ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏מנוף (יישוב): פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 294: שורה 294:


== [[:קטגוריה:ניקלודיאון: תוכניות וסדרות]] ==
== [[:קטגוריה:ניקלודיאון: תוכניות וסדרות]] ==
{{מצב|לא טעות}}

אין באות ר' את רן וסטינטי.
אין באות ר' את רן וסטינטי.
:קוראים לסדרה "המופע של רן וסטימפי". [[משתמש:Mod|Mod]] - [[שיחת משתמש:Mod|שיחה]] 21:18, 20 בספטמבר 2021 (IDT)


== [[קיילי קוסמטיקה]] ==
== [[קיילי קוסמטיקה]] ==

גרסה מ־21:18, 20 בספטמבר 2021

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

מצב טיפול: לא טעות

איבי נתן פגש אותה בראיון שהיה לה איתו מבלי שידע. תבררו.

בראיון עם פיינגולד משנה שעברה נטען שלא פגשה את אביה מעולם, כך גם במקורות נוספים. --מתקןמחשב - שיחה 20:40, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

הענן הראשון שאליו דיבר קלווין באמת היה ניסוי מיקלסון מורלי, אבל הענן השני היה קיבול חום שהיה תלוי בטמפרטורה בניגוד לתחזיות משפט החלוקה השווה.

ניתן לקרוא את זה בטקסט הנאום אותו הוא נשא

הענן השני היה קשור בחוק החלוקה השווה, חוק ריילי-ג'ינס וה"קטסטרופה של העל סגול", ובהכללה: קרינת גוף שחור. ניתן לקרוא בהרחבה כאן (באנגלית). מתקןמחשב - שיחה 22:26, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

החל משנת 2011 יש בכפר מים זורמים באספקת מקורות.

הערת שוליים 2 צ"ל דף נ עמוד א

הטרקטורים מהם נבנו הטנקים הוחרמו ע״י המשטר הסובטי ושריון הטנק היה שריון זול נבנה במפעלי תעשייה אזרחים כי מפעלי התעשייה הצבאיים היו עסוקים בייצור רקמים וטנקים

המאור הגדול לא חובר על ידו אלא על ידי הרב מאיר שווארצמאן. לייבל לוין חיבר מאור הגולה.

הוא ממש לא היה ממתנגדי החסידות, להיפך,היה מחובר ומקורב,למרות השתייכות הרשמית לזרם הליטאי

את המונפור בנו הטבטונים רק לאחר שקנו את הנחלה מזוסלין ולא מש מילי.

פונטי אימן גם את יעל ארד כשהיה מאמן הנבחרת

שני קציני צהל הדרוזיים אחרי קום המדינה היו : יוסף אבורוכון , סאלח קונטאר.(לפי מקורות צהל..) . לאחר מכן נוספו שמות נוספים שסיימו קורסים בהמשך..כמו כרם מנסור ואסמאעיל קבלאן ואחרים מישובים דרוזים נוספים מהכרמל ומהגליל... כתב: ד"ר גבר אבורוכון .

זו טעות לומר שתחילה יושב המקום ע"י עולים מתוניס וממרוקו. המעברה נבנתה רק בראשית שנות ה60. לפני 65 שנים, כשהגעתי לשכונה אבי רכש בית מלבנים חד משפחתי מלבנים אדומות על מגרש כפול, דהיינו של דונם. כמוהו היו בודדים בשכונה, וכל השאר היו בתים מאבן סיד, שסותתה. אלה היו בתי קבע, ולא מעברה. כאמור עם העלייה מצפון אפריקה, נוספה המעברה בפאתי השכונה, בסמוך לחפירות הארכיאולוגיות. האוכלוסייה היתה מאוד מגוונת: יוצאי מושבים וקיבוצים, כאלה שעברו לשם ממעברות באר שבע(כמונו), שורדי שואה, אבל עולים שזה עתה הגיעו לישראל לא קנו שם בתים.

