דיסטורשן (סרט) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ עיצוב
ברוקולי (שיחה | תרומות)
מ תיקון קישור לדף פירושונים
שורה 4: שורה 4:
==תקציר העלילה==
==תקציר העלילה==
{{פרטי עלילה}}
{{פרטי עלילה}}
[[במאי תיאטרון]] (חיים בוזגלו) נקלע ליובש יצירתי בתקופת [[האינתיפאדה השנייה]], שוכר את שרותיו של [[בלש]] פרטי לעקוב אחרי אשתו ([[סמדר קליצ'ינסקי]]) ושואב ממנו את רעיון המחזה שהוא חייב חוזית לנועם סמל ([[נועם סמל]]).
[[במאי תיאטרון]] (חיים בוזגלו) נקלע ליובש יצירתי בתקופת [[האינתיפאדה השנייה]], שוכר את שרותיו של [[בלש פרטי]] לעקוב אחרי אשתו ([[סמדר קליצ'ינסקי]]) ושואב ממנו את רעיון המחזה שהוא חייב חוזית לנועם סמל ([[נועם סמל]]).
{{סוף פרטי עלילה}}
{{סוף פרטי עלילה}}



גרסה מ־17:37, 6 בדצמבר 2009

כרזת הסרט "דיסטורשן"

דיסטורשן סרט של חיים בוזגלו (תסריט, בימוי, הפקה ושחקן ראשי) משנת 2004. סרט דל תקציב שצולם בוידאו, בעל אלמנטים אוטוביוגרפיים, בסגנון סרטי דוגמה 95. ברקע הסרט - האינתיפאדה, סיפור דיסטורשן משפחתי וחברתי.

תקציר העלילה

תבנית:פרטי עלילה במאי תיאטרון (חיים בוזגלו) נקלע ליובש יצירתי בתקופת האינתיפאדה השנייה, שוכר את שרותיו של בלש פרטי לעקוב אחרי אשתו (סמדר קליצ'ינסקי) ושואב ממנו את רעיון המחזה שהוא חייב חוזית לנועם סמל (נועם סמל). תבנית:סוף פרטי עלילה

פרסים

זכה בפרס Platinum Remi Award בקטגורייה של סרט עלילתי – דרמתי בפסטיבל Worldfest Houston Film & Video‎. זכה בפרס הבימוי הטוב ביותר בפסטיבל New York Syracus. זכה בשני פרסים בפסטיבל בורדו.

קישורים חיצוניים

תבנית:אין בינוויקי