סיילור מון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: פירוט יתר, ניסוחים לא אנציקלופדיים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: פירוט יתר, ניסוחים לא אנציקלופדיים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
לוחמת יפה סיילור מון
סוגה שוג'ו, מאהו שוג'ו, רומנטיקה, קומדיה, פנטזיה.
מאנגה: Pretty Soldier Sailor Moon
יוצר נאוקו טאקאוצ'י
הוצאה Kodansha (יפן)
Viz Media (ארצות הברית)
התפרסם לראשונה במגזין Nakayoshi (יפן)
Mixxzine (ארצות הברית)
תקופת הפרסום המקורית פברואר 1992מרץ 1997
מספר הכרכים שהתפרסמו 18
אנימה: Pretty Soldier Sailor Moon
אורך פרק 24 דקות
במאי יוניצ'י סאטו, קוניהיקו איקוארה, טאקוייה יגאראשי
אולפני אנימציה Toei Animation
רשת שידור TV Asahi (יפן)
Cartoon Network (ארצות הברית)
ערוץ הילדים (ישראל)
מדבבים בשפה העברית ראו ערך מורחב
תקופת שידור מקורית 7 במרץ 19928 בפברואר 1997
מספר העונות 5
מספר הפרקים 200
סרטים
  1. Pretty Soldier R: The Movie (Promise of the Rose).
  2. Pretty Soldier Sailor Moon S: The Movie (Hearts in Ice)
  3. Pretty Soldier Sailor Moon SuperS: The Movie ~ The 9 Sailor Soldiers Get Together! Miracle in the Black Dream Hole.
מחזמר
25 מחזות זמר שונים (סארמיו) המבוססים על המותג נוצרו בין השנים 1993 - 2005.
סדרת טלוויזיה
סדרת טלוויזיה לייב אקשן בשם "Pretty Guardian Sailor Moon" צולמה בין 2003 - 2004.
משחקי ווידאו
משחקי וידאו רבים המבוססים על המותג נוצרו.

סיילור מון (או בשם המלא "בישוג`ו סנשי סיילור מון", באנגלית : Bishoujo Senshi Sailor Moon ("לוחמת יפה סיילור מון"), או בקיצור Sailor Moon) הוא כותר אנימה ומאנגה פופולרי ומפורסם ביפן ובעולם שמשויך לז'אנר השוג'ו והמאהו שוג'ו ומכיל נושאים רומנטיים. הכותר יועד לקהל הנשי הצעיר. הכותר 'סיילור מון' נוצר על ידי אמנית המאנגה נאוקו טאקאוצ'י.

השידור הראשון של המאנגה היה בין פברואר 1992 למרץ 1997, והאנימה הוקרנה במקור ממרץ 1992 עד פברואר 1997.בשנת 2014 יצא לסדרה רימייק.

בנוסף הסדרה גם זכתה להצלחה במדיות אחרות, כגון סרטים, מחזות זמר פופולריים, סדרת אקשן עם שחקנים אמיתיים ומבחר גדול של משחקי וידאו.

יצירת המאנגה סיילור מון המקורית הוקדמה על ידי מאנגה נוספת על ידי טאקאוצ'י בעלת אותו רעיון ונושא, שם המאנגה היה "Codename: Sailor V", והיא עסקה בדמות קסומה אחת בשם סיילור וי (מינאקו אאינו), שטאקאוצ'י רצתה שתהיה בעלת כוחות קסומים, זה היה רעיון העורך שלה להלביש אותה בסיילור פוקו (יותר ידוע כ-"Sailor Suit", תלבושת בית ספר ביפן הדומה לחליפת מלח ומכאן השם). כאשר המאנגה הפכה לאנימה הקונספט שונה לכך שסיילור וי תהפוך לדמות אחת מתוך צוות של דמויות הנקרא סיילור סנשי. בשנת 2011 יצאה סדרת ספין-אוף בטלוויזיה היפנית הנקראת: 'בישוג'ו סנשי סיילור מון' על השם המלא של הסדרה. הסדרה מבוססת על הסדרה המקורית, ויצאה כמעט כמו המאנגה. הסדרה התפרסמה בכל רחבי יפן, וזכתה לפרסום גדול ברחבי העולם, עד לסופה של הסדרה (הסדרה התחילה את דרכה ביום שיצא הפרק הראשון של המנגה והסתיימה יומיים לפני המנגה). לאחר מכן, בשנת 2014, יצאה בארצות הברית וביפן גרסת קומיקס קולנועי הנקראת: 'סיילור מון קריסטל' שהפכה לפופולרית ביותר. הסדרה פופולרית גם כיום, וזכתה לסדרת ספין-אוף הדומה לסרט האמיתי. הסרט זכה להמון אהדה ברחבי כל העולם.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה סובבת סביב הגיבורה הראשית, אוסגי צוקינו ילדת בית ספר רגילה שנמצאה על ידי חתולה מדברת בשם לונה. אוסגי לומדת שבקרוב מאוד כדור הארץ יותקף על ידי ממלכת האופל (באנגלית: Dark kingdom) שבעבר הרחוק השמידו את ממלכת הירח. כוחותיה הרדומים של אוסגי מתעוררים ובעזרת הכוחות החדשים שלה, היא וחבריה הרבים יוצאים להגן על כדור הארץ.

אוסגי לוקחת את זהותה של סיילור מון, כשהעלילה מתקדמת היא לומדת יותר על טבע האויבים שלה, על חייה הקודמים, על הגורל שלה ועל עתיד מערכת השמש. אוסגי מתחילה בעונה הראשונה כילדה בכיינית וילדותית ואף מקנטרת על כובד גורלה והאחריות שהוטלה עליה, אך במשך הזמן והעונות תכונות אלו באישיותה מפנים מקום לדמות גיבורה אצילית יותר וטובת לב.

הסדרה סיילור מון מורכבת מחמש עונות שלכל עונה סיפור ועלילה משלה כאשר ניתן להתייחס לכל עלילה כסאגה. לסאגה והעונה הראשונה לא ניתן שם, השנייה נקראת סאגת הירח השחור (באנגלית: Black Moon בעונה Sailor Moon R), הסאגה השלישית נקראת סאגת האינסוף (באנגלית: Infinity בעונה Sailor Moon S) הסאגה הרביעית נקראת החלום (Dream בעונה Sailor Moon SuperS) והסאגה החמישית והאחרונה נקראת סאגת הכוכבים (באנגלית: Stars בעונה Sailor Stars).