בסעיף פשט, רמז, דרש,סוד האזכור של רמב"ן ללא שום הפניה נראה כמו המצאת הכותב כאן. לא מצאתי אני ומורי דברים כאלה אצל רמב"ן. או שיש לתת הפניה למקור ברמב"ן או יש למחוק כל אזכור שלו.

מאיר עזורי פיקד על דבור ולא על דבורה (באותה תקופה היו רק דבורים בפלגה 916), פיקד על סיירת בזק ולא על סיירת כריש (הייתי פקוד שלו על דבור 854 בסיירת)

הבן הראשון הוא רב בבית מדרש ישרי לב

אינה נכונה. על מנת להוציא את ה' מהכיתה צריך להראות מה תהיה הבחירה החדשה של כל מי שבחר קודם ב ה' וההוכחה מטפלת רק ב א' ולא באחרים שבחרו ב ה' (ואולי בחרו גם באחת הבחירות של ה'). אגב, בעיה דומה קיימת גם בחלק הראשון בו מניחים שלפחות שלושה בחרו ב- א' ואח"כ מניחים שבדיוק שלושה בחרו ב- א'. דווח על ידי: Gadimanor - שיחה 10:55, 14 באוגוסט 2021 (IDT)[תגובה]

טוקיוני, תוכל לבדוק? פוליתיאורי - שיחה 02:36, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

התמונה הוא של ר׳ בערני׳ו מליעווא

אני פרמט יצחק יליד 1934 משחק טניס משנת 1950 ומאז בקשר עם איגוד הטניס ומכיר היטב את השחקנים והפעילים בו ב 1936 הוקם איגוד הטניס והאלוף הראשון היה ישראל פולני. ב-1984 הוקם המרכז חטניס בישראל כגוף נפרד כשאיגוד הטניס המשיך לפעול . אחרי מספר שנים הצטרף המרכז לטניס כחבר מן המנין לאיגוד הטניס.

לא מצאתי מידע על שנת ההקמה באתר האיגוד, אבל מהערך אליפות ישראל בטניס ומכמה מהמקורות היותר עתיקים שם שעיינתי בהם, הרושם העולה אצלי הוא שהייתה משנות ה-30 תחרות ארצית אולם ייתכן שטרם הוקם האיגוד עצמו. לא הצלחתי לאמת זאת בניסיון קצר. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 02:41, 7 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

כתוב רקטות חביב למאגר העיברי לא נקנו עי צהל לידעתך במלחמת של הראשונה יבינו פעמים כל המשגרים בגזרה המזרחית וכן גם בגזרה המרכזית אבל רק סוללה אחת

תתקנו זאת הכל מידע אישי פשוט אני היתי אחראי מבחינה מינית עים צוות החילים שלי במלחמת שלג היתי ממ חג של המשגרים

יוסי בן דוד

בפרק של כוללים בישראל מצויין שב2014 תוקצבו כוללים ממשרד הדתות ויש צירוף של כתבה בכתבה לפי מה שנראה מצויין שהם מתוקצבים ע"י משרד החינוך ולא ממשרד הדתות

בסיסט עיקרי הוא אריק צוקר שהיה בהרכב המקורי. בסיסט משני מוסא נחמיאס שהיה רק בהופעות ולא יצר את התפקידים.

על פניו נראה שהדיווח נכון, אבל אתייג את LizardKing007 שיצר את הערך, כדי שיחווה דעה. פוליתיאורי - שיחה 02:27, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

חיים גפטר הינו מנצח תזמורת הנוער העירונית ולא בוגר שלה.

לפי נתוני המועצה המקומית נוסד בשנת 1983

התיאוריה לא טוענת שהיקום התפשט מנקודה בודדת. החלק של היקום שאנחנו רואים אכן התחיל מסינגולריות נקודתית, אבל על שאר היקום אנחנו רק יכולים להגיד שהוא התחיל ממצב של צפיפות וטמפרטורה סינגולריות, אבל - עד כמה שאנחנו יודעים - לא היה בעל גודל סופי, ובפרט לא נקודתי.

