אלבי סיפור אבירים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Yonidebot (שיחה | תרומות)
מ בוט החלפות: שלטונ;
שורה 3: שורה 3:
==עלילה==
==עלילה==
{{פרטי עלילה}}
{{פרטי עלילה}}
אלבי הוא אביר שיצא לפנסיה. יום אחד מגיעים לביתו שלושה אבירים בכוונה להרוג אותו, הוא מחסל אותם ומגלה מהם שאהובתו, אלני שבוייה אצל המלכה המרשעת צילמוס. אל אלבי חוברים חברו הוותיק צ'ילו, ענק טיפש במיוחד בשם בימבול וגמד בעל שיגעון גדלות בשם גיגו והם יוצאים יחדיו כדי להציל את אלני. לאחר מסע רדוף תלאות שכלל קרבות רבים, תחרויות , חידות, ונפילה בשבי של המלכה צילמוס מצליחה החבורה לשחרר את אלני ואיתה את קוצי, ביתה של המלכה צילמוס. לאחר שהם בורחים בעור שינייהם מהארמון מתרחבת התוכנית ומטרתה הופכת להיות הפלת שלטונה של המלכה צילמוס, לאחר תלאות וקרבות מצליחה החבורה גם להפיל את צילמוס ולהמליך את ביתה תחתיה.
אלבי הוא אביר שיצא לפנסיה. יום אחד מגיעים לביתו ארבעה אבירים בכוונה להרוג אותו, הוא מחסל אותם ומגלה מהם שאהובתו, אלני שבוייה אצל המלכה המרשעת צילמוס. אל אלבי חוברים חברו הוותיק צ'ילו, ענק טיפש במיוחד בשם בימבול וגמד בעל שיגעון גדלות בשם גיגו והם יוצאים יחדיו כדי להציל את אלני. לאחר מסע רדוף תלאות שכלל קרבות רבים, תחרויות , חידות, ונפילה בשבי של המלכה צילמוס מצליחה החבורה לשחרר את אלני ואיתה את קוצי, ביתה הטובה של המלכה צילמוס. לאחר שהם בורחים בעור שינייהם מהארמון מתרחבת התוכנית ומטרתה הופכת להיות הפלת שלטונה של המלכה צילמוס, לאחר תלאות וקרבות מצליחה החבורה גם להפיל את צילמוס ולהמליך את ביתה תחתיה.
{{סוף פרטי עלילה}}
{{סוף פרטי עלילה}}



גרסה מ־15:09, 31 בינואר 2010

אלבי סיפור אבירים הוא ספר ילדים מאת יאיר לפיד, זהו ספר סאטירי וקומי והעלילה בו משנית לבדיחות החוזרות ונישנות. הספר יצא לראשונה לאור בשנת 1998 ובמהדורה נוספת בשנת 2009. הספר הינו מעין סיפור אבירים כאשר את תפקידי הגיבורים מיצגות דמויות מוגזמות כגון ענק טיפש במיוחד, גמד עם שיגעון גדלות, ואביר שנישא לתשע נשים (ובסיום הספר לעוד אחת).

עלילה

תבנית:פרטי עלילה אלבי הוא אביר שיצא לפנסיה. יום אחד מגיעים לביתו ארבעה אבירים בכוונה להרוג אותו, הוא מחסל אותם ומגלה מהם שאהובתו, אלני שבוייה אצל המלכה המרשעת צילמוס. אל אלבי חוברים חברו הוותיק צ'ילו, ענק טיפש במיוחד בשם בימבול וגמד בעל שיגעון גדלות בשם גיגו והם יוצאים יחדיו כדי להציל את אלני. לאחר מסע רדוף תלאות שכלל קרבות רבים, תחרויות , חידות, ונפילה בשבי של המלכה צילמוס מצליחה החבורה לשחרר את אלני ואיתה את קוצי, ביתה הטובה של המלכה צילמוס. לאחר שהם בורחים בעור שינייהם מהארמון מתרחבת התוכנית ומטרתה הופכת להיות הפלת שלטונה של המלכה צילמוס, לאחר תלאות וקרבות מצליחה החבורה גם להפיל את צילמוס ולהמליך את ביתה תחתיה. תבנית:סוף פרטי עלילה

ערך זה הוא קצרמר בנושא ספרות. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.