שיחת משתמש:MSchottlender-WMF

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.

על הלוח הזה

MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

שלום

תגובה ל"נסיון נוסף בעברית"
MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

נסיון

תגובה ל"Test in LTR"
Mooeypoo (שיחהתרומות)

זוהי בדיקה.

Amire80 (שיחהתרומות)

ברוכה הבאה.

MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

תודה!

MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

בדיקה

Amire80 (שיחהתרומות)
MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

אני לא בטוחה, אני חושבת שזה צריך להיות יחסית טריוויאלי לפחות להוסיף את ההודעה שזה WIKITEXT, אבל אני לא לחלוטין בטוחה אם זה לא מתנגש עם דברים אחרים שהופכים את זה לקצת יותר בעייתי. אני מעבירה את זה לידיעת ג'יימס בכל מקרה. תודה!

תגובה ל"מירכאות"
Danny-w (שיחהתרומות)

שלום מיוריאל. להלן כמה חוסרים שנתקלתי בהם בדף השחה בפורמט החדש:

א. - הוספת תמונות. כתבתי למישהו יום הולדת שמח, ורציתי להוסיף תמונה בעצמי (במקום לצרף תבנית ובה רגשון).

לא הצלחתי. הוספת תמונות בדף השיחה, במסגרת דיון, היא אחת הפעולות המקובלות.

ב. - הוספת כפתור כלשהו, שמאפשר חזרה לעריכת קוד מקור.

ג. - אפשרות לשינוי גודל הטקסט ושינוי צבע הטקסט בדף השיחה (לאותם מקרים נדירים בהם הדבר נדרש).

תודה, דני.

MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

Danny-w קודם כל תודה על הפידבק וסליחה על העיכוב.

א. בעורך החזותי של זרימה לא ניתן כרגע להוסיף תמונה, אבל אנחנו מתכננים להוסיף את זה בעתיד. מה שכן, אתה עדיין יכול להוסיף תמונה באמצעות עורך קוד הויקי, אם זה עוזר לפחות בנתיים.

ב. יש כפתור בצד השמאלי <\> גם בעורך החזותי וגם בעורך המקור שמאפשר לעבור בין לבין. אם אין אצלך את הכפתור הזה, זה כנראה באג ואשמח לתקן אותו. הכפתור הקיים מעביר את התצוגה בין קוד מקור לעורך החזותי - וחוזר חלילה - ואמור לעבוד גם באמצע העריכה בלי לאבד את מה שכתבת.

ג. שוב, בנתיים דרך העורך החזותי של זרימה לא ניתן - ניתן בקוד מקור. אנחנו בקרוב נשקול מה להוסיף לעורך החזותי בזרימה באופן ספציפי. הרעיון היה לא לשים את כל הכפתורים של העורך החזותי כדי לא להעמיס יותר מדי על המשתמש ועל חווית הכתיבה בזרימה, שהיא לא כמו כתיבת ערך שלם בויקיפדיה. אבל אנחנו מודעים לכך שאין באמת הרבה כפתורים - נצטרך למצוא את האיזון בין כמות אפשרויות מספקת וחוויה בכל זאת לא יותר מדי כבדה.

שוב תודה על הפידבק - ותגיד לי בבקשה אם כפתור ההחלפה לא מופיע אצלך, אני רוצה לוודא שזה לא באג.

תגובה ל"שאלות בנוגע לפורמט החדש של דף השיחה."
ערן (שיחהתרומות)

היי מוריאל, בהקשר לשיחת משתמש:ערן/ארכיון 60#אתה מגיע להאקאתון ו\או לויקימאניה?, מה דעתך על שנעבוד יחד על phab:T49779? אמרתי לג'יימס שחשבתי אולי להכניס לשימוש OOjs UI ב-WikiEditor והוא אמר לי שעדיף ליצור עורך קוד מקור חדש שיתממשק עם העורך החזותי וזה נמצא איפשהו בplan [ונראה לי שאם נשנה את הWikiEditor יותר מדי יהיו חבורה של ויקיפדים עצבניים שיפגינו מול הבית שלו :) ]

בדף השיחה שלך (ובדפי flow למיניהם) יש אפשרות לעבור הלוך וחזור מעורך חזותי לעורך רגיל (אני חושב שזה נעשה באמצעות https://he.wikipedia.org/w/api.php?action=help&modules=flow-parsoid-utils אבל אל בדקתי יותר מדי), אז התשתית הבסיסית לזה כבר קיימת ואפשר להתחיל ממשק מאוד בסיסי כמו שיש בדפי flow (בלי כפתורים, דיאלוגים וכו'). מה דעתך?

MSchottlender-WMF (שיחהתרומות)

נשמע לי מצוין. גם אם לא נסיים את כל הפרוייקט בהאקאתון, זה יהיה התחלה טובה לבסיס בשביל זה.

אנחנו בדיוק עובדים עכשיו על שכתוב הצורה שבה העורך החזותי ועורך קוד הויקי עובדים בזרימה -- כך שיעבדו עם OOUI. זה הולך להיות מעיין WIDGET בסופו של דבר שעושה את ההחלפה של העורכים. נוכל להשתמש בזה אולי כדי להתחיל לבנות משהו פעיל עם כפתורים בסיסיים להתחלה?

תגובה ל"האקתון"
אין נושאים ישנים יותר