יש חוסר התאמה בין התאור המפורט לבין סיכום הכוחות בהתחלת הערך. בפירוט נזכרים יותר מאלף טנקים מצריים בטבלה בראש הדף מופיעים בסה"כ 400 טנקים מצריים. בפירוט נאמר שלפי צה"ל היו 750 טנקים ישראלים. בטבלה בין 800 ל-1000. אין מספרים מוחלטים של חיילים בפירוט אבל לפי הטבלה המצרים היו בנחיתות חמורה של 12 חיילים ישראלים לכול חייל מצרי.

בתאור הקרב מסופר על כ-20 טנקים ישראלים שנפגעו. (לא בהכרח הושמדו) בטבלה עד 150 טנקים ישראלים הושמדו ובנוסף הושמדו 60 כלים משוריינים.

לפי הטבלה המצרים למרות הנחיתות החמורה שלהם הצליחו לפגוע משמעותית בצה"ל. זה לא התאור בהמשך הערך

אין מחקר שהעלה כדאיות כלכלית בהקמת טורבינות, מדובר בסקר שנעשה ע"י יזמים והכדאיות הכלכלית שהם מצאו נשענת אך ורק על הסבסוד שהמדינה הבטיחה להם. כך שלא רק שהמידע המוצג מנוסח באופן מטעה, אלא גם עצם התוספת שלו תמוהה. האם ויקיפדיה מציגה מידע על כל מיזם עסקי הקשור בערך מסוים? האם בערך על תל אביב נקבל פירוט על עסקים העומדים להפתח בה? על פניו נדמה שהמידע נוסף לבקשת יזמי הטורבינות כדי לבסס בציבור את התפיסה כאילו יש פוטנציאל רוח בישראל. אני חושב שויקיפדיה צריכה להמנע מלהיות הפלטפורמה לתעמולה של גורמים עסקיים.

קטע הכביש מצומת עכו מזרח ועד צומת שטראוס בתוך עכו שונה מרחוב בן עמי לרחוב דה קסטרו. היה ראש עיריית עכו בשנות ה 80.

המלה חאביס בערבית לא רק מתבודד .יש עוד פירוש למלה וזה מתאים יותר למקרה שלנו לפי דעתי וזה ״ חוסם” זאת אומרת המים חסמו את הגישה בפני אנשי חברון מלהגיע אל הנביא סבלאן

ברונולסקי לא היה אדריכל. מעולם לא פקד בית ספר לאדריכלות.הוא היה שען. את הבנתו העמוקה באדריכלות שאב משהותו ברומא וחקר המבנים של התקופה הרומית.

Arbeit als Architekt und Baumeister[Bearbeiten | Quelltext bearbeiten]

Im Jah 1402 reiste er zum ersten Mal nach Rom, um die antiken Baumeister zu studieren. Ebenso interessierten ihn die Skulpturen. Brunelleschi beschäftigte sich daraufhin in den nächsten Jahren intensiv mit der Architektur. Als in Florenz der Auftrag zum Bau der Tore des Baptisteriums vergeben werden

כך הויקי הגרמנית

אסתר הירשברג למדה בילדותה בבית הספר ארלוזורוב בירושלים ולא בגמנסיה רחביה.

התיקון דורש מקור

מצב טיפול: טופל

בלי לפסוק לגבי אמיתות הביקורות, אין כיום ספק בקרב אנתרופולוגים שמחקרי מיד היו מוטים, ספק אם הבינה לאשורה את שפת המקום, וככל הנראה הושפעה מהעדפתה האישית לחיי מין חופשיים במחקר[6].

1. ההפניה לא תקינה. 2. הפסקה מנוסחת בצורה מרושלת ולא מדעית.

