לדלג לתוכן

טיוטה:טאג (משחק מחשב)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

טאג (משחק מחשב)

טאג הוא משחק פופולרי שיצא בשנת 2000, המדמה תופסת. נכון לחודש אפריל 2024, המשחק מדורג כמשחק פופולרי באתר Poki, עם למעלה ממאה אלף אנשים שאהבו את המשחק

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'רי לרמן היצר של טאג נולד ב1972. במהלך שנות לימודיו הוא היה אחד מהאנשים שאהבו ממש את המשחק תופסת. כאשר הוא סיים את לימודיו הוא הלך להתחרות בתחרויות של תופסת בין לאומיות. בשנת 1992 הוא זכה במקום השני באולימפיאדה. הוא היה הצלחה מטורפת. בשנת 1999 קרתה תקרית מצערת. ג'רי לרמן עבר תאונת דרכים רצינית שבעקבותיה מוא לא יכל לרוץ ונהיה משותק לכסא גלגלים. ג'רי נכנס לדיכאון עד שביתו הצעירה לידיה הציע לו לשחק תופסת עם הידיים ולא עם הרגליים. הוא התיישב מיד לתכנת בשנת 2000 הוא סיים ליצור לאחר 3 חודשים מפרחים את המשחק האגדי טאג.

באפיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

טאג במהלך שנותיו הרבות עבר עדכון אחד משמעותי העדכון הוסיף יכולות מיוחדות שאפשר לקחת מהרצפה אותם יכולות מאפשרות כל מני דברים כגון קפיצה גבוהה מהירות וכו' בנוסף הוסיפו פורטלים שמעבירם אותך ממקום למקום יש לציין כי כל הבאפים פועלים לפי החוק השני של ניוטון ופורטלים לפי תורת היחסות של איינשטין.

במהלך שנותיו הרבות, העבירה חברת "תקווה לעתיד" את טאג לשלב חדש של טכנולוגיה מהפנטת. העדכון המשמעותי הכיל יכולות ייחודיות חדשות, מאפשרות לחתוליי טאג לקחת יכולות מסוימות מהסביבה שלו. עתה, הוא יכול לקפוץ בגבהים שלא היה יכול לפני העידכון, לרוץ במהירות שתופסת את כולם בהלם ולבצע תנועות מתוחכמות באופן שמשנה את הדרך שבה אנו רואים ומשתמשים בתנועה בעולם סביבנו. בנוסף, הוסיפו פורטלים שנבנו על פי תורת היחסות של איינשטיין, אשר מאפשרים לחתולי טאג לעבור ממקום למקום באופן מיידי וקל, משנה לחלוטין את האופן שבו אנו נוסעים וזוכרים את העולם. עם כל האפשרויות המתקדמות הללו, המשחק טאג מסתובב כעת בעולם ומשנה את  משמעותו מהר מאוד, שובר את גבולות הפיזיקה ומביא לנו תקווה לעתיד מתוקן יותר.

פורטלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פורטלים הם מעין מערבולות שיכולות להזיז את החתול ממקום למקום.

אם נכנסים לפורוטל ומבצעים באף החלפה השחקן יכול להתקע בתוך הקיר או להשאר תמיד בתוך "מצב מאוורר".

עולמות[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש בטאג שלוש עולמות: שלג, יער ומצריים.

כל עולם כולל סידור עצמים שונה.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרב גרוע בטאג.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ,פוקי (https://poki.com/il/g/tag)
  • גרב גרוע בטאג