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אוסגי צוקינו - (מיכל רשף / קוטונו מיצואישי פרקים 1–43, 47-200, קאה אראקי בפרקים 44–46) - הדמות המרכזית של הסדרה ההופכת לסיילור מון (ירח). היא תלמידת בית ספר חסרת דאגות, ובעונה הראשונה היא מוגדרת כבכיינית בגלל הגורל שהוטל עליה להציל את כדור הארץ. בהמשך היא מתבגרת ומבינה שהיא יכולה להשתמש בכוחותיה כדי לעזור לאנשים שאכפת לה מהם. אוסגי היא גם נסיכת הירח ונזכרת בכך בסוף העונה הראשונה, בעתיד תהיה המלכה סרנטי, בנוסף לכך ציביאוסה בעתיד תהיה ביתם של אוסגי וממורו. אוסגי אוהבת את ממורו, היא חולמת להפוך לאשתו בעתיד (כך גם יקרה). לאוסגי יש את הכוחות הכי חזקים מכל לוחמות סיילור, לאוסגי יש חתולה בשם לונה (ירח).
  • אמי מיזונו - (אלעד סמוכה 1–149, שירה נאור 150–200 / איה היסקאווה) : אמי הופכת לסיילור מרקורי (כוכב חמה). אמי היא ילדה חכמה, חביבה ותולעת ספרים, והיא מוזכרת כבעלת מנת משכל של 300 (מעל ומעבר לתחום אנושי). היא רוצה להיות רופאה כשתגדל כדי שתוכל לעזור לאנשים (כמו אמא שלה). היא מעריצה גדולה של תרבות הפופ ביפן ואף אוהבת לקרוא נובלות רומנטיות. אמי שולטת על כוחות המים. היא לא פופולרית בבית סיפרה בגלל הציונים שלה כי כולם מקנאים בה.
  • ריי הינו - (ליאת הר-לב / מיצ'י טומיזאווה) - ריי הופכת לסיילור מארס (מאדים). ריי היא כוהנת במקדש (ושם היא גם עוזרת לסבא שלה) ובגלל קרבתה לדת השינטו היא יכולה לסלק רוע ואפילו להשתמש באש כרצונה. ריי בוגרת יותר מאוסגי ולעיתים מתעצבנת בגלל ההתנהגות שלה (מה שגורם להן לריב הרבה), אך הן עדיין חשובות מאוד זו לזו. ריי יכולה לראות חזיונות מהעתיד. לריי יש הרבה חלומות: להיות זמרת, דוגמנית, שחקנית, מחברת שירים, ואם אפשר את כולם ביחד, אז עדיף.
  • מאקוטו קינו - (נועה קשפיצקי / אמי שינוארה) - מאקוטו הופכת לסיילור יופיטר (צדק). מאקוטו היא ילדה ביישנית המועברת לבית הספר של אוסגי, והיא קצת גבוהה וחזקה יותר משאר ילדות בית הספר ובגלל זה הרבה ילדים מפחדים ממנה ומתרחקים ממנה חוץ מאוסגי. היא שולטת על כוחות הברקים ויכולה לשלוט בצמחים. הוריה של מאקוטו מתו לפני מספר שנים בהתרסקות מטוס ולכן חיה לבד ועוסקת בתחביבים ביתיים כמו בישול וגננות. היא רוצה להתחתן צעירה ולהקים חנות לפרחים ועוגות. למאקוטו היה חבר שזרק אותה בעבר והרבה פעמים בסדרה כאשר מופיע בן המוצא חן בעינה היא אומרת "הוא מזכיר לי את החבר שלי לשעבר".
  • מינאקו האינו - (הילי ישראל / ריקה פוקאמי) - מינאקו הופכת לסיילור ונוס (נוגה). מינאקו היא ילדה עליזה עם חלומות, והיא הייתה הדמות המרכזית בסיילור וי (המנגה שעליה מבוססת הסדרה). יש לה חתול בשם ארטמיס. היא גם חולמת להיות זמרת ומשתתפת באודישנים מתי שהיא יכולה. כוחותיה של מינאקו מושפעים מכוחה המיתולוגי של האלה ונוס - אהבה, וגם מתכונותיו של כוכב נוגה - אור (כוכב נוגה ידוע בשל זוהרו). חלומה של מינאקו הוא להיות אלופה בכדור עף או להיות כוכבת, כלומר מפורסמת. מינאקו היא סיילור v ובפרק 33 היא מורידה את המסכה ומחליטה לשנות את זהותה לסיילור ונוס.
  • צ'יביאוסה - (ענת אלפן / קאיה אראקי)- צ'יבאוסה מופיעה החל מהעונה השנייה. שמה האמיתי גם הוא אוסגי, וצ'יבאוסה הוא כינוי שניתן לה כדי להבדיל אותה מאוסגי ה"גדולה" ("צ'יבי" פירושו קטן ביפנית, ו"אוסה" הוא קיצור של אוסגי, כלומר "אוסגי הקטנה"). צ'יבאוסה היא ילדה קטנה שמגיעה אלף שנים מהעתיד למאה ה 20 כדי לקחת לאוסגי את הקריסטל הכסוף, כדי שבעזרתו תוכל להציל את אמא שלה (בעונה השנייה). בהתחלה היא ואוסגי רבות הרבה, אך לאחר שמתברר שאמה של צ'יבאוסה היא אוסגי (שתלד אותה בעתיד), הן רבות פחות. בעונה השלישית צ'יבאוסה הופכת ל"סיילור צ'יבי-מון" ("סיילור מון הקטנה"), כדי ללמוד איך להיות לוחמת סיילור ולהכיר חברים ומצטרפת לסיילור סנשי. העונה ה-4 מתמקדת בה ובהתאהבותה בהליוס. (צ'יבאוסה עוזבת בעונה ה-5). החלום שלה הוא להיות גברת כמו אוסגי (בעתיד) בניגוד לאנימה ציביאוסה כן מופיעה בארק של קשת הכוכבים במנגה.
  • הליוס - הוא הכוהן השומר (כוהן גדול ואפוטרופוס) של אלוסיון, ארץ קדושה בתוך כדור הארץ המגנה עליו. היא גם החצר המלוכה המקורי של ממלכת הזהב לפני שעלתה לפני השטח. כאשר אלוסיון נכבשת ע"י קרקס הירח המת, הליוס נכלא בעודו הופך ע"י המלכה נהלניה לפגסוס. הליוס נזכר בחיזיון של עלמה שתציל את אלוסיון והניח שצ'יבאוסה היא אותה עלמה. תוך שהוא מספק לה ולאוסגי מידע וכלי נשק חדשים, הוא מתקרב לצ'יבאוסה למרות התעקשותה שאוסגי היא העלמה שהוא מחפש. בסופו של דבר חושף את האמת שלו ושמצבו של מאמורו קשור לקללה שהטילה נהלניה על אלוסיון. שהוקם לתחייה ע"י צ'יבאוסה לאחר שהקריב את עצמו כדי לתת לשומרי הסנשח הזדמנות לחימה נגד זירקוניה, הליוס מחזיר את הקבוצה אל פני השטח ומבטיח לצ'יבאוסה שהם ייפגשו שוב. ב-Sailor Moon SuperS (העונה הרביעית), הליוס שומר על גביש הזהב שמגן על החלומות המתוקים והיפים של אנשי כדור הארץ, כמו גם שואב יותר כוח מהחלומות האלה. נהלניה תוקפת אותו כי היא רוצה את הקריסטל לעצמה, אז הליוס עוזב את גופו שלו כדי לברוח עם הקריסטל. הוא לובש את צורתו של פגסוס המיתולוגי, מניח את הקריסטל על מצחו כקרן ומסתתר בחלומותיה של צ'יבאוסה. שם, הוא מבקש את עזרתה ומעניק כוח לה ולבעלי בריתה באמצעות מספר פריטים מיוחדים. למרות שהוא לא סומך על צ'יבאוסה בהתחלה, הם מפתחים קשר בהדרגה, ובסופו של דבר הוא מספר לה את סודותיו בכך שחושף את אלוסיון בפניה. כמו גם צורתו ושמו האמיתיים.
