דמיאן סנדאו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: הגהה ואי-כתיבה אנציקלופדית.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: הגהה ואי-כתיבה אנציקלופדית.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
אהרון סטיבן חדד
דמיאן סנדאו, פברואר 2013
דמיאן סנדאו, פברואר 2013
דמיאן סנדאו, פברואר 2013
לידה 23 באוגוסט 1982 (בן 41)
ארצות הבריתארצות הברית ווסטר, מסצ'וסטס, ארצות הברית
שם במה אהרון סטיבנס
דמיאן סנדאו
איסטר באני
איידול סטיבנס
מר. ביג טיים
דמיאן מיזדאו
כינוי The Intellectual Savior of the Unwashed Masses
משקל 112 קילוגרם
גובה 1.93 מטר
מקום מגורים מישיגן, דטרויט, ארצות הברית
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 23 ביוני 2001 – הווה (22 שנים)
מאמנים קילר קובלסקי
כאוטיק רסטלינג
עמיתים קודי רודס
המיז

אהרון סטיבן חדדאנגלית: Aaron Steven Haddad; נולד ב-3 באוגוסט 1981 במסצ'וסטס, ארצות הברית) הידוע יותר בשם הבמה שלו, דמיאן סנדאו הוא מתאבק מקצועי ושחקן אמריקאי, הידוע בעיקר בהיאבקות ב-WWE תחת שם הבמה שלו דמיאן סנדאו. החל מינואר 2017 הוא לקח הפסקה מההאבקות, וב-2019 הוא חזר לזירה, ולאחר זמן קצר הופיע לראשונה עבור ה-NWA בספטמבר 2019.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סנדאו מכונה בזירה "המושיע הרוחני של ההמונים", ומגלם מתאבק אינטלקטואל, אך גס רוח אשר מדבר באנגלית מליצית ומותח ביקורת על תרבות "הפופ" המערבית, ולעומת זאת מהלל את מעלותיו ואת מגוון ידיעותיו בנושאים שונים.

סנדאו נוהג למתוח ביקורת חריפה על יריביו, לכנות אותם ואת הקהל בשמות וללעוג לבורות ולחוסר הידע שלהם.

ב-14 ביולי 2013 זכה סנדאו, במסגרת אירוע ה"שלם וצפה" החד שנתי והפופולרי "כסף בבנק"', במזוודת "כסף בבנק", מזוודה שמכילה חוזה שאותו רשאי המתאבק לנצל במשך 12 חודשים לצורך התמודדות חד פעמית על אליפות ה-WWE העולמית במשקל כבד, ללא שום תנאים מקדימים. זכייה במזוודת "כסף בבנק" כמעט ומבטיחה בוודאות למתאבק שמחזיק בה כי יזכה באליפות ה-WWE, מכיוון שמתאפשר למתאבק להילחם נגד האלוף גם כאשר האלוף פצוע ולא כשיר.

הזכייה שלו במזוודה נעשתה בדרך חוקית, אך "לא מוסרית בעליל", כאשר "בגד" בשותפו וחברו הטוב, קודי רודס. החל מאוגוסט 2012 רודס וסנדאו צוותו ביחד, התחרו מספר פעמים על אליפות הזוגות של ה-WWE וסייעו אחד לשני לנצח קרבות במרמה. בקרב הסולם סנדאו דחף את רודס מסולם בהפתעה, ניצח בקרב וזכה בהזדמנות להתחרות על אליפות ה-WWE.

סנדאו ורודס נהפכו לאויבים, רודס תקף את סנדאו באגרופים ובעיטות ביום למחרת האירוע בשידור של התוכנית Raw, ובתוכנית ששודרה באותו השבוע, סמאקדאון, שהוקלטה במקסיקו במסגרת סיבוב הופעות של ה-WWE, גנב רודס את המזוודה של סנדאו ולתדהמת כולם זרק אותה למים המזוהמים של מפרץ מקסיקו, מרחק הליכה מהאצטדיון בו הוקלטה התוכנית.

סנדאו ההמום הציג מזוודה חדשה, עשויה מעור ובעלת מראה "מכובד" יותר, והחל "לאזוק" אותה לחבלי הזירה בזמן תחרות.

באירוע סאמרסלאם התחרה נגד קודי רודס והפסיד, הפסיד לו שוב ב-Raw שאחרי סאמרסלאם, והפסיד לו גם שבוע לאחר מכן בRaw בקרב זוגות שכלל את קודי רודס והמיז נגד דמיאן סנדאו ופאנדנגו.

