הוליווד הילס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: נדרשת הגהה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: נדרשת הגהה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הוליווד הילס
סוגה תוכנית מציאות
יוצרים אדם דיוולו
שחקנים לורן קונרד
היידי מונטאג
אודרינה פטרידג'
סטפאני פראט
ספנסר פראט
וויטני פורט
קריסטין קלאברי
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 6
מספר פרקים 102
הפקה
אתר צילומים לוס אנג'לס עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 20-22 דקות
שידור
רשת שידור MTV
רשת שידור בישראל HOT3
תקופת שידור מקורית 31 במאי 200613 ביולי 2010
קישורים חיצוניים
www.mtv.com/shows/the-hills
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הוליווד הילסאנגלית: The Hills) היא תוכנית מציאות טלוויזיונית אמריקאית שנוצרה על ידי אדם דיוולו. התוכנית שודרה בערוץ המוזיקה MTV בין השנים 2006 ל-2010. בישראל שודרה הסדרה ב-HOT3 וב-HOT VOD.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר חייהם של מספר אנשים החיים בלוס אנג'לס. הסדרה החלה לעקוב אחר חייה של כוכבת הסדרה לגונה ביץ' לורן קונראד, אך לאחר חמש עונות החליטה קונראד לעזוב את הסדרה. מי שנבחרה להחליפה הייתה קריסטין קלאברי.

בסוף העונה הרביעית עזבה גם השחקנית ויטני פורט לניו יורק וכעת מככבת בסדרת ספין אוף משלה בשם "הסיטי", שאף שודרה ב-HOT. בארץ הופקה גם הסדרה "TLV - עושים את תל אביב" ששואבת השראתה מ"הוליווד הילס".

במצעד 100 הסדרות הטובות ביותר ב-25 השנים האחרונות של מגזין הבידור "Entertainment Weekly" הגיעה הסדרה למקום ה-82.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1 (31 במאי 20062 באוגוסט 2006)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת הסדרה לורן עוברת ללוס אנג'לס ומתגוררת יחד עם חברתה הטובה היידי. לורן מוצאת עבודה במגזין האופנה לנוער "Teen Vogue" שם היא עובדת לצידה של וויטני והשניים הופכות לחברות קרובות, והשתיים מתחברות לאודרינה.

לאחר שנראה ללורן שהכול מתחיל להסתדר היא מקבלת שיחת טלפון מהאקס שלה ג'ייסון והיא מחליטה לתת לו הזדמנות שנייה. לורן והיידי מתחילות ללמוד, אך לאחר זמן קצר היידי פורשת ומתחילה לעבוד ב"בולטהאוס הפקות". היידי נקלעת לקשיים ביחסיה עם ג'ורדן ולבסוף היא נפרדת ממנו.

בסוף העונה לורן מקבלת הצעה לעבור התמחות בפריז, והיא מתקשה לבחור בין זה לבין קיץ עם ג'ייסון שהשכיר בית בחוף. לבסוף היא בוחרת בג'ייסון. וויטני נוסעת לפריז במקומה. אודרינה והיידי חוגגות את הקיץ בתור רווקות.

עונה 2 (15 בינואר 20072 באפריל 2007)[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מתחילה בסוף הקיץ כאשר לורן נפרדת מג'ייסון. היא נאלצת להשקיע יותר מאמצים בעבודתה כדי לזכות בהערכת הדרג הבכיר שוב, לאחר שויתרה על ההתמחות.

וויטני מתמודדת על תפקיד בכיר יותר בניו יורק אך לא מתקבלת. היידי מתחילה לצאת עם ספנסר, למורת רוחה של לורן. לאחר שהיידי מגלה שספנסר אינו אמין השניים נפרדים אך לאחר זמן קצר חוזרים.

לורן שמרגישה את הריחוק בינה להיידי מתקרבת יותר ויותר לאודרינה. בסוף העונה היידי עוברת לגור עם ספנסר כשהיא יודעת שביצוע מהלך זה יביא לניתוק יחסיה עם לורן. אודרינה עוברת להתגורר יחד עם לורן.

עונה 3 (13 באוגוסט 200712 במאי 2008)[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מתחילה כאשר לורן מתמודדת עם שמועה לגביה שהופצה על ידי היידי וספנסר, הם מצידם מכחישים שהפיצו אותה. וויטני מקודמת בעבודתה ב"Teen Vogue", ולורן זוכה להערכה מחדש בעבודתה לאחר שהיא נשלחת לפריז יחד עם וויטני.

