פיירי טייל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כרך המנגה הראשון בסדרה. הוצא לאור בהוצאת Kodansha ב-15 בדצמבר 2006, יפן
כרך המנגה הראשון בסדרה. הוצא לאור בהוצאת Kodansha ב-15 בדצמבר 2006, יפן.
סוגה הרפתקאות, פעולה, קומדיה, דרמה, שונן
מאנגה
יוצר מָאשִׁימָה הִירוֹ
מאייר מָאשִׁימָה הִירוֹ
התפרסם לראשונה במגזין Weekly Shonen Magazine
תקופת הפרסום המקורית 2 באוגוסט 200626 ביולי 2017
מספר הכרכים שהתפרסמו 63 כרכים ו-545 צאפטרים
אנימה
אורך פרק כ-24 דקות
במאי שינג'י אישיהארה
תסריטאי מאסאשי סוגו
אולפני אנימציה Satelight
רשת שידור TV Tokyo
תקופת שידור מקורית 12 באוקטובר 200929 בספטמבר 2019
מספר הפרקים 328 פרקים

פיירי טייל או זנב הפיהיפנית: フェアリーテイル, באנגלית: Fairy Tail) היא סדרת מנגה, הנכתבת ומאוירת על ידי הירו מאשימה(אנ'). החלה לצאת לאור באופן סדיר בשבועון Weekly Shōnen Magazine, וב-2009 יצאה לאור גם סדרת אנימה מסטודיו Satelight (אנ').

למנגה יצאו 63 כרכים ו-545 פרקים ולאנימה יצאו כ-328 פרקים. בנוסף, יצאו לסדרה תשעה פרקי OVA.

בשנת 2012 יצא הסרט הראשון המבוסס על הסדרה ושמו "Fairy Tail: The Phoenix Priestess". ב-2017 יצא לאקרנים סרט השני המבוסס על הסדרה ושמו "Fairy tail dragon cry". סדרת האנימה הסתיימה ב-30 במרץ 2013, לאחר 175 פרקים; ב-5 אפריל 2014 חזרה הסדרה לשדר, מתחילתה של העונה הקודמת וממשיכה עם הקו העלילתי מנקודת ההפסקה הקודמת שלה, פרק 176, זאת כדי שסדרת האנימה והמנגה לא תהיינה באותה נקודה של העלילה, וכך גם קרה ב-26 במרץ 2016, לאחר 102 פרקים מאז ההפסקה הקודמת, האנימה יצאה בפרק 277 להפסקה נוספת למען אותה מטרה. באוקטובר 2018 יצאה עונתה האחרונה של האנימה עקב סיום המנגה.

ביולי 2018 יצאה מנגת ההמשך "פיירי טייל: משימת 100 השנים" הממשיכה את עלילת הסדרה המקורית, הירו מאשימה כתב את סיפורה והסדרה מצוירת על ידי אוטסו יודיאה.

ב-11 בספטמבר 2021 אושר שתצא אנימה למנגה פיירי טייל משימת מאה השנים שתמשיך את העלילה.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מספרת על בחורה בשם לוסי שחלומה להצטרף לגילדת מכשפים. במהלך טיולה ברחבי מגנוליה הכירה בחור בשם נאטסו, קוסם מגילדת פיירי טייל. נאטסו מגשים לה את חלומה ומצרף אותה לגילדת "פיירי טייל". היא נהפכת למכשפת, וכמו כל המכשפים - כדי להרוויח כסף היא צריכה לקחת עבודות. וכך היא לוקחת עבודות עם חבריה הטובים נאטסו ארזה גריי והאפי. משתלבת בגילדה ומגלה על עברם של חבריה הטובים.

גילדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדות הן ארגונים קטנים הנמצאות בממלכת פיורה. חברי הגילדות הם מכשפים אשר משתמשים בכוחותיהם לביצוע משימות שונות אותן הם מקבלים בגילדה. בראש הגילדה עומד המאסטר אשר מחליט על פעולותיה של הגילדה ועל קבלת חברים חדשים או סילוק חברים. כל הגילדות נמצאות תחת ההשגחה של מועצת הקסם ולעיתים נקראות על ידה להילחם נגד גילדות אפלות אשר מבצעות פשעים. ישנו סוג נוסף של גילדות שנקרא גילדות עצמאיות אשר לא אושרו על ידי מועצת הקסם אך לא נחשבות לארגון פשע.

קסם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קסם הוא צורת הלחימה העיקרית של מכשפים בעולם של פיירי טייל. קסם נוצר בחיבור של הרוח של המכשף יחד עם האנרגיה הרוחנית של הטבע. רק עשירית מכלל האנשים בעולם מסוגלים להשתמש בקסם. שימוש בקסם מצריך מהמשתמש כמות גדולה של ריכוז ויכולת מנטלית. קסם בעולם של פיירי טייל יכול לשמש לצורכי התקפה, הגנה, סיוע או ריפוי. על מנת ללמוד להשתמש בקסם יש צורך לאמן גם את השכל וגם את הנפש. כאשר מכשף משתמש בקסם הוא צריך להשתמש ב"כוח קסם" הנמצא בתוך הגוף שלו. כמות כוח הקסם היא מוגבלת וכאשר מכשף משתמש בכמות רבה ממנו הוא צריך לנוח ושאוב כוח חדש מהאטמוספירה שמסביבו. ישנם ארבעה סוגים של קסמים והם:

  • קסם הטלה: קסם הנוצר מהאנרגיה של המכשף ולא ממקור חיצוני כמו נשק. דוגמאות לקסם זה: קסם הקרח של גריי, קסם שינוי הצורה של מירה-ג'יין וקסם הטיטאן של מאקרוב.
  • קסם החזקה: קסם הדורש מהמכשף מקור חיצוני על מנת להשתמש בו. דוגמאות לקסם זה: קסם הרוחות שמימיות של לוסי וקסם האקדחים של אלזאק וביסקה.

ישנם שני תת-סוגים של קסמים הנכללים בשני הסוגים הראשונים והם:

  • קסם עתיק: קסם אשר מקורו מתקופות עתיקות. דוגמאות לקסם זה: קסם הנירוונה, קסם יצירת הזיכרון והאומנויות השחורות (קסם המוות והחיים של זרף).
  • קסם אבוד: קסם אשר נעלם מהעולם בעקבות הכח העצום ותופעות הלוואי שלו. למרות זאת, עדיין קיימים משתמשים לסוג קסם זה, אך הם נחשבים לנדירים מאוד. דוגמאות לקסם זה: קסם קטילת האלים, קסם קטילת דרקונים, קסם קטילת שדים, קסם הזמן של אולטיר קסם החושים של מרדי ואפילו קסם שמיימי של לוסי הנחשב לנכחד מאז ארק שמי הכוכבים.

כמו כן, הכל סוגי הקסמים הללו, ישנו תת-סוג מיוחד אשר נקרא "כישוף חבוי".

דוגמאות לכישופים החבויים הם: קסם קטילת דרקוני להבת הברק (שילוב בין קסם קטילת דרקוני אש וברק שמבוצע בידי נאטסו), קסם קטילת דרקוני ברזל הצל (שילוב בין קסם קטילת דרקוני צל וברזל, שמבוצע בידי גאג'יל), קסם קטילת דרקוני הצל הקדוש (שילוב בין קסם קטילת דרקוני הצל והדרקונים הלבנים, שמבוצע בידי רוג מהעתיד וסטינג מה שעזר לו להביס את לארקייד) ונמסיס (תת סוג של כישוף החיים, מאפשר ליצור שדים קטנים מחומרים שנמצאים בסביבה).

גילדת פיירי טייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה החזקה ביותר בפיורה. חברי פיירי טייל ידועים בטבע ההרסני שלהם ולכן היא לא אהודה במיוחד אצל מועצת הקסם. גילדת פיירי טייל הוקמה על ידי מייביס ורמיליון שהפכה למאסטרית הראשונה. במהלך קיומה פיירי טייל נלחמה נגד שתיים מהגילדות האפלות החזקות ביותר שהם האורסין סייס וגרימור הארט. במהלך שבע השנים בהם נעלמו חלק מהמכשפים בזמן הבחינות לרמת האס-קלאס גילדת פיירי טייל איבדה את מעמדה, אך לאחר שניצחה במשחקי הקסם היא חזרה להיות הגילדה החזקה ביותר. בגילדת פיירי טייל נמצאים כמה מהמכשפים החזקים בעולם, ביניהם מאקרוב דראייר מעשרת המכשפים הקדושים, 4 מכשפים ברמה S (ארזה סקארלט, מירה-ג'יין שטראוס, גילדאטס קלייב ולאקסוס דראייר), 3 קוטלי דרקונים מהדור הראשון (נאטסו דראגניל, וונדי מארבל וגאג'יל רדפוקס.) קוטל דרקונים אחד מהדור השני (לאקסוס דראייר),קוטל שדים (גריי פולבאסטר) וצאצאית של המכשפת השמיימית הכי חזקה אי פעם (לוסי הארטפליה, הצאצאית של אנה הארטפליה).

