כריס וולסטנהולם – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Sharonb87 (שיחה | תרומות)
דף חדש: '''כריסטופר טוני וולטסנהולם''' ('''Christopher Tony Wolstenholme''') נולד בשנת ב2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום יורקשייר, [[...
 
Sharonb87 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''כריסטופר טוני וולטסנהולם''' ('''Christopher Tony Wolstenholme''') נולד בשנת ב2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום [[יורקשייר]], [[אנגליה]]. ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא הבסיסט וקולות הרקע של להקת הרוק הבריטית [[מיוז]]. לעיתים הוא גם מנגן בגיטרה וקלידים במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות בקלידים מנגן [[מורגן ניקולס]].

'''כריסטופר טוני וולטסנהולם''' ('''Christopher Tony Wolstenholme''') נולד בשנת ב2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום [[יורקשייר]], [[אנגליה]]. ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא הבסיסט וקולות הקרע של [[להקת הרוק]] [[הבריטית]] [[מיוז]]. לעיתים הוא גם מנגן בגיטרה וקלידים במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות בקלידים מנגן [[מורגן ניקולס]].


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==

גרסה מ־18:36, 13 בינואר 2010

כריסטופר טוני וולטסנהולם (Christopher Tony Wolstenholme) נולד בשנת ב2 בדצמבר 1978 ברות'רהאם, דרום יורקשייר, אנגליה. ידוע ככריס וולטסנהולם, הוא הבסיסט וקולות הרקע של להקת הרוק הבריטית מיוז. לעיתים הוא גם מנגן בגיטרה וקלידים במקום בס, אך לרוב בהופעות חיות בקלידים מנגן מורגן ניקולס.

ביוגרפיה

כשהיה בן 11 עבר לטינמות', דבון. הוא ניגן בתופים בלהקה בזמן שדומיניק האוורד ומת'יו בלאמי ניגנו בלהקה אחרת. לאחר שנתיים של בסיסטים כושלים בלהקתם של האוורד ובלאמי וולטסנהולם נטש את התופים, החל לנגן בבס והצטרף אליהם ויצרו את The Rocket Baby Dolls שלאחר מכן שינו את שמם למיוז. וולטסנהולם ידעו כחבר השקט ביותר בלהקה, הוא משאיר את הדיבור להאוורד ובלאמי. וולטסנהולם נישא בשנת 1997, בגיל 19 ונולד לו בנו הראשון אלפי בשנת 1999 בגיל 21.

כיום הוא גר בטינמות', דבון עם אשתו קלי וארבעת ילדיהם, אלפי, פרנקי, אווה – ג'ו, וארני. ב2008 קיבל יחד עם שאר חברי הלהקה מאוניברסיטת פלימות' תואר דוקטורט של כבוד באמנות, על תרומתו למוזיקה