צחי קומה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
צחי קומה
לידה 7 בספטמבר 1982 (בן 41)
טבריה, ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל
עיסוק עיתונאי

צחי קומה (נולד ב-7 בספטמבר 1982) הוא עיתונאי, מפיק ומנחה טלוויזיה ורדיו ישראלי וסגן העורך הראשי של וואלה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צחי קומה נולד וגדל בטבריה. לאחר שירותו הצבאי כמפקד טירוני מקא״ם וסגן מפקד מחנה אוגדה 366, עבר לתל אביב והחל לעסוק בייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה, הפקות ויחסי ציבור.

ב-2007 החל לשמש כראש דסק הבידור, התרבות והחברה של "ידיעות אחרונות" ועורך מדור הרכילות "העלוקה", מדור אותו כתב במשך 13 שנים.[1]

החל משנת 2008 הגיש פינת בידור בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 וערוץ 10 וכן בתחנות רדיו שונות ובהן רדיו ללא הפסקה ורדיו ירושלים.

בשנת 2009 החל קומה להרצות ולהנחות אירועים שונים ברחבי הארץ.

בשנת 2012 הנחה את תוכנית הראיונות "שמועה אופנתית" בערוץ האופנה. בשל הצלחת התוכנית, ששודרה גם בערוץ 10. בשנת 2013 הגיש את התוכנית "שמועות" בערוץ 10, תוכנית ראיונות אישית בה הוא מעמת ידוענים עם שמועות שהתפרסמו עליהם.

בתחילת 2015 החל להנחות תוכנית שבועית בשם "סלבריישן" בערוץ 2 של רשת.[2]

באוקטובר 2015 החל להנחות תוכנית רדיו ברדיוס 100FM וברדיו לב המדינה בשם "עולים קומה", שם הוא מסכם את השבוע האחרון, כשלצידו ידוען אורח.

במקביל לעבודתו ב"ידיעות אחרונות", החל קומה ליצור סרטי דוקו לזכיינית ערוץ 2 - רשת. במקביל פיתח את תוכנית האולפן שלו ויצא לראיין את הסלבריטאים בסביבתם הטבעית, בביתם ("סלבריישן עד הבית"). התוכנית שודרה ברצועת הפריים טיים של הערוץ.

בשנת 2017 פיתח יחד עם רן עוזר את הפורמט הטלוויזיה "פושאפ", תוכנית ראיונות עם סלבריטאים בחדר הכושר, בה נוגע קומה בנושאים של דימוי גוף, ביטחון עצמי, הרגלי כושר והתזונה של הסלבריטאים.

בשנת 2019 התחתן עם בן זוגו רן עוזר, בעל משרד יחסי ציבור, תוכן ואסטרטגיה.

בשנת 2020, עם פרוץ משבר מגפת הקורונה בישראל, הקים אתר חדש הנושא את שמו שעוסק בתוכן בשלל תחומים ובמדור המלצות - "צחי קומה ממליץ".

באוקטובר 2021 העונה השישית של תוכנית האירוח "סלבריישן" בהגשתו עלתה לשידור בערוץ רשת 13 וזכתה להצלחה רבה. בעונה התארחו בין היתר: רן דנקר, מירי מסיקה, עדן חסון, חנה לסלאו, יובל המבולבל ועוד.

במרץ 2024 מונה קומה לתפקיד סגן העורך הראשי של וואלה.

קומה מפיק ומנחה מופעים ופאנלים מקצועיים בנושאים שונים ומנחה סדנאות העצמה אישית, ביטחון עצמי, עמידה מול קהל, שפת גוף ותקשורת בין אישית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]