טיוטה:Motionless In White

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Motionless in White היא להקת מטאלקור אמריקאית מסקרנטון, פנסילבניה. הלהקה, שהוקמה בשנת 2005, מורכבת מכריס מושאנלס" צ'רולי (שירה מובילה), ריאן סיטקובסקי (גיטרה ראשית), ריקי "אימה" אולסון (גיטרה קצב), ויני מאורו (תופים), וג'סטין מורו (בס). הלהקה הצהירה ששם הלהקה שלה נגזר מהשיר של Eighteen Visions בשיר Motionless In White שיצא בשנת 2001


Motionless in White הוחתם בחברת Fearless Records עבור שלושת אלבומי האולפן הראשונים שלהם; אלבומם הרביעי, Graveyard Shift, יצא במאי 2017 דרך Roadrunner Records. אלבומם החמישי האחרון, Disguise, יצא ביוני 2019. היסטוריה

גיבוש ושנים מוקדמות (2005–2009)[עריכת קוד מקור | עריכה]

Motionless in White נוסדה ב-2005 על ידי החברים כריס מושאנלס, שניגן בגיטרה ושירה מובילה, אנג'לו פרנטה בתופים, פרנק פולומבו בגיטרה וקייל ווייט בבס במהלך התיכון. הם הכניסו תארים רבים אחרים לקבוצה עד שלבסוף החליטו על מה שיהיה ללא תנועה בלבן. כריס מושאנלס וחברים אחרים ציינו להקות כמו Poison the Well, Slipknot, ג'וני קאש, מרלין מנסון, ודפש מוד. שנתנו השראה וקבוצות מוזיקליות אחרות כהשראה שלהם. בשנת 2005, הם הוציאו את ההדגמה שלהם בהפצה עצמית.

בתוך השנה שלאחר יציאת ההדגמה שלהם, החבר החדש ג'וש באלז צורף כקלידן של הלהקה, פרנק פולומבו השתלט על הבס וחברים חדשים, מייקל קוסטנזה ותומאס "TJ" בל, נוספו ללהקה בתור הגיטריסטים החדשים, להעביר את כריס מושאנלס רק לשירה מובילה. הלהקה התגלתה על ידי זאק ניל כשהיא הופיעה במועדון לילה מקומי בשם The Staircase. ניל החתים את הלהקה תחילה להנהלה ואחר כך בחברת התקליטים שלו Masquerade recordings. הם הקליטו את ה-EP הראשון שלהם The Whorror שהופק על ידי זאק ניל ומיקס על ידי דן מאלש והוציאו אותו דרך קבוצת המוזיקה Masquerade Recordings/Warner ב-2007.

לאחר סיבוב הופעות לתמיכה ב-The Whorror, Motionless in White כתב מספיק שירים כדי להשלים אלבום באורך מלא. האלבום נקרא When Love Met Destruction. כאשר When Love Met Destruction הוקלט בשנת 2008, תחילה באולפן ההקלטות Soundmine ולאחר מכן הסתיים בביתו של זאק ניל על ידי דייב קוטרון וזאק ניל, ויצא באותה שנה ב-Masquerade Recordings. ניל הוסיף את הלהקה לבמה שלו בסיבוב ההופעות של Warped עם התקליט החדש ביד והלהקה משכה במהירות את תשומת ליבו של שון מילק מאלסנה שהציע לנהל את הלהקה. זמן קצר לאחר מכן בוב בקר מחברת Fearless Records יצר קשר עם זאק ניל כדי להציע הצעה לקנות את חוזה ההקלטות של הלהקה ולהחתים את הלהקה ל-Farless. הלהקה שהובילה להופעת הבכורה שלהם ב-Farless. הלהקה מעולם לא הוחתמה ב-Tragic Hero Records.

הלהקה נפרדה מהגיטריסט מייקל קוסטנזה והביאה את הגיטריסט הנוכחי ריאן סיטקובסקי כמחליפו. למרות שהוחתם ב-Farless לפני החודשים שקדמו ליציאת צורת ה-EP של When Love Met Destruction, הוא הופץ דרך Tragic Hero ב-17 בפברואר 2009. השיר "Ghost in the Mirror" נעשה כשיר הראשון של הלהקה אי פעם סינגל והפיק עבורו קליפ.

