The Kissing Bandit – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
סמי (שיחה | תרומות)
קטגוריה סרטי סינטרה כלולה בסרטים אמריקאים
Yoavd (שיחה | תרומות)
מ תקלדה
שורה 29: שורה 29:
{{פרטי עלילה}}
{{פרטי עלילה}}


ריקרדו (פרנק סינטרה) הוא בנו של בעל פונדק מכסיקני שהגיע לקליפורניה בכדי לקבל את הניהול לבית מלון הנמצא בבעלות המשפחה. לאחר מותו של אביו, מגלה ריקרדו את התגלית הבהילה כי יותר משאביו היה ידוע כבעל פונדק ומנהל מלון, הוא היה ידוע כ"שודד המנשק". גנב נועז שתאבונו לפשיעה משתווה רק לכשרונו לרומנטיקה עם הגברות. כאשר גובה מיסים חדש מגיע מ[[ספרד]] ומתחיל לגבות מיסים בצורה דורסנית ושתלטנית בארץ מולדתו, מחליט ריקרדו ללכת בעקבות אביו ו"משחרר" את הממון אותו השיג גובה המיסים בדרכו העויינת. בעקבות מעשיו זוכה ריקרדו גם בליבה של תרזה (קת'רין גרייסון), בתו של המושל.
ריקרדו (פרנק סינטרה) הוא בנו של בעל פונדק מכסיקני שהגיע לקליפורניה בכדי לקבל את הניהול לבית מלון הנמצא בבעלות המשפחה. לאחר מותו של אביו, מגלה ריקרדו את התגלית המבהילה כי יותר משאביו היה ידוע כבעל פונדק ומנהל מלון, הוא היה ידוע כ"שודד המנשק". גנב נועז שתאבונו לפשיעה משתווה רק לכשרונו לרומנטיקה עם הגברות. כאשר גובה מיסים חדש מגיע מ[[ספרד]] ומתחיל לגבות מיסים בצורה דורסנית ושתלטנית בארץ מולדתו, מחליט ריקרדו ללכת בעקבות אביו ו"משחרר" את הממון אותו השיג גובה המיסים בדרכו העויינת. בעקבות מעשיו זוכה ריקרדו גם בליבה של תרזה (קת'רין גרייסון), בתו של המושל.
{{סוף פרטי עלילה}}
{{סוף פרטי עלילה}}



גרסה מ־07:32, 26 ביולי 2009


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים ריקים [ קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ תסריטאי, מפיק, שם מקורי, במאי, צלם, עורך, מפיץ, שם הסרט, כתובית ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

שימוש בפרמטרים מיושנים ריקים [ הכנסות באתר מוג'ו ]

The Kissing Bandit
בימוי לאסלו בנדקט עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'ו פסטרנק עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט איזובל לנרט עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים פרנק סינטרה, קת'רין גרייסון
מוזיקה סקוט בראדלי
צילום רוברט סורטיס עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה מטרו גולדווין מאייר עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה מטרו גולדווין מאייר, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 1948
משך הקרנה 102 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט מוזיקלי עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

The Kissing Bandit הוא סרט מוזיקלי שהופק על ידי אולפני הסרטים MGM. הסרט בויים בידי לאסלו בנדקט והתסריט נכתב בידי ג'ון הרדינג ואיזאבל לנהארט. בתפקידים הראשיים משחקים: פרנק סינטרה וקת'רין גרייסון. הסרט יצא בשיאה של תקופת הסרטים המוזיקליים והאולפנים שחיפשו כמעט בכל מחיר את הלהיט הבא וניסו כמעט כל סוג של סיפור או רעיון. הסרט הינו סרט מוזיקלי תקופתי, העליה מתרחשת בזמן השלטון הספרדי במכסיקו ובקליפורניה. זהו שיתוף הפעולה השלישי והאחרון בין פרנק סינטרה וקת'רין גרייסון באולפני MGM, שני הסרטים הקודמים היו: הרימו עוגן שיצא בשנת 1945 וזה קרה בברוקלין שיצא בשנת 1947.

עלילה

תבנית:פרטי עלילה

ריקרדו (פרנק סינטרה) הוא בנו של בעל פונדק מכסיקני שהגיע לקליפורניה בכדי לקבל את הניהול לבית מלון הנמצא בבעלות המשפחה. לאחר מותו של אביו, מגלה ריקרדו את התגלית המבהילה כי יותר משאביו היה ידוע כבעל פונדק ומנהל מלון, הוא היה ידוע כ"שודד המנשק". גנב נועז שתאבונו לפשיעה משתווה רק לכשרונו לרומנטיקה עם הגברות. כאשר גובה מיסים חדש מגיע מספרד ומתחיל לגבות מיסים בצורה דורסנית ושתלטנית בארץ מולדתו, מחליט ריקרדו ללכת בעקבות אביו ו"משחרר" את הממון אותו השיג גובה המיסים בדרכו העויינת. בעקבות מעשיו זוכה ריקרדו גם בליבה של תרזה (קת'רין גרייסון), בתו של המושל. תבנית:סוף פרטי עלילה

ביקורת

בעת יציאת הסרט לאקרנים קיבל הסרט ביקורות שרובן היו תומכות על התסריט המוזיקה ועל משחקו של סינטרה. היום לא ניתן למצוא כל זכר לביקורות אלה באתרי האינטרנט או בעיתונות המקצועית, הסרט מוגדר כאחד הגרועים של סינטרה והשילוב בין קולו לקולה האופרטי של גרייסון נחשב ללא מוצלח בלשון המעטה.

שחקנים

קישורים חיצוניים