גלן דרובר – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
בינויקי, תבנית עריכה, קישורים פנימיים, עריכה קלה, קט'
שורה 1: שורה 1:
{{עריכה}}
'''גלן דרובר''' (ב[[אנגלית]]: Glen Drover), נולד ב 25, מאי 1969, הוא גיטריסט מ[[אוטווה]], [[אונטריו]] [[קנדה]], וידוע ביותר כ[[גיטריסט]] הראשי הנוכחי של להקת ה[[ת'ראש מטאל]] האמריקאית מגהדת'. בנוסף מחבר במגהדת' גלן דרובר ואחיו שון הקימו את להקת אידולון שהוציא שבעה אלבומים עד היום, ועבד בעבר עם [[קינג דאימונד]] והשתתף באלבום House of God.
'''גלן דרובר''' (ב[[אנגלית]]: Glen Drover), נולד ב 25, מאי 1969, הוא גיטריסט מ[[אוטווה]], [[אונטריו]] [[קנדה]], וידוע ביותר כ[[גיטריסט]] הראשי הנוכחי של להקת ה[[ת'ראש מטאל]] האמריקאית מגהדת'. בנוסף מחבר במגהדת' גלן דרובר ואחיו שון הקימו את להקת אידולון שהוציאה שבעה אלבומים עד היום, ועבד בעבר עם [[קינג דאימונד]] והשתתף באלבום House of God.


אחיו של גלן, שון דרובר הינו גם חבר במגהדת' בתור המתופף של הלהקה.
גם אחיו של גלן, [[שון דרובר|שון]] הוא חבר במגהדת' בתור המתופף של הלהקה.

גלן השתתף באלבום הסטודיו הראשון שלו עם מגהדת' [[United Abominations]] שיצא במאי 15 2007, וכבר הספיק לצאת עם מגהדת' למסע הופעות נרחב בכל העולם.
גלן היה מושפע מגיטריסטים רבים כגון זאק היים שעבד עם [[סטיב ואי]] על חלק מהאלבומים שלו והפיק את האלבום [[Rust in Peace]] של מגהדת ב1990.


גלן יופיע באלבום הסטודיו הראשון שלו עם מגהדת' United Abominations שיצא במאי 15 2007, וכבר הספיק לצאת עם מגהדת' למסע הופעות נרחב בכל העולם.
גלן היה מושפע מגיטריסטים רבין כגון זאק היים שעבד עם סטי ואי על חלק מהאלבומים שלו והפיק את האלבום רסט אין פיס של מגהדת ב1990
==דיסקוגרפיה==
==דיסקוגרפיה==


שורה 42: שורה 44:


[[קטגוריה: מוזיקאי מטאל]]
[[קטגוריה: מוזיקאי מטאל]]
[[קטגוריה: ת'ראש מטאל]]
[[קטגוריה: מגאדת']]

[[en:Glen Drover]]

גרסה מ־20:26, 4 באוקטובר 2007

גלן דרובראנגלית: Glen Drover), נולד ב 25, מאי 1969, הוא גיטריסט מאוטווה, אונטריו קנדה, וידוע ביותר כגיטריסט הראשי הנוכחי של להקת הת'ראש מטאל האמריקאית מגהדת'. בנוסף מחבר במגהדת' גלן דרובר ואחיו שון הקימו את להקת אידולון שהוציאה שבעה אלבומים עד היום, ועבד בעבר עם קינג דאימונד והשתתף באלבום House of God.

גם אחיו של גלן, שון הוא חבר במגהדת' בתור המתופף של הלהקה.

גלן השתתף באלבום הסטודיו הראשון שלו עם מגהדת' United Abominations שיצא במאי 15 2007, וכבר הספיק לצאת עם מגהדת' למסע הופעות נרחב בכל העולם. גלן היה מושפע מגיטריסטים רבים כגון זאק היים שעבד עם סטיב ואי על חלק מהאלבומים שלו והפיק את האלבום Rust in Peace של מגהדת ב1990.

דיסקוגרפיה

  • Eidolon
  1. Eidolon - "Sacred Shrine" (1993)
  2. Eidolon - "Zero Hour" (1996)
  3. Eidolon - "Seven Spirits" (1997)
  4. Eidolon - "Nightmare World" (2000)
  5. Eidolon - "Hallowed Apparition"
  6. Eidolon - "Coma Nation" (2002)
  7. Eidolon - "Apostles Of Defiance"
  8. Eidolon - "The Parallel Otherworld" (2006)
  • King Diamond
  1. King Diamond - House of God (2000)
  • Megadeth
  1. Megadeth - "That One Night: Live in Buenos Aires" (2005)
  2. Megadeth - "United Abominations" (2007)

ראו גם

קישורים חיצוניים