  • מאמורו צ'יבא - סטודנט המבוגר במקצת מאוסגי, שבילדותו היה קורבן לתאונת דרכים שהרגה את הוריו וגרמה לו לאובדן זיכרון. במשך הסדרה יש לו מספר תרחישים שהוא רואה לתוך העתיד, הוא לוקח את זהותו של הטוקסידו במסכה (Tuxedo Mask) (בילדותו פגש באוסגי (קטנה) לאחר התאונה ואוסגי נתנה לו ורד אדום) ואף עוזר לסיילור סנשי במאבקן. צ'יביאוסה היא ביתם של מאמורו ואוסגי. הוא נזכר (בעונה ה-1) בעברם ובאהבתו לסרנטי ומתאהב בה מחדש. הוא עוזב לארצות הברית למשך שנה ללימודים (בעונה החמישית). במנגה נהרג בתחילת הקשת על ידי גלקסיה היא הפכה אותו ואת שאר לוחמות למרושעים זרקה את ממורו לקלחת לאחר שהחזירה אותו לחיים וכך צ'ביאוסה חדלה להתקיים זמנית. בסוף המנגה סיילור מון בכל זאת מצילה את גלקסיה אך היא מתאבדת מנצחת את כאוס ומאמורו ואוסאגי מתחתנים
  • סטסונה מהיו - בעונה השנייה היא מופיעה רק כסיילור פלוטו, מגינת הזמן. תפקידה הוא להגן על שער החלל והזמן מפני מטיילים לא מורשים, והסיילור סנשי פוגשות אותה כשהן רוצות לנסוע עם צ'יביאוסה לעתיד. בעונה השלישית היא מקבלת שם וזהות אנושית, ומופיעה בכדור הארץ כתלמידת מכללה. לסטסונה יש אופי מרוחק והיא יכולה אפילו להיות די נוקשה עם אנשים, אך היא גם ידידותית ועוזרת לסיילור סנשי כשהיא יכולה. היא קרובה למיצ'ירו, הארוקה וצ'יביאוסה.
  • מיצ'ירו קאהיו - מיצ'ירו הופכת לסיילור נפטון. למיצ'ירו יש כישרון בנגינה בכינור ובציור, ויש לה יכולת לראות את העתיד. בשונה מאמי, כוחה של מיצ'ירו הוא האוקיינוס, לא המים עצמם. היא מאוד קרובה להארוקה, ויש הטוענים שהיא בת זוגה. היא קרירה כלפי הסיילור סנשי האחרות (חוץ מאוראנוס ופלוטו), אך היא מסורה מאוד ומוכנה להקריב הכול בשעת הצורך.
  • הארוקה טנו - הארוקה הופכת לסיילור אורנוס. הארוקה חלמה להיות נהגת מרוצים לפני ההצטרפות שלה לסיילור סנשי, והיא לרוב מתנהגת ומדברת כמו גבר. היא מתוארת בסדרה כבן אדם קר וקשוח, וכאשר היא נלחמת באויביה היא מעדיפה לעבוד בלי עזרה חיצונית ולרוב משתפת פעולה רק עם סיילור נפטון, ומאוחר יותר גם עם סיילור פלוטו. הארוקה שולטת על יסוד השמים, ולא על האדמה, כפי שנדמה מהתקפתה (היא שולחת יד אל השמים, מקבלת אנרגיה ובאמצעותה מרעידה את האדמה).
  • הוטרו טומואה - הופכת לסיילור סטורן (שבתאי). הוטארו היא ביישנית ומתוקה, אביה הוא מדען. כשהיא הייתה קטנה אביה ערך ניסוי במעבדתו והוטארו הייתה שם, הניסוי נכשל והיה פיצוץ, הוטרו מתה ואז פאראון 90 נכנס לגופו (דרך עינו) ושולט בהוטרו על מנת לשלוט בכדור הארץ. והיא הופכת לחולנית וחלשה עקב תאונת מעבדה שהתרחשה בילדותה. רוב הילדים מתרחקים ממנה כי כשהיא מתחברת למישהו היא תוקפת אותו. הוטרו מתחברת עם צ'יביאוסה. לפי מה שאמרו מיצ'ירו, הארוקה וסטסונה, סיילור סאטורן היא לוחמת החורבן וההרס, ולכן אסור להעיר אותה. אולם, כשלבסוף היא מתעוררת, היא מגלה להן שהיא נקראת ככה מכיוון שהיא מאוד חזקה ומסוגלת להרוס כוכב שלם. עם זאת, במהלך הסדרה נראה שיש לה גם כוחות ריפוי.בסרט סיילור מון לוחמת יפה לנצח ניתן לראות את שינוי הצורה שלה בפעם הראשונה
  • מיסטרס תשע - לאחר שהוטרו מתה, אביה הסכים למכור את נשמתו לפרעה 90 על מנת שתחזור לחיים וישות מרושעת בשם הגברת התשיעית נכנסה לגופה. היא מכונת גם"המשיחה של הדממה".
  • צ'יבי צ'יבי מון / צ'יבי צ'יבי - ידועה בשמה "צ'יבי צ'יבי". (השם צ'יביאוסה כבר נתפס לכן קראו לה "קטנה קטנה"). היא ילדה בת 4 שנחשבת לאחת מלוחמות סיילור. היא מצטרפת בעונה חמישית. חזרה בזמן כדי לעזור לאוסגי ולשחרר את הנסיכה אודם. היא חידשה את כוחה של אוסגי הנצחית ומשם אוסגי לקחה אותה איתה. כמו כן היא נחשבה לאחותה של אוסאגי מאז הופעתה בפרק 182.גם כאשר עוד לא הפכה ללוחמת סיילור, היא עדיין הייתה מסוגלת לחוש פעילות קסומה סביבה ולהגביר עוד יותר את היכולות וההתקפות המיסטיות של לוחמות סיילור אחרות לרמות גבוהות יותר. שהיא סיילור צ'יבי צ'יבי, היא נעשית חזקה ועוצמתית יותר. למרות שהופיעה בהתחלה כילדה קטנה, צ'יבי צ'יבי היא למעשה סיילור קוסמוס מהעתיד הרחוק. היא השתמשה בתחפושת של ילדה קטנה כדי להשפיע על עצמה מהעבר, אוסגי צוקינו. כדי להתקרב אל אוסגי מהעבר, היא בחרה במסווה של תמימות. ילדה קטנה שהופעתה יכולה להעיד שהיא בתה לעתיד של אוסגי. סיילור קוסמוס שחיה את התקופה ההיא, ידעה שצ'יביאוסה הלכה הביתה ומאמורו נעדר. מה שהשאיר את אוסגי פגיעה, ותקבל ילדה קטנה ומוזרה מהעתיד. במהלך הקרב של סיילור מון עם גלקסיה צ'יבי צ'יבי הגנה על צ'יביאוסה ונשארו לא מעורבות בלחימה, מה שגרם לצ'יביאוסה להסיק שצ'יבי צ'יבי בוודאי ראתה את הקרב בעבר, כך שהיא חייבת להיות מהעתיד. תשובתה היחידה של צ'יבי צ'יבי הייתה מבט בעיניים דומעות. כשגלקסיה מתחילה לזרוק את מאמורו לקלחת הגלקסיה, אוסאגי וצ'יביאוסה מסתכלות בהלם ובאימה, אבל עיניה של צ'יבי צ'יבי כבר עצומות. בעזרת הבלבול של התעוררות כאוס, סיילור גלקסיה תוקפת את סיילור מון עם מיתר גלקטיקה שצ'יבי צ'יבי חוסמת. לאחר מכן הגיע הרגע לו היא חיכתה והחלה לדבר יותר ממה שיכלה, אך עדיין מבלי לחלוק פרטים על עצמה. היא אמרה לסיילור מון שהיא חייבת להרוס גם את הכאוס וגם את הקדירה אם היא רוצה להציל את העתיד. היא המשיכה ואמרה שהיא תתחרט על כך בנצח של מלחמה וכאב ועם דמעות בעיניה אמרה שזו הדרך היחידה להביא שלום לגלקסיה ולהרוס את הכאוס לתמיד. סיילור מון דחתה את הצעתה ואמרה לה לא לאבד תקווה או לוותר על עתידה. בזמן שבכתה, צ'יבי צ'יבי הסכימה ונישקה את אוסגי על הלחי תוך שהיא חושפת את צורתה האמיתית, סיילור קוסמוס, ואומרת לאוסגי שהם לא יפסידו כשהעימות של אוסגי עם הכאוס יתחיל.