חברי גילדת פיירי טייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מאקרוב דראייר - נהפך למאסטר מאסטר השלישי השישי והשמיני של פיירי טייל על ידי רצונו של פרהיטו. אביו של איוואן דראייר וסבו של לאקסוס דראייר. הוא ידוע בהתנהגותו האבהית והחביבה, ואוהב ומאמין בכל חברי פיירי טייל. הוא נמוך מאוד יחסית לשאר הדמויות אך עוצמתי ביותר, ונחשב לאחד מעשרת המכשפים הקדושים. הוא שולט בקסם אור וטיטאן, המאפשר לו לשנות את גודלו. אביו, יורי דראייר, היה אחד מארבעת המייסדים של גילדת פיירי טייל. מת אך חזר לחיים כאשר השתמש בקסם אפל שעבר שלושה דורות אצל המאסטרים של פיירי טייל, שמייביס למדה אותו מהמכשף האפל הכי חזק, זרף. הקסם נקרא "משפט פיירי"- קסם אפל שככל שאתה מפעיל אותו על יותר אויבים, ככה גם תוחלת חייך מתקצרת בהתאם.
  • (אטריוס) נאטסו דראגניל - הדמות הראשית של הסדרה, חבר בגילדת פיירי טייל. מכונה "סלמנדר". הוא שולט בקסם קטילת דרקונים, כשהאלמנט שלו הוא אש. היה מועמד לבחינות לרמת S באי טנרו ונלכד באי לשבע שנים. הוא בנו המאומץ של דרקון אש בשם איגניל, שנעלם בשנת 1777. בארק טרטארוס התברר שאיגניל למעשה נכנס אל תוך גופו של נאטסו. הוא נוהג להתקוטט עם גריי ולעיתים גם עם גאג'יל, וחברים נוספים בגילדה שלו. הוא ידוע בהתנהגותו הטיפשית והחביבה, והוא לוקה במחלת ים בעת נסיעה בכלי תחבורה. נראה כי יש לו רגשות כלפי לוסי.
  • לאחר שנת X792 - התגלה כאחיו הקטן של זרף, אשר נולד לפני 400 שנה. מת והוחייה בתור END (אטריוס נאטסו דראגניל - שד הלהבות וגם השד החזק ביותר של זרף) "נרצח" לכאורה על ידי זרף התעורר והרג את זרף. נלחם באקנולוגיה יחד עם 7 קוטלי הדרקונים והגילדות החוקיות ואנה הארטפיליה.
  • לוסי הארטפיליה - המכשפה השמיימית החזקה בדורה. חלומה היה להצטרף לגילדת מכשפים נחשבת, והצטרפה לפיירי טייל לאחר שפגשה בנאטסו. מכשפת שמימית השולטת בכישוף זימון, ולבסוף אוחזת בעשרה ממפתחות המזלות וששה מפתחות כסף. היא בת למשפחת האטרפיליה המכובדת והעשירה, אימה נפטרה כשהייתה בגיל צעיר ואביה מת במהלך הסדרה. הייתה שותפתה של קאנה בבחינות לרמת אס באי טנרו ונלכדה באי לשבע שנים. איבדה את אקווריוס (הדלי), הרוח הוותיקה ביותר שלה כשהקריבה את המפתח שלה כדי לזמן את מלך הרוחות בארק טרטארוס. נראה כי יש לה רגשות כלפי נאטסו.
  • לאחר שנת X792 - לוסי עבדה ככתבת מתמחה בסורסרר וויקלי אך גם השקיעה את כל מאמציה בלעקוב אחרי חברי פיירי טייל במטרה לאחד אותם. אך בנוסף היא השקיעה באימוני הקסם שלה ופיתחה את היכולת לשנות צורה לתלבושות המתאימות לרוחות שלה (יכולת הדומה לקסם של ארזה) ולקבל חלק מכוחותיהן, מה שמעניק לה תפקיד פעיל יותר בקרב. ובכך מחפה על החולשה הכי גדולה שלה-הסתמכות מלאה על הרוחות שלה.
  • האפי - חתול כחול בעל כישוף תעופה. חברו הטוב ביותר של נאטסו מאז ילדותו, והיה איתו מרגע בקיעתו מהביצה. בארק אדולס התברר מוצאו כאציל ושהוא נשלח על ידי מלכת האצילים לארץ כשהיה בביצה, במסווה של משימה ללקיחת הקסם של קוטלי הדרקונים (אבל באמת כדי להציל את האצילים הצעירים מחזיון המלכה על חורבן אדולס). בקע מהביצה אחרי שנאטסו וליסאנה טיפלו בו יחד וגדל בפיירי טייל כחבר בגילדה. אוהב בעיקר דגים ואת שארל.
  • גריי פולבאסטר - חבר בגילדת פיירי טייל, אחד החברים הטובים ביותר של נאטסו. שולט בקסם מסוג יצירה, יצירת קרח, אשר בא לידי ביטוי ביצירת כלי נשק מקרח. בילדותו, גריי היה תלמידה של אול אשר אימצה אליה את גריי לאחר שכפרו נהרס ולימדה אותו את קסם יצירת הקרח, והיא זו שהקריבה את חייה על מנת להגן על שני תלמידיה מהשד דילאורה שהרג את הוריו והרס את כפרו. לא הרבה זוכרים זאת אבל גריי מת בארק משחקי הכשפות בזמן שהדרקונים תקפו אבל משום שאולטיר החזירה את הזמן דקה לאחור חייו נצלו. במהלך ארק טרטארוס, הוא קיבל מאביו את קסם קטילת שדי הקרח, ובאמצעותו מצליח להרוג מספר שדים, ומאז הוא יכול להפוך את העור על חצי מגופו לשחור. אחת מהבדיחות החוזרות בסדרה היא הרגלו להתפשט בלי לשים לב בכלל.
  • לאחר שנת X792 - פיתח את קסם קטילת השדים שלו, נטש את ג'וויה לחצי שנה והצטרף לגילדה אפלה (אווטאר) והשתמש בסיפור כיסוי שמטרתו היא למצוא את הספר של השד END (מחוסר ידיעה שהשד אותו הוא צד הוא חברו הטוב ביותר - נאטסו) הסיבה האמיתית שבגללה גריי הצטרף לאווטאר היא כדי לעזור לחברתו ארזה, להצליח במשימה - הבסת אווטאר.
  • ארזה סקארלט "טיטאניה" - נהפכה למאסטרית השביעית של הגילדה כאשר מאקרוב נעדר. ארזה אהובה ביותר על חבריה לכן הם בחרו בה בתור המאסטרית השביעית, מכשפה ברמת אס. נחשבת לאישה החזקה ביותר בגילדה. בזכות עובדה זו הרוויחה את כינויה "טיטאניה", מלכת הפיות. היא משתמשת בקסם התחמשות הקרוי קאנסו, המאפשר לה לאחסן חרבות בממד כיס, אך בזכות כוחה הרב, היא מסוגלת לשמור שם שריונות. כולם מפחדים ממנה ולא רוצים להרגיז אותה, במיוחד נאטסו וגריי. ארזה היא אישה טובת לב, למרות אופייה המפחיד. בילדותה, ארזה הייתה אסירה ב"מגדל גן העדן" אשר היה חלק ממערכת "אר", קסם בלתי חוקי אשר מיועד להחייאת המתים. ארזה הייתה אחת מבין "הילדים להקרבה" אשר נשבו ונכפו לבנות ולהשלים את מגדל זה. בתחילת האנימה גילה של ארזה הוא 19. מתגלה כי היא בתה של איירין, אחת מ-12 המגנים של זרף. נראה שיש לה רגשות כלפי ג'לאל.
  • וונדי מארבל - חברה בגילדת פיירי טייל. הצטרפה לפיירי טייל לאחר שהתגלה כי הגילדה הקודמת בה הייתה (קאט שלטר) אינה קיימת כלל. עזרה להביס את גילדת אורישיון סייס יחד עם שאר חברי הצוותים של ברית הגילדות. הקסם שלה הוא קסם קטילת דרקוני השמיים, אשר בניגוד למרבית שאר סוגי קסמי קטילת הדרקונים המסוגלים לשמש גם לריפוי, היא אינה מסוגלת לרפא את עצמה. היא ביתה המאומצת של דרקונית השמיים, גראנדין, שכמו כל הדרקונים, גם נעלמה בשנת X777. בארק טרטארוס התברר שגראנדין למעשה נכנסה אל תוך וונדי. וונדי היא קוטלת הדרקונים האחרונה שהצליחה להשיג את "כוח הדרקון" בארק טרטארוס השיגה אותו כאשר נשמה אוויר מלא בריכוז של אטרנאנו ובכך הצליחה להשתמש במלוא כוחותיה, ובנוסף לכך היא קוטלת הדרקונים היחידה ללא מחלת ים.
  • לאחר שנת X792 - מצטרפת ללאמיה סקייל.
  • שארל - אצילה לבנה בעלת כישוף תעופה ויכולת לראות קטעים מהעתיד. חברתה הטובה ביותר של וונדי מאז ילדותה, והייתה איתה מרגע בקיעתה מהביצה. במקור היא מהיקום אדולס. כשבקעה היה לה חיזיון על התוכנית המזויפת לגנוב את קסם קוטלי הדרקונים וחיה בפחד מתמיד מהאיום נגד וונדי. בארק אדולס מתגלה שהיא בתה של מלכת האצילים/חתולים שבאדולס וירשה ממנה את כוח החיזיון.
  • לאחר שנת X792- למדה לשנות צורה לילדה בעלת שיער לבן (בדומה לשינוי הצורה של לילי), מה שמגביר את כוח הקסם שלה ויכולתה בקרב.
  • גאג'יל רדפוקס - חבר בגילדת פיירי טייל, לשעבר חבר בגילדת פנטום לורד ועבר לאחר שזו התפרקה. ידוע בתור "פלדה שחורה", ומכשף ברמה אס. הוא קוטל דרקוני הברזל, וכמו שאר קוטלי הדרקונים מהדור הראשון והשלישי, גודל על ידי דרקון. הוא אומץ על ידי דרקון הברזל, מטאליקאנה, שגם נעלם בשנת X777. בארק טרטארוס התברר שמטאליקנה למעשה נכנס אל תוך גאג'יל. גאג'יל, כמו כל קוטלי הדרקונים, סובל ממחלת ים קשה. גאג'יל אוהב את לוי והודה באהבתו אליה.
  • פנתר לילי - אציל שחור בעל כישוף תעופה שמסוגל לשנות את צורתו לצורתו מאדולס לזמן ארוך יחסית. בעל חרבות משתנות במהלך הסדרה. הוא מהיקום אדולס. באדולס פגש בגאג'יל ולחם נגדו. הפך לחברו ולחתולו הנאמן, לאחר שכל האצילים עברו למימד ארץ יחד עם מי ששייך למימד זה שהיה באדולס.
  • ג'וויה לוקסר - חברה בגילדת פיירי טייל, לשעבר חברה בגילדה פנטום לורד, שם הייתה מכשפה ברמה אס ואחת מרביעיית האלמנטים. לפני הקרב שלה עם גריי, היה יורד גשם בכל מקום שהיא הייתה נמצאת בו, וכונתה "אשת הגשם" והייתה בודדה ועצובה. היא שולטת בקסם מים והגוף שלה עשוי ממים. בין האלמנטים הקומים באנימה ישנה האובססיה ההולכת וגוברת שלה כלפי גריי, בו היא מאוהבת, וכך שהיא מדברת על עצמה בגוף שלישי.
  • לאחר שנת X792 - גרה עם גריי באותו בית, התאמנו כדי לחזק את כישופיהם. עד שגריי נטש את ג'וויה כדי להצטרף לאווטאר. היו לו את הסיבות שלו, וכשהעניינים הסתדרו הם חזרו לגור יחד. בארק אלוורז היא חשפה את הקסם החבוי שלה, קסם דם. בזכות היכולת החבויה הזאת היא החזירה את גריי לחיים כאשר שניהם התאבדו, באותו הזמן הדם של ג'וויה זרם לתוך גריי והציל את חייו.
  • לאקסוס דראייר - חבר בגילדת פיירי טייל, מכשף ברמה אס ונחשב כמכשף השני החזק ביותר בגילדה, יחד עם מיסטוגאן. הוא בנו של איוואן דראייר ונכדו של מאקרוב דראייר. הוא משתמש בקסם קטילת דרקוני הברק, ונחשב לקוטל דרקונים מהדור השני; קוטל דרקונים אשר אינו למד את קסם קטילת הדרקונים מדרקון. לאקסוס השיג את קסם קטילת הדרקונים בעקבות שאביו השתיל בו לאכרימת (ליבת כוח קסם) קסם קטילת דרקונים. בנוסף לכך, הוא משתמש בקסם ברקים רגיל. יש לו צוות אשר הוא העומד בראשו ונקרא "שבט אל הרעם". הוא גורש בידי סבו מאקרוב דרייר אחרי שמרד בגילדה, אך הוחזר בידי גילדארטס, שהפך למאסטר החמישי של הגילדה. כמו כל קוטלי הדרקונים, יש לו מחלת ים. לאחר שנה של אימונים למד מפריד את הקסם-"כישופים כתובים".
  • גילדארטס קלייב - המאסטר החמישי של פיירי טייל על ידי רצונו של מאקרוב (אף על פי שבאותו יום הוא ויתר על התפקיד ויצא למסע נוסף, לאחר שמינה את מאקרוב למאסטר השישי והחזיר את לאקסוס.) המכשף החזק ביותר בגילדה ומכשף ברמת אס אס אס, אשר נותת לו גישה למשימות עשר ומאה השנים. גילדארטס הוא בעל אישיות נינוחה ולרוב יתעלם מאנשים המדברים אליו. כבדיחה חוזרת, גילדארטס משתמש בקסם ההריסה שלו מבלי לשים לב וכך הורס לעיתים קירות, מבנים וחומות והולך דרכן במקום להשתמש בדלת. במשימת מאה השנים ממנה גילדארטס חוזר בסדרה, ניסה להביס את הדרקון אקנולוגיה, נכשל וכתוצאה מהקרב הוא איבד את ידו, רגלו השמאלית ולפי דבריו גם כמה מאיבריו הפנימים. לאחר שהמכשפים שנעלמו בזמן הבחינה לרמת האס חזרו, במהלך הבחינות לרמה אס מתגלה כי גילדארטס הוא למעשה אביה של קאנה אלברונה, בעקבות כך הוא מתנהג ברגשנות יתרה כאשר היא נמצאת בסביבתו.
  • מירה-ג'יין שטראוס - חברה בגילדת פיירי טייל, מכשפה ברמת אס ואחותם הגדולה של אלפמן וליסאנה. מירה משתמשת בקסם ההשתלטות - שינוי צורה - "נשמת השטן" אשר מאפשר לה להשתנות לשדה. מירה-ג'יין ואחיה היו יתומים ונאלצו לברוח מהכפר בו חיו מכיוון שכוחה נחשב לקללה עקב חוסר ידע בקסמים של שאר תושבי הכפר. כשהיו צעירות היא וארזה היו נלחמות כל הזמן, בדומה לגריי ונאטסו של היום. היא אחת מהמכשפות החזקות ביותר בגילדה אבל כשליסאנה "מתה" היא פרשה מהעיסוק בקסם שלה כדי לעבוד בבר הגילדה. חזרה לעסוק בקסם כדי להגן על אלפמן ואפילו השתתפה במשחקי הקסם כחלק מצוות ב'.
  • לאחר שנת X792 - מירה מסוגלת להשתמש בשתי נשמות שטן נוספות "שטן סול-סיילה" (כתוצאה מהקרב עם סיילה בארק טרטארוס), ו"שטן סול-אלגריה" ונראה שזו נשמת השטן החזקה ביותר של מירה (בעזרתה הצליחה להביס את שתי העוזרות של איירין במכה אחת בלבד).
  • אלפמן שטראוס - חבר בגילדת פיירי טייל, אחיה הקטן של מירה-ג'יין ואחיה הגדול של ליסאנה. אלפמן היה בעברו ביישן מאוד וככל שהתבגר, הפך לבעל אישיות מאצ'ואיסטית כאשר הוא חוזר פעמים רבות על המילה "גבר". אלפמן שולט בקסם ההשתלטות - "נשמת היצור" שמאפשר לו להפוך למפלצות שונות.
  • ליסאנה שטראוס - חברה בגילדת פיירי טייל. אחותם הקטנה של מירה-ג'יין ואלפמן. במשך שנתיים ליסאנה נחשבה למתה, אחרי שכישוף 'אנימה' שאב אותה אל יקום אדולס (בו ליסאנה המקבילה מתה בתאונה), וכולם חשבו שהיא נהרגה על ידי אלפמן. ליסאנה חוזרת ליקום ארץ בפרק 94. ליסאנה שולטת גם היא בקסם ההשתלטות - "נשמת החיה" המאפשר לה להפוך לחיות שונות. היא "מתה" בגיל 14.
  • לוי מק'גארדן - חברה בגילדת פיירי טייל, חברתה הטובה ביותר של לוסי. מרבית מעברה של לוי לא ידוע מלבד העובדה שהיא נמצאת בגילדה מאז שהייתה בת אחת עשרה. לאורך הסדרה ישנם לא מעט גילויי חיבה של לוי כלפי גאג'יל רדפוקס. לוי היא מנהיגת קבוצת "הילוך צל" אשר בה חברים המכשפים ג'ט ודרוי. לוי שולטת בקסם הקרוי סקריפט מוצק, המאפשר לה לזמן דברים שונים, כגון אלמנטים, כאשר היא רושמת את שמם באוויר. ביקום אדולס היא יריבתה של לוסי.
  • קאנה אלברונה - חברה בגילדת פיירי טייל, והשתיינית הגדולה ביותר בגילדה. היא שולטת בכשפי קלפים, ויודעת לחזות עתידות ולקרוא מזלות בעזרת קלפי טארוט. אימה נפטרה בגיל צעיר ממחלה, ובמהלך הסדרה מתגלה כי אביה הוא גילדארטס. רצתה לפרוש מהגילדה מפני שלא הצליחה לעבור את המבחנים לרמה אס כבר ארבע פעמים והבטיחה לעצמה שלא תספר לגילדארטס שהוא אביה עד שתעבור את המבחנים לרמה אס, וזה גם מה שמקנה לה את ההרגשה שהיא כישלון. בארק משחקי הכשפות הגדולים, השתמשה בקסם "פיירי גליטר", אחד משלושת הכשפים הגדולים והחזקים ביותר של פיירי טייל. (בנוסף למשפט הפיה וכיפת הפיה).
  • פריד ג'אסטין - חבר בגילדת פיירי טייל וחלק משבט אל הרעם תחת לאקסוס. היה חלק חשוב בקרב על פיירי טייל כשיצר את הכישופים שלכדו את החברים והכריחו אותם להילחם, אך אחרי שהובס בקרב נגד מירה-ג'יין הבין שהוא לא רוצה להילחם וניסה לשכנע את לאקסוס לפרוש. לאחר מכן, חזר ביחד עם פריד ואוורגרין לגילדה, לעומת זאת לאקסוס גורש מהגילדה (חזר אחרי שגילדארטס אפשר לו לחזור). נעלם באי טנרו וחזר אחרי 7 שנים ביחד עם קבוצת טנרו. מגונן, מסור ואובססיבי ללאקסוס. הקסם שלו הוא כישופים כתובים.
  • ביקסלוו - חבר בגילדת פיירי טייל וחלק משבט אל הרעם תחת לאקסוס. היה חלק בקרב על פיירי טייל תחת לאקסוס כדי להשתלט על פיירי טייל אבל הובס על ידי לוסי ולוקי. לאחר מכן, חזר ביחד עם פריד ואוורגרין לגילדה, לעומת זאת לאקסוס גורש מהגילדה (חזר אחרי שגילדארטס אפשר לו לחזור). נעלם באי טנרו וחזר אחרי 7 שנים ביחד עם קבוצת טנרו. חובש קסדה לרוב. הקסם הראשון שלו מאפשר לו להוציא את הנשמה של כל מי המסתכל לו בעיניים. הקסם השני שלו מאפשר לו לאכסן את הנשמות שהוציא בתוך דברים דוממים ולשלוט בהם כרצונו, להם הוא קורא התינוקות שלו.
  • אוורגרין - חברה בגילדת פיירי טייל וחלק משבט אל הרעם תחת לאקסוס. הייתה חלק בקרב על פיירי טייל תחת לאקסוס כדי להשתלט על פיירי טייל אבל הובסה על ידי ארזה. לאחר מכן, חזר ביחד עם פריד ואוורגרין לגילדה, לעומת זאת לאקסוס גורש מהגילדה (חזר אחרי שגילדארטס אפשר לו לחזור). נעלמה באי טנרו וחזרה אחרי 7 שנים ביחד עם קבוצת טנרו. יש לה קשר מיוחד עם אלפמן שהתפתח מאוד מארק האי טנרו. חלומה הוא להיות פיה. הקסם הראשון שלה מאפשר לה להפוך לאבן כל מי שמסתכל לה בעיניים כשהיא מורידה את המשקפיים. הקסם השני שלה מאפשר לה ליצור אבקת קסם פיות ולהילחם איתה.
  • אלזאק קונל - חבר בגילדת פיירי טייל, מאוהב בביסקה ובהמשך בעלה ואב לילדה בשם אסוקה, עולה מהמערב. הכשפים שלו הם רובים שונים והוא מיומן בהם מאוד.
  • ביסקה קונל - חברה בגילדת פיירי טייל, מאוהבת באלזאק ובהמשך אשתו ואמא לילדה בשם אסוקה. במקור עולה מהמערב, שהגיעה לפיורה קטנה ועניה. היא נהגה להתחזות לחברה בפיירי טייל כדי לסחוט כסף מאנשים בשם "מולאן רוז" ונלחמה בארזה שבסוף הזמינה אותה לגילדה. שולטת בכישוף החימוש, אך בניגוד לארזה, מסוגלת להשתמש אך ורק ברובים ואקדחים. צלפית ברמה הגבוהה ביותר.
  • מאקאו קונבולט - אבא של רומאו וחברו הטוב ביותר של וואקאבה. כאשר כל חברי הגילדה המרכזיים של פיירי טייל נכלאו באי טנרו, מאקאו הפך למאסטר הרביעי והנהיג את הגילדה. משתמש בקסם להבות סגולות ודביקות.
  • רומיאו קונבולט - חבר בגילדת פיירי טייל, בנו של המאסטר הרביעי של פיירי טייל, מאקאו. מעריץ את נאטסו והיה שבור כשהוא נעלם בארק האי טנרו, ולא חייך עד שהוא חזר. שולט בקסם אש צבעונית.
  • וואקאבה מיין - חבר בגילדת פיירי טייל, שתיין, סוטה וחברו הטוב ביותר של מאקאו. אוהב לעשן ובעקבות כך הקסם שלו הוא שליטה בעשן. נשוי למילגאנה ולהם בת.
  • מאסט גריידר - מכשף שהופיע לראשונה בארק האי טנרו כמתחרה לרמת האס. במהלך הקשת התגלה שהוא חבר מועצה בשם דוראנבולט ששינה את זכרונות החברים ונשלח לרגל אחרי הגילדה. נמלט מהאי לפני שהוקפא בזמן, הוא בילה את שבע שנות ההיעדרות של פיירי טייל בכעס על עצמו על שנטש אותם. פרש מהמועצה, אבל חזר כשצוות טנרו חזר בארק המשחקים. בארק טרטארוס התגלה בהוא בעצם כן מאסט וחבר בפיירי טייל שנשלח להסתנן למועצה על ידי מאקרוב לפני שנים רבות, ושינה את הזכרונות של עצמו כדי להימנע מגילוי. הקסם שלו הוא שינוי זכרונות, מחיקת והוספת זכרונות והשתגרות.
  • לאחר שנת X792 - זכרונותיו חזרו אליו כאשר הכישוף שהוא הטיל על עצמו התפוגג, חזר לתפקד בתור חבר בגילדת פיירי טייל (אפילו שבתחילת הסדרה מטרתו הייתה לפרק אותה) ופרש מהמועצה.
  • ג'ט - מכשף, חבר בקבוצת המכשפים "הילוך צל", ביחד עם לוי מק'גארדן ודרוי,ג'ט שולט ביכולת כישוף מהירות. הוא ודרוי תמיד ב"מלחמה" על ליבה של לוי.
  • דרוי - מכשף, חבר בקבוצת המכשפים "הילוך צל", ביחד עם לוי מק'גארדן וג'ט, דרוי שולט ביכולת כישוף הצמחים ויצירת גבעולים. הוא וג'ט תמיד ב"מלחמה" על ליבה של לוי.
  • פורלישיקה - הרופאה של פיירי טייל והכפילה של גראנדין (הדרקונית של וונדי) מאדולס שנשלחה בטעות למימד ארץ. בצעירותה הייתה חלק מצוות מאקרוב, ולכן היא חברה קרובה מאוד של מאקרוב. היא מתגוררת מרוחק מהגילדה בתוך יער משום שהיא לא אוהבת בני אדם. סיפרה לוונדי שהיא תקשרה עם גראנדין ושהיא העבירה לה מתקפות חזקות מאוד שהיא צריכה ללמוד.
  • מקס אלורס - מכשף וחבר בגילדת פיירי טייל. מקס הוא מאוד חברותי וחברו הטוב ביותר של וורן. משתמש בקסם שנותן לו לייצר ולשלוט בחול ולגרום לסופות חול.
  • וורן רוקו - מכשף וחבר בגילדת פיירי טייל. וורן הוא חברו הטוב ביותר של מקס. משתמש בקסם הטלפתיה שמאפשר לו לתקשר עם אנשים דרך טלפתיה.
  • רידוס ג'ונה - מכשף וחבר בגילדת פיירי טייל. רידוס הוא צייר מתמחה ולרוב מצייר תקריות שמחות שקורות בגילדה. משתמש בקסם שמאפשר לציורים שלו "לקום לחיים".
  • נאב לאסארו - מכשף וחבר בגילדת פיירי טייל. לנאב יש מראה אינדיאני והוא לרוב מעביר את הזמן לו מול הלוח משימות של הגילדה ולבסוף הוא בכלל לא לוקח משימה. משתמש בקסם שמאפשר לו לאכסן נשמות של חיות בגופו ולהשתמש בהם בקרב.
  • ויג'יטיר אקור - מכשף וחבר בגילדת פיירי טייל. ויג'יטיר אוהב מאוד לרקוד ומכאן בא בקסם שבו הוא משתמש שמאפשר להגדיל את הכוח והמהירות שלו ושל בני הברית שלו ברדיוס של 10 מטרים ממנו. בנוסף הקסם מאפשר לו להקטין את הכוח והמהירות של האויבים שלו ברדיוס של 10 מטרים ממנו.
  • לאקי אוליאטה - מכשפת וחברה בגילדת פיירי טייל. לאקי היא מלצרית בגילדה והחברה הכי טובה של קינאנה. משתמשת בקסם יצירת עץ שמאפשר לה ליצור דברים מעץ ולהילחם איתם. לרוב היא עוזרת בבניית הגילדה.
  • קינאנה "קיובליוס" - מכפשת וחברה בגילדת פיירי טייל. קינאנה היא מצלרית בגילדה והחברה הכי טובה של לאקי. בצעירותה היא נהפכה לנחש על ידי מכשף לא ידוע ונמצאה על ידי אריק. אריק הפך אותה לשותפה שלו מבלי שידע שהיא בת אדם ונתן לה את השם קיובליוס. בשילוב עם הקסם קוטלי דרקונים מסוג רעל שלו, היא למדה להשתמש בקסם יריקת רעל. אחרי שאורישיון סייס הובסו, מאקרוב ביטל את הקסם שהוטל עליה ובכך היא חזרה לבת אדם (הקסם שבה היא יכלה להשתמש נעלם בעקבות כך) והצטרפה לפיירי טייל. כל הזיכרון שלה נשכח מהתקופה שהיא הייתה נחש אבל חוזרים לה מעט מהזכרונות לאט לאט והיא אפילו שומעת קולות בראש (אריק). במהלך הסדרה היא פוגשת את אריק ולבסוף הם נהיו בזוגיות. היא למדה קסם חדש שמאפשר לה לייצר גז רעיל.

