ויקיפדיה:ביכורים/Sg2014

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

שלום וברכה. אני סטודנטית למשפטים והשנה הצטרפתי לוויקיפדיה והתחלתי בכתיבת ערכים משפטיים.

עד היום הערכים שכתבתי היו בעיקר בתחום דיני החוזים (חוזה לטובת אדם שלישי, טעות, כפיה ועוד...). כרגע אני עובדת על כתיבת ערכים נוספים בדיני חוזים ובתחומים אחרים.

כשהתחלתי לכתוב, בדקתי באילו תחומים משפטיים יש בהם מקום לתרומה ומהבדיקה שערכתי ראיתי שישנם תחומים משפטיים שבהם קיימת כתיבה ענפה ולעומתם ישנם תחומים אשר חסרים במקומות מסוימים. כולי תקווה שעם הזמן נוכל להגיע למצב בו בכל נושאי המשפט ישנה כתיבה מסודרת ומלאה.

אני מאד שמחה על ההזדמנות שיש לי לתרום למפעל הכתיבה בוויקיפדיה. אני רואה חשיבות עצומה בכתיבה זו היות שהיא תורמת להנגשת המשפט לקהל הרחב, ובעיקר לאלו שאינם משפטנים. המשפט הנו בין השאר כלי להכוונת התנהגות, ללא היותו ידוע, מטרתו זו איננה מתמלאת. לכן, אני חושבת שמאד חשוב שכל אדם, באשר הוא, יוכל לפתוח את המחשב, לקרוא על נושאי המשפט השונים ולהבינם. מסיבה זו, השתדלתי מאד לנסח את הערכים שכתבתי בצורה מסודרת ובהירה, ובשפה מובנת לכל קורא. כשגם אם ציינתי מושגים משפטיים שונים, ניסיתי תמיד להביא בצידם הסבר מובן יותר.

לסיום, חשוב לי מאד לציין את נכונותם המדהימה של כל הכותבים בוויקיפדיה בתחום המשפט ובכלל, שמן ההתחלה היו תמיד מוכנים לעזור ולהסביר, בעצה מועילה ובהערה בונה. אין ספק שזה סייע לי מאד בביצוע המלאכה בצורה טובה ונכונה יותר. תודה רבה לכולם!