Freeman argued that Mead had misunderstood Samoan culture when she argued that Samoan culture did not place many restrictions on youths' sexual explorations. Freeman argued instead that Samoan culture prized female chastity and virginity and that Mead had been misled by her female Samoan informants. כך הויקי האנגלית ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
הניסוח בוויקיפדיה העברית אכן אינו אנציקלופדי והמקור שבור. בוויקי האנגלית הביאו את הביקורת בשם החוקר שכתב אותה. המשפט הוסר. פוליתיאורי - שיחה 22:24, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

הורביץ הוא לא ראש הישיבה והישיבה הגדולה נסגרה לפני 3 שנים

יש לכם טעות לגבי הגביעים בהם זכה. ב1969 זכה עם הכח ר"ג בגביע המדינה.

התנועה המיישבת היא תנועת המושבים

מצב טיפול: בטיפול

רמת הכתיבה מתחת לכל ביקורת.

נכון מאוד, הוספתי תבנית {{עריכה}} לערך. אשתדל לעבוד עליו בהקדם. ‏Saifunny‏ • שיחה 12:52, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

במידע המרוכז כתוב שקינן חי 546 שנה. בפיסקה הראשונה רשום 910.

השגיאה נמצאת בויקינתונים. אנסה לתקן בקרוב. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!17:04, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
תיקנתי בערך ואולי אתקן בויקינתונים מאוחר יותר. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!17:06, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום, רציתי לתקן שמי שסגר ופתח את 113 מפתן לשרף הוא טל זהרוני, שהיה למפקד טייסת בין השנים 2002-2006, ופיקד על הטייסת בזמן מלחמת לבנון השנייה וסגר ופתח אותה מחדש. טל זהרוני הוא טייס מסוקי קרב.

לא היו שידורים אלא היה שיר שנקרא מרחבתן מרחבתן

זה לא סותר. היה שידור של השיר מרחבתיין ברשת קול ישראל בערבית. עמד (שיחה | תרומות) • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 10:34, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

עדכון - בשנת 1952 הצטרפו 5 משפחות מרומניה.

הקבוצה בבעלות : "העמותה לעידוד ענפי הכדוריד והכדורסל בדימונה" (ע"ר) 580433316.

המאמן נונו אלברז הנו המאמן הזר הרביעי של המועדון.

אימנו גם דמיר איקליץ' ואיגור סולוביץ'

אני לא מתייחס לכיתוב כי אינני יודע את כל הפרטים. אני מתייחס רכגע לתמונות. התמונה ששמתם ל רבי יהודה לייב איגר. אינה שלו. גם אותה התמונה ששמתם לר שלמה איגר מלובלין אינה שלו. 2 התמונות הנ"ל שהן זהות, שייכות לר' שלמה איגר האחרון מבני ברק. האדמו"ר האחרון כרגע בשושלת שכאמור לא כ"כ מתנהג כאדמו"ר, אבל בכל זאת, מכנים אותו בכל מקום האדמו"ר מלובלין. ‏78.26.151.147 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

שנת פטירה תקע"ג

מצב טיפול: לא טעות

אין לי כרגע מקור להפנות אליו אבל יש פה פשוט בורות מביכה. כל מי שקצת מתמצא בהיסטוריה של אדמו"רים בכלל ובית צאנז בפרט יודע שלא קראו לו אלחנן או משהו אחר אלא שמו בישראל נקרא 'חנה' ע"ש סבתו חנה בהוראת סביו רבי יחזקאל שרגא משינאווא (ואגב גם לא מצוין פרט כה בסיסי שהוא היה נכדו).

רשום בערך. Mod - שיחה 10:00, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

התמונות לא תואמות לערך. מדובר על אנשים שנפטרו לפני 150 והתמונות הרבה יותר חדשות!! עם מיקרופון!!!