חברים לשעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מייביס ורמיליון - אחת מתוך חמשת המייסדים של פיירי טייל, והמאסטרית הראשונה של הגילדה פיירי טייל. מייביס היא נערה בעלת אישיות ילדותית מאוד ועם זאת היא פיקחית וחכמה ביותר. מייביס ידועה ביכולותיה האסטרטגיות וכך גם בקסמיה החזקים אשר בין היתר הצליחו להציל את האי טנרו מהשמדה. קברה נמצא על האי טנרו, אבל עם זאת מופיעה כ"רוח" (התגשמות של קסם האשליה שלה) באופן חוזר ומדברת עם שאר חברי הגילדה. בפרק מיוחד התגלה שהיא קוללה באותו קסם מוות כמו זרף (Ankhseram) שלימד אותה ואת שאר המייסדים את הקסם שלהם, וכתוצאה מהקללה הרגה את אמו של מאקרוב אחרי שנגעה בה. היא מתה לאחר שנישקה את זרף והקסם שלו הרג אותה. גופה נשמר בתוך גוש לאקרימה ענק כשפרהיטו ניסה להחזירה לחיים, והוא הנשק הגדול ביותר של הגילדה שזרף מנסה להשיג. היא עדיין בחיים בלאקרימה תודות לקללה שלה ולנסיונותיו של פרהיטו. חזרה לגופה המוחשי בארק אלוורז, משתמשת בקסם ה"אשליה" וגם בקסם "לב הפיה". שנחשב לקסם הכי חזק בכל עולם הקסם, נאמר עליו שכוחו חזק יותר משל אטריון (הנשק האולטימטיבי של המועצה שיכול למחוק מדינה שלמה) שהוא מקור כוח אין סופי שמאפשר להשתמש בו שוב ושוב בלי סוף. אך מייביס מסרבת להשתמש בו, מכיוון שהוא קסם אסור שיכול להביא להשמדת העולם. נרצחה על ידי זרף שלקח ממנה את "לב הפיה". נעלמה יחד עם זרף לאחר שזרף הובס.
  • פרהיטו "האדס" - אחד מתוך חמשת המייסדים של פיירי טייל והמאסטר השני של הגלידה על פי הצוואה של מאיוויס. בעבר היה חלק מגילדת ציידי האוצרות סילף לאבירינט' ביחד עם וורוד ויורי אבל לאחר שהקימו את פיירי טייל עזבו את הגילדה. למד את קסמיו דרך המכשף האפל זרף עם שאר מייסדי הגילדה. כאשר שמאיוויס איבדה את חייה פרהיטו עשה הכל כדי להחיות אותה, והצליח. היא הוחייתה בתור "לב הפיה". עם הזמן נשאב לתוך האפלה, ופרש מתפקידו בתוך מאסטר הגילדה ונהפך למאסטר הגילדה האפלה "גרימור הארט" לאחר ששינה את שמו להאדס. במהלך ארק האי טרנו, גרימור הארט פלשו לאי טנרו בזמן שפיירי טייל עשו שם את מבחני הקידום לדרגה S משום שהם רצו את זרף שהיה גם כן על האי. לאחר שפיירי טייל הביסו את גרימור הארט והאדס ברח, זרף פלש לספינה האווירית שלהם והרג אותו. האדס משתמש במגוון קסמים שונים.
  • וורוד סקן - אחד מחמשת מייסדי פיירי טייל, אחד מעשרת המכשפים הקדושים וחבר במוצעה הנוכחית. ככל שוורוד התבגר הוא נהיה דומה יותר לעץ בעקבות הקסם הירוק שלו המאפשר לו לייצר צמחים, פרחים ועצים. בעבר היה חלק מגילדת ציידי האוצרות סילף לאבירינט' ביחד עם פרהיטו ויורי אבל לאחר שהקימו את פיירי טייל עזבו את הגילדה. אחרי שמשחקי הכשפות הגדולים הסתיימו, וורוד קרא לצוות נאטסו ונתן להם את המשימה להציל את כפר השמש. במהלך המלחמה נגד אימפריית אלוורז, וורוד ושאר חברי המועצה החדשים הובסו על ידי גוד סרנה.
  • יורי דראייר - אחד מחמשת מייסדי פיירי טייל. אביו של מאקרוב, סבו של איוואן, וסבא רבא של לאקסוס. לאחר שהוא, וורוד ופרהיטו פגשו את מייביס הם יצאו איתה להרפתקאות רבות. במהלך ההרפתקאות הם פגשו את זרף ולמדו ממנו את קסמיהם. יורי משתמש בקסם שמאפשר לו לשלוט בחשמל, דומה לקסם של נכדו. באחת מההרפתקאות שלהם יורי נהפף לשלד של דרקון שהשתלט עליו וניסה להרוס את כל מגנוליה אבל מייביס עצרה אותו אבל היא קוללה בקללה של אנקסרם. בעבר היה חלק מגילדת ציידי האוצרות סילף לאבירינט' ביחד עם פרהיטו ווורוד אבל לאחר שהקימו את פיירי טייל עזבו את הגילדה. יורי התחתן עם ריטה ונולד להם תינוק שמייביס נתנה לו את השם מאקרוב. אך כאשר מאקרוב נולד ריטה נהרגה על ידי הקללה של מייביס שהשתמשה בה לא במכוון. לאחר 4 שנים הוא מת מסיבות לא ידועות בלי לדעת שמייביס אחראית למות אשתו.
  • איוואן דרייאר - היה מאסטר של הגילדה רייבן טייל עד שעצרו אותה בגין רמאות המשחקי הכשפות הגדולים. נכדו של יורי, בנו של מאקרוב ואביו של לאקסוס. כאשר לאקסוס היה ילד איוואן השתיל בתוכו לקרימת דרקון ללא רצון בנו ובכך לאקסוס השיג את הקסם קוטלי הדרקונים מסוג חשמל. לאחר שגורש מפיירי טייל הוא הקים את הגילדה רייבן טייל, היריבה של פיירי טייל. רייבן טייל השתתפו במשחקי הכשפות הגדולים, איוואן התחרה בה גם בתור בחור עם מסכה בשם "אלקסיי"(אחד מהחוקים הוא שאסור למאסטר להשתתף). במהלך התחרות הוא נלחם נגד לאקסוס בעזרת קסם האשליה שלו אבל הוא הובס על ידיו ונעצר ביחד עם הגילדה שלו (חוץ מפלייר) בגלל שהם רימו התחרות.
  • מיסטוגאן - חבר לשעבר בגילדת פיירי טייל, והתחרה על המקום השני יחד עם לאקסוס. בנו של פאוסט, מלך אדולס מה שאומר שבמקור הוא הנסיך של מימד אדולס. מיסטוגאן הוא הכפיל מאדולס של ג'לאל זה למה לאחר שחזר לאדולס ג'לאל התחזה אליו במשחקי הכשף הגדולים כדי לחקור את הקסם המוזר באזור. בילדותו נהיה חבר מאוד טוב של לילי ופיתח שנאה לאביו. הוא ברח מהממלכה ועבר למימד הארץ ושינה את שמו מג'לאל למיסטוגאן כדי שלא יהיו אי הבנות. ואז הוא פגש את וונדי הקטנה והם טיילו ביחד למשך חודש עד שהוא היה צריך להמשיך במשימתו, לסגור את השערים שאביו פותח מאדולס למימד הארץ כדי לגנוב כח קסם. מיסטוגאן השאיר את וונדי אצל רובול. מיסטוגאן הצטרף לפיירי טייל כמכשף אנונימי והסתיר את כל גופו חוץ מעיניו כדי שלא יחשבו שהוא ג'לאל. לאחר כמה שנים פיירי טייל הביסו את אביו משליטת אדולס והוא הפך למלך אדולס ועזב את פיירי טייל. לאחר 9 שנים למיסטוגאן וארזה נייטווקר נולדה ילדה בשם איירין (גלגול נשמות של אמא של ארזה סקארלט). משתמש בקסם שמאפשר לו להפוך את גופו לערפל, בקסם אשליות, בקסם הרדמה ובעוד מספר קסמים מגוונים. אחד מקסמיו הוא לפתוח שער למימד המקביל, אדולס. למיסטוגאן אין כוח קסם בגופו מאחר שנולד באדולס, אך עדיין הצליח להפוך למכשף ברמת אס בעזרת הציוד שאותו הוא נושא.
  • יאג'ימה - חבר לשעבר בפיירי טייל וחבר לשעבר במועצה ומקים מסעדת 8-איילנד והשף הראשי שם. בפיירי טייל הוא היה חלק מצוות מאקרוב, ולכן הוא חבר קרוב מאוד של מאקרוב ובכללי של חברי פיירי טייל. לאחר ההשמדה הראשונה של המועצה הוא התפטר והקים מסעדה בנמל. במשחקי הכשפות הגדולים הוא היה הקריין ביחד עם צ'אפאטי לולה, הקריין הראשי. בתחילת ארק טרטארוס מסעדתו נהרסה על ידי טמפסטר, חבר טרטארוס.
  • בוב - חבר לשעבר בפיירי טייל, מייסד והמאסטר של בלו פגסוס. בפיירי טייל הוא היה חלק מצוות מאקרוב, ולכן הוא חבר קרוב מאוד של מאקרוב. בוב הוא טראנסקסואל שמנמן וקירח בעל אישיות חברותית, בעיקר ליד גברים צעירים אך גם בעל צד רציני. בוב שולט בקסם המאפשר לו לעבור דרך עצמים מוצקים ובנוסף יש לבוב כנפיים קטנות על גבו שמאפשרות לו לעוף.
  • רוב - חבר לשעבר בפיירי טייל עד שהוא נחטף ונשלח למגדל גן העדן שם הוא היה עבד. בפיירי טייל הוא היה חלק מצוות מאקרוב, ולכן הוא חבר קרוב מאוד של מאקרוב. בזמנו כעבד הוא פגש את ארזה ולימד אותו כשפות. בזמן מהפכת העבדים במגדל גן העדן הוא הקריב את חייו כדי שארזה תוכל לברוח. רוב משתמש בכשפות אש.
  • גולדמיין - חבר לשעבר בפיירי טייל, מייסד והמאסטר של קוואטרו קרברוס. בפיירי טייל הוא היה חלק מצוות מאקרוב, ולכן הוא חבר קרוב מאוד של מאקרוב.
  • טוקה - חולקת גוף עם המכשפה הלבנה שלקחה למרקופוביה את השליטה על כוחו. אוהבת ומעריצה את "נאטסו"(התבלבלה בין השמות של נאטסו והאפי) באופן דומה שג'וויה מעריצה את גריי.

דמויות-גילדות חוקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברי גילדת בלו פגסוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחת מהגילדות החזקות בפיורה. הגילדה בלו פגסוס ידועה בכך שחבריה הם נשים יפות וגברים נשיים. יחד עם גילדת לאמיה סקייל בלו פגסוס עזרה לפיירי טייל להביס את הגילדה האפלה אורישיון סייס. המאסטר של בלו פגסוס הוא בוב, מכשף לשעבר בפיירי טייל וחבר של מאקרוב. בגילדת בלו פגסוס נמצא המכשף איצ'יה אשר בעל עבר משותף עם ארזה.

  • בוב - ראו מתחת לכותרת חברים לשעבר של פיירי טייל
  • איצ'יה ונדליי קוטובוקי - אחד המכשפים החזקים ביותר בגילדת הבלו פגסוס. הוא בעל מראה מבוגר למרות גילו הצעיר יחסית. איצ'יה הוא מנהיג צוות ה"טרימנס" (The Trimens) המזוהים בעיקר בהרגלם המגונה לפלרטט עם נשים שהם פוגשים. הקסם בו שולט איצ'יה הוא קסם בשמים, בו הוא מטיל קסמים בעזרת בקבוקי בושם. איצ'יה וקבוצתו היו בין אלו שסייעו להביס את גילדת אורישיון סייס.
  • היביקי לייטס "הלילה המאה" - מכשף בצוות הטרימנס. היביקי שולט בקסם הארכיון וביכולתו לשלוט בנתונים שונים ובים היתר גם להשתיל מידע במוחם של אנשים אחרים, בדומה למחשב.
  • איב טירם "הלילה הקדוש" - מכשף בצוות הטרימנס. בעברו איב התאמן להפוך לאחד האבירים בצבא מועצת הקסם, אך לאחר שלא התקבל החליט להצטרף לגילדת הבלו פגסוס. הקסם בו שולט איב הוא קסם שלג.
  • רן אקאטסוקי "הלילה השקט" - מכשף בצוות הטרימנס. רן סייע להביס את הגילדה האפלה אורישיון סייס. במהלך שבע השנים בהן נעלמו חלק ממכשפי גילדת פיירי טייל רן פיתח יחסים רומנטיים עם המכשפה שרי בלנדי מגילדת לאמיה סקייל, ולבסוף השניים התארסו. הקסם בו שולט רן הוא קסם של אלמנט האוויר.
  • ניצ'יה - אציל צהוב והגרסה המקבילה מאדולס של איצ'יה שגם נקשר איתו אחרי שהאצילים הגיעו למימד ארץ. כמו איצ'יה גם הוא נמשך לבשמים ולריחות ונמשך כמו גרסתו המקבילה במיוחד לריח של ארזה. האציל הראשון שנראה בסדרה שנקשר לבן אדם שאינו קוטל דרקונים. השתתף במשחקי הכשף של שנת 791X שבתחילה הוא היה לבוש בתחפושת של ארנב כחול ורק במהלך הקרבות הכפולים הוא חשף את זהותו. כמו כל אציל יש לו את היכולת להצמיח זוג כנפיים מגבו.
  • ג'ני רילייט - חברה ומכשפת בגילדה בלו פגסוס. ג'ני זכתה בפרס "מיס פיורה" לשנת X791, זאת אומרת שהיא נחשבת כהאישה הכי יפה לאותה שנה. היא דוגמנית בגדי ים, ובעבר דיגמנה ביחד עם מירה. היא הייתה קריינית אורח ביום הראשון של משחקי הכשפות הגדולים. ג'ני בזוגיות עם היביקי, חברה לגילדה. במשחקי הכשפות הגדולים ג'ני התחרתה נגד מירה בתחרות חושפנות לפני שהיה הקרב האמיתי שבו ג'ני הובסה. ג'ני משתמשת בקסם ההשתלטות (כמו האחים שטראוס) שמאפשר לה להשתריין בחליפות מכניות.
  • (לשעבר)קארן ליליקה - חברה בגילדת הבלו פגסוס עד מותה. קארן הייתה מכשפת שמימית, ונהגה להתעלל ולנצל את רוחותיה בטענה שהן רק כלים. לאו, שהיה אחד מרוחותיה, יחד עם רוח בשם אריאס, פנה בדרישה אליה שתשחררם מהחוזה, אחרת לא יחזור לעולם הרוחות והיא תיחלש ולא תוכל להילחם. קארן המשיכה לסרב, ועקב כוחה הדל לא הצליחה לזמן שתי רוחות בו זמנית ונהרגה על ידי אנג'ל. כאשר אנג'ל הרגה אותה היא לקחה את מפתחותיה, אך כאשר אנג'ל נכלאה החוזה שהיה לה עם הרוחות השמימיות הסתיים, מה שגרם לכך שמפתחותיה הגיעו לידה של לוסי.
  • (לשעבר)לאקסוס דראייר - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • (לשעבר)פריד ג'אסטין - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • (לשעבר)ביקסלוו - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • (לשעבר)אוורגרין - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל

חברי גילדת לאמיה סקייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחת מהגילדות החזקות בפיורה. לא ידוע הרבה על גילדה זאת מלבד העובדה שהיא סייעה לפיירי טייל להביס את הגילדה האפלה אורישיון סייס. המאסטרית של לאמיה סקייל היא אובה באבאסמה אשר נוהגת לצעוק על חברי הגילדה ולאחר שהם פישלו במשימות. בגילדת לאמיה סקייל נמצאים המכשפים ג'ורה ניקיס מעשרת המכשפים הקדושים (מדורג במקום ה-5) וליון וסטיה שהיה התלמיד השני של אול יחד עם גריי.

