דרדקשיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"א • 21:07, 12 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

חנוך החבשי, לא חנוך הכושי

בתמונה, יש לנו 2 דברים מנוגדים, מים ואש ואיך הם משתייכים עם אדמה ועם אוויר, לפי התמונה: האש משתייכת עם האדמה ויוצרת עניין של יובש, ככה גם בקיץ כשחם, האדמה יבשה.. זה נכון. אבל לפי התמונה.. כשמים משתייכים עם אדמה, זה עניין של קור? כשמים משתייכים עם אוויר יש פה עניין של קור, בחורף יש עניין של רטיבות באדמה.. בקיץ - יש עניין של חום באוויר, בחורף יש עניין של קור באוויר.

מצב טיפול: טופל

"ירקו והשתינו"

עדיף לכתוב ירקו והטילו את מימיהם אומנם זו לא טעות אך המילה "השתינו" קצת צורמת לעין

טופל, תודה על הדיווח! Oren2 - שיחה 12:38, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

חנן גטריידה נפטר. 11/6/2021

מצב טיפול: טופל

שלום, שמי עו״ד דב הירש. כתוב שאני נעצרתי ונחקרתי בפרשה וזה נכון. אבל לא כתבתם שהתיק נגגי נסגר. אודה מאוד על תיקון. אשמח למסור לכם את אישור הסגירה. תודה. טל׳ 054-4886674

ברכותיי. צירפתי מקור לטענה ולא נראה שיש צורך בסימוכין נוספים. עלי - שיחה 08:20, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

איפה הכתובת???

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הערך על התבלין. הוא מקושר לפריט ויקינתונים על העץ, ואי אפשר לקשר אותו לפריט על התבלין, כי הוא כבר מקושר

מקור: התבלין https://www.wikidata.org/wiki/Q1963621 מין הצמח https://www.wikidata.org/wiki/Q158468

דווח על ידי: שושי 31.154.10.105 08:28, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]


ג'ידא רינאוי-זועבי

ראש הממשלה

אולי יהיה ראש ממשלה אחרי קבלת אמון הכנסת וההשבעה, אבל יש עוד כמה שעות עד שהמצב הזה אולי יקרה – ירח אפלשיחה 12:40, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

"לדברי נגיד הבנק המרכזי של בריטניה מטבע שכזה עלול לגרום אי-יציבות פיננסית.[2] מענה נוסף שהשקל הדיגיטלי צפוי להביא עמו הוא לבעיית תשלום המזומן ובכך הוא יפחית בעיות הקשורות בהעלמת מס בישראל וינטרל את הכלכלה השחורה שבה משמש המזומן הרגיל.[1]"

המשפטים סותרים, שכן גרימת אי-יציבות אינו מענה לבעיה כלשהי.

אורשלה,היא נקבת הדוב ,ולא כפי שפרסמתם