מנקודה זו דמיאן סנדאו נכנס לרצף הפסדים שהסתיים לאחר חודש, כשהשיג ניצחון ברולאפ על מיז.

באירוע באטלגראונד התחרה דמיאן סנדאו מול דולף זיגלר במופע המקדים, והפסיד לאחר מהלך הזיג-זג, ב-Raw לאחר האירוע התרחש קרב חוזר ביניהם שבו סנדאו הפסיד פעם נוספת לזיגלר.

באותו שבוע בסמאקדאון, סנדאו הפריע לאלוף העולם במשקל כבד, אלברטו דל ריו, באמצע שהוא דיבר עם ויקי גאררו ואמר לו שהוא מפחד להגן על האליפות שלו מול ג'ון סינה באירוע "גיהנום בכלוב", השניים התחרו יותר מאוחר בקרב שבו סנדאו הפסיד בהכנעה. סנדאו נכנס לרצף ניצחונות כאשר הוא ניצח מתאבקים כמו דולף זיגלר, R-טרות' וקופי קינגסטון. באירוע "גיהנום בכלוב", סנדאו ניצח את קופי קינגסטון.

ב-28 באוקטובר 2013, בפרק של Raw, דמיאן סנדאו תקף את היד הפצועה של אלוף במשקל כבד החדש, ג'ון סינה, ומיד לאחר מכן פדה את המזוודה שלו כדי לקבל קרב אליפות, אך סינה ניצח בקרב ונשאר אלוף, ובכך סנדאו הפך לראשון שפודה את המזוודה בהפתעה ומפסיד.

בחודש נובמבר דמיאן סנדאו נכנס לפיוד בפעם השנייה עם דולף זיגלר, כאשר שניהם מתחרים בקרבות עם סטיפולציות מיוחדות, הקרב הראשון ביניהם היה נשף ברודוויי שבו דולף זיגלר רשם ניצחון, ואילו שבוע לאחר מכן התרחש ביניהם קרב הארדקור, שבו סנדאו רשם ניצחון.

שבוע אחרי זה סנדאו וזיגלר התחרו בקרב שבו המנצח יקבל קרב על האליפות הבין יבשתית באירוע TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות, סנדאו ניצח בקרב, וכתוצאה מכך פגש את האלוף הבין יבשתי, ביג אי לנגסטון, בקרב על האליפות. באירוע TLC, סנדאו הפסיד לביג אי לנגסטון.

שבוע לאחר מכן, סנדאו נכנס בתפקיד הסנטה קלאוס הרע וניסה לבטל את חג המולד, אך הובס בקרב ללא חוקים מול סנטה הטוב, מארק הנרי.

שבוע לאחר מכן, סנדאו ניצח את קאלי הגדול בקרב על הקריירה שלו, אך הפסיד לו שבוע לאחר מכן.

מנקודה זו סנדאו נכנס לרצף הפסדים, כאשר הוא היה המודח הראשון בקרב הרויאל ראמבל, הפסיד לדארן יאנג, והפסיד לסין קארה בקרב שהיה פחות מדקה.

סנדאו השתתף בקרב הבאטל רויאל לזכרו של אנדרה הענק ברסלמניה, אך סזארו הוא זה שניצח בקרב.

כאשר יו ג'קמן (וולברין) הופיע בתוכנית Raw, סנדאו ניסה ללעוג לו ולשם כך התחפש למגנטו, אך דולף זיגלר עזר ליו ג'קמן וביחד הם השפילו את סנדאו.

סנדאו החל שוב פעם לפתח גימיק חדש, כשכל שבוע הוא מופיע בתור דמות אחרת, פעם בתור אסטרונאוט, שחקן כדורסל, ראפר, בלרינה, שון מייקלס, ברט הארט וכו'. רצוי לציין שעל אף כל הגימיקים, סנדאו היה ברצף הפסדים גדול מאד.

בשלב מסוים, דמיאן סנדאו, נקרא בשם "דמיאן מיזדאו", והחליט להיות הכפיל של מיז, כאשר הוא מחקה כל מהלך ומשפט שיוצא לו מהפה.

סנדאו ומיז ניצחו את דולף זיגלר ו-R-טרות', ובכך סנדאו שבר את רצף ההפסדים הגדול שלו.

