ריקרדו רושה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
SieBot (שיחה | תרומות)
מ בוט מוסיף: es:Ricardo Rocha
Xqbot (שיחה | תרומות)
מ בוט מוסיף: ru:Роша, Рикарду
שורה 64: שורה 64:
[[pl:Ricardo Rocha (piłkarz portugalski)]]
[[pl:Ricardo Rocha (piłkarz portugalski)]]
[[pt:Ricardo Sérgio Rocha Azevedo]]
[[pt:Ricardo Sérgio Rocha Azevedo]]
[[ru:Роша, Рикарду]]
[[sv:Ricardo Rocha]]
[[sv:Ricardo Rocha]]

גרסה מ־10:09, 12 ביולי 2009

תבנית:כדורגלן ריקרדו סרז'יו רושה אזבדופורטוגזית: Ricardo Sérgio Rocha Azeved; נולד ב-3 באוקטובר 1978) הוא כדורגלן פורטוגלי, אשר נולד בעיר סנטו טירסו. נכון להיום, רושה משחק כמגנה של קבוצת הפרמייר ליג טוטנהאם הוטספר.

קריירת מועדונים

רושה שיחק בראשית הקריירה שלו בקבוצה הקטנה פאמלישאו, ממנה עבר לשחק בספורטינג בראגה. אחרי שהרשים רבים בעת הקמפיין של בראגה בטורניר גביע אופ"א, בנפיקה ליסבון רכשה אותו ב-2001, יחד עם חברו לסגל טיאגו. במהלך 4 וחצי העונות שבהן שיחק בבנפיקה, הוא שיחק סך הכל 162 משחקים וכבש 3 שערים.

ב-17 בינואר 2007, החלו להתפרסם מודעות בתקשורת האנגלית ובפורטוגל אודות מעברו של רושה לטוטנהאם. ביום שלמחרת, פורסם בתקשורת הפורטוגלית שהעיסקה אושרה סופית, באמצעות סוכנו רוני רוזנטל, תמורת 3.2 מיליון פאונד ו-2 משחקי ידידות בין המועדונים שבהם בנפיקה תקבל את כל ההכנסות ממכירת כרטיסים.

משחקו הראשון של רושה בטוטנהאם היה ב-27 בינואר 2007, בניצחון 3-1 על סאות'נד יונייטד במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, כאשר שיחק במקומו של הקפטן הפצוע של הקבוצה, לדלי קינג. ב-10 בפברואר 2007, רושה שיחק את משחקו הראשון בפרמייר ליג, במשחק נגד שפילד יונייטד. ב-14 במאי 2008, נפוצו שמועות על כך שרושה ביקש להיכנס לרשימת ההעברות של המועדון עקב העובדה שלא שותף במספיק משחקים.

קריירה בינלאומית

אחרי שערך את הופעת הבכורה המלאה הראשונה שלו עבור פורטוגל נגד סקוטלנד, ב-2002, הוא זומן מחדש לסגל הנבחרת רק לאחר 3 שנים נוספות, לקראת משחקי שלבי המוקדמות של יורו 2008 נגד דנמרק ופינלנד.

תארים

בנפיקה ליסבון

קישורים חיצוניים