הבלתי רגילים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הבלתי רגילים
No Ordinary Family
סוגה דרמה, מדע בדיוני, פשע
יוצרים גרג ברלאנטי, ג'ון הרמון פלדמן עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים מייקל צ'יקליס
ג'ולי בנץ
ג'ימי בנט
קיי פנבייקר
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 20 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק גרג ברלאנטי עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה ABC Studios
הפצה Disney–ABC Domestic Television עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה בלייק נילי עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור ABC עריכת הנתון בוויקינתונים
פורמט (תמונה) 720p
תקופת שידור מקורית 28 בספטמבר 20105 באפריל 2011
קישורים חיצוניים
אתר רשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"הבלתי רגילים" או "משפחה לא רגילה"אנגלית: No Ordinary Family) היא סדרת מדע בדיוני קומית-דרמטית אמריקאית ששודרה במשך עונה אחת ברשת ABC.

הסדרה מספרת על משפחה אמריקנית טיפוסית שחיה בקליפורניה, ויום אחד, לאחר התרסקות מטוסם, מקבלת כוחות על.

רשת ABC ביטלה את הסדרה לאחר עונה אחת, עקב אחוזי צפייה נמוכים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

משפחה אמריקנית טיפוסית טסה לחופשה באמזונאס. מטוסם מתרסק והם היחידים שניצלים. לאחר ההתרסקות הם מגלים שכל אחד במשפחה קיבל כוח על שונה, והם מחליטים להילחם בפשע בעירם ולהיות מעין גיבורי על. למרות כוחותיהם, הם מנסים לשמור על ארשת נורמליות, ושומרים על סדר יומם הרגיל.

שחקנים ראשיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'ים פאוול (מייקל צ'יקליס) - אב המשפחה. ג'ים עובד במשטרה כאמן קלסתרונים, ובזמנו החופשי מתפקד כגיבור על של העיר. ג'ים מאוד חזק, חסין לאש וכדורים, ויכול לקפוץ למרחקים עצומים. הוא נלחם בפשע בעזרת חברו ג'ורג', שמתריע בפניו על מעשי פשע שקורים בעיר.
  • סטפני פאוול (ג'ולי בנץ) - אשתו של ג'ים. סטפני עובדת כמדענית בחברת "גלובל טק". כוחה הוא מהירות על וחילוף חומרים מהיר, ובעקבות התקרית של המשפחה היא חוקרת בזמנה החופשי על מקרים דומים, שבהם אנשים קיבלו כוחות על.
  • דפני פאוול (קיי פנבייקר) - תלמידת תיכון בת 16, בתם של ג'ים וסטפני ואחותו של ג'יי ג'יי. לדפני יש כוח טלפתי והיא מסוגלת לקרוא מחשבות, לשלוט במוחם ולראות זכרונות של אנשים ואף למחוק אותם.
  • ג'יי ג'יי פאוול (ג'ימי בנט) - בנם של סטפני וג'ים ואחיה של דפני. ג'יי ג'יי היה תלמיד תיכון לא מוצלח, שכוח העל שלו אפשר לו לחשב נתונים מתמטיים במהירות וללמוד דברים חדשים תוך שניות אחדות.
  • ג'ורג' סיינט קלאווד (רומני מלקו) - חברו הטוב ביותר של ג'ים. ג'ורג' הוא עורך דין ובלש משטרה שעובד ביחד עם ג'ים ויודע על כוחותיו וכוחות משפחתו. הוא עוזר לג'ים להילחם בפשע.
  • קייטי אנדרוס (אוטומן רייסיר) - חברתה הטובה ביותר של סטפני. קייטי עובדת עם סטפני בחברת "גלובל טק", והיא מודעת לכוחותיה. קייטי היא גאונית מחשבים.
  • דוקטור קינג דייטון (סטיבן קולינס) - הבעלים של חברת "גלובל טק". קינג מאוד מתעניין במחקר של סטפני על כוחות על, ולכן עוקב אחריה. הוא הזריק למספר אנשים כוחות על זמניים, ללא ידיעתה של סטפני.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]