  • אובה באבאסאמה - מאסטרית גילדת לאמיה סקייל. בעלת אישיות חזקה ונמרצת אשר זלזלה בעצמה ובחברי הגילדה שלה לאחר שהפסידו במשחקי הקסם. אובה משתמשת בקסם סיבוב הגורם לכל דבר להתחיל להסתובב, וכך היא מענישה את עצמה ואת חברי הגילדה.
  • ליון ואסטיה - יריבו של גריי פולבאסטר. בילדותו, היה לאון תלמידה של אול אשר מעליה הוא שאף להתעלות ובמותה האשים את גריי. לאחר שאול הקריבה את חייה על מנת לעצור את השד דליאורה, מטרתו להתעלות על מורתו אבדה ועל מנת לפצות על כך החל בניסיון להחיות את דילאורה וכך להביס את זה שמורתו נכשלה בהבסתו. לאחר מכן לאון החליט להצטרף לגילדת לאמיה סקייל ואף סייע להביס את גילדת אורישיון סייס. לאון שולט בקסם יצירת קרח, אשר בא לידי ביטוי ביצירת חיות עשויות קרח.
  • שריה בלנדי - בת דודתה של שרי. השתתפה במשחקי הכשפות הגדולים של שנת 791, ושם הכירה את וונדי במהלך הקרב שלהן וכך הן נעשו חברות. במהלך המלחמה נגד אלוורז היא ווונדי נלחמו יחד נגד דימריה, אך כשכמעט הפסידו אולטיר הגיעה וחשפה בפניהן אפשרות שאחת מהן תקבל את כוח העתיד, הכוח שיכול להיות לה בעתיד - המקור השלישי של הקסם, אך המחיר של זה הוא שמי שתשתמש בזה לא תוכל יותר להשתמש בקסם. בהתחלה שתיהן עובדות על וונדי שהיא קיבלה את זה, אבל מי שבאמת קיבלה את הכוח הזה היא שליה, וכך כוח קטילת האלים שלה התעצם, והיא הצליחה לקטול את האלה קרונוס, במחיר הקסם שלה.
  • יוקה סוזוקי - מכשף בגילדה לאמיה סקייל ובעבר שיתף פעולה עם ליון בהחייאת דליאורה והריגתו שנית עד שהובסו על ידי פיירי טייל. הוריו היו קורבנות לדליאורה ולכן רצה לשתף פעולה עם ליון. הובס על ידי נאטסו באי גאלונה. ייצג את הגילדה שלו במשחקי בכשפות הגדולים. יוקה משתמש בקסם שמאפשר לו לבטל קסם של אנשים שבאים במגע עם החומר האנטי קסמי שלו. חולשתו היא כוח פיזי של אויביו.
  • טובי הורהורטה - מכשף בגילדה לאמיה סקייל ובעבר שיתף פעולה עם ליון בהחייאת דליאורה והריגתו שנית עד שהובסו על ידי פיירי טייל. משפחתו היו קורבנות לדליאורה ולכן רצה לשתף פעולה עם ליון. לטובי יש פנים של חיה לא מוגדרת, הוא מרבה להביע רגשות והוא מאוד טיפש. הובס על ידי עצמו באי גאלונה. ייצג את הגילדה שלו במשחקי בכשפות הגדולים. טובי משתמש בקסם המאפשר לו לגדל ציפורניים ארוכות וארסיות שכל מי שבא איתן במגע משתתק.
  • (לשעבר)ג'ורה ניקיס - המכשף החזק ביותר בגילדת לאמיה סקייל והמכשף החמישי מבין עשרת המכשפים הקדושים (מכיוון שארבעת החזקים ביותר הם לא אנושיים, הוא נחשב למכשף האנושי החזק בעולם). ג'ורה סייע בהבסת הגילדה האפלה אורישיון סייס. הקסם בו שולט ג'ורה הוא קסם של אלמנט האדמה.
  • (לשעבר)שרי בלנדי - בת דודתה של שריה ואשתו של רן. בעבר הייתה מכשפת בגילדה לאמיה סקייל עד שעזבה כדי להיות עם בעלה. כחלק מלאמיה סקייל היא שיתפה פעולה עם ליון בהחייאת דליאורה והריגתו שנית עד שהובסו על ידי פיירי טייל. משפחתה היו קורבנות לדליאורה ולכן רצה לשתף פעולה עם ליון. בתחילת הסדרה הייתה מאוהבת בליון עד שפגשה את רן מבלו פגסוס. השתתפה בקרב נגד אורישיון סייס. לאחר משחקי הכשפות הגדולים עזבה את הגילדה שלה. שרי משתמשת בקסם שמאפשר לה לשלוט בכל מה שהיא רוצה ולהפוך אותם לבובות לשליטתה, הקסם הזה לא פועל על בני אדם.
  • (לשעבר)וונדי מארבל - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • (לשעבר)שארל - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל

חברי גילדת מרמייד היל[עריכת קוד מקור | עריכה]

היא אחת הגילדות החזקות בפיורה. הגילדה מכילה רק בנות וביניהן קגאורה המשתמשת בחרב, היא נשבעה שהיא תוציא את החרב רק כדי להרוג את ג'לאל אך בקרב נגד ארזה הוציאה אותה כי גילתה שארזה לא שונאת את ג'לאל והתגלתה כאחותו של סיימון שג'לאל הרג. גם מיליאנה נמצאת בגילדה זו (מיליאנה שהייתה חברה טובה של ארזה במגדל גן עדן.)

  • קאגורה "הסרט הלבן" - החזקה ביותר בקבוצה של מרמייד היל במשחקי הכשפות הגדולים, היא נלחמת עם החרב "נקמה" שלא הוציאה מעולם מנדנה, מכיוון שהיא הקדישה אותה לנקמה באויב הנצחי שלה,ג'לאל. היא אחותו הקטנה של סיימון (אסיר לשעבר במגדל גן העדן שנהרג כשהגן על ארזה מג'לאל) ומחפשת נקמה על מותו. מגלה בקרב נגד ארזה בסוף המשחקים שהן גדלו באותו כפר שהותקף על ידי הכת ששלטה במגדל והיא ניצלה משבי מאחר שהוחבאה על ידי ארזה שנתפסה במקומה. עדיין מתלבטת לגבי הנקמה בג'לאל אבל מצילה אותו ממוות בקרב נגד אימפריית אלווארז.
  • מיליאנה "ילדת החתול" - אסירה לשעבר במגדל גן העדן, היא הייתה חברה קרובה של ארזה. הצטרפה לגילדה אחרי ארק מגדל גן העדן והשתתפה במשחקי הקסם הגדולים. שנאה את ג'לאל על ששיעבד את הילדים במגדל אך סלחה לו כשגילתה שהיה תחת שליטה מוחית. הקסם שלה מאפשר לה לייצר חבלים ארוכים ששואבים את הקסם של מי שכבול בהם. אובססיבית לחתולים ומעריצה את ארזה וקאגורה.

חברי גילדת סייברטות'[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה החזקה ביותר לשעבר בפיורה. במהלך שבע השנים בהם נעלמו חלק מהמכשפים של פיירי טייל, סייברטות' הפכה לגילדה החזקה ביותר בממלכת פיורה. לאחר משחקי הקסם סייברטות' איבדה את מעמדה כגילדה החזקה ביותר לטובת גילדת פיירי טייל. בגילדת סייברטות' נמצאים שני המכשפים סטינג אוקליף ורוג צ'ייני, שהם קוטלי דרקונים מהדור השלישי, כאשר סטינג הוא קוטל הדרקונים הלבנים ורוג הוא קוטל דרקוני הצל. המאסטר של סייברטות' הוא ג'יאמה אך לאחר משחקי הקסם הוא עזב את הגילדה וסטינג הפך למאסטר החדש.

  • סטינג יוקליף -
  • רוג צ'ני -
  • לקטור -
  • פרוש -
  • אורגה נאנאגיר -
  • רופוס לור -
  • מינרווה אורלנד - ביתו של ג'יאמה המאסטר הקודם של סייברטות' בעברה אביה היה נוקשה כלפיה והיה רוצה שתהפוך לחזקה והתנהגותו של אביה השפיעה אליה ונהפכה רעה כלפי כולם. בכל דרך אפשרית רצתה להביס את ארזה כדי להיות חזקה. לאחר משחקי הכשף עזבה את הגילדה סייברטות'. בארק טרטארוס התגלה כי הייתה בטרטארוס וקבלה כוח חדש ותאוותה להילחם נגד ארזה גדלה. בארק טרטארוס נחלמה נגד ארזה והפסידה עקב כך הפכה לטובת לב ואדיבה כלפי כולם עזרה לארזה לחפש את מרכז הבקרה שממנו תשעת השדים רצו להפעיל את פייס. אחרי שהכל נגמר חזרה מינרווה לגילדה סיברטות' בקבלת פנים אדיבה.
  • יוקינו אגריה - מכשפת שמימית בגילדת סייברטות', אוחזת במפתחות מזל מאזניים ודגים. במשחקי הקסם הושפלה וסולקה מהגילדה בידי ג'יאמה, אך מאוחר יותר חזרה לבקשתו של סטינג. בילדותה, משפחתה הותקפה בידי חסידיו של זרף ואחותה סוראנו נתפסה.
  • סוראנו אגריה - המכשפה היחידה בגילדת אורישיון סייס, שמה האמיתי הוא סוראנו. אנג'ל היא אחותה הגדולה של יוקינו מגילדת סייברטות' שהופרדה ממנה כאשר נחטפה למגדל גן העדן. אנג'ל היא קוסמת רוחות שמיימיות, ובין הרוחות שהיו ברשותה בעבר נמצאים סקורפיו, אריס וג'מיני שנמצאים בידי לוסי, אך במהלך שבע השנים שעברו, היא למדה קסם זימון מלאכים, אשר מחירו של כל זימון הוא חלק מהחיים שלה.
  • (לשעבר)ג'יאמה אורלנד - המאסטר הקודם של גילדת סייברטות'. ג'יאמה הוא בעל אישיות עקשנית ומאמין שגילדת סייברטות' צריכה להיות ולהישאר הגילדה החזקה ביותר בכל מחיר אשר יידרש. נראה כי לג'יאמה אין כל סימפתיה וחמלה לחלשים ואינו מהסס להשפילם ולגרשם. לאחר רצף אירועים אשר נבע מהפסדם של סטינג ורוג במשחקי הכשף, נהרג לכאורה על ידי סטינג אשר לאחר מכן תופס את מיקומו כמאסטר הגילדה, אך למעשה הצטרף עם בתו מינרווה לגילדת טרטארוס. ג'יאמה שולט בקסם שמאפשר לו לגרום לכל דבר להתפוצץ.

חברי גילדת קוואטרו קרברוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחת הגילדות החוקיות בממלכת פיורה. חברי הגילדה ידועים באישיותם המוזרה ובלבושם הכולל קולרים. מאסטר גילדת קוואטרו קרברוס הוא גולדמיין אשר היה בעברו חבר בגילדת פיירי טייל. בקוואטרו קברוס יש מכשף אחד בדרגה S ששמו באקוס. במהלך משחקי הכשפות הוחשב כיריב חזק כאשר ארזה אמרה שיש בניהם שוויון כוחות, אך הובס נגד אלפמן.

חברי גילדת פנטום לורד[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדה זו הייתה הגילדה החזקה ביותר בפיורה עד שגילדת פיירי טייל צברה כוח, וכך שניהם הפכו לשוות בכוחן ולאויבות אחת של השנייה. מאסטר גילדת פנטום לורד ג'וס פורלה פתח במלחמת גילדות בעקבות נקמה בגילדת פיירי טייל. בקרב זה הפסידה גילדת פנטום לורד ולכן היא פורקה על ידי מועצת הקסם. בין המכשפים בגילדת פנטום לורד: ארבעת האלמנטים וגאג'יל.

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ג'וס פורלה - המאסטר של הגילדה פנטום לורד. לפני שפתח במלחמת הגילדות עם גילדת פיירי טייל, ג'וס היה אחד מ המכשפים הקדושים. במהלך מלחמת הגילדות ניסה ג'וס לחטוף את לוסי בתמורה לכופר מאביה אך נכשל. הקסם בו שולט ג'וס הוא קסם של אלמנט האפלה.
  • גאג'יל רדפוקס - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • ג'וויה לוקסר - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת פיירי טייל
  • אריה - מכשף לשעבר בגילדת פנטום לורד. אריה היה חלק מקבוצת ארבעת האלמנטים אשר כללה גם את ג'וויה לוקסר. אריה נלחם יחד עם קבוצתו במלחמת הגילדות נגד גילדת פיירי טייל אך הובס על ידי ארזה. הקסם בו שולט אריה הוא קסם של אלמנט האוויר.
  • טוטומארו - מכשף לשעבר בגילדת פנטום לורד וחבר בקבוצת ארבעת האלמנטים. טוטומארו נלחם במלחמת הגילדות נגד גילדת פיירי טייל אך הובס על ידי נאטסו. הקסם בו שולט טוטומארו הוא קסם אש הקשת בו הוא יכול ליצור סוגי להבות שונים. לאחר פירוקה של הגילדה, הפך טוטומארו למורה של קסמי אש.
  • סול - מכשף לשעבר בגילדת פנטום לורד וחבר בקבוצת ארבעת האלמנטים. סול נלחם במלחמת הגילדות נגד גילדת פיירי טייל אך הובס על ידי אלפמן שטראוס. הקסם בו שולט סול הוא קסם אדמה וקסם חול.
  • ג'ופרי -

חברי גילדת קאט שלטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה ממנה הגיעה וונדי מארבל. לבסוף מתברר כי הגילדה לא אמיתית וכל חבריה, מלבד וונדי וצ'רלה, היו רוחות.

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

רד ליזארד[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדה שהייתה קיימת באי טנרו בשנת X679. בגילדה זו הייתה חברה מייביס ורמיליון המייסדת של גילדת פיירי טייל והמאסטרית הראשונה שלה. הגילדה נהרסה לאחר קרב גילדות נגד בלו סקאל.

  • זיסלף - המאסטר של הגילדה רד ליזארד ואבא של זרה. זיסלף לקח את מייביס הילדה הקטנה כעבדית של הגילדה בגלל שההורים המתים שלה היו חייבים לו חוב. הוא לא נתן למייביס לעשות כלום חוץ מלנקות את הגילדה, לעשות כביסה ולעשות קניות. הוא גרם לבתו זרה להתנהג בחוצפה למייביס. הוא נהרג בקרב נגד הגילדה היריבה בלו סקאל.

חברי גילדת מאגיה דראגון[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה הראשונה בעולם שנוצרה על ידי אלפסריה. נמצאת ביבשת גילטנה.

  • אלפסריה "דרקון החוק" - מאסטר הגילדה הראשונה ויוצר הגילדות. קוטל דרקונים מהדור הראשון ויכול לשנות את צורתו לדרקון בדומה לאקנולוגיה. הלקוח של משימת 100 השנים.

חברי גילדת דיאבולוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדה של טורפי דרקונים, שכל החברים בה הם אוכלי דרקונים ולכן הם קוטלי דרקונים מהדור החמישי. מטרת הגילדה היא לקטול דרקונים לאכילה. ככל הנראה ממוקמת ביבשת גילטנה.

  • סלנה -
  • סוזאקו - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון החרב הקדושה ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו.
  • קירין - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את הדרקון הצהוב ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו.
  • האקו - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון הנמר הלבן ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו.
  • מיסאקי - חברה בדיאבולוס. קוטלת דרקונים מהדור החמישי. אכלה את דרקון התכלת ולכן יש לה את קסם קטילת הדרקונים שלו.
  • סקוליון ריידר - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון האפר ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו. מסוגל להפוך אנשים לאפר ובכך לשגר אותם ממקום למקום.
  • קיריה - חברה בדיאבולוס. קוטלת דרקונים מהדור החמישי. אכלה את דרקון הלהב ולכן יש לה את קסם קטילת הדרקונים שלו. מסוגלת לחתוך כל דבר עם הקסם שלה, כולל רגשות.
  • מאדמורל - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון השריון ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו. השריון שלו עמיד בפני כל מתקפה.
  • (לשעבר)נבארו - חבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון ההצמדות ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו.
  • (לשעבר)ג'ורג' רייזן - המאסטר הקודם של דיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון ארבעת הבהמות ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו. בעברו הרג את בנה של סלנה, קורונגי ונתן לסוזאקו לאכול אותו ובכך סוזאקו קיבל את יכולת קטילת הדרקונים שלו. נהרג על ידי סלנה.
  • (לשעבר)וורית' - חבר לשעבר בדיאבולוס. קוטל דרקונים מהדור החמישי. אכל את דרקון הנשמה ולכן יש לו את קסם קטילת הדרקונים שלו.

דמויות-גילדות אפלות[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברי גילדת טרטארוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה האפלה החזקה ביותר מבין שלוש הגילדות של ברית בלם. מטרותיה של גילדה זו אינן ידועות מלבד שיש לה כוונה להרוס את מועצת הקסם. רוב המכשפים בגילדה זו הם אינן בני אדם אלה שדים שיצר המכשף האפל זרף. המאסטר של גילדת טרטארוס הוא שד שנקרא א.נ.ד (E.N.D) אשר ידוע בתור השד החזק ביותר שיצר זרף. בין המכשפים של גילדת טרטארוס הם מינרווה בתו של מאסטר גילדת סייברטות' הקודם וסילבר פולבאסטר אביו של גריי מגילדת פיירי טייל. בנוסף לגילדת טרטארוס יש גילדה המשרתת אותה בשם עין סוקובוס.