לאחר שהחליטה שמיצתה את עבודתה מאחורי הקלעים, עוברת וויטני לעבוד ב"People's Revolution" ולאחר זמן קצר לורן עוברת לעבוד לצידה של וויטני.

לורן מתקרבת יותר לחברתה מהילדות, לו, והן מחליטות לשכור דירה יחד ומזמינות את אודרינה לגור ביחד איתן. במהלך הזמן נוצר מתח בין לו ואודרינה שחזרה לצאת עם ג'סטין, מה שיוצר עוד מתחים בין השתיים.

היידי מקודמת בעבודתה ונוצרים קשיים בינה לבין ספנסר לאחר שהציע לה נישואין. השניים יוצאים להפסקה ביחסיהם וספנסר עובר לגור אצל אחותו, סטפאני, שהתחברה ללורן לאחר שמתגלה שהן לומדות ביחד.

בסוף העונה היידי נוסעת לווגאס לנסיעה עסקית יחד עם מנהליה, וספנסר ששומע על כך מגיע אחריה. היידי שמה את עבודתה בסיכון בכך שהיא חוזרת יחד איתו. אודרינה מתווכחת עם לורן ומאשימה את לו בריחוק שלהן.

עונה 4 (18 באוגוסט 200822 בדצמבר 2008)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לורן מסתגלת לחיים בביתה החדש, ובמקביל אודרינה מחפשת מקום חדש לגור בו לבדה אך לבסוף משלימה עם לו.

לאחר שניהלה רומן קצר עם ברודי, לורן מחליטה שהיא בשלה מספיק להתחיל לצאת ויוצאת עם אהובה מהתיכון, דאג. אודרינה חוזרת לג'סטין ועוברת לדירה משלה. אודרינה רבה עם לורן לאחר שהיא שומעת שמועה שניהלה קשר עם ג'סטין.

הולי, אחותה של היידי עוברת לגור אצל היידי וספנסר עד שתוכל להסתדר. ספנסר לבסוף משכנע את היידי ומצליח להעיף את הולי מהדירה. לאחר שספנסר מבקר את היידי באירוע של העבודה, היידי נמצאת שיכורה ומפוטרת מעבודתה.

במטרה לשמור אותה רק לעצמו, ספנסר מפתיע את היידי בטיול לקאבו שם הם מתחתנים. וויטני מתקדמת בעבודתה אצל קלי קוטרון ונוסעת לניו יורק לעבוד שם באופן קבוע. בסוף העונה סטפאני משכנעת את ספנסר לערוך להיידי חתונה גדולה כמו שרצתה, ולורן נפרדת מוויטני.

עונה 5 (6 באפריל 20091 בדצמבר 2009)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 71-90 (20 פרקים). החלה ב-6 באפריל 2009 והסתיימה ב-1 בדצמבר 2009.

חלק 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת העונה לו ואודרינה עורכות ללורן מסיבת הפתעה והיידי, שלא הוזמנה, מגיעה. ספנסר נקלע לקטטה עם קמרון, בן הזוג לשעבר של סטפאני, לאחר שהוא מגלה לה שספנסר התחיל עם הברמנית.

היידי, שמגלה על הקטטה, פונה ללורן לעצה. ספנסר נעזר בברודי והיידי נוסעת לקולרדו. לורן משיגה לסטפאני ראיון עבודה, בו היא לא מצליחה. היידי וספנסר הולכים לטיפול זוגי, ואודרינה מתחילה עם ברודי - אך חברתו קוטעת זאת.

אודרינה נפרדת מג'סטין, והיידי נפגשת עם סטייסי הברמנית. קלי מחייב את לורן לפטר את סטפאני. לורן נדהמת לשמוע שלו ואודרינה מתכוונות ללכת לחתונה של היידי. ספנסר מתקשר ללורן ומבקש את סליחתה.

בסוף החלק הראשון של העונה, היידי וספנסר מתחתנים ולאחר הטקס לורן עוזבת את הכנסייה ואת הסדרה.

חלק 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריסטין פותחת מלחמה ומתחילה עם ג'סטין מול פניה של אודרינה. ספנסר מצליח לריב עם היידי, לאחר שקנה בית בלי להתייעץ איתה.

ג'סטין מעמיד את קריסטין במקומה במסיבת יום הולדת לברודי. היידי לוחצת על ספנסר בקשר להבאת ילדים לעולם. ג'סטין מסדר את ההדורים בינו לבין קריסטין.