תודה. התמונות הן של רב אחר וצריך להוריד עוד תמונה

שלום רב, במפת ישובי הגוש חסר הישוב קדמה (ועד מקומי) בין בית יצחק לנתניה. כדאי שתתקנו זאת.

מצב טיפול: טופל

הלינק של פרופ' איל זוסמן מוביל לאיל זוסמן אחר. 2A02:ED0:5FA6:6700:E1B7:B3FF:430F:43C8 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

Done טופל, תודה. ניב - שיחה - מכחילים את הקונגרס 15:29, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

הדת הספטפארית איננה דת פארודית. מדובר בדת בינלאומית ותנועה חברתית שקהילתה חוגגת חגים ומקיימת מסורות אמיתיות ורציניות לחלוטין.

הדת אכן מקדשת הומור ומשלבת אותו רבות בתוך מנהגיה. ו 'פסטפארי חכם אמר פעם' אנחנו לוקחים את ההומור שלנו מאוד ברצינות'

הדת אינה דת פארודית, והמאמינים בה לוקחים את אמונתם ברצינות. 'הדת הראשונה שנראית לי הגיונית', 'חוקים דתיים שאני יכול להתחבר אליהם' 'מסורות שבא לך לקיים' אלה דברים שנאמרו לי על ידי חברי קהילה. אנחנו דת רצינית, שמספקת משהו אמיתי לאנשים שמחפשים אותו. קהילה אמיתית שחוגגת מנהגים הומוריסטיים.

יש על כך דיון בדף השיחה של הערך. מוזמנים לתרום שם.פוליתיאורי - שיחה 18:13, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

יש גם שבעה ירחים, אורות, העיר הגדולה

קטגוריה מכילה (לרוב) רק ערכים קיימים. Mod - שיחה 18:38, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

שלום רב,

כפי המפורסם, נכון למועד כתיבת שורות אלה, טרם נתמלאו מלוא התנאים המתלים למיזוג חברת פרשמרקט עם חברת פז, ומשכך זו אינה בבעלות חברת פז או בשליטתה.

להלכה ולמעשה פרשמרקט עודנה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך.

כפועל יוצא הפרסום המופיע תחת הערך האמור שגוי ואף עשוי להטעות.

נודה אם תפעלו לתיקון הנדרש.

תודה

תודה לך. על העיסקה כתוב בערל בלשון עתיד (כלומר משהו שטרם התבצע) ולכן אין בכך שגיאה. !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 20:58, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
עכשיו ראיתי שבתבנית בתחילת הערך הדבר הוכרז כעובדה. ערכתי בהתאם, ותודה על התיקון. !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 21:01, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

הטעות היא שלא בחיוך 2 יש פציעת פה אלה בחיוך 1

כך רשום בערך. פוליתיאורי - שיחה 21:47, 19 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

דיוניסוס ואפולו זה ספר בהוצאת הקיבוץ המאוחד ולא בהוצאת שוקן

תוקן, תודה.פוליתיאורי - שיחה 00:39, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

קיים ספר נוסף שיצא בעברית " התאהבות" 2013

נוסף, תודה. פוליתיאורי - שיחה 00:49, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

לא כתוב את תוחלת החיים של הפנדה

מצב טיפול: טופל

רשום בתבנית שהוא עדיין מכהן כחשמן וכבישוף דיוקסי.

תוקן בוויקינתונים, תודה. פוליתיאורי - שיחה 09:33, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

אלוף יצחק רבין במקום סגן אלוף

לא נכון, כיהן כממלא מקום בדרגת סגן אלוף. 46.19.86.47 15:13, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא טעות

אין באות ר' את רן וסטינטי.

קוראים לסדרה "המופע של רן וסטימפי". Mod - שיחה 21:18, 20 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

לא ניתן לרכוש מוצרים של קיילי לישראל ! חוצפה

במנוף מתכוונים להרחיב ל350 משפחות