ב-21 בספטמבר 2014, סנדאו עזר למיז לזכות באליפות הבין יבשתית מידיו של דולף זיגלר באירוע לילה של אלופים, אך מיז הפסיד את האליפות ב-Raw לאחר האירוע.

לאחר מכן, המיז נכנס לפיוד עם אלוף ארצות הברית, שיימוס, כאשר מיז ניצח את שיימוס כמה פעמים בזכות הפרעות של סנדאו.

סנדאו הצליח לנצח את שיימוס והלוס מטדרוס עם גולדטסט וסטארדאסט בקרב שלושה נגד שלושה, וגם לנצח ביחד עם מיז את הלוס מטדורוס.

ב-26 באוקטובר 2014 באירוע "גיהנום בכלוב", שיימוס ניצח את המיז, אפילו שסנדאו עזר למיז במהלך הקרב, לאחר מכן שיימוס השתעשע עם המיז ורקד את ריקוד ה-YMCA, ומשום שסנדאו מחקה כל תנועה של מיז, גם הוא רקד.

בעקבות גימיק זה סנדאו צבר פופולריות רבה בעיני הקהל, הקהל הרבה פעמים צועק את שמו ומעדיף אותו על פני מיז, מה שמאד מרגיז את המיז ולפעמים בקרבות שהם מתאבקים ביחד, הוא לא נותן לסנדאו להתאבק בכלל.

ב-23 בנובמבר 2014 באירוע "סדרת ההישרדות" זכה דמיאן סנדאו עם שותפו המיז באליפות הזוגות של ה-WWE. הצוות הפסיד את האליפות לאוסוס וכשלו מלהשיג את האליפות שוב ברויאל ראמבל 2015.

לאחר מכן, המיז פיטר את מיזדאו מתפקידו, ומינה אותו להיות העוזר האישי שלו. המיז החל להתרגז כשהקהל מעדיף את מיזדאו עליו, ולכן הוא היה נוהג להשפיל אותו.

ברסלמניה 31, בקרב קרב הבאטל רויאל לזכרו של אנדרה הענק, מיזדאו הדיח את מיז מהזירה, ובכך רשמית סיים את החברות איתו. מיזדאו הודח אחרון מהקרב על ידי ביג שואו, שזכה בקרב.

לאחר מכן, מיזדאו פתח ביריבות עם מיז, כאשר הם מחליפים ניצחונות בתוכניות Raw וסמאקדאון, וכאשר סאמר רה (כוכבת הנחת 4, ביחד עם המיז) העדיפה את מיזדאו על פני מיז.

בסופו של דבר, נקבע קרב שהמנצח יקבל את הזכויות על השם מיז, שבו מיזדאו הפסיד משום שסאמר רה בגדה בו, מה שגרם להפסד.

שבוע לאחר מכן, חזר מיזדאו לשם הזירה המקורי שלו, דמיאן סנדאו, כשהוא נכנס ליריבות עם קורטיס אקסל, אשר חיקה את האלק הוגאן.

כתוצאה מכך, סנדאו התחיל לחקות את רנדי סאבאג', יריב וחבר ישן של האלק הוגאן, כאשר השניים היו באמצע קרב, האסנשן הפריעו להם, ואמרו להם שזה לא מכובד לצחוק על אגדות עבר.

סנדאו ואקסל החליטו להתאחד ולהביס את האסנשן ובכך הם מחקים את ה"המגה פאוורס", שהיה מורכב מהאלק הוגאן ורנדי סאבאג'.

סנדאו התחיל לקרוא לעצמו עכשיו "מאצ'ו מנדאו", המאצ'ו היה הכינוי של רנדי סאבאג' בעברו.

באירוע פייבאק 2015, קורטיס אקסל ומאצ'ו מנדאו הפסידו לאסנשן בקרב זוגות.

לקראת רויאל ראמבל 2016 הודיע הנהלת ה-WWE שיערך קרב זוגות מרובע והמנצחים בקרב יכנסו לקרב הרויאל ראמבל המסורתי. המשתתפים בקרב היו: סנדאו ויאנג נגד הדאדלי בויז נגד האסנשן נגד מארק הנרי וג'ק סוואגר. בקרב ניצחו מארק הנרי וג'ק סוואגר.

ברסלמניה 32 השתתף סנדאו בפעם השלישית בקרב הבאטל רויאל לזכרו של אנדרה הענק, שבסופו ברון קורבין ניצח. ב-6 במאי 2016, ה-WWE שחררו את סנדאו מהחברה.

הישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דמיאן סנדאו בוויקישיתוף