Creatures ושינוי בהרכב (2009–2011)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שחרורו של When Love Met Destruction, הבסיסט פרנק פולומבו עזב ללא תנועה בלבן מסיבות לא ידועות, והותיר את בלוויו, יליד וושינגטון, את ריקי "הורו" אולסון כנגן הבס הקבוע החדש שלהם באוקטובר 2009. חודשים לאחר מכן, Motionless in White נכנס ל- אולפן במהלך מאי 2010 כדי להקליט את הבכורה שלהם באורך מלא, Creatures עם אנדרו ווייד כמפיק הנבחר. הסינגל הראשון של התקליט, "אביגיל", הוקרן בבכורה במגזין Revolver ב-30 באוגוסט והוצא ב-iTunes יום לאחר מכן. קליפ לשיר שוחרר כמה חודשים לאחר מכן, יחד עם הקליפים הבאים במהלך השנתיים הבאות לרצועת הכותרת "Creatures", הרצועה הראשונה של התקליט Immaculate Misconception וקליפ חי ל"Puppets (The First Snow)" שצולם במהלך הקיץ של הלהקה בסיבוב ההופעות של כל הכוכבים ב-2011.

Creatures שוחרר ב-12 באוקטובר 2010, דרך Fearless, ותפס את המקום ה-175 במצעד ה-Billboard Top 200, ולמקום 6 במצעד Heatseekers.

ביום רביעי ה-4 במאי 2011, הגיטריסט תומס ג'וזף "TJ" בל פוטר מהלהקה. הסיבות לעניין שהוסבר מנקודת מבטו של בל היו שבזמן שהוא טיפל בתפקידי החלפת בס עבור Escape the Fate, הוא היה צפוי להיפגש יחד עם שאר Motionless in White באורלנדו, פלורידה עד לסיום הסיור ההוא. לדברי הלהקה, בל עזב באמצע לוח הזמנים של סיבוב ההופעות של Motionless in White כדי למלא את תפקידו כבסיסט ב-Escape the Fate וגם לא הודיע ​​לשאר החברים מוקדם מספיק מראש שהוא לא יהיה זמין במהלך השבועות הללו. . פעולה זו אילצה את הלהקה להיות בלי חלקי הגיטרה הקצביים שלה במהלך הופעותיה. ללא תנועה בלבן קבע "אם ההופעה החיה שלנו לא הייתה תלויה במידה רבה בהצטרפות ל-2 גיטריסטים אז זה לא היה עניין גדול עבורנו... אבל לרוע המזל שיש נגן גיטרה אחד בלהקה כמו שלנו גורם להופעה שלך לסבול מאוד הסכמנו לתת ל-TJ ללכת", יחד עם הסבר על האופן שבו הם חוו חילוקי דעות רבים עם בל במהלך שנות היותם להקה.

לאחר עזיבתו של בל, אולסון החליף את תפקידו בלהקה מנגינה בס לגיטרה קצבית, מה שהשאיר את הקבוצה באודישן, שוב, לנגן בס חדש. בסיבובי ההופעות Motionless in White ביצעו לאחר המעבר של אולסון לגיטרה קצבית, אדם עם שם לא ידוע החל לנגן בס, ולבסוף אישר שהוא דווין סולה, שכעת הוא "Ghost", בסיסט מחליף. סולה אושרה רשמית בתור הבסיסט החדש של הלהקה ב-27 בנובמבר 2011.

Infamous (2012–2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

Motionless in White החליט לעבוד עם שני מפיקים נפרדים כדי להשיג מגוון רחב מאוד של צלילים וסגנונות עבור Infamous. לאחר מכן הוכרז כי Infamous אמור להיות מופק על ידי ג'ייסון סוקוף והמוזיקאי טים סקולד. ב-25 בספטמבר יצא "Devil's Night" כסינגל ראשון לאלבום. ב-9 באוקטובר יצא הסינגל השני שלהם "If It's Dead, We'll Kill It". ב-13 בנובמבר 2012 יצא הקליפ לסינגל "ליל השטן", יחד עם האלבום המלא עצמו. Infamous הגיע בתחילה למקום ה-53 בבילבורד 200, למקום ה-19 באלבומי הרוק המובילים, למקום ה-9 באלבומי ה-Independent Top, והמקום ה-5 באלבומי הרוק ההארדים המובילים.

המתופף לשעבר של חסר תנועה בוויט, אנג'לו פרנטה, הודיע ​​על עזיבתו את הלהקה ב-11 במרץ באמצעות טאמבלר, ואמר "אחרי שעשיתי את זה מאז שהייתי בן 17, סיבוב ההופעות הבלתי פוסק, וכל השאר שמגיע עם חייו של מוזיקאי סוף סוף תפסו למעלה איתי.'. הוא עזב את הלהקה ביחסים טובים, ואין שום סימן לשסעים פנימיים. ברנדון ריכטר באופן רשמי מ-'The Witch Was Right' הוכרז בתור המתופף המחליף ב-23 באפריל 2013. פעולה זו הותירה את כריס Motionless כחבר המקורי האחרון של הלהקה.

