לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Viki.coo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 21 שעות מאת Hanay בנושא בקשת שיחרור

משתמש זה נחסם לצמיתות – ראו ויקיפדיה:פרשת הטיית הצבעות ודיונים 2024 לפרטים.


בקשת שיחרור[עריכת קוד מקור]

מפעיליםמשתמש:Corvusמשתמש:DGtalמשתמש:DMYמשתמש:Eldadמשתמש:PurpleBuffaloמשתמש:Geageaמשתמש:HaShumaiמשתמש:HiyoriXמשתמש:Lostamמשתמש:MathKnightמשתמש:Funcsמשתמש:Ili Kaufmannמשתמש:איתי פ.משתמש:ביקורתמשתמש:גארפילדמשתמש:דגשמשתמש:דוד שימשתמש:דולבמשתמש:היידןמשתמש:התו השמינימשתמש:יונה בנדלאקמשתמש:ערןמשתמש:שמזןמשתמש:דזרטמשתמש:מקף יקרים, המשתמש פנה אלי. מתברר שהוא חבר טוב של חבר טוב שלי. האדם הזדהה בפני בשמו המלא, ופרטיו תואמים ב-100% את מה שכתוב בדף המשתמש שלו, כך שהוא לא בובת קש.

הוא התחייב בפניי שלא הפעיל מעולם בובות קש ואף הצהיר שהוא מוכן להיבדק בפוליגרף בנושא. אני כמובן חושב שה מיותר, אבל ניכר שהאדם נפגע מאוד.

דיברתי עם החבר המשותף ואימתתי את זהותו של המשתמש. החבר המשותף הוא אדם שאני אישית מאוד מעריך (כאדם וכמדען) והוא העיד ש - Viki.coo הוא אדם ישר שהוא מכיר שנים רבות.

לאור זאת אני מבקש לשחרר את Viki.coo. רמי (Aizenr)שיחה 16:25, 8 ביוני 2024 (IDT)תגובה

חלק מהחסומים הם לא בובות קש, אלא מגוייסים ס.ג'יבלי - שיחה - הצטרפו למיזם סין 17:35, 8 ביוני 2024 (IDT)תגובה
מה הקשר לבובות קש? להתרשמותי, רוב החסומים נחסמו כי נמצאו ראיות לכך שהם מגייסים משתמשים אחרים להצבעות פוליטיות ומחנאיות, או שהם גויסו בעצמם להצבעות כאלה. זו פעילות פסולה שהמדיניות אוסרת עליה מכול וכול גם אם אינה מערבת הפעלת בובות קש כלל. Viki.coo נמנה בין החסומים שהראיות לגביהם הן מהמובהקות ביותר.
יש לציין כי ההתייצבות החוזרת והנשנית של Aizenr לצד הבובות והמגויסים, פעם אחר פעם, במיידיות מרשימה, מאוד מתמיהה ואולי דורשת בדיקה. אני מבקש מהבירוקרטים לדחות על הסף את הבקשה המרגיזה הזו. Guycn2 - שיחה 🎗️ 18:24, 8 ביוני 2024 (IDT)תגובה

ההתנהלות של Viki.coo בדף שיחת משתמש:היידן#חסימות שביצעת המפרות את הכללים ומסכנות את אופיה של הויקיפדיה כאנציקלופדיה חופשית שבו במשך ימים רבים החל מה-13 במאי 2024 ועד ה-1 ביוני יום לפני שנחסם, תקף את היידן שוב ושוב בלי להרפות למרות שקיבל הסברים, אומרת דרשני להלן מספר נקודות.

  1. כותרת פנייה לא ראויה ואגרסיבית
  2. ניהול דיון ברמת הטרדה במשך 3 שבועות בלי להרפות
  3. התגייסות של חבריו הרבים לדיון הזה

Viki.coo לא הגיע לתרום לוויקיפידיה העברית וכל התנהלותו במיזם הייתה בעייתית, ואני מתנסחת בלשון המעטה. חנה Hanayשיחה זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 18:49, 8 ביוני 2024 (IDT)תגובה