  • קוסאגי צ'וקינו - קוסאגי מופיעה רק בסיילור מון ירח מקביל והיא הבת השנייה של אוסגי ומאמורו אחותה הקטנה של ציביאוסה היא ילדה חרוצה ושוקדת בלימודים והיא גם סיילור "באני מון" או "סיילור פארלאל מון"(סיילור הירח המקביל) מטרתה היא לעזור לסיילור סנשי לנצח את הנבלים של העונה השישית, במקור היא באה מהמנגה ובדומה למשפחת הצוקינואים גם לה יש שתי קוקיות ומעין אוזני ארנבת, קוסאגי אוהבת ארנבים ובדומה לאוסגי אוהבת לאכול היא גם סיילור ניאו קוסמוס האחות של קוסמוס והקרן השנייה של התקווה היא הסיילור השלישית הכי חזקה והיא תמיד שמחה וחייכנית. בנוסף יש לה גם סיילור סנשי שהיא המנהיגה שלהם הם סוג של אוטהר סנשי וגם לוחמות פנימיות יחד איתה יש עוד 4 לוחמות שהם הבנות של הלוחמות הפנימיות והם לוחמות הפארלאל הלוחמות המקבילות, חלק מכנים אותן פארלאל סנשי או מיני סנשי והם מתוספות ללוחמות הסנשי הקימות.
  • אמיקו מיזונו - הבת העתידית של אמי מופיעבה רק בסיילור מון ירח מקביל וחברה בלוחמות הפארלאל, היא ידועה גם כסיילור פארלאל מרקורי, היא חכמה ומצליחה מאוד בלימודים בדיוק כמו אמי אמא שלה ובעלת שיער כחול בהיר יותר משל אמי ועם צמה שופעת וארוכה, הכוח שלה בדומה לאמי (סיילור מרוקורי) גם קשור למים אבל הוא כוח הקרח. חלק אומרים שהיא הבת השנייה של טאיקי ואמי יחד.
  • רייסוני הינו - הבת העתידית של ריי וחברה בלוחמות הפארלאל מופיעה רק בסיילור מון ירח מקביל, ידועה גם כסיילור פארלאל מרס והכוח שלה בדומה לריי עם כוח האש(סיילור מרס) הוא כוח הוולקנו (לבה והר גאש) היא עובדת גם במקדש והשיער שלה בדומה לריי אמא שלה ארוך ובגוון סגול והיא מאוד אוהבת ללבוש יחד איתו קשתות מיוחדות, אומרים שהיא גם הבת העתידית הנוספת של סייה ביחד עם ריי יחד אבל זה לא נכון.
  • מאוקיטו קינו - הבת העתידית של מאקוטו מופיעה רק בסיילור מון ירח מקביל וחברה בלוחמות הפארלאל, ידועה גם כסיילור פארלאל יופיטר, הכוח שלה בדומה למאקוטו עם כוח הסופה והצמחים (סיילור יופיטר) הוא כוח הטבע עצמו היא ילדה חזקה ובריונית אבל חברותית וטובה כמו מאקוטו, השיער שלה חום בהיר מאוד ועם קוקו וארוך.
  • מוניקה אאינו - הבת העתידית של מינאקו וחברה בלוחמות הפאלרל מופיעה רק בסיילור מון ירח מקביל ידועה גם כסיילור פארלאל ונוס, בדומב למינאקו עם כוח האהבה (סיילור ונוס/v) יש לה את כוח האור והשמחה, חלק אומרים שהיא הבת השנייה של יאטן ומינאקו יחד, היא ממש מזכירה את מינאקו וכל הזמן אוהבת להתבדח ולצחוק, השיער שלה בלונדיני מאוד בהיר עם קוקו ופפיון אדום
  • סייה קו רויאל - הופך לסיילור סטאר פייטר (כוכב לוחם). סייה הוא בן שהופך לבת. (לפי המנגה, סייה ושלושת האורות הן בנות במסווה של בנים). הוא אחד משלושת האורות (הלהקה). בתחילת העונה החמישית כל לוחמות הסיילור מוצאות את שלושת האורות כמהממים, אך בדרך מגייסות גם אותן לקרב. מטרתו של סייה היא לעזור לסיילור מון והחזיר את הנסיכה אודם לחיים.
  • יאטן קו רויאל - הופך לסיילור סטאר הילר (כוכב מרפא). יאטן הוא בן שהופך לבת. גם הוא, מטרתו היא לעזור לסיילור מון ולהציל את הנסיכה.
  • טאיקי קו רויאל - הופך לסיילור סטאר מייקר (כוכב מייצר). טאיקי הוא בן שהופך לבת. יש הטוענים שהוא רק בן. טאיקי הוא הבכור משבעת האחים קו רויאל.
  • הנסיכה קיוקיו - הנסיכה של שלושת האורות קרובה לצ'יבי צ'יבי נהרגת בידי גלקסיה אך חוזרת לחיים בזכות סיילור מון במנגה היא לוחמת סיילור
  • סיילור כאוס - הנבלית הראשית של קשת הכוכבים במנגה סיילור מון נלחמת בה ולא בגלקסיה,באנימה מצאה את צ'יבי צ'יבי והרגה אותה כאוס משתחרר מתוך גלקסיה לאחר שהיא חוזרת למוטב.
  • המלכה מטליה - הנבלית הראשית של עונה 1 השליטה של ממלכת האופל שצורכת אנרגיה מבני האדם באנימה היא דמות מינורית יחסית . מאוהבת באנדימיון תעשה הכל כדי להפריד אותו מסרניטי במנגה היא הפכה את חברי השטינו לרעים והשחיטה את נשמותיהם ,היא עושה לאנדימיון שטיפת מוח אבל הוא ניצל בידי סיילור מון ,במנגה סיילור נלחמת בה ובממורו שהם ממוזגים ולא במלכה בריל.
  • המלכה סרניטי - אמה של הנסיכה סרניטי וסבתה של צ'יביאוסה מלכת מילניום הכסף ויתרה על חייה כדי שהנסיכה והנסיך ימצאו זה את זו בכדור הארץ.
  • הנסיכה סרניטי - הנסיכה של מילינום הכסף והמאהבת של אנדימיון במנגה הם היו נפגשים בחשאי . בתה של המלכה סרניטי ממלכתה הושמדה על ידי הכוח של נהלניה הנסיכה היא ,גלגול נשמות של אוסאגי צוקינו,לאחר מותה המלכה שלחה אותה ואת הנסיך לכדור הארץ על מנת שימצאו זה את זה הנסיכה משיבה את זיכרונותיה לאחר שטוקסידו מאסק נפצע בהגנה על סיילור מון, סיילור מון בוכה עליו ,וקוראת לקריסטלי הקשת בענן, הנסיכה מתעוררת לראשונה בפרק 34 באנימה . במנגה מסופר לנו שהיה לה ולנסיך חלום משותף להגן על כדור הארץ וזו גם הסיבה שהם התאהבו זו בזה .
  • הנסיך אנדימיון - הוא גלגול נשמות של ממורו צ'יבה ,הנסיך של כדור הארץ, היה המאהב של סרניטי בתקופת מילניום הכסף אנדימיון נהרג בקרב ולכן סרנטי לא רצתה לחיות יותר ,המלכה שלחה אותו ואת הנסיכה לכדור הארץ כדי שיוולדו מחדש וימצאו זה את זה, אנדימיון מתעורר ונזכר באהבתו לסרניטי אחרי שטוקסידו מאסק מציל את סיילור מון . בעונה הרביעית מתגלה לנו שהממלכה המוזהבת היא הבית של הנסיך השומר שלו הוא הליוס שומר של אלוסיון.
  • המלכה סרניטי החדשה - הגרסה העתידית של אוסאגי שליטה חכמה ומכובדת אמה של צ'יביאוסה . בעונה השנייה בעקבות פלישת הירח האפל צ'יביאוסה נוסעת בזמן ומבקשת מסיילור מון לעזור לה להציל אותה, נתפסת בידי הנסיך דמאנד שמאוהב בה, לאחר שסיילור מון מצילה את צ'יביאוסה צ'יביאוסה מתאחדת עם הוריה. במנגה ובסיילור מון קריסטל היא שולחת לגרסת העבר שלה כוחות חדשים כדי שתתחזק. היא עושה הופעה קצרה בקשת הכוכבים במנגה כשצ'יביאוסה חוזרת לעתיד . באנימה היא דמות מינורית .הפכה למלכה של כדור הארץ לאחר שהירח האפל מת.