היידי וסטפאני מקיימות "התערבות" לגבי הולי ובעיית השתייה שלה, ברודי וג'ייד ממשיכים לריב. ג'סטין מסיים את היחסים עם אודרינה לתמיד.

בסוף העונה קריסטין וג'סטין מחליטים לקחת את היחסים ביניהם לשלב הבא. ספנסר והיידי ממשיכים לריב בקשר לתינוק, וברודי מבין שאולי עוד נשארו לו רגשות כלפי קריסטין.

עונה 6 (27 באפריל 201013 ביולי 2010)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 91-102 (12 פרקים). החלה ב-27 באפריל 2010 והסתיימה ב-13 ביולי 2010.

היידי חושפת את הניתוח הפלסטי המקיף שעברה בפני משפחתה. ברודי מתחיל להימשך לאודרינה, וספנסר גורם למהומה לאחר שהוא מתעצבן על הולי במועדון.

אודרינה מפתחת מערכת יחסים עם ריאן, ולאחר זמן קצר הם רבים בגלל רגשותיה כלפי ברודי. לו מסדרת לסטפאני פגישה עיוורת, וכל הבנות מחליטות לנתק את היידי וספנסר מחייהן לאחר המריבה עם ברודי ואודרינה.

ברודי מעמיד את יחסיו עם קריסטין בסכנה, כאשר הוא מתחיל לצאת עם בחורה אחרת. אודרינה נפגשת עם ג'סטין ויחסיה עם ראיין עומדים למבחן. אודרינה חוגגת יום הולדת וקריסטין נקלעת לקטטה עם אלי.

בסוף הסדרה קריסטין עומדת בפני החלטה חשובה. סטפאני מאושרת. אודרינה מוותרת על ג'סטין. ולו מהססת האם לקחת את יחסיה לשלב הבא.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לורן קונראד: בחורה צעירה שהתחילה את דרכה בלוס אנג'לס לאחר שעזבה את בית הוריה בלגונה ביץ'. מתחילה ללמוד ב"FIDM" ולעבוד במגזין האופנה לנוער "טין ווג" לאחר מכן מתחילה לעבוד ב"פיפל רבולושין". לורן הייתה חברתה הטובה של היידי עד שהשתיים הסתכסכו.
  • קריסטין קלאברי: שיחקה לצידה של לורן בלגונה ביץ' וחברה ותיקה של היידי. מחליפה את מקומה של לורן כדמות הראשית בסדרה החל מאמצע העונה החמישית. מתחברת לאודרינה והייתה חברה של ברודי בעבר.
  • וויטני פורט: עובדת לצידה של לורן במגזין, נסעה במקום לורן להתמחות בפריז. עברה לעבוד אצל קלי קטרון ב"פיפל רבולושין" ואף המליצה על לורן שעברה לעבוד לצידה שוב. עברה לעבוד בניו יורק עקב קידום.
  • היידי מונטאג: חברתה הטובה של לורן, עובדת ב"בולטהאוס הפקות". מתחילה לצאת עם ספנסר ואף מנתקת את יחסיה עם לורן בעקבות כך. בעבר גרה יחד עם לורן ועכשיו היא מתגוררת עם ספנסר. התחברה לאחותו של ספנסר, סטפאני.
  • אודרינה פטרידג': חברתם הראשונה של לורן והיידי בלוס אנג'לס, לאחר שהיידי עוזבת את הדירה היא עברת לגור יחד עם לורן. מנהלת מערכת יחסים שנויה במחלוקת עם ג'סטין. עובדת ב"אפיק רקורדס".
  • ברודי ג'נר: חברו הטוב של ספנסר, ולאחר שספנסר ולורן רבים ברודי תומך בלורן. דבר שגרם לניתוק הקשר בין ברודי לספנסר. ברודי ולורן אף יוצאים למשך תקופה.
  • ספנסר פראט: היה חברו הטוב של ברודי, אויב מושבע של לורן וגורם לניתוק יחסיה עם היידי. יוצא עם היידי ואף מתחתן איתה בהמשך הסדרה.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לו בוסוורת': חברה ותיקה של לורן עוד מימי לגונה ביץ', עוברת לגור איתה בסוף העונה השלישית. לא מסתדרת עם אודרינה.
  • סטפאני פראט: אחותו של ספנסר, הופכת לחברה טובה של לורן מה שיוצר מתחים בינה לבין ספנסר.
  • ג'סטין בובי בריסקה: מתחיל לצאת עם אודרינה אך מתגלה כאדם לא אמין ולא אחראי, למרות כל הפרידות אודרינה תמיד חוזרת אליו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]