משתמש:קומפיוטר/מיזם ביכורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Cumputer guy[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לכל באי הדף
שמי דוד הצטרפתי לוויקיפדיה לפני כ-4 שנים ו־6 חודשים.


למה הצטרפתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני לומד בישיבה תיכונית, כך שהשתמשתי רבות בויקיפדיה לצורך פרוייקטים לבגרויות.
פעם אחת כשהתעמקתי בערך מסוים מצאתי בו השחתה ממש מגעילה. חשבתי לעצמי שאני לא מבין למה שאנשים ירצו לעשות דבר כזה? הרי זה הורס לכל מי שבאמת מתעניין! וישר מחקתי את ההשחתה (עדיין בתור אנונימי). במשך הזמן נתקלתי בעוד כמה השחתות אבל עדיין זה לא "עשה לי את זה". מה שגרם לי להצטרף היה שלפני כשלושה חודשים הייתי בחדר מחשבים של הישיבה וראיתי את חברים שלי משחיתים ערך.
באותו רגע הבנתי שזה לא רק "מושחתים" שמשחיתים אלא גם סתם ככה אנשים רגילים (ולא, אני יודע שחשבתם שכן, אבל חברים שלי הם לא מושחתים, טוב לפחות לא כולם ) משחיתים רק בגלל ש"זה כיף" (זה היה התירוץ שהם אמרו לי ששאלתי אותם למה הם עושים את זה: ”זה כיף לראות שלוקח זמן עד שמוחקים לי את העריכה ובנתיים כולם יכולים לראות את מה שעשיתי לערך צונזר).
הבנתי שאם זה משהו שאדם רגיל עושה, אז כנראה יש מלא השחתות בווקיפדיה. החלטתי לקחת על עצמי לנטר את השינויים של אנונימיים בויקיפדיה כדי לוודא שההשחתות ישוחזרו כמה שיותר מהר וככה ויקיפדיה תהיה מקום נעים יותר.

פעילותי בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מנחש שעם כל ההקדמות האלה הובנה כבר מהי פעילותי בוויקיפדיה...
אני לא מתעסק בכתיבת ערכים (כתבתי רק ערך אחד (תופסת (סרט)) וגם זה היה רק בגלל שכבר הרבה זמן לא הבנתי איך יכול להיות שעדיין אין ערך על הסרט בויקיפדיה), וגם לא כל כך בעריכה והרחבה של ערכים, הפעילות שלי היא בניטור השינויים האחרונים ושחזור השחתות, לדעתי זו הדרך שאני יכול לתרום לוויקיפדיה בצורה הכי טובה.

תכנונים לעתיד[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלושה ניחושים... כן, בעיקר לנטר.
אולי בעתיד ארגיש יותר מוכן לכתיבת ערכים ואז אתחיל יותר בכתיבה.

ועכשיו לחלק הכי חשוב במיזם[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה לDavid7031 שקיבל את פני כשהגעתי לוויקיפדיה והסכים להיות החונך שלי. (דוד, נכון שלא כל כך השתמשתי בהצעתך אך עדיין מגיעה לך התודה על הרצון הטוב.)
תודה לLostam שבתחילת דרכי עבר על הערך (היחיד) שכתבתי שיפר אותו והעלה אותו למרחב הערכים.
תודה לDavid7031, לבן עדריאל ולבורה בורה שביקשו בשבילי הרשאת בדוק עריכות אוטומטי, והגדיל לעשות אנדרסן שביקש בשבילי הרשאת מנטר כשעוד הייתי רק חודש בויקיפדיה .
תודה לדוד שי שנתן לי הרשאת בדוק עריכות אוטומטי.
תודה לCrocsh שביקש בשבילי הרשאת מנטר. ולאיתי פ. שנתן את ההרשאה.
תודה לכל המעודדים על הפרגון ועל שליחת הודעות הערכה, זה מחמם את הלב ונותן את הכוח את החשק להמשיך.
תודה גם לאלו המעירים על הטעויות שביצעתי, זה גם מאד חשוב. (אשמח לשמוע על כל טעות שאני מבצע).