  • המלך אנדימיון - בעלה של סרניטי ואביה של צ'יביאוסה הגרסה העתידית של ממורו אנדימיון מקבל את פניהם של החבורה כשהם באים מין העבר ,מספר לסיילור מון וטוקסידו מאסק שצ'יביאוסה היא בתם בעתיד ,המלך אנדימיון הפך למלך של כדור הארץ לאחר מות הירח האפל. הוא עושה הופעה קצרה בקשת הכוכבים במנגה כאשר צ'יביאוסה חוזרת לעתיד.
  • המלכה בריל - הנבלת הראשית של העונה הראשונה. השליטה של ממלכת האופל, שלפני שנים רבות הרסה את ממלכת הירח, עד אשר המלכה סרניטי חתמה אותה באמצעות קריסטל הכסף. היא נשלטת על ידי ישות מרושעת המכונת"מטריה"(מתכת באנגלית) ותוכניתה היא לכבוש את העולם. לבסוף סרניטי(סילור מון)מצליחה לחתום אותה אך נהרגת יחד עם חברותיה בקרב(קריסטל הכסף אפשר להן להיוולד מחדש).במנגה היא בכלל נהרגת מפלנטת מתקפת הסיילור סיילור מון נלחמת במלכה מטליה עצמה.
  • פנטום המוות(ידוע גם כ"וויסמן") - הוא ישות מרושעת והנבל הראשי של העונה השנייה(סאגת הירח השחור)והמנהיג של שבט הירח השחור. הוא היה הכאוס ששלט בכדור הארץ עד שהמלכה סרניטי(אוסגי מהעתיד שהיא גם אימה של צ'יביאוסה)טיהרה אותו לעיר המכונה קריסטל טוקיו(טוקיו שאותו טיהרה לממלכה העשויה מקריסטל),הוא מנצל את אנשי השבט(ובמיוחד את מנהיגם הנסיך דמאנד)כדי להשיב את האפלה על כדור הארץ. המטרה שלו היא ללכוד את צ'יביאוסה ולהשתמש באנרגיה שלה למטרותיו האישיות ושולח את אנשי השבט לעבר(התקופה של אוסגי-המאה ה-20)על מנת להרוס את העיר כדי שלא תתקיים בעתיד(העיר שבה אוסגי גרה תהיה בעתיד קריסטל טוקיו).בהמשך הוא גם שוטף את מוחה של צ'יביאוסה והופך אותה ל"גברת השחורה"עד שכוח האהבה של אוסגי טיהרה אותה. יש הטוענים שהוא גם גלגול נשמות של הכאוס מהעונה החמישית ולכן הוא נחשב לאויב הכי עוצמתי.
  • סיילור גלקסיה - אויבת העונה החמישית, הלוחמת של הגלאקסיה ואחת מהלוחמות הכי חזקות לפני סיילור מון, היא בעיקרון לוחמת טובה שלכדה את הכאוס בגופה רק כדי להציל את העולם, בנוסף היו לה 5 לוחמות שהיא העסיקה שבעזרת צמידים היא שולטת בהם, הלוחמות שלה בעבר היו לוחמות טובות, מטרתם היא להשיג את זרע הכוכב כדי שהיא תשלוט בגלאקסיה, כאשר אחת מהלוחמות שלה נכשלת הרבה פעמים היא מסירה ממנה את הצמידים בעזרת כישוף והורגת אותה. הרגה את ממורו בתחילת הקשת של המנגה והפכה את לוחמות סיילור לרעות ואת ממורו. מתאבדת במנגה אחרי שסיילור מון מצילה אותה סיילור מון במנגה נלחמת בסיילור כאוס עצמו ולא בגלקסיה.סביר להניח שכל שומרי המלחים שוחררו מקלחת הגלקסיה ובכך כמו לתחייה גם גלקסיה קמה לתחייה.
  • סיילור עכברת ברזל - אחת מהלוחמות של גלקסיה, היא מאוד ילדותית ביישנית ומצחיקה, מנסה למצוא דרכים לפתור דברים אבל כל הזמן זה לא עובד לה, נהרגת אחרי כמה כישלונות על ידי גלאקסיה
  • סיילור אלומיניום סיירן/ ליד קרואו - שתיי לוחמות של גלאקסיה שהגיעו אחרי עכברת ברזל, הן אויבות/חברות ועובדות ודואגות מאוד אחת לשנייה
  • רבעיית האמזונס - ארבעה נערות(סרה-סרה, פלה-פלה, ג'ון-ג'ון ווס-וס)המופיעות בעונה הרביעית כמשרתות של נהלניה,השר עוותה את כוחותן לפי המנגה, בעתיד הן יהיו לוחמות סיילור בהנהגתה של צ'יביאוסה (נקראות סיילור קרס, סיילור פאלאס, סיילור יונו וסיילור וסטה) והמגנות של צ'יביאוסה, בארק החמישי הן מסייעות ללוחמות סיילור להביס את נהלניה ומצטרפות אליהן לקרב. באנימה הן אמנם הופיעו, אך לא הופיעו בסוף הסדרה ולא הוזכרו כלוחמות סיילור.,הן מופיעות רק בסרט סיילור מון הנצחית ובמנגה הן וסיילור מון היחידות שרואות הזהות האמיתית של צ'יבי צ'יבי,הן מגינות של ארבעת האסטרואידים,המלכה סרניטי החדשה שלחה אותן לישון עד העתיד הרחוק שם הן יתעוררו כלוחמות סייילור
  • שלישית אמזון - העוזרים של זירקוניה, שלושה בנים שמזכירים בנות (עין העיט, עין הנמר, עין הדג) הם במקור חיות שזירקוניה כישפה אותם ומתחזים לאנשים כדי לגנוב מהם את החלום היפה, שהם מתים הם מחבבים את סיילור מון ומשתפים איתה פעולה.,במנגה הם בכלל חיות המחמד של רביעית אמאזון ומופיעים תחת פיקודם.
  • המלכה נהלניה - המלכה של הירח החדש, הנבלית של העונה הרביעית ותחילת העונה החמישית. בעונה הרביעית היא מחפשת את המראה הזהובה של החלומות שנמצאת אצל צ'יביאוסה משום שבתוך המראה נמצא פגסוס אותו היא מחפשת. פגסוס השומר של הקריסטל הזהוב שיש לו כוח לשלוט בעולם וגם נהלניה מאוהבת בו למרות שלבו שייך לצ'יביאוסה. בסוף העונה היא מספרת לאוסגי שהיא הייתה מלכה אהובה שכולם אהדו בגלל יופייה עד שיום אחד היא ראתה במראת הקסם שלה שהיא תראה נורא לכן היא גנבה את החלומות היפים של כל אנשיה מה שהפך אותם לרוחות רפאים והקימו את הקרקס המת שמשרת אותה. אך כשהיא רצתה את הקריסטל הזהוב ונגעה בו לבה לא היה טהור והוא חתם אותה בצד האפל של הירח החדש. מחפשת נקמה באנשי הירח הלבן בגלל הקנאה שלה בהם. בסוף היא כולאת את עצמה שוב במראה שם היא תהיה יפה לנצח. בעונה החמישית גלקסיה מחזירה לה את יופייה מחוץ למראה היא שוב מחפשת נקמה באנשי הירח הלבן. היא כולאת את ממורו בסיוטים וקיומה של צ'יביאוסה מתערער. לבסוף אהבתה של אוסגי וחברותיה החזירו את נהלניה לצד הטוב ופלוטו החזירה אותה בזמן בתור ילדה לתקופה שבה הממלכה שלה הייתה מושלמת והיא בתור ילדה שחשבה שהכל היה חלום עושה הכל ככל הנראה כדי ש"החלום" לא יתגשם כך קרה באנימה בלבד . אבל במנגה מקורית נהלניה מעולם לא הוחזרה למוטב היא נהרסה על ידי סיילור מון משום שהיא גלגול נשמות של כאוס.

כוחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקדמה: לכל אחת מהסיילור סנשי יש סיכה/שרביט שבעזרתם הן משתנות. כדי להפעיל את ההשתנות יש לצעוק: *כוח הכוכב* תתעורר!

  • כוח פריזמת ירח, תתעורר! - השינוי הבסיסי והראשון של סיילור מון. סיילור מון מקבלת את הסיכה מלונה, ועליה לדקלם: כוח פריזמת ירח, תתעורר! בנוסף קיבלה לכח את שלוז המתקפות: 'הפעלת ריפוי ירח!', 'פעילות כתר ירח!' ו'אבק כוכב כתר ירח' .
  • פעילות כתר ירח! - הכח הבסיסי שמצורף עם השינוי: 'כח פריזמת ירח, תתעורר!'. הוא מפעיל מין בומרנג קסום מהכתר של סיילור מון.
  • הפעלת ריפוי ירח! - כוח קריסטל הכסף. מפעיל לסיילור מון סוג של שרביט שקריסטל הכסף נכנס לתוכו. מגיע עם השינוי 'כח פריזמת ירח, תתעורר!'.
  • אבק כוכב כתר ירח! - כוח בסיסי שמצורף עם השינוי 'כוח פריזמת ירח תתעורר' אוסגי השתמשה בו רק פעם אחת בפרק 5 כוח זה מאפשר לכתר שלה לפזר אבקה שמסירה שלי טה מוחית של שליחי שטן על בני אדם רגילים.
  • כוח *כוכב* תתעורר! - הכוח הבסיסי שניתן לסיילור סנשי הפנימיות הן מקבלות שרביט מלונה (חוץ מסיילור ונוס, היא קיבלה מארטמיס). המתקפות הן: ספריי בועות, נשמת אש, רעם קיצוני, וקרן סהר.(בנוסף לכך לסיילור ונוס ניתן גם הכוח מקלחת קרן סהר
  • ספריי בועות - הכח הניתן לסיילור מרקורי. קיבלה אותו מלונה.
  • נשמת אש - הכח הניתן לסיילור מארס. קיבלה אותו מלונה.
  • רעם קיצוני - הכח הניתן לסיילור יופיטר. קיבלה אותו מלונה.
  • קרן סהר - הכח הניתן לסיילור ונוס. קיבלה אותו מארטימס. למתקפה כח שני הנקרא: 'מקלחת קרן סהר!'.
  • כוח קריסטל ירח, תתעורר! - הכוח השני שניתן לאוסגי, כשהמלכה סרניטי הכניסה את קריסטל הכסף לסיכתה. כדי להשתנות, עליה לדקלם: כוח קריסטל ירח, תתעורר! המתקפה היא "הילת נסיכת הירח!"
  • הילת נסיכת הירח! - הכח הניתן לסיילור מון בכח הקריסטל.
  • כוח כוכב *כוכב* תתעורר! - הכוח השני שניתן לסיילור סנשי הפנימיות. המתקפות הן: אשליית מים זוהרת, מנדלה בוערת, לחץ ניצוצות רחב, ושרשרת אהבת ונוס.
  • אשליית מים זוהרת - המתקפה המיוחדת הניתנת לסיילור מרקורי.
  • מנדלה בוערת - המתקפה המיוחדת הניתנת לסיילור מארס.
  • לחץ ניצוצות רחב - המתקפה המיוחדת הניתנת לסיילור יופיטר.
  • שרשרת אהבת ונוס - המתקפה המיוחדת הניתנת לסיילור ונוס.
  • כוח ירח קוסמי, תתעורר! - הכוח השלישי שניתן לאוסגי, ונוצר בזכות אהבתה אל ממורו. עליה לדקלם: כוח ירח קוסמי, תתעורר! המתקפה היא מתקפת ספירלה לב ירח!
  • ספירלת לב ירח! - הכח הקוסמי והקסום הניתן לסיילור מון, בזכות אהבתה לממורו.
  • כוח פריזמת ירח, תתעורר! - הכוח הראשון של צ'יביאוסה. לא להתבלבל עם כוחה הראשון של אוסגי. המתקפה היא:"מתקפת לב סוכר ורוד!"
  • מתקפת לב סוכר ורוד! - המתקפה שניתנה לצ'יבאוסה ואוסגי.
  • משבר, תתעורר! - הכוח הזה נחשב כתוסף לכוח ירח קוסמי, של הגביע הקדוש שניתן לאוסגי על ידי הקמעות הקדושים של הסנשי החיצוניות. עליה לדקלם: משבר, תתעורר! מתקפה: כאב לב, ירח קשת בענן!
  • כאב לב, ירח קשת בענן! - המתקפה שניתנה לצ'יבאוסה ואוסגי. הכח החזק שניתן בשינוי המשותף של אוסגי וצ'יבאוסה. נחשב בכח 'משבר תתעורר!'.
  • משבר ירח, תתעורר! - הכוח הרביעי שאוסגי וצ'יביאוסה מקבלות מפגסוס. הן משתנות ביחד, לכן עליהן לדקלם: משבר ירח, תתעורר! המתקפה של צ'יביאוסה היא: "צעקת נצנוץ!", שיוצרת לאוסגי חרב בה היא משתמשת למתקפה: "מדיטציית ירח מדהימה!"
  • צעקת נצנוץ! - בשביל לא להתבלבל בשינוי של צ'יבאוסה, אז היא צריכה לדקלם: 'צעקת ניצנוץ!' בשביל להשתנות.
  • מדיטציית ירח מדהימה! - החרב הקסומה הניתנת לסיילור מון על ידי השינוי של צ'יבאוסה.
  • כוח קריסטל *כוכב* תתעורר! - הכוח השלישי והאחרון של הסיילור הפנימיות, שניתן להן על ידי פגסוס. עליהן לדקלם: כוח קריסטל *כוכב*, תתעורר! מתקפות: מרקורי, רפסודת מים! מארס, הצלפת להבה!, יופיטר, התפתחות אלון! ונוס, הלם אהבה ויופי!
  • רפסודת מים! - הכח הקריסטלי הניתן לסיילור מרקורי.
  • הצלפת להבה! - הכח הקריסטלי הניתן לסיילור מארס.
  • התפתחות אלון! - הכח הקריסטלי הניתן לסיילור יופיטר.
  • הלם אהבה ויופי! - הכח הקריסטלי הניתן לסיילור ונוס.
  • כוח פלנטת *כוכב*, תתעורר! - הכוח שהיה מאז ומתמיד לסנשי החיצוניות (חוץ מהוטרו) השינוי היחיד והמקורי של סיילור סאטורן מעולם לא שודר בסדרה, אלא נמצא רק במשחק הווידאו. מתקפות: רעידת אדמה! נחשול עמוק! צעקת מוות! קיר שקט!
  • רעידת אדמה! - הכח הכוכבי שניתן לסיילור אורנוס.
  • קיר שקט! - הכח הכוכבי שניתן לסיילור סטורן.
  • צעקת מוות! - הכח הכוכבי שניתן לסיילור פלוטו.
  • נחשול עמוק! - הכח הכוכבי שניתן לסיילור נפטון.
  • כוח ירח נצחי, תתעורר! - הכוח החמישי של סיילור מון. שניתן לה על ידי כל הלוחמות שריכזו את כוחן. עליה לדקלם: כוח ירח נצחי, תתעורר! מתקפות: נשיקת ירח דבש.... אור כוכב! ירח כסוף...... נשיקת כוכב!
  • נשיקת ירח דבש... אור כוכב! - המתקפה החמישית הניתנת לסיילור מון.
  • ירח כסוף... נשיקת כוכב! - המתקפה החמישית הניתנת לסיילור מון.
  • כוכב כבשן... רגיש!- המתקפה של סיילור סטאר הילר
  • כוכב לייזר...רציני!- המתקפה של סיילור סטאר פייטר
  • כוכב רחם...אדיר!- המתקפה של סיילור סטאר מייקר
  • מכת חרב...הלוחמת הכסופה!- המתקפה שניתנה לסיילור סטאר אגרידר
  • זוהר מחשמל...ברק נוצץ!- המתפה שניתנה לסיילור סטאר אלקטריק
  • הגברת מהירות...כוכב זוהר!- המתקפה שניתנת לסיילור סטאר אוקינקאי

