מעגל קסמים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ התחלה
 
מ מהערך רקורסיה
שורה 1: שורה 1:
'''מעגל קסמים''' הוא מצב שבו יש סדרה של מצבים, המפנים זה אל זה בשרשרת, כך לאחר מעבר על כל המצבים, העובר חוזר למצב הראשוני, וחוזר חלילה.
'''מעגל קסמים''' הוא סדרה של מצבים, המפנים זה אל זה בשרשרת, כך שלאחר מעבר על כל המצבים, נוצרת חזרה למצב הראשוני, וחוזר חלילה.


ב[[תוכנית מחשב]] מעגל קסמים יוצר [[לולאה אינסופית]] - [[לולאה]] ללא תנאי עצירה או שתנאי העצירה שבה אינו מתקיים לעולם. לולאה אינסופית היא בדרך כלל תוצאה של [[באג]].
ב[[תוכנית מחשב]] מעגל קסמים יוצר [[לולאה אינסופית]] - [[לולאה]] ללא תנאי עצירה או שתנאי העצירה שבה אינו מתקיים לעולם. לולאה אינסופית היא בדרך כלל תוצאה של [[באג]].

ב[[משפט בינלאומי פרטי|משפט הבינלאומי הפרטי]] נוצר מעגל קסמים במצב הקרוי [[רנבואה]]. אפשרות כזו מתאר ה[[סופר]] [[גל אמיר]]:
:"תארו לכם חוזה שנחתם בין חברה שוויצרית לחברה צרפתית. החוזה נחתם בגרמניה ומבוצע באנגליה. החוזה הופר, והשוויצרים תובעים את הצרפתים בגרמניה. לפי הדין הגרמני, דנים בעניין לפי החוק של מקום ביצוע החוזה - אנגליה. לפי הדין האנגלי, הדין החל הוא דין מקום מושב הנתבע - צרפת. לפי הדין הצרפתי דנים לפי החוק של מקום חתימת החוזה - גרמניה. וחוזר חלילה. הבנתם ? לא נורא אם לא. יש על זה מיליון פסקי דין בצרפתית" ('''עפולה, רחוב האופרה 3''', זמורה ביתן)

[[קטגוריה:ביטויים]]

גרסה מ־13:57, 19 במאי 2007

מעגל קסמים הוא סדרה של מצבים, המפנים זה אל זה בשרשרת, כך שלאחר מעבר על כל המצבים, נוצרת חזרה למצב הראשוני, וחוזר חלילה.

בתוכנית מחשב מעגל קסמים יוצר לולאה אינסופית - לולאה ללא תנאי עצירה או שתנאי העצירה שבה אינו מתקיים לעולם. לולאה אינסופית היא בדרך כלל תוצאה של באג.

במשפט הבינלאומי הפרטי נוצר מעגל קסמים במצב הקרוי רנבואה. אפשרות כזו מתאר הסופר גל אמיר:

"תארו לכם חוזה שנחתם בין חברה שוויצרית לחברה צרפתית. החוזה נחתם בגרמניה ומבוצע באנגליה. החוזה הופר, והשוויצרים תובעים את הצרפתים בגרמניה. לפי הדין הגרמני, דנים בעניין לפי החוק של מקום ביצוע החוזה - אנגליה. לפי הדין האנגלי, הדין החל הוא דין מקום מושב הנתבע - צרפת. לפי הדין הצרפתי דנים לפי החוק של מקום חתימת החוזה - גרמניה. וחוזר חלילה. הבנתם ? לא נורא אם לא. יש על זה מיליון פסקי דין בצרפתית" (עפולה, רחוב האופרה 3, זמורה ביתן)