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אנ"ד (אטריוס נאטסו דראגניל) - השד החזק ביותר וגם אחיו של המכשף האפל זרף. בצאפטר 503–504 בפיירי טייל מנגה, נאטסו ולוסי נתפסו על ידי דימריה כאשר לנאטסו יש גידול של נוגדי אטרננו. (חשוב להגיד שבראנדיש, אחת מ-12 הספירגנים הקטינה את הגידול של נאטסו והחזירה אותו עקב זיוף קרב עם לוסי, מכיוון שהיא ידעה שדימריה צופה בה וחושדת שהיא בוגדת בזרף, הקיסר.) דימריה חטפה את נאטסו ולוסי אחרי שהיא ניסתה להרוג את בראנדיש עקב בגידה בזרף. דימריה איימה להוציא מלוסי את עינייה, כאשר דימריה עצרה את הזמן כדי לפגוע בלוסי (דימריה היא אלילת הזמן, כך שרק היא יכולה לזוז במרחב הזמן שלה, במילים אחרות: לוסי נחשבת כפסל במרחב הזמן של דימריה) נאטסו התעורר והשתמש בכח השד שלו כדי לנוע בזמן של דימריה ושרף אותה. חלק מהדם שיצא מגופה של דימריה התפוזר על עינייה של לוסי, כאשר נאטסו בא לשחרר את לוסי הוא הסתכל עליה וחשב שהיא מתה מכיוון שהיא לא יכולה להגיב בשום צורה כאשר דימריה עוצרת את הזמן. כתוצאה מכך נאטסו איבד את שפיותו והפך לאנ"ד. במטרה לנקום את מותה של לוסי. ספרו הושמד שזרף מת.
  • מארד גיר "מלך העולם התחתון" - נלחם עם מלך הרוחות השמיימיות כאשר לוסי זימנה אותו. משתמש בכוח הקללה הכי חזק מבין חברי טרטארוס (למעט אנ"ד). הובס על ידי גריי ונאטסו. מחזיק לרוב בספר של END.
  • טמפסטר "האסון" - שד עם פרצוף אריה דמוי לשעבר, אשר מנצל קללה המאפשרת לו לשלוט וליצור אסונות טבע שונים. הובס בפעם הראשונה על ידי לאקסוס,
  • ג'אקאל - שד אשר מנצל קללה מסוכנת מאוד שיוצרת פיצוצים לוהטים קטסטרופלי. הובס על ידי לוסי
  • פראנמאלת' "המשוריין" - שד עם גוף משוריין, עגלגל הקללה היא יכולת הספיגה אשר מאפשרת לספוג נשמות של אנשים ואפילו את כוח הקסם שלהם.
  • טוראפוזאר "האפל" - שד עם מבט דגים דמויים מובהק ואישיות שטרן, שעושה שימוש בנשק הלהב שלו לקרב חמוש קלל כי זימון מים רעילים הקללה שלו הוא להיות חסין מפני מתקפות האיש הכי מוגן כל תשעת השדים.
  • אזל - שד תנודתי עם הופעה בלתי אנושית, נושאת ארבע זרועות ושבע זרועות לרגליים, קללתו עושה שימוש איבריו המרובים, ביעילות והפיכתם חרבה.
  • סיילה "אלילת הירח הרגוע" - שד זהב מקורנן, נשי העושה שימוש קללה מקנה השליטה המוחלטת שלה על מישהו או משהו.
  • קיס "הארכיבישוף השחור" - שד נזיר דמוי עם פרצוף שלד וגוף חלקיקי מכשול קסום; הוא מניף קהאקהארא מן שרביט, ושולט באוב, היכולת להחזיר לחיים. נוצח על ידי ג'וויה בארק טרטארוס.
  • סילבר פולבאסטר "אפס מוחלט" - אביו של גריי חזר לחיים באמצעות הקללה של קייס. שונא שדים מכיוון שהרגו את אשתו ולמד את קסם קטילת שדי הקרח על מנת להרוג את END (מאסטר טרטארוס), שד האש.
  • קיוקה "אלילת עולם העבדים" - שד עם תכונות עופות דור אשר עושה שימוש קללה המשפיעה תחושה גופנית כגון:היכולת להגביר את חוש הכאב, ולהסיר את חמשת החושים מגופו של אדם (ראייה, שמיעה, מישוש, ריח, טעם). קיוקה היא דמות סדיסטית (נהנת מסבל וכאב של אנשים אחרים).
  • ג'יאמה אורלנד - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת סייברטות'
  • מינרווה אורלנד - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת סייברטות'
  • קרופורד סים -
  • לאמי - משרתת של קיוקה אחראית לליבת הגיהנום. (אתר התחייה של טרטארוס שאם משהו מת הוא יחזור לחיים) הקללה שלה קללת החלקלק עם הקללה חצים לא יוכלו לפגוע בה ועוד מתקפות. וגם היא יכולה להתחלק על המים בסיבוב לא משנה כמה עמוק זה. רגישה לחתיכים.

חברי גילדת אורישיון סייס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחת משלוש הגילדות האפלות של ברית בלם. גילדה זו ניסתה להחיות את הנשק האפל "נירוונה" על מנת להחריב את מועצת הקסם. אורישיון סייס הובסה על ידי הגילדות פיירי טייל, פגסוס כחול ולאמיה סקייל. הגילדה הוקמה על ידי בריין ולקח ואימן שישה ילדים ממגדל גן העדן על מנת שהיו מכשפים באוראשיון סייס. אחד המכשפים הוא אריק המכונה "קוברה" אשר מחזיק בקסם קטילת דרקונים מסוג רעל של הדור השני. בנוסף, לגילדת אורישיון סייס יש מספר גילדות אפלות המשרתות אותה והן אייסנוולד, מומיה עירומה, חד-קרן אפל, הרפיה, רוח רפאים, וברדס אדום.

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברי גילדת גרימור הארט[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחת משלוש הגילדות האפלות של ברית בלם. מטרתה של גילדה זו הייתה למצוא את המכשף האפל זרף ולהשתמש בקסם שלו על מנת ליצור עולם שבו חיים רק מכשפים (בעולם של פיירי טייל רק 10% מהתושבים הם בעלי כוחות קסם). גילדה זו הובסה על ידי פיירי טייל כאשר היא תקפה בזמן הבחינות לדרגת האס קלאס. מאסטר הגילדה הוא "האדס" או בשמו האמיתי פרצ'ט גאיבולג אשר היה אחד ממקימי גילדת פיירי טייל וגם המאסטר השני שלה. בין המכשפים בגרימור הארט יש את אולטיר הבת של המורה של גריי וליון אול.

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלו סקאל[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדה מפורקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

הגילדה שהשמידה את רד ליזרד והושמדה בתורה על ידי מייביס ורמיליון.

  • ג'ופרי -

דמויות - גילדות עצמאיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברי גילדת קרים סורשייר[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילדת עצמאית שהוקמה על ידי ג'לאל פרננדס. מטרתה של גילדה זו היא לא לתת למכשפים בדרך האופל ובכך הם מנסים לחסל גילדות אפלות ואת זרף. הגילדה הוקמה לאחר היעלמותם של חלק ממכשפי פיירי טייל בזמן בחינות האס קלאס, ובמהלך 7 השנים היא הצליחה להרוס הרבה גילדות אפלות. בתחילה, שלושת המכשפים של גילדת מכשפת הפשע היו ג'לאל, אולטיר ומרדי, אך לאחר ארק טרטארוס, הצטרפו אליהם חברי גילדת אורישיון סייס, ואולטיר נעלמה.

  • ג'לאל פרננדס - מכשף בגילדת קרים סורשייר. היה בעבר אחד מהילדים להקרבה במגדל גן עדן, עד שאולטיר השתלטה עליו בתור זרף, וגרמה לו להשתלט על המגדל. באותה תקופה, יצר אשליה שתפקדה כ"אחיו התאום סיגראין" ושימש בתור סיגראין כחבר מועצה וכאחד מעשרת המכשפים הקדושים. לאחר ארק מגדל גן העדן איבד את זכרונותיו ואולטיר הפסיקה לשלוט בו, וכתוצאה מכך חזר למוטב ועזר לארזה והשאר להביס את אוראשיון סייס. לאחר מכן נעצר ושוחרר על ידי מרדי ואולטיר ויחד הקימו את גילדת קרים סורסייר. בתחרות משחקי הכשף השתתף בקבוצת פיירי טייל ב' בתור מיסטוגאן. הקסמים בהם הוא שולט הם קסם של אלמנט האפלה, טלפתיה, טלקינזיס, אשליות וקסם מיוחד שנקרא גוף שמימי, אשר באמצעותו הוא מסוגל לזוז מהר כמו כוכב שביט, לירות פרצי אנרגיה מהידיים שלו, לגרום למטר מטאורים, וליצור אסטרואיד עצום שנופל על אויביו מהשמיים. אחד המכשפים החזקים ביותר בעולם (תחזק אשליה מושלמת שמסוגלת לשלוט בקסם במשך שנים והעלה אותה לרמת עשרת המכשפים הקדושים). כפילו הוא הנסיך של אדולס וחבר לשעבר בפיירי טייל, שאליו ג'לאל התחזה במהלך משחקי הכשף. נראה שהוא מחבב את ארזה אך מעניש את עצמו בכך שלא מראה את זה לארזה. עזר בהבסת אקנולוגיה.
  • מרדי - מכשפה בקרים סורשייר. בעבר עירה נהרסה בידי גילדת גרימור הארט, ואולטיר החליטה לאמץ אותה. הפכה לאחת משבעיית קין של הגיהנום, יחד עם אולטיר. עזבה את גרימור הארט יחד עם אולטיר ושחררה את ג'לאל איתה. הקסם של מרדי הוא קסם קישור החושים, אשר באמצעותו היא יכולה ליצור חרבות שתוקפות ישירות את חוש הכאב של אנשים, ולקשר תחושות וכאב של אנשים ולשנות את רגשותיהם.
  • ריצ'רד בוקאנאן "הוטאיי" - ריצ'רד הצטרף אל גילדת אורישיון סייס במטרה למצוא את אחיו הקטן וואלי, שממנו הוא הופרד כאשר נלקח על ידי בריין. הקסם בו שולט ריצ'רד הוא קסם של אלמנט האדמה.
  • אריק "קוברה" - קוטל דרקוני הרעל מהדור השני. אריק ניחן בחוש שמיעה חזק ובעל נחש מחמד בשם קיובליוס המספק לו רעל למאכל. לאחר התפרקותה של הגילדה אריק נאסר על ידי מועצת הקסם, אך שוחרר זמנית על מנת לנלחם בדרקונים שהופיע בזמן במשחקי הקסם. כמו לשאר קוטלי הדרקונים, הוא לוקה במחלת ים.
  • מקבת' "מידנייט" - בנו המאומץ של בריין. בדומה לשאר המכשפים בגילדה מקבת' היה אסיר במגדל גן העדן עד שנלקח על ידי בריין. כאשר הגילדה הוקמה מחדש, מקבת' הפך למאסטר החדש ונתן לעצמו את הכינוי בריין 2. הקסם בו שולט מקבת' הוא קסם של אלמנט האפלה וסוג קסם נוסף המאפשר לו להדוף קסמים הנשלחים אליו.
  • סוייר "רייסר" - לסוייר יש רצון להיות האדם הכי מהיר בעולם, זאת בעקבות טראומות שחווה במגדל גן העדן. הקסם בוא שולט סוייר מאפשר לו להאט את הזמן באזור מסוים וכך להאיץ את מהירותו.
  • (לשעבר)אולטיר מילקוביץ' "מכשפת הזמן" - חברה בקרים סורשייר. בתה של מורתם של גרי וליאון אול. לאחר שחשבה שאמה נטשה אותה ואימצה את גרי וליאון, הצטרפה אל גילדת גרימור הארט, הפכה לאחת משבעיית קין מהגהנום ולמדה ממאסטר האדס את כישוף תיבת הזמן, אשר מאפשר לשלוט על הזמן של כל דבר מלבד בני אדם. השתלטה על ג'לאל כשהיה במגדל גן עדן, והייתה חברת מועצה יחד עם ג'לאל. לאחר מכן עזבה את גרימור הארט יחד עם מרדי לאחר שהובסו על ידי פיירי טייל ושחררה את ג'לאל מהכלא. בקרב מול הדרקונים לאחר משחקי הכשף השתמשה בכישוף על מנת להחזיר את הזמן דקה אחת לאחור, וכך נתנה לכולם הצצה דקה לעתיד וכך הם יכלו להציל את עצמם ולנצח, אך בעקבות כך היא איבדה את כל הזמן שנשאר לה והזדקנה. כמו כן, אולטיר שולטת בקסם יצירת קרח כמו אמא שלה.
  • (לשעבר)סוראנו אגריה "אנג'ל" - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת סייברטות'

אימפריית אלווארז[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקיסר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • זרף דראגניל "הקיסר ספריגן/המכשף השחור" - אחיו הגדול של נאטסו. הוא נחשב לאנטגוניסט הראשי בסדרה. הוא יצר שדים רבים, והרג אין ספור אנשים. הסיבה לכך היא שלאחר שנאטסו מת, כשזרף היה קטן, הוא התחיל לחקור על המוות והחיים על מנת להחזיר אותו לחיים. בין הפרויקטים שלו להחזרתו של נאטסו נמנים מערכת R להחזרת המתים ושער האקליפס למסע בזמן. כמו כן הוא חקר גם על קסם המוות (Ankhseram Black Magic). הוא קולל בקסם המוות. הפך לבן אלמוות וגרם לכך שכל מה שנמצא סביבו ימות על ידי האל אנקסרם, שהעניש אותו על עיסוק רב בחיים ובמוות. בשלב זה, הוא החליט שהוא רוצה למות, ולכן יצר את השדים שלו שיהרגו אותו, אבל רק E.N.D נחשב לחזק מספיק כדי להרוג אותו. פגש ולימד את מייסדי פיירי טייל קסם, והרג בטעות את מייוויס (שקוללה גם היא בקסם המוות ויכלה להיות בסביבתו בלי למות או להרוג בעצמה) אחרי שהתאהבו והתנשקו. מתישהו בסביבות שנת 690 הוא הקים את אימפריית אלוורז והחשיב את זה בתור "משחק". כשהחליט ליישם את ההתקפה על פיורה המטרה שלו הייתה להשיג את הקסם האולטימטיבי - לומן היסטואר (גופה של מייביס) כדי שיוכל להביס את אקנולוגיה. וזה גרם לה להיות במעין תרדמת שממנה כנראה לא תתעורר. כעת צורתו השתנתה וכוחו גדל באופן משמועתי עכשיו הוא שולט המרחב והזמן רצח את נאטסו אך זה בעזרת השכתוב מחדש של הספר חזר לחיים והרג אותו.