קבלת הסדרה בעולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלוגו היפני והמקורי של הסדרה
הלוגו האנגלי של סיילור מון

במקור האנימה הייתה אמורה לרוץ רק שישה חודשים עם הסדרה המקורית של סיילור מון, עקב הפופולריות העצומה ביפן לאנימה, נוספו לה עוד 4 סדרות (עונות). הסדרה קיבלה מקום שידור בשעות השיא ביפן וקיבלה רמות רייטינג מעל ל 25%. מבחינת מסחור, הרווח הנקי ממוצרי המותג הגיעו ל 4.5 מיליארד במשך שלוש שנים בלבד. והסדרה נחשבת לאחת האנימות והסרטים המצוירים הכי פופולריים בעולם ואף צברה פופולריות עצומה מחוץ ליפן במדינות כמו צרפת, איטליה, ספרד, הונג קונג ובמיוחד בארצות הברית, והסדרה נחשבת כגורם שהשפיע על בנות מכל העולם לפנות אל מאנגות השוג'ו, ואף הגדיל את פופולריות הז'אנר. הסדרה שובחה עקב הדמויות הרבות והמגוונות הפונות לקהל רחב מאוד של אנשים[דרוש מקור], עלילות מפותחות ומורכבות ושינוי פני הג'אנר של השוג'ו והילדות הקסומות בכללותו.

