החצי האפל (סדרת טלוויזיה) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 18: שורה 18:


== עלילת הסדרה ==
== עלילת הסדרה ==
עלילת הסדרה מתמקדת באדם מבריק בשם ג'וני סמית, מורה [[כריזמה|כריזמטי]] ואהוד, המתארס לאהובתו שרה ברקנל. יום אחד הוא נפגע קשה ב[[תאונת דרכים]] קטלנית ושוקע ב[[תרדמת]] עמוקה למשך שש שנים. לאחר שהוא מתעורר הוא מגלה שדברים רבים השתנו מסביבו: אמו מתה, ארוסתו נישאה לשריף המקומי וולטר בנרמן. הוא מגלה גם שהתאונה הפעילה במוח שלו אזור המכונה "האזור המת", דבר הנותן לו יכולת לראות את העבר והעתיד של אנשים באמצעות [[מגע]]. סמית מנצל את יכולותיו בכדי לעזור לאנשים ולהימנע מאסונות שעלולים לקרות בעתיד.
עלילת הסדרה מתמקדת באדם מבריק בשם ג'וני סמית, מורה [[כריזמה|כריזמטי]] ואהוד, המתארס לאהובתו שרה ברקנל. יום אחד הוא נפגע קשה ב[[תאונת דרכים]] קטלנית ושוקע ב[[תרדמת]] עמוקה למשך שש שנים. לאחר שהוא מתעורר הוא מגלה שדברים רבים השתנו מסביבו: אמו מתה, ארוסתו נישאה לשריף המקומי וולטר בנרמן. הוא מגלה גם שהתאונה נתנה לו כוח [[על טבעי]]: יכולת לראות את העבר והעתיד של אנשים באמצעות [[מגע]]. סמית מנצל את יכולותיו בכדי לעזור לאנשים ולמנוע אסונות שעלולים להתרחש בעתיד.


== דמויות ==
== דמויות ==

גרסה מ־22:29, 20 באוגוסט 2010

תבנית:סדרת טלוויזיה האזור המתאנגלית: The Dead Zone) היא סדרת מדע בדיוני אמריקאית/קנדית המבוססת על ספר באותו שם מאת סטיבן קינג, שבנוסף לסדרה, היווה בסיס לסרט קולנוע בשנות ה-80, גם הוא באותו שם. הסדרה שודרה במשך 6 עונות ברשת הכבלים האמריקאית USA בשנים 2002 - 2007. בישראל שודרה הסדרה בערוץ 3 תחת השם "החצי האפל".

עלילת הסדרה

עלילת הסדרה מתמקדת באדם מבריק בשם ג'וני סמית, מורה כריזמטי ואהוד, המתארס לאהובתו שרה ברקנל. יום אחד הוא נפגע קשה בתאונת דרכים קטלנית ושוקע בתרדמת עמוקה למשך שש שנים. לאחר שהוא מתעורר הוא מגלה שדברים רבים השתנו מסביבו: אמו מתה, ארוסתו נישאה לשריף המקומי וולטר בנרמן. הוא מגלה גם שהתאונה נתנה לו כוח על טבעי: יכולת לראות את העבר והעתיד של אנשים באמצעות מגע. סמית מנצל את יכולותיו בכדי לעזור לאנשים ולמנוע אסונות שעלולים להתרחש בעתיד.

דמויות

  • ג'וני סמית' (אנתוני מייקל הול) - הדמות הראשית
  • שרה ברקנל/בנרמן (ניקול דה-בואר) - אשתו של וולטר וארוסתו לשעבר של ג'וני
  • ברוס לואיס (ג'ון ל. אדאמס) - המטפל וחברו של ג'וני
  • וולטר טי. בנרמן (כריס ברונו) - שריף המקומי
  • יוג'ין פורדי (דייוויד אוגדן סטיירז) - פוליטיקאי וחבר הוותיק של משפחת סמית'
  • ג'וני "ג'יי ג'יי" בנרמן/סמית' (קונור פריס) - בנו הביולוגי של ג'וני סמית'

קישורים חיצוניים