בוב ובובט – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
קישורים פנימיים
הגהה
שורה 1: שורה 1:
'''בוב ובובט''' היא סדרה פופולרית של חוברות מצוירים פרי עטו של צייר הקומיקס הפלמי [[וילי ונדרסטין]]. החוברות נפוצות במיוחד ב[[פלנדריה]] ובהולנד.
'''בוב ובובט''' היא סדרה פופולרית של חוברות מצוירים פרי עטו של צייר הקומיקס הפלמי [[וילי ונדרסטין]]. החוברות נפוצות במיוחד ב[[פלנדריה]] ו[[הולנד]].


אחרי מותו של וילי ונדרסטין, סטודיו ונדרסטין המשיך ליצור חוברות להפיק חוברות מצוירות. על בסיס דמויות הסדרה יוצרו סרטים, הצגות, תוכניות טלוויזיה ומוצרים שונים. חוברות בוב ובובט תורגמו לשפות רבות, בגרמנית ובצרפתית די בשלמות. גם סדרות הלוואי תורגמו ורבים מחברות גיבור העל של בוב ובובט, ירום, ראו אור רק בגרמנית. בישראל שודרה סדרת טלוויזיה של בוב ובובט.
אחרי מותו של וילי ונדרסטין, סטודיו ונדרסטין המשיך ליצור חוברות להפיק חוברות מצוירות. על בסיס דמויות הסדרה יוצרו סרטים, הצגות, [[סדרות הנפשה]] ומוצרים שונים. חוברות בוב ובובט תורגמו לשפות רבות, בגרמנית ובצרפתית די בשלמות. גם סדרות הלוואי תורגמו ורבים מחברות גיבור העל של בוב ובובט, ירום, ראו אור רק בגרמנית. בישראל שודרה סדרת טלוויזיה של בוב ובובט.

גרסה מ־01:21, 31 באוגוסט 2021

בוב ובובט היא סדרה פופולרית של חוברות מצוירים פרי עטו של צייר הקומיקס הפלמי וילי ונדרסטין. החוברות נפוצות במיוחד בפלנדריה והולנד.

אחרי מותו של וילי ונדרסטין, סטודיו ונדרסטין המשיך ליצור חוברות להפיק חוברות מצוירות. על בסיס דמויות הסדרה יוצרו סרטים, הצגות, סדרות הנפשה ומוצרים שונים. חוברות בוב ובובט תורגמו לשפות רבות, בגרמנית ובצרפתית די בשלמות. גם סדרות הלוואי תורגמו ורבים מחברות גיבור העל של בוב ובובט, ירום, ראו אור רק בגרמנית. בישראל שודרה סדרת טלוויזיה של בוב ובובט.