בישראל, האנימה שודרה בערוץ הילדים בדיבוב לעברית שאותו ביימה אפי בן ישראל. העונה הראשונה שודרה ב-20 בינואר 2011, ומתחילת הקיץ של אותה השנה (1 ביולי) החלו לשדר את שאר העונות בזו אחר זו, עד ל-5 בינואר 2012. לקראת סופה של העונה הרביעית הוחלפו מיכל רשף (אוסגי/ מון) ואלעד סמוכה (אמי/ מרקורי) בהדר שחף (כאוסגי) ושירה נאור (כאמי), אך באמצע העונה החמישית שבה מיכל רשף לדבב את דמותה של אוסגי עד לסוף הסדרה.

צוות המדבבים בגרסה העברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

המדובבים מסודרים לפי סדר השתתפותם (לרוב ע"פ הסדר שעל פיו הוצגו בכתוביות הסיום) והדמויות שאותן דיבבו (בצורה כללית ולא מפורטת).

  • מיכל רשף (אוסגי, עד הסוף עונה הרביעית ובאמצע החמישית חזרה)
  • מאיה בר שלום (לונה, אמא של אוסגי ודמויות משנה)
  • אלעד סמוכה (אמי עד סוף העונה הרביעית)
  • ליאת הר לב (ריי דמות משנה בפרק 69)
  • צביקה פורמן (ממורו, ארטמיס, דמויות משנה)
  • מאי יעקובסון (דמויות משניות)
  • איטן גרינברג (דמויות משניות)
  • אורלי קטן (דמויות משניות, בעיקר רעות תלמידה בפרק 4)
  • לירון לב (דמויות משניות)
  • יובל גרבש (דמויות משניות)
  • אפי בן ישראל (בעיקר דמויות רעות)
  • גיא רושיניאק (בעיקר דמויות רעות)
  • נועה קשפיצקי (מאקוטו החל מהפרק 25)
  • שרון שחל (סטסונה ודמויות משניות)
  • אורלי תגר (הוטארו)
  • ספיר דרמון (מיצ'ירו)
  • הילי ישראל (מינאקו החל מהפרק 33)
  • יובל סגל (דמויות משנה, הופיע בעיקר בעונה השלישית)
  • שירה נאור (אמי החל מהעונה הרביעית)
  • הדר שחף (אוסגי בסוף העונה הרביעית ותחילת העונה החמישית)
  • ענת אלפן (צ'יביאוסה קרן התקווה בפרק 200)
  • אביטל אברג'יל (הארוקה)
  • מיכאל עינב (אחד מהגיבורים האורחים שהופיעו בעונה האחרונה)
  • סער בדישי (אחד מהגיבורים האורחים שהופיעו בעונה האחרונה)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא סיילור מון בוויקישיתוף