ב-23 באפריל הוציאה הלהקה את הסינגל השלישי מתוך Infamous, "אמריקה", בליווי סרטון מילים. ב-3 ביוני שוחרר לסינגל סרטון נוסף בבימויו של נגן כלי ההקשה של Slipknot, שון קריאן. בסרטון כיכב גם נגן כלי ההקשה של סליפנוט כריס פהן. ב-11 ביוני 2013, Motionless in White הוציאה את מהדורת הדלוקס של Infamous, הכוללת גרסאות רמיקס ורימאסטר של כל הרצועות המקוריות, לצד שני שירים חדשים, רמיקסים של Celldweller, Combichrist ו-Ricky Horror, ותופים שהוקלטו מחדש של ריכטר.

Motionless in White עשו את סיבוב ההופעות המלא הראשון שלהם בבריטניה בספטמבר 2013 עם The Defiled ו- Glamour of the Kill. מאוחר יותר הם תמכו במופעים כמו In This Moment ב'Hellpop Tour' באוקטובר עד נובמבר ו-All That Remains בנובמבר עד דצמבר 2013. Motionless in White הופיעו בפסטיבל Mayhem 2013.

Reincarnate (2014–2016)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-23 בינואר 2014, הלהקה הכריזה על סיבוב הופעות קצר במרץ עם The Plot in You, Like Moths to Flames, For the Fallen Dreams ו-The Defiled with For Today שהופיעו בסן אנטוניו. בעקבות סיבוב ההופעות הלהקה תיכנס לאולפן כדי לעבוד על ההמשך שלה לאלבומה משנת 2012, Infamous.

ב-5 בפברואר, Motionless in White הוכרז לנגן את סיבוב ההופעות Vans Warped על הבמה המרכזית. באותו יום, הלהקה אישרה שהיא תכסה את "Du hast" מאת Rammstein עבור סדרת האוסף Punk Goes..., Punk Goes שנות ה-90 כרך 2. מאוחר יותר באותו חודש, המתופף ברנדון ריכטר פרסם הצהרה שהוא לא יהיה יותר חלק מהלהקה; עם זאת, הוא הודה לכל התמיכה שזכה ועזב ביחסים טובים, למרות שהוא לא ימסור סיבות ספציפיות לעזוב את הלהקה.

בראיון למגזין Rock Sound, כריס Motionless הביע כי הקלטת האלבום השלישי הייתה הרבה יותר קלה בהשוואה ל-Infamous שכן "...מסגרת הזמן עבדה נגדי, והיה קונפליקט פנימי מתרחש, מנסה לעבור לסגנון אחר של מוזיקה ועשיתי הרבה טעויות תוך כדי". הוא הצהיר שהסאונד של האלבום יכיל את האגרסיביות שהייתה ל-Creatures שחסרה בה ל-Infamous וגם יהיה לו סגנון עקבי יותר.

ב-23 באפריל 2014, הוכרז אלבום האולפן השלישי של הלהקה, Reincarnate, באמצעות המדיה החברתית, עם תאריך יציאה מתוכנן ל-16 בספטמבר 2014. הלהקה הצהירה שהיא נשארת כחמישייה ותעבוד עם מתופפי סיבוב הופעות ומתופפים. ב-11 ביוני, Fearless Records הוציאה סרטון המציג את יצירות האמנות של האלבום והכיל טיזר לסינגל הבא שלהם באותו השם, שאמור היה לצאת ב-1 ביולי אולם נדחה ל-8 ביולי. הלהקה הוכרזה כאקט תמיכה לסיבוב ההופעות של A Day to Remember בשם Parks & Devastation Tour שמתקיים במהלך ספטמבר ואוקטובר, ויתמוך בהם לצד Bring Me the Horizon ו-Chiodos. הלהקה גם הכריזה על סיבוב הופעות משותף עם להקת המטאל הגותי Lacuna Coil באירופה, כשלהקת המטאל הגותי Devilment (בחזיתו של סולן Cradle of Filth, Dani Filth) תומכת בהם. הסיור התחיל בסוף אוקטובר ונמשך עד נובמבר.

הלהקה הוכרזה כאחד המופעים בדרום על ידי So What?! פסטיבל במרץ בפארק QuikTrip בגראנד פריירי.

במהלך קיץ 2015 Motionless in White יצא לסיבוב הופעות יחד עם [[Slipknot, [[Lamb of God ו-Bullet for My Valentine כחלק מסיבוב ההופעות האחרון של הקיץ שנערך בין ה-24 ביולי ל-5 בספטמבר.

אלבומים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Creatures 2010

Infamous 2012

Reincarnate 2014

Graveyard Shift 2017

Disguise 2019

2022 Scoring the End of the World