טיוטה:Leela

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"LEELA קרוי `משחק החיים`, מקור המשחק הוא מהודו והוא פותח על ידי מאסטרים, לפני יותר מ-5,000 שנים, על מנת להעביר אנשים טרנספורמציה פנימית, להרחיב את התודעה האנושית, ובעיקר לפתח מודעות עצמית, להכיר את עצמנו, ולהניע את החיים בכיוון הרצוי.

מי שחשף את המשחק לראשונה הוא "חריש ג`וחארי"- מומחה ושומר על המסורת מיסטית ההודית".

"המשחק פועל בקונספט של משחק שכולנו מכירים - "סולמות ונחשים". הנחשים מסמלים מצבי תודעה שאינם מעצימים אותנו, והסולמות מאפשרים לנו להתקדם בדרך חופשית. מטילים קובייה ואז יש דיון עמוק עם שאלות מובילות. יש 72 ריבועים, כל ריבוע מייצג מצב תודעה שמלווה בפרשנות שמסבירה את משמעותו. ההתקדמות היא תוך כדי הטלת קובייה.

המשחק מאפשר למי שמולי להתבונן על החיים שלה או שלו בדרך אובייקטיבית. ממש "לצאת למסע במיני ישראל של החיים שלך", וללמוד תוך כדי שיקוף מלא על מצבי תודעה, והתנהגויות שבעצם לא מאפשרות לך לממש את ה"אני" הגבוה שלך, לא לממש את הפוטנציאל והיעוד שלשמו הגעת לעולם. אתה בעצם למד לשבור את הלופ שחוזר על עצמו בחייך, ולפעול אחרת".


אפשר לשחק את המשחק באופן עצמאי, ואפשר לשחק בתהליכים אחד על אחד- המשחקים הכי מומלצים הם אלו שנעשים בקבוצה. משחקים קבוצתיים מאפשרים לאנשים לקבל תמונת שיקוף לאתגרים שונים שהאדם מתמודד איתם ולאפשר לעצמם לצמוח ולהתפתח בעצמו.

בארץ יש מנחים בודדים שמעבירים את המשחק כסשן בודד או כמה פגישות- אך כל אחד לוקח את הבסיס של המשחק ומעביר אותו טרנספורמציה ומתאים אותו לקליניקה שלו.

קטגוריה:מחשבי לוח