12 הספריגנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אוגוסט "מלך הקסם" - אחד מ-12 המגנים של זרף. לפי מאקרוב, כוח הקסם שלו כל כך גדול עד שיש סיכוי שהוא חזק יותר מזרף. בהתקפה על פיאורה הגיע עם הכוחות המערביים, יחד עם גוד סרנה וג'ייקוב. הצליח לעקוף את הרדאר של וורן. מסופר כי ביכולתו לשלוט ולהשתמש בכל הכשפים הקיימים. הוכיח את כוחו הרב שהביס את כל חברי אורישיון סייס לבדו. מסוכסך עם לארקייד. בנם האמיתי של זרף ומייביס. כח הקסם שלו זה להעתיק כל קסם שהוא רואה. הוא היה אחרון הספריגנים שנשאר אחרי שכל השאר הובסו, נלחם לבדו בגילדארטס וקאנה ושם התגלה שהוא לא יכול להעתיק קסמים שמצריכים גורם חיצוני (כמו הכישוף השמיימי של לוסי והקלפים של קאנה) התכוון להטיל כישוף שישמיד את כל היבשת אך פגש את מייביס ואז החליט לא לעשות זאת, ובגלל כמות כוח הקסם נהרג והתפורר.
  • אז'יל ראמאל "מלך המדבר" - אחד מ-12 המגנים של זרף ומהמפקד של הפלוגה של אז'יל. כשצוות נאטסו הגיע לחלץ את מאקרוב, הוא נלחם נגדם וכמעט ניצח עד שלאקסוס התערב והציל אותם. בהתקפה על פיאורה הגיע עם הכוחות שהתקיפו את מגנוליה, יחד עם בראנדיש μ. נלחם נגד ארזה על אחת ספינות האוויר שלו והובס על ידי ארזה. בגללו בראנדיש נתפסה. לאחר מכן נלחם כנגד אלפמן וליסאנה והובס.
  • איירין בלסריון "ייאוש הארגמן" - קוטלת הדרקונים הראשונה. אחת מ-12 המגנים של זרף, אמה של ארזה, מלכת הדרקונים לשעבר והמפקדת של הפלוגה של איירין. על פי בראנדיש, היא המכשפה הכי חזקה מ-12 הספריגנים, והיא היחידה שתוכל להתמודד מול זרף. בהתקפה על פיאורה הגיעה עם הכוחות הצפוניים, הר זוניה, שם הראתה כוח קסם אדיר ומחקה את כל השלג שהיה שם בהטלת כישוף בודד. נקראה על ידי רוג "מפלצת". הייתה בהיריון עם ארזה כ-400 שנים לפני עלילת הסדרה. מפני שלא היה לה מושג כלפי קסם קטילת הדרקונים ועל השלכותיו, פניה התחילו לגדל קשקשי דרקון, מה שגרם לכולם לחשוב שהיא מפלצת ולהתעלל בה. לבסוף, הופכת לדרקון וחיה כך 400 שנים, עד שפוגשת בזרף והוא מחזיר אותה לצורה האנושית שלה. ילדה את ארזה בכפר רוזמרי (מקום מגוריה של ארזה עד לפני מגדל גן העדן) ולאחר מכן נטשה אותה. השתלטה על גופה של וונדי במטרה לחזור להיות אנושית, אך לבסוף חזרה לגופה והתאבדה. במנגה "משימת 100 השנים", אחרי שוונדי משתמשת בכוח הקסם של איירין (כשנותר לה שאיירין השתלטה על גופה), מתגלה שאיירין עוד בחיים בכך שהעבירה את תודעתה לגופה של וונדי. נתנה לוונדי את הכישוף שיכול להביס את המכשפה הלבנה (הכישוף שיפריד אותה לשני אנשים שוב).
  • אינבל "גנרל החורף" - אחד מ-12 המגנים של זרף וגם הסגן הראשי שלו. נקרא גנרל החורף מכיוון שהוא משתמש בקסם קיפאון הבנוי על קרח, בדומה לקסם של גריי שניהם משתמשים באותו סוג קרח. בהתקפה על פיאורה הגיע עם הכוחות המרכזיים, יחד עם זרף. הובס על ידי גריי, בסוף הקרב סיפר לו את זהות END וגריי הלך להילחם בו.
  • בראנדיש μ "מרסקת האומות" - אחת מ-12 המגנים של זרף והמפקדת של הפלוגה של בראנדיש. כשצוות נאטסו היה באי קרקול נלחמה בהם והוכיחה את שמם הטוב של הספירגנים בכך שהקטינה אי שלם תוך מספר שניות לגודלה של אבן, היא הזהירה אותם והציעה להם לברוח לפני שהם יסתבכו עם כל הממלכה. בהתקפה על פיאורה היא הגיעה עם הכוחות שהתקיפו את מגנוליה, יחד עם אז'יל. בגלל המתקפה של אז'יל היא קיבלה אלרגיה וכך לוסי וקאנה הצליחו ללכוד אותה. בכלא, מארין מנסה להרוג אותה אבל לוסי מצילה אותה, ואז בראנדיש מספרת לה את העבר לאחר כל הרמיזות שהיא נתנה לה: אמא שלה, גרמי, הייתה משרתת של אמא של לוסי, ליילה, והמאסטרית של אקווריוס. נלחמה בשוויון כוחות עם לוסי עד שדימריה התערבה, מסוכסכת עם דימריה. נחשבת כבת ברית של הגילדה כאשר לוסי ובראנדיש התיידדו, לפי מילותיה של בראנדיש - "אני חייבת ללוסי את חיי". היחידה מ-12 המגנים שעזרה להביס את אקנולוגיה (בעזרת קסם הקישור של מלדי, היא תרמה מכוח הקסם שלה ועזרה לחזק את הכישוף "פיירי ספיר")
  • גוד סרנה "שמונת הדרקונים" - אחד מ-12 המגנים של זרף והמכשף הקדוש הראשון של ישגאר לשעבר. בהתקפה על פיאורה הוא הגיע עם הכוחות המערביים, יחד עם אוגוסט וג'ייקוב. הוא קוטל דרקונים של 4 אלמנטים. במהלך הקרב שלו נגד דרקולוס, וולפהיים, וורד וג'ורה אקנולגיה הגיע ורצח אותו. חזר לחיים בזכות ניינהארט והובס על ידי גילדארטס.
  • ג'ייקוב לסיו "המתנקש" - אחד מ-12 המגנים של זרף. נחשב כגאון בשימוש בקסם התנקשות. בהתקפה על פיאורה הגיע עם הכוחות המערביים, יחד עם גוד סרנה ואוגוסט. בעזרת עקיפת הרדאר שעשה אוגוסט, הצליח ג'ייקוב להסתנן אל הגילדה ואפילו לפגוע ברוח של מייביס ולסדוק את הלאקרימה של לומן היסטואר. לוסי הצילה אותה ואז נאטסו הציל את לוסי מג'ייקוב. הם נלחמו יחדיו והביסו אותו. חזר לקרב והובס על ידי מירה.
  • דימריה יסטה "מלכת הלוחמים" - אחת מ-12 המגנים של זרף. הגיעה עם הכוחות שהתקיפו את הרג'יאון, יחד עם ול. נלחמה נגד וונדי ושליה שם. כשחשפה את יכולתה לבצע השתלטות ולהפוך לאלת הזמן קרונוס, וונדי ושליה עמדו להפסיד, עד שאולטיר הגיעה וחשפה בפניהן דרך להביס אותה. שליה הקריבה את כוח הקסם שלה על מנת לנצח, והצליחה. מסוכסכת עם בראנדיש. חזרה לתפקד במלחמה עד לפעם הבאה. ניסתה להרוג את בראנדיש עקב "בגידה" תפסה את לוסי ונאטסו. והרגה את לוסי (מנקודת המבט של נאטסו) ובכך עוררה את END. לאחר מכן עזבה עם בראנדיש.
  • וול איהיטו "הפוסק" - אחד מ-12 המגנים של זרף. בהתקפה על פיאורה הגיע להרג'יאון יחד עם דימריה וניינהארט, ושלח את הרובוט שבו הוא נהג להשתמש עד שפריד ואיצ'יה הרסו אותו בקתדרלת קארדיה למגנוליה. לאחר מכן נלחם נגד לאקסוס בגופו האמיתי והובס. חזר לחיים בזכות ניינהארט הובס על ידי מינרווה מסייברטות'.
  • ניינהארט - אחד מ-12 המגנים של זרף והמפקד של הפלוגה של ניינהארט. בהתקפה על פיאורה הגיע להרג'יאון יחד עם ול ודימריה. בעזרת כוח הקסם שלו, החזרת האויבים לחיים, החזיר את סימון לחיים וגרם לו להתקיף את ג'לאל, ארזה ואחותו קאגורה. הובס על ידי ג'לאל.
  • בלודמן "מלאך המוות" - אחד מ-12 המגנים של זרף, שד מספריו של זרף (אטריוס) יש לו את הכוח של כל תשעת שערי השדים ומארד גיר (מלך העולם התחתון) נלחם נגד סייברטות' והבלו פגסוס וניצח אותם. נלחם נגד גאג'יל ועמד להרוג אותו, עד שגאג'יל נכנס למצב "דרקון ברזל צל" ושאב חלק מהחלקיקים של בלודמן שגרמו לאנשים למות ונכנס למצב עוצמת דרקון, הובס על ידי גאג'יל אך ניסה לקחת אותו לארץ המתים איתו, אך הכישוף של איירין שיגר את גאג'יל לאי טנרו לפני שהספיק להגיע. חזר לחיים בזכות ניינהארט והובס על ידי רוג מסייברטות'.
  • לארקייד דראגניל "הדראגניל הלבן" - שד של זרף שמאמין שהוא בנו, משתמש בקסם ה"תענוג" שמפריד את הנשמות מגופם בדרך נעימה דרך שלוש התשוקות העיקריות של האדם - סקס, אוכל ושינה. כוחו הרב נוצר כאשר הוא איבד את רגשותיו בגלל הקנאה בנאטסו. (בילדותו של לארקייד זרף נתן את כל אהבתו לנאטסו, מה שגרם ללארקיד לקנא וכך נוצר כוחו הרב.) למרות כוחו הרב סטינג הביס אותו, מכיוון שסטינג מחוסן נגד כישופים לבנים. בהיותו קוטל הדרקונים הלבנים. מסוכסך עם אוגוסט.

חיילים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • באקל - חייל בפלוגה של אז'יל. הובס על ידי נאטסו.
  • קארים - חייל בפלוגה של אז'יל. הובס על ידי נאטסו.
  • מארין הולואו - חייל בפלוגה של בראנדיש. הוא משתמש בקסם החלל והמרחב. הגיע עם בראנדיש לאי קרקול כדי לעצור את צוות נאטסו ניסה לחנוק את בראנדיש למוות בזמן שהייתה כלואה בפיירי טייל. לוסי הגיעה בזמן לעצור אותו וגם הוא נכלא, הובס על ידי לוסי.
  • ארבעת אבירי ההרלדיקה - חיילים בפלוגה של ניינהארט.

אחר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יאג'יל - שר בממשלת אלוורז וסבא של אז'יל.

עולם הרוחות השמיימיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכשפים שמימיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אנה הארטפיליה - המכשפת השמיימית הכי חזקה שנולדה אי פעם וגם האם הקדמונית של לוסי. הייתה בעלת 12 מפתחות זודיאק, פתחה את שער אקליפס והשתתפה בתוכניתו של זרף לשגר לוחמים שבעתיד יוכלו להביס את אקנולוגיה. סרגה לנאטסו את הצעיף שקיבל בירושה מאיגניל. מסתבר כי אנה הייתה קשורה לכל קוטלי הדרקונים (למעט לאקסוס וקוברה) ולימדה אותם לקרוא. מנסה לעזור לוונדי, ארזה, ג'לאל ולבלו פגסוס לברוח מאקונולוגיה. עזרה בהבסת אקנולוגיה.
  • ליילה הארטפיליה - אמה של לוסי ובעלת שלושה מפתחות זודיאק: אקוואריוס, קאפריקורן וקנסר אשר עברו בירושה ללוסי מספר שנים לאחר שמתה (לא כולם יחדיו).
  • לוסי הארטפיליה - נכון לשנת X792, המכשפת השמיימית הכי חזקה של הדור. צאצאית של המכשפת השמיימית הכי חזקה בכל הזמנים, אנה. בעלת 10 מפתחות זודיאק ובעלת 6 מפתחות כסף. מסוגלת להשתנות לתלבושות המעניקות כוח זהה לשל הרוחות שלה, וכך היא מכפה על החולשה הכי חזקה שהייתה לה - הסתמכות מלאה על הרוחות שלה. בנוסף לכך, היא מסוגלת לזמן 3 רוחות בו זמנית, אפשרות לשגר את הרוחות שלה בחזרה לעולם הרוחות בכוח, להשתמש בקסם האולטימטיבי של המכשפים השמימיים-"אוראנו מטריה" וגם לזמן את מלך הרוחות השמיימיות. (בהקרבה של מפתח זודיאק)
  • סוראנו אגריה (אנג'ל) - אחות של יוקינו, יוקינו וסוראנו נפרדו בילדותן כאשר סוראנו נלקחה למגדל גן העדן. מכשפת שמיימית לשעבר, הייתה בעלת 3 מפתחות זודיאק ובעלת מפתח כסף אחד. מסוגלת לזמן 2 רוחות שמיימיות באותו הזמן. כאשר נכנסה לכלא וההסכם שלה עם הרוחות השמיימיות שלה בוטל, כתוצאה מכך שלושת מפתחי הזודיאק שלה הועברו ללוסי כאשר לוסי ניצחה אותה בקרב. לאחר שברחה מהכלא למדה את קסם המלאכים.(בתמורה לזימון מלאך תוחלת חייה מתקצרת בהתאם) בארק טרטארוס, הצטרפה לקרים סורשייר במטרה לכפות על חטאיה. עזרה בהבסת אקנולוגיה
  • יוקינו אגריה - מכשפת שמיימית בעלת 2 מפתחות זודיאק ו-2 מפתחות כסף. מסוגלת לפתוח 2 שערים באותו הזמן. בעלת גם מפתח הנחש, שהופיע במשחקי הכשפות הגדולים. שנלחמה נגד קאגורה, יש שמועות שהמפתח הזה מתעלה על כל 12 מפתחות הזודיאק. בארק אלוורז פגשה את אחותה הגדולה - סוראנו. סוראנו סירבה להכיר ביוקינו בתור אחותה, בטענה שעד שהיא לא תכפר על כל חטאיה היא לא תסכים שלאחותה הקטנה תהיה אחות גדולה כל כך נוראית. עזרה בהבסת אקנולוגיה.
  • קארן ליליקה - הייתה מכשפת שמיימית בעלת 2 מפתחות זודיאק, התייחסה לאריאס (אחת מ-12 מפתחות הזודיאק) בזלזול וכתוצאה מכך לוקי (גם אחד מ-12 המפתחות) יצא נגדה במרד, נשאר בעולם בני האדם 3 שנים עד שעמד להיעלם ולוסי הצילה אותו. קארן מתה מתוצאה מכך שהיא לקחה משימה כאשר לא הייתה באפשרותה לזמן 2 רוחות שמיימיות באותו הזמן, כאשר לאו היה בעולם בני האדם. קארן ניסתה לזמן 2 רוחות שמיימיות באותו הזמן, כוח הקסם שלה לא עמד בזה וכתוצאה מכך סוראנו הרגה אותה ולקחה את המפתח של אריאס. כתוצאה מכך לאו גורש מעולם הרוחות השמיימיות, מכיוון שהוא הואשם בזה שקארן מתה. עמד להיעלם עד שלוסי שכנעה את מלך הרוחות השמיימיות לשנות את גזר דינו. ובכך לאו הפך לאחד מהמפתחות של לוסי.
  • וויל ניוויל - היה סופר ומכשף שמיימי הוריש את קסם השמיימיות להרבה אנשים אחת מהם היא קטיה.
  • קטיה - יכולה לזמן שתי רוחות שמיימיות באותו הזמן, בעלת ניקולאס וכאלום, שתי הרוחות האלה הן רוחות כסף. איבדה את כוחות הקסם שלה לאחר ההתקפה של ששת השדים החדשים על כל התלמידים של וויל ניוויל.

רוחות שמיימיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מלך הרוחות השמיימיות - כפי ששמו אומר לנו, הרוח השמיימית הכי חזקה בעולם הרוחות. מסוגל לחסל את האויב במכה אחת בין אם הוא מפלצת, שד או בן אנוש. בגלל כוחו הרב, אין לו מפתח מוחשי. וכדי לזמן אותו דרוש הקרבה של מפתח זודיאק. כאשר לוסי הקריבה את אקוואריוס (הדלי) כדי לזמן אותו הוא השמיד את המפקדה של טרטארוס, שחרר את כל חברי פיירי טייל מהמלכודת ונלחם שווה בשווה במלך העולם התחתון. לא ידוע מהו כוחו האמיתי מאחר כשלוסי זימנה אותו במצב של אפיסת כוחות, מה שהשפיע על כוחו של מלך הרוחות השמיימיות.
  • אופיוכס (ההיפנוט)- הוא בבעלות יוקינו, הוא נחש בגודל של בערך 50 מטרים והוא החזק ביותר מכל הרוחות השמיימיות שאפילו מסוגל להביס את כולם ביחד.

12 מפתחות הזהב[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אריאס (הטלה) - בעלת מראה של בת אדם עם שיער ורוד וצמרירי הלובשת שמלה לבנה קצרצרה המדמה צמר, מסוגלת לשגר מגופה צמר הנדבק ליריבים שלה ולא נותן להם לברוח. הייתה שייכת לאחת מתוך 2 מפתחות שהיו שייכים לקארן אך כיום היא אחת מתוך 10 מפתחות הזודיאק ששייכים ללוסי. ידועה באופי הביישן שלה, ונוהגת להגיד לעיתים קרובות "אני מצטערת" מתוך חוסר ביטחון.
  • טאורוס (השור) - בעל מראה של פר עם גרזן, רוח שמיימית בעלת כוח פיזי רב עוצמה. מסוגל לשבור את האדמה בבעיטה פשוטה, משתמש בגרזן כדי להילחם באויביו. אחד מתוך 10 מפתחות הזוזיאק ששייכים ללוסי. ידוע באופי החרמן שלו, הוא בעיקר אוהב להציק לבנות (במיוחד ללוסי) אך כאשר נמצאים בסיטואציה רצינית, תמיד ניתן לסמוך על כוחו.
  • ג'מיני (התאומים) בעלי מראה של 2 יצורים קטנים וכחולים, בעלי מראה חמוד שלא ניתן כל כך לתיאור. מסוגלים להשתנות לאויב ששווה את כוח הקסם של המאסטר שלהם בנוסף לכך הם יכולים להשתמש ביכולות של האויב ולדעת את כל מחשבותיו בכל הזמנים. היו אחד מ-3 המפתחות הזודיאק שהיו שייכים לאנג'ל, אך כיום הם אחד מתוך 10 מפתחות הזוזיאק ששייכים ללוסי.
  • קאנסר (הסרטן) - בעל מראה של בן אדם עם 2 מספריים. מסוגל לעשות תספורות שונות ובעיקר משמש לסוג של ספר. לא כל כך רוח המיועדת לקרב אך הוא מסוגל לחתוך כל דבר, בין אם זה שיער או חרבות או גרזנים. אחד מתוך 10 מפתחות הזודיאק ששייכים ללוסי.
  • לאו (האריה) - החזק ביותר בין 12 מפתחות הזודיאק, בעל מראה של בן אנוש עם שיער כתום משקפיי ראייה הלובש חליפת טוקסידו, רוח המותאמת לקרבות קשים במיוחד. מסוגל לפתוח ולסגור את השער שלו בכוחות עצמו, משתמש בקסם רגולס אשר מזהיר ומפוצץ כל דבר שהוא בוחר לתקוף. היה אחד מ-2 מפתחות הזודיאק שהיו שייכים לקארן אך כיום שייך ל-10 מפתחות הזוזיאק ששייכים ללוסי. היה חבר בגילדת פיירי טייל, אך לאחר שלאו נותן ללוסי את המפתח שלו בהוראת מלך הרוחות השמיימיות, פורש. נתן לעצמו את הכינוי "לוקי" כאשר הוא נשאר בכדור הארץ לאחר שהחוזה שלו עם קארן נשבר, הצטרף לגילדת מכשפים ו"התחפש" לבן אנוש. התחיל עם בחורות וכך נוצר האופי הידוע שלו. כאשר הוא נהפך לרוח של לוסי הוא המשיך להתחיל עם בנות, במיוחד איתה.
  • וירגו (הבתולה) - בעלת מראה של בת אדם עם שיער ורוד קצרצר הלובשת תלבושת של משרתת, מסוגלת לחפור בורות באדמה ומהירה ביותר. רוח המתאימה את הופעתה לפי בקשת המאסטר שלה. נתנה ללוסי את שוט נהר הכוכבים ובכך הראתה אכפתיות ודאגה כלפי לוסי. אחת מתוך 10 מפתחות הזודיאק ששייכים ללוסי. ידועה באופי החביב והרציני שלה, קוראת ללוסי "נסיכה" וממלאה בשלמות את כל פקודותיה. יש לה תחביב די מוזר שהוא לכתוב עונשים, ולרצות לקבל עונשים. בנוסף לכך שהיא רוח קרבית היא גם חובשת, מלבישה, מבשלת, שומרת, ודואגת ללוסי ממש כמו משרתת אמיתית ואדיבה.
  • לייברה (המאזניים) - בעלת מראה של בת אדם שזופה עם שיער חום אסוף הלובשת בקיני ירוק עם חצאית קצרה ומחזיקה בידייה 2 מאזניים. מסוגלת לשנות את כוח הכבידה לפי בקשת המאסטר שלה. אחת מתוך 2 מפתחות הזודיאק השייכים ליוקינו.
  • סקורפיו (העקרב) - בעל מראה של בן אדם עם זנב מתכתי המשגר חול, מסוגל ליצור סופות חול ולשלוט בחול שסביבו. חבר של אקווריוס (הדלי) ואחד מתוך 10 מפתחות הזודיאק השייכים ללוסי.
  • סאג'יטריוס (הקשת) - בעל מראה של חצי אדם וחצי סוס, היכולת שלו היא לירות חיצים. אך בהיותו הקשת הכי חזק בפיורה הוא מסוגל להכפיל את כמות החצים ביריה אחת וליצור גשם של חיצים. אחד מתוך 10 מפתחות הזודיאק השייכים ללוסי. ידוע באופי הלוחמני שלו. מתנהג לרוב כמו חייל בפלוגה ומתייחס לבקשות של לוסי כאל פקודות, נוהג להגיד "מושמושי" בכל סוף משפט.
  • קאפריקורן (הגדי) - בעל מראה של עז עם משקפיי שמש הלובש חליפת טוקסידו, היכולת שלו היא להעיף מכות מדויקות בדיוק במקומות חולשותיהם של אויביו, מסוגל להביס מפלצות על ידי אגרופיו החשופים. ומעבר לכך הוא משורר וכותב. אחד מתוך 10 מפתחות הזודיאק השייכים ללוסי. במקור לוסי הייתה אמורה לקבל אותו בירושה מאמא שלה (לילה) אך נשלט על ידי משרתה של לילה וגם חבר בגילדה האפלה "גרימור הארט", אך הובס על ידי לוקי וחזר לנשמתו המקורית.
  • אקוואריוס (הדלי) - בעלת מראה של בתולת ים עם שיער תכלת בהיר הלובשת ביקיני כחול כהה עם זנב סנפיר תכלת ומחזיקה דלי מים. כדי לזמן אותה דרוש מים, מכיוון שאקוואריוס היא שליטת המים וללא מים יכולותיה נזרקות לפח. מסוגלת לשלוט במים שבסביבתה ולשגר אותם על יריביה, ליצור מערבולות מים ולגרום לים לתפקד לפי רצונה. אחראית על ספריית "זכרונותיהם של הכוכבים" ששמה אפשר לצפות בכל תקופה אם זה בעבר ואם זה בעתיד. ידועה באופי העצבני והתוקפני שלה, נוהגת לשנוא את כל הנערות בדעה שהן "אויבות" שלה.(כולל את המאסטרית שלה - לוסי) אך כאשר חברהּ (סקורפיו) בסביבה היא נוהגת לשנות את אופייה, ובעיקר מתגאה בעובדה שלה יש חבר וללוסי אין. בארק טרטארוס לוסי הקריבה אותה כדי לזמן את מלך הרוחות השמיימיות, כתוצאה מכך המפתח שלה נוצר מחדש באיזה שהוא מקום בעולם. ולוסי הבטיחה לאקוואריוס שכאשר שתיגמר המלחמה נגד אלווארז היא תחפש את המפתח שלה מסביב לעולם. אחת מתוך 10 המפתחות השייכים ללוסי.
  • פיסקס (הדגים) - בעלי מראה של זוג דגים ענקיים, המסוגלים לשנות את הופעתם לזוג בני אנוש (אמא ובן) לפי רצון המאסטר שלהם. על אף שהם דגים, חולשתם היא מים. וכאשר הם משתנים לבני אדם הם משתמשים בחרב מים בתור נשק. אחד מתוך שני מפתחות הזודיאק השייכים ליוקינו.

רוחות שמיימיות - צורת האקליפס[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוחות האקליפס
שם הרוח תיאור הרוח
טאורוס (השור) ידוע באופן המנומס שלו ובכוח הפיזי הרב שלו, אלפמן ניצח אותו רק מפני שהתיז עליו זיעה.
אריאס (הטלה) היא נהגת מרוצים, היא יכולה לירות את הקרניים שלה, שהן יתפוצצו ויש לה אופי אכזרי למדי.
ג'מיני (התאומים) הם מסוגלים להפוך את כל היצורים החיים לאיזו חיה שהם רוצים, נוהגים להגיד פירי, פירי ואז הם אומרים ביחד פיקירי.
קאנסר (הסרטן) אוהב ממש ריקודים ומסוגל לחתוך כל דבר.
לאו (האריה) משתמש ברגולוס אפל ששואב כוח קסם והאופי שלו השתנה כך שהוא שונא נשים.
וירגו (הבתולה) אוהבת לתת עונשים, בעלת שוט נהר הכוכבים והיא מסוגלת לעשות שפשוט יהיו חורים ברצפה בלי אפילו לחפור אותם.
לייברה (המאזניים) בעלת איזון אין סופי ואופי מאוד משונה כי היא מדברת על כך שהכל בחיים צריך איזון.
סקורפיו (העקרב) שחקן יו גי הו מקצועי ובעל מוח ממש יצירתי.
סאג'יטאריוס (הקשת) בעל אופי הוגן, גוף של קנטאור, מהירות בלתי נתפסת ומומחיות אדירה בכל כלי הנשק.
קאפריקורן (הגדי) אוהב מאוד חידונים, חכם מאוד וכמעט ניצח את לוי במשחק מוחות.
אקוואריוס (הדלי) ילדותית, חזקה, מסוגלת לירות זרמי מים חזקים והיא חברה טובה מאוד של וונדי.
פיסקס (הדגים) הם התגברו על חולשתם למים והתחזקו ממש בכוח הפיזי שלהם (בעיקר האמא והבן יורה זרמי מים מהידיים).
אופיוכוס (הנחש) מסוגלת לשרוק במשרוקית מיוחדת וכך לשלוט על כל מה שהיא רואה, לירות כדורי הרס גדולים, מסוגלת להביס את כל 12 מפתחות הזודיאק ביחד, בשביל מלך הרוחות השמיימיות היא תקריב את עצמה בשמחה, האופיוכס הזאת היא צורת אקליפס של אופיוכס ולכן אין לה בעלים.

רוחות שמיימיות - מפתחות כסף[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • פולאריס (הדובה) - כמו שממה אומר, צורתה היא דובה ורודה וגדולה. מותאמת לקרבות ובעלת כוח פיזי רב בגלל משקל גופה הכבד. אחת מתוך 2 מפתחות הכסף של יוקינו.
  • דנב (הברבור) - רוח שמיימית בעלת מראה של בן אדם עם שיער שחור וכנפיים שחורות. מפתח הכסף הכי חזק שיש ליוקינו. אפילו בשל אישיותו הדיכאונית, ניתן לסמוך על כוחו. אחד מתוך 2 מפתחות הכסף של יוקינו.
  • הורולוגיום (השעון) - רוח שמיימית בעל מראה של שעון מטולטלת. מסוגל לאכסן בן אדם בתוכו ומשמש בתור רוח הגנתית. הציל את לוסי וחבריה עשרות פעמים בשל היכולת שלו לזהות תנודות ברצף הזמן שיכולות להביא את לוסי וחבריה לסכנת מוות. אחד מתוך 5 מפתחות הכסף של לוסי.
  • פלו (ניקולאס) - רוח שמיימית בצורת איש שלג קטנטן וחמוד, יש כאלה שיגידו שהוא סוג של כלב. רוח חלשה שאינה דורשת הרבה כוח קסם כדי לזמנה אך חביבה ביותר, משום כך היא משמשת לחיית מחמד. קיימים הרבה סוגי פלו לכן לוסי נתנה לרוח שלה שם - ניקולס. ניקולס הופיע גם בסדרה הקודמת שיצר מאשימה, רייב מאסטר. אחד מתוך 5 רוחות הכסף של לוסי.
  • קרוקס (הצלב) - רוח שמיימית בעלת גוף של אדם נמוך וצורת פנים של צלב, בעלת ידע נרחב על עולם הרוחות. משמש בדרך כלל לסוג של "ויקיפדיה" של עולם הרוחות. אחד מתוך 5 מפתחות הכסף של לוסי.
  • לירה (הנבל) - רוח שמיימית בעלת מראה של בת אדם המחזיקה נבל, לירה היא נגנית מעולה לכן היא משמשת לבידור. אינה רוח שמיימית שמיועדת לקרב לכן לוסי כמעט ולא מזמנת אותה. אחת מתוך 5 מפתחות הכסף של לוסי.
  • קאלום (הפיסול) - רוח הכסף של קטיה ושל סוראנו מסוגל לירות לייזר לעוף ואפילו להשתנות לדמוי חרב ואז לא יכול לזוז אבל חזק כמו חרב מקרוב.
  • פיקסיס (המצפן) - אחד מתוך 5 רוחות הכסף של לוסי. מסוגל להראות איפה המזרח המערב הצפון והדרום, נוהג להגיד "פרו" כי הוא לא יודע איך לדבר. נראה כמו ציפור בגובה מטר בערך עם מצפן גדול על ראשו. נעלב בקלות אבל סולח בקלות. מצליח לתפקד כמו מצפן גם שמצפן רגיל לא מצליח לתפקד לדוגמה: בפעם הראשונה שהראו אותו במבוך השמיים בפרק 156 ששם אפילו מצפן לא הצליח לתפקד כי המקום היה מושפע מכוח קסם שמשנה את כיוונו אז מצפן רגיל לא פעל כי המקום שינה כיוון יותר מדי אז הוא לא הצליח לזהות את הכיוון האמיתי לעומת זאת פיקסיס כן הצליח כי היכולות שלו טובות משל מצפן רגיל.

שמלת כוכב[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוסי היא המכשפת השמיימית היחידה שיכולה להשתמש בשמלת כוכב. השתמשה בשמלת הכוכב בפעם הראשונה בארק טרטארוס.

  • שמלת כוכב (אריאס) - התלבושת בנויה מזוג קוקיות האסופות על ידי קרני טלה, מלביש את לוסי בשמלה צמרירית בצבעים ורוד ולבן וגרביון שחור לבן מתחת לשמלה. עם התלבושת היא לובשת זוג כפפות צמריריות. הקעקוע של מזל טלה ממוקם בכתף הימנית של לוסי. נותן ללוסי את הכוח לשגר על היריבים שלה צמר הזהה לשל אריאס.
  • שמלת כוכב (טאורוס) - התלבושת בנויה משיערה האסוף של לוסי בצורת שני עיגולים, מלביש אותה בחלק עליון של בקיני בצבעי הפרה, (שחור ולבן) עם מכנס ארוך ברגל ימין וקצר ברגל שמאל. עם התלבושת היא לובשת כפפות מברזל ובדרך כלל מחזיקה איתם את השוט שקיבלה מוירגו. בנוסף לכך התלבושת באה עם תיק עור הממוקם בצד ימין צ'וקר פעמון על הצוואר של לוסי ומגפיים ארוכים בצבע כסף וזהב. הסמל של מזל שור מופיע אצל החגורה שעל המכנסיים של לוסי. מעניק ללוסי כוח פיזי רב עוצמה המגביר את התקפתה. מסוגלת לפרק את האדמה בבעיטה להעיף את האויב מטווח הראייה שלה דרך אגרוף פשוט ומגדיל את כוח השוט נהר הכוכבים שלה כאשר היא מכה בו על האויבים.
  • שמלת כוכב (ג'מיני) - התלבושת בנויה מזוג קוקיות בשיערה של לוסי, חולצה בצבעי כחול ולבן עם מחשוף בחזה, מכנס בצבעי כחול ולבן וכובע בצבע כחול לבן. נותן ללוסי את האפשרות להשתנות לאויבים השווים את כוח הקסם שלה. הסמל של המזל תאומים מופיע ללוסי על הכובע ועל החולצה.
  • שמלת כוכב (קאנסר) - התלבושת בנויה מזוג קוקיות האסופות על ידי שתי גומיות בצבע בורדו על שיערה. שמלה קצרה המכסה חלק מאורך רגליה, עם שרוולים המגיעים עד כפות ידיה. לובשת עם השמלה גרביונים לבנים ומצוידת בשני להבי מספרים ענקים, אחד לכל צד. המספרים נותנים לה אפשרות לחתוך כל דבר במהירות, לא משנה מה זה. הסמל של מזל סרטן מופיע ללוסי על השמלה.
  • שמלת כוכב (לאו) - התלבושת בנויה משיערה האסוף של לוסי בצורת עיגול המוחזק על ידי גומייה שחורה. שמלה ארוכה אלגנטית בצבעי שחור וזהב עם מחשוף בחזה וברגל ימין. בנוסף לכך היא לובשת נעלי עקב שחורות, שרוולים שחורים עד לכפות ידיה וצ'וקר בצבעי שחור וזהב על הגרון שלה. הקעקוע של מזל אריה ממוקם ללוסי על חזה שמאל. התלבושת נותנת לה את הכוח של רגולס, המגביר את כוחה הגופני ומוסיף אלמנט אור לכל בעיטה או אגרוף שהיא נותנת לאויביה.
  • שמלת כוכב (וירגו) - התלבושת בנויה מזוג קוקיות האסופות על ידי שתי גומיות בצבע שחור. שמלת משרתת הדומה לשל וארגו, בעלת מחשוף בחזה. לובשת עם השמלה קשת הזהה לשל וארגו בשיער. זוג שרוולים בצבע שחור לבן המגיעים עד לכפות ידיה וגרביון לבן. הקעקוע של מזל בתולה ממוקם ללוסי על כתף שמאל. התלבושת נותנת לה את הכוח לחפור בורות באדמה ולהגדיל את המהירות שלה.
  • שמלת כוכב (סאג'יטריוס) - התלבושת בנויה מקוקו גבוה אסוף על ידי קוקייה ירוקה. חולצה ירוקה עם עיטורי חום/זהב המדמה סוג של שמלה שאורכה מגיע עד הברכיים, בעלת מחשוף בחזה. בנוסף לכך היא לובשת גם זוג שרוולים בצבעי חום/זהב עד כפות ידיה וזוג מגפיים שעוברות את ברכיה. עם זאת היא מצוידת בחץ וקשת. התלבושת נותנת לה את הכוח לשגר חיצים המשתווים לכוחה של פצצה ביריה אחת. היא יכולה לירות מספר חיצים דרך ירייה אחת בודדה דרך כך שהיא משכפלת את החצים ששוגרו. כמו סאגיטריוס גם היא מסוגלת לירות גשם של חיצים. הקעקוע של מזל קשת מופיע בכתף בצד ימין של לוסי.
  • שמלת כוכב (קאפריקורן) - הופיעה לראשונה בסרט השני: "דרגון קריי". התלבושת בנויה משתי צמות שבקצותיהם קשור פפיון שחור מראשה של לוסי צומחות שתי קרני גדי. לבושה בשמלה שחורה בעלת מחשוף שמכסה את החלל שבין הרגליים. בעלת זוג מגפיים לבנים. בנוסף, גם מביאה ללוסי משקפי שמש. כוח שמלת הכוכב הזו לא ידוע.
  • שמלת כוכב (סקורפיו) - התלבושת בנויה מקוקו גבוה האסוף על ידי קוקייה בצבע בורדו. חליפת קרב צמודה בצבעי בורדו, זהב ושחור המכסה את כל הגוף ומשאירה מחשוף בגב. בנוסף לכך התלבושת באה עם זנב מברזל ומגפיים מברזל. התלבושת נותנת ללוסי את האפשרות לשלוט בחול ולזרום בו במהירות אין סופית. סמל מזל עקרב ממוקם ללוסי בתוך סרט על הראש.
  • שמלת כוכב (אקוואריוס) - שמלת הכוכב הראשונה שבה השתמשה לוסי. בנויה מזוג קוקיות שאוספות רק חלק משיערה של לוסי על ידי גומיות בצבע ירוק. חלק עליון של ביקיני בצבע ירוק וצהוב, חצאית מיני בצבע ירוק וצהוב ושרוולים בצבע ירוק המגיעים עד לכפות ידיה בדוגמאות W. התלבושת נותנת לה שליטה מוחלטת בים. ליצור מערבולות מים להגן על עצמה דרך כיפת מים בלתי ניתנת לחדירה/שבירה ולגרום לים לתפקד כרצונה. ובנוסף לכך ליצור קסם חזק שרק לוסי יודעת להשתמש בו-"אקווה מטריה" קסם אשר גורם לטבע לרעוד ולהתפרץ בזהה לגלי האוקיינוס. הקעקוע של מזל דלי ממוקם בחלק העליון של החזה של לוסי מתחת לגרון שלה.

דרקונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • איגניל "מלך דרקוני האש" - גידל את נאטסו ולימד אותו את קסם קטילת דרקוני האש. בשנת X777 נעלם לכאורה, אך כמו כל הדרקונים, נכנס לגופו של נאטסו על מנת לעכב את תהליך ההפיכה של קוטלי הדרקונים לדרקונים. בסוף ארק טרטארוס, נרצח על ידי אקנולוגיה, בקרב שלהם בשמי מגנוליה וגם קרע את ידו, העביר לנאטסו את כל כוחותיו האחרונים, מה שנותן לנאסטו להשתמש במצב שנקרא "מלך דרקוני האש" (אפשר להשתמש בכוח הזה פעם אחת בלבד, אך עדיין אפשר להשתמש במצב הזה בשימוש הכוח של המשתמש). חבר של זרף.
  • גראנדין "דרקונית השמיים" - גידלה את וונדי ולימדה אותה את קסם קטילת דרקוני הרוח, בשנת X777 נכנסה לגופה של וונדי מבלי ידיעתה, על מנת לעכב את תהליך הפיכת קוטלי הדרקונים לדרקונים.
  • מטאליקאנה "דרקון הברזל" - גידל את גאג'יל ולימד אותו את קסם קטילת דרקוני הברזל, בשנת X777 נכנס לגופו של גאג'יל מבלי ידיעתו, על מנת לעכב את תהליך הפיכת קוטלי הדרקונים לדרקונים.
  • וואיסולוגיה "הדרקון הלבן" - גידל את סטינג ולימד אותו את קסם קטילת דרקוני האור, בשנת X777 נכנס לגופו של סטינג מבלי ידיעתו, על מנת לעכב את תהליך הפיכת קוטלי הדרקונים לדרקונים.
  • סקיאדורם "דרקון הצל" - גידל את רוג ולימד אותו את קסם קטילת דרקוני הצל, בשנת X777 נכנס לגופו של רוג מבלי ידיעתו, על מנת לעכב את תהליך הפיכת קוטלי הדרקונים לדרקונים.
  • זירקוניס "דרקון הירקן" - יצא משער אקליפס בשנת 791 בארק משחקי הכשפות הגדולים, עשה די "צרות" בכך שגרם לכל מי שתקף אותו להיות ערום, לגמרי. נלחם בוונדי ונעלם כאשר נאטסו הביס את רוג מהעתיד.
  • אטלס פליים "דרקון אש הגיהנום" - יצא משער האקליפס בשנת 791 לאחר האירועים במשחקי הכשפות הגדולים. לאחר מכן התברר שב-400 שנות שעברו, הוא הקים את כפר השמש של הענקים והיה האל שלהם, שם הם קראו לו "הלהבה הנצחית". העניק לפלייר את השיער המיוחד שלה. נאטסו מחשיב אותו כדודו.
  • בלסריון "דרקון החכמה" -
  • מרקופוביה "אל דרקוני המים" - אחד מחמשת אלי הדרקונים. הגיע ליבשת גילטנה יחד עם שאר אלי הדרקונים במהלך הטבח של אקנולוגיה בפסטיבל מלך הדרקונים. הוא מנהיג את העיר אלמינה ודואג לתושביה. יש לו עוזרת בשם קרמל ששינתה את יחסו כלפי בני אדם.
  • איגניה "אל דרקוני האש" - אחד מחמשת אלי הדרקונים. הגיע ליבשת גילטנה יחד עם שאר אלי הדרקונים במהלך הטבח של אקנולוגיה בפסטיבל מלך הדרקונים. הבן הביולגי של איגניל ובכך גם האח החורג של נאטסו. רצה להביס את אקנולוגיה, אך מכיוון שנאטסו הביס אותו, רוצה כעת להילחם בנאטסו.
  • אלדורון "אל דרקוני העץ" -
  • סלנה "אלת דרקוני הירח" -
  • ויארנס "אל דרקוני הזהב" -
  • דוגראמאג "אל דרקוני האדמה" -
  • קורנוגי "דרקון החרב הקדושה" -
  • אלקסיון "מלך דרקוני החשמל" -

בני אדם שהפכו לדרקונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אקנולוגיה "מלך הדרקונים" - נקרא גם הדרקון השחור של האפוקליפסה. 400 שנה לפני עלילת הסדרה, הוא היה קוטל דרקונים רב עוצמה. מסיבה מסוימת, זרף האיץ את תהליך הפיכתו לדרקון, והפך אותו לדרקון החזק ביותר, וככה הוא הפך למלך הדרקונים. אקנולוגיה יכול תמיד לחזור לצורתו האנושית, או להפוך לדרקון גדול ושחור. בסוף ארק טרטארוס הוא הרג את איגניל, שיצא מנאטסו על מנת להילחם באקנולוגיה, אבל כשהוא הרג את איגניל, הוא איבד גם את אחת מידיו, אך הצמיח אותה עד הפעם הבאה שנראה אף על פי שבאנימה רואים שעדיין חסרה לו יד אחת. בעבר משפחתו נהרגה על ידי דרקונים והרסו את הכפר בו הוא גר, כתוצאה מכך למד קסם קטילת דרקונים (הקסם של אקנולוגיה אינו ספציפי משום כך הקסם שלו הופך אותו לחסין לקסמים אחרים) החליט להרוג את כל הדרקונים כתוצאה מכך שהם התעללו בסוניה כשהייתה קטנה והוא חשב שהיא מתה. הובס על ידי שבעת קוטלי הדרקונים והגילדות החוקיות + קרים סורשייר
  • איירין בלסריון "ייאוש הארגמן" - ראו מתחת לכותרת אימפריית אלווארז
  • אלפסריה "דרקון החוק" - ראו מתחת לכותרת חברי גילדת מאגיה דראגון

ארקים, OVAs וספין אופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארקים בפיירי טייל
שם הארק צ'אפטרים במנגה פרקים באנימה עלילה
ארק מאקאו 1-3 1-2 פגישתה של לוסי עם נאטסו והאפי, הצטרפותה לפיירי טייל, והחילוץ של מאקאו.
ארק דייבריק 4-9 3-4 לוסי, האפי ונאטסו יוצאים למשימתם הראשונה ביחד והיא להחזיר ספר מאחוזתו של אוורלו.
ארק אייסנוולד 10-23 5-10 לוסי, נאטסו, האפי, ארזה וגריי יוצאים למנוע מהגילדה האפלה אייסנוולד להפעיל את קסם הלאלאביי על מקום המפגש של המאסטרים.
ארק האי גאלונה 24-46 11-20 נאטסו, האפי, לוסי וגריי יוצאים למשימה ברמה S, למרות שאינם מכשפים בדרגה S. דבר שכזה אסור בגילדה וארזה נשלחת לעצור אותם. במהלך המשימה גריי פוגש חבר ישן מעברו.
ארק פנטום לורד 47-69 21-29 אחרי השלמת המשימה באי גאלונה, חוזרים נאטסו, האפי, לוסי, גריי וארזה אל הגילדה שלהם, אך מופתעים לגלות שהיא הרוסה. במהרה הם מגלים שמי שאחראי על זה הוא לא אחר מאשר גאג’יל מהגילדה פנטום לורד – גילדת אויב של פיירי טייל, מה שפותח מלחמה בין שתי הגילדות.
ארק לוקי 70-74 30-32 אחרי מלחמת הגילדות עם פנטום לורד, החיים בפיירי טייל חוזרים לקדמותם. לפתע, לוקי מתחיל להתנהג מוזר, במיוחד בסביבת לוסי, שמחליטה לחקור את העניין.
ארק מגדל גן עדן 75-102 33-41 כשלוסי, נאטסו, האפי, גריי וארזה יוצאים לחופשה באתר הנופש אקאנה, מתחיל לצוף עברה האפל של ארזה, וחבריה הישנים חוטפים אותה. הם מתכננים להקריב אותה כקורבן למען תחייתו של המכשף האפל והעתיק זרף. לוסי, נאטסו, האפי, גריי וג'וויה הולכים לחלץ את ארזה ובשביל זה הם חייבים להילחם בחבריה מהעבר.
ארק הקרב על פיירי טייל 103-130 41-48 בכל שנה משתתפת פיירי טייל בפסטיבל הנערך במגנוליה הנקרא “פנטזיה”. אבל ללאקסוס וקבוצתו, ראיג’ינשו, יש תוכניות אחרות, וכך מתחיל הקרב על פיירי טייל.
ארק אוראשיון סייס 131-164 49-68 פיירי טייל וגילדות חוקיות אחרות יוצרות ברית זמנית כדי לעצור את הגילדה האפלה אורישיון סייס, ובו-זמנית לחסל אחת משלושת גילדות הבאלאם – ברית של שלוש גילדות אפלות חזקות במיוחד. במהלך הארק חברי הברית נתקלים באויבים החזקים ביותר שהם לא נלחמו בהם מעולם.
ארק דפנה לא מופיע במנגה 69-75 לאחר תקרית אורישיון סייס, אחד מחברי הגילדה בא עם חדשות מרעישות בשביל נאטסו: מישהו יודע היכן נמצא איגניל. אך מה שנאטסו מגלה כשהוא מגיע אל האדם שיודע איפה איגניל, זה ממש לא מה שהוא ציפה לו.
ארק אדולס 165-199 76-95 לאחר הצטרפותה של וונדי לפיירי טייל ושיבתו של גילדארטס, כל מגנוליה נשאבת למימד מקביל, אדולס, דרך שער שנפער בשמיים. נאטסו, וונדי, האפי ושארל שמשום מה לא נשאבו, נכנסים בשער כדי ללכת לאן שחבריהם נמצאים. כשהם מגיעים, הם מבינים שהדברים לא הולכים להיות פשוטים כל כך, משום שבמימד הזה לא ניתן להשתמש בקסם בחופשיות.
ארק האי טנרו 200-253 96-122 הגיע הזמן בשנה למבחני הקידום לדרגה S. מאקרוב מכריז על המכשפים שישתתפו, והם בוחרים בשותפים שיעזרו להם לעבור את המבחן. למרות זאת, רק משתתף אחד יכול לעבור את המבחן הפעם. לאחר שהמשתתפים ושותפיהם מגיעים לאי טנרו, המקום בו נערכים המבחנים, הם מגלים שהם לא היחידים שנמצאים שם. בנוסף לגילדה אפלה שרודפת אותם, ישנו בחור מסתורי הנודד על האי אשר כל מה ומי שיימצא בסביבתו - יאבד את חייו.
ארק X791 254-257 123-124 שבע שנים חלפו, וחברי פיירי טייל עדיין לא חזרו מהאי טנרו, אך נמצאו רמזים שמוכיחים שמי שהיה שם עדיין חי. איך העולם נראה לאחר שבע שנים? איך תיראה פיירי טייל אחרי שבע שנים?
ארק מפתח שמי הכוכבים לא מופיע במנגה 125-150 יום אחד מגיעה בת הדודה של לוסי אל הגילדה ונותנת ללוסי מזכרת שהשאיר לה אבא שלה. לוסי וחבריה יוצאים לגלות מהו החפץ המסתורי הזה. שם הם פוגשים את תאגיד הלגיון, ואויבים מן העבר…
ארק משחקי הכשפות הגדולים 258-340 151-203 פיירי טייל מחליטה להשתתף בטורניר שמתקיים כל שנה בעיר קרוקס, אשר בו המנצחת מקבלת שלושים מיליון ג’ולס ואת התואר של הגילדה החזקה ביותר בפיורה, ושם הם פוגשים חברים חדשים וישנים מגילדות שונות ומשונות. אך אף אחד מהם לא באמת יודע מהי מטרתם האמיתית של אלו המארגנים את המשחקים…
ארק הרוחות השמימיות של שער האקליפס לא מופיע במנגה 204-226 לאחר פתיחת שער האקליפס, נוצרו שינויים רבים בטבע ובמזג האוויר. בקשה משונה מגיעה לגילדה והיא דורשת ספציפית את לוסי, וכשהיא מגיעה למקום העבודה היא מגלה את הנורא לה מכל…
ארק כפר השמש 341-355 227-233 לאחר הניצחון במשחקי הכשפות הגדולים, פיירי טייל מוצפת בבקשות עבודה, ורובם ספציפיות לגבי מכשפים מסוימים. בקשה אחת מגיעה לנאטסו וגריי, והיא מלא אחר מאשר אחד מעשרת המכשפים הקדושים. לאחר ההסכמה לבקשתו, הם מגיעים לכפר השמש ושם הם יפגשו במהרה אויבים חדשים ומישהי מהעבר…
ארק טרטארוס 356-417 234-265 הגילדה האפלה טרטארוס מתחילה לפעול. כשהם מתחילים עם התקפה על המועצה, תשעת שערי השדים מתחילים במהרה לבצע את התוכניות שלהם. מעשיהם מגיעים אל אוזניי חברי פיירי טייל, והם לא יכולים פשוט לשתוק ולעמוד בצד מבלי לעשות כלום, ובעקבות כך נפתחת מלחמת גילדות בניהם.
ארק זירו הספין אוף Fairy Tail Zero 266-275 הסיפור מאחורי הקמת פיירי טייל סוף סוף נחשף. בשנת 679, מייביס ורמיליון נשארת לבד על האי טרנו לאחר מלחמה שהתחוללה שם ובה נרצח כל מי שהיה חי. שבע שנים לאחר מכן, היא נתקלת באנשים איתם היא תקים את הגילדה, ועם האיש שיעטוף את העולם בייאוש בעתיד הנראה לעין.
ארק אווטאר 418-437 276-284 לאחר האיחוד המרגש בקרוקס, נאטסו ולוסי יוצאים למסע ארוך, במטרה להחזיר את חבריהם הישנים, להקים מחדש את הגילדה ולהבין מה עומד מאחורי ההיעלמות המסתורית של מאקרוב דרייר. בדרכם, הם נתקלים בחברים ואויבים, חדשים וישנים. בינתיים, בצללים, ארגון מרושע מתכנן להשלים את דרכן של הגילדות במשולש הבאלאם, ולסלול דרך עבור עולם השייך לזרף.
ארק אלוורז 438-545 285-328 אחרי שההקמה מחדש של פיירי טייל הושלמה, מסט גריידר מגלה את האמת שעומדת מאחורי היעלמותו של מאקרוב דרייר והסיבה שבגללה פירק את הגילדה שנה לפני כן. המאסטרית השביעית, ארזה סקרלט, חייבת להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שעמדה בפניו כמנהיגה, כשהגילדה עומדת להיכנס אל תוך קרב אימתני ומפחיד שאפילו המועצה נמנעה מלהתקרב אליו. אימפריית אלוורז הטעונה בכוח צבאי רב, מנסה בכל כוחה להשיג את האוצר של פיירי טייל, לומן היסטואר, וזה לא הכל: בראשם עומד אויב ישן שהיה לו בעבר קשר עם מייביס ורמיליון, והוא יעשה הכל כדי להשיג את גופה.
ארקים בפיירי טייל: משימת 100 השנים
שם הארק צ'אפטרים במנגה פרקים באנימה עלילה
ארק אל דרקוני המים 1-24 עוד לא הופיע באנימה
ארק אל דרקוני העץ 25-63 עוד לא הופיע באנימה
ארק אלת דרקוני הירח 64-90 עוד לא הופיע באנימה
ארק המבוך הגדול 91-122 עוד לא הופיע באנימה
ארק גולד אוול 123-ממשיך עוד לא הופיע באנימה

OVAs[עריכת קוד מקור | עריכה]

# שם באנגלית תאריך פרסום
1 Welcome to Fairy Hills!! (ברוכים הבאים לגבעות הפיות) 15 באפריל 2011
2 Fairy Academy - Yankee-kun and Yankee-chan! (אקדמיית הפיות-יאנקי קון ויאנקי צ'אן) 17 ביוני 2011
3 Memory Days (ימי זיכרון) 17 בפברואר 2012
4 Fairies' Training Camp (מחנה האימונים של הפיות) 16 בנובמבר 2012
5 The Exciting Ryuzetsu Land (ארץ ריוזטסו המלהיבה) 17 ביוני 2013
6 Fairy Tail x Rave (פיירי טייל x רייב) 16 באוגוסט 2013
7 Fairy Penalty Game (משחקי העונש של הפיות) 17 במאי 2016
8 Natsu vs. Mavis (נאטסו נגד מייביס) 17 בנובמבר 2016
9 Fairies' Christmas (חג המולד של הפיות) 16 בדצמבר 2016

ספין אופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם מספר פרקים עלילה בקצרה
Fairy Tail Zero 13 המנגה מספרת את סיפור הקמתה של גילדת פיירי טייל על ידי מאיוויס ושלושת ציידי האוצרות פרהיטו, וורד ויורי.
Tale of Fairy Tail: Ice Trail 13 המנגה מספרת את סיפורו של גריי פולבאסטר לאחר שאיבד את מורתו אול, בדרכו להצטרף לגילדת פיירי טייל.
Fairy Tail: Blue Mistral 15 המנגה מספרת על מסעה של וונדי מארבל בעמק הדרקונים.
Fairy Girls 13 המנגה מספרת על הרפתקאותיהן של בנות גילדת פיירי טייל.
Fairy Tail Side Story: The Twin Dragons of Sabertooth 15 המנגה עוקבת אחרי רוג וסטינג מגילדת סייברטות'
Fairy Tail Gaiden: Rhodonite 18 המנגה עוקבת אחרי גאג'יל.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פיירי טייל בוויקישיתוף