שיחת משתמש:Dorian Gray Wild/ארכיון 4 – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Dorian Gray Wild (שיחה | תרומות)
←‏מפעילת מערכת: בהיעדר תגובה בדף בקשות ממפעילים, אין הרשאה להסיר את דבריי מדף השיחה שלי
שורה 4: שורה 4:
#[[שיחת משתמש:Borochov edit/ארכיון 2|ארכיון 21 בינואר 2017 – 30 במאי 2017]]
#[[שיחת משתמש:Borochov edit/ארכיון 2|ארכיון 21 בינואר 2017 – 30 במאי 2017]]
}}
}}

== מפעילת מערכת ==
מפעילה כתבה במזנון בזמן חופשת הוויקי שלה: "'''אז שתקפוץ לי האקדמיה ללשון, ושתפסיק לשגע את הציבור'''. 04:16, 18 ביוני 2017 (IDT)".{{ש}}
ראשית, אני מצטער על כך שהצבעתי בעד הארכת תפקידה כמפעילה, משום שקיבלה די קולות, ולא היה צורך גם בקול שלי, שנועד להביע אמון, כאשר לטעמי איננה ראויה לאמון זה.{{ש}}
שנית, מי שדורשת בדף שיחתה שיכתבו בו בנימוס, איננה רשאית לכתוב מילים כאלו במזנון, גם אם היא מארכבת אותו, ובוודאי לא על האקדמיה ללשון העברית, שחברים בה פרופסור עוזי אורנן, פרופסור אילן אלדר, פרופסור יואל אליצור, פרופסור יעקב בן-טולילה וכך הלאה.{{ש}}
שלישית, פרסום מכתבים שכתבה משתמשת חסומה בדף השיחה של אותה משתמשת חסומה, הוא בניגוד לחוק זכויות יוצרים, שעל שמירתו ממונה המפעילה שפרסמה מכתבים אלה, ועל סמך פעילותה בתחום של זכויות היוצרים העמידה את עצמה לבחירה מחדש כמפעילת מערכת. מעבר לכך, פרסום כזה הוא האכלת טרול, אף על פי שאין להאכיל טרול.{{ש}}
כאן אחזור על דברים שכתב לאחרונה מנטר לאותה מפעילה בדף שיחתה: "לא כל כך מזמן העמדת את עצמך לאישרור התלת שנתי שנהוג לגבי מפעילים בוויקיפדיה בעברית. אולי שמת לב ואולי לא, אבל חלק מהדברים שנכתבו שם (לצד התמיכה הגורפת) נגעו ליכולתך הלקויה לקבל ביקורת". [[משתמש:Borochov edit|עורך-בורוכוב]] - [[שיחת משתמש:Borochov edit|שיחה]] 12:38, 19 ביוני 2017 (IDT)


== דבריך בדף השיחה ==
== דבריך בדף השיחה ==

גרסה מ־01:08, 20 ביוני 2017


מפעילת מערכת

מפעילה כתבה במזנון בזמן חופשת הוויקי שלה: "אז שתקפוץ לי האקדמיה ללשון, ושתפסיק לשגע את הציבור. 04:16, 18 ביוני 2017 (IDT)".
ראשית, אני מצטער על כך שהצבעתי בעד הארכת תפקידה כמפעילה, משום שקיבלה די קולות, ולא היה צורך גם בקול שלי, שנועד להביע אמון, כאשר לטעמי איננה ראויה לאמון זה.
שנית, מי שדורשת בדף שיחתה שיכתבו בו בנימוס, איננה רשאית לכתוב מילים כאלו במזנון, גם אם היא מארכבת אותו, ובוודאי לא על האקדמיה ללשון העברית, שחברים בה פרופסור עוזי אורנן, פרופסור אילן אלדר, פרופסור יואל אליצור, פרופסור יעקב בן-טולילה וכך הלאה.
שלישית, פרסום מכתבים שכתבה משתמשת חסומה בדף השיחה של אותה משתמשת חסומה, הוא בניגוד לחוק זכויות יוצרים, שעל שמירתו ממונה המפעילה שפרסמה מכתבים אלה, ועל סמך פעילותה בתחום של זכויות היוצרים העמידה את עצמה לבחירה מחדש כמפעילת מערכת. מעבר לכך, פרסום כזה הוא האכלת טרול, אף על פי שאין להאכיל טרול.
כאן אחזור על דברים שכתב לאחרונה מנטר לאותה מפעילה בדף שיחתה: "לא כל כך מזמן העמדת את עצמך לאישרור התלת שנתי שנהוג לגבי מפעילים בוויקיפדיה בעברית. אולי שמת לב ואולי לא, אבל חלק מהדברים שנכתבו שם (לצד התמיכה הגורפת) נגעו ליכולתך הלקויה לקבל ביקורת". עורך-בורוכוב - שיחה 12:38, 19 ביוני 2017 (IDT)

דבריך בדף השיחה

עורך-בורוכוב, דף השיחה מיועד כדי לתקשר בויקיפדיה, לא כדי לפרסם מניפסטים שונים, ודאי לא שנוגעים למשתמש מסוים. אם יש לך טענות כלפי חנה, אתה מוזמן לפנות אליה בדף שיחתה, או להתייעץ עם משתמש אחר מה לעשות בנידון. אנא הסר את מה שכתבת. • צִבְיָהשיחה • כ"ה בסיוון ה'תשע"ז 12:55, 19 ביוני 2017 (IDT)

אינני רואה מניפסט בדבריי, משום שלפני שלושה ימים שלחתי לצוות OTRS בקשה לאישור יצירה, אך היא טוענת להיותה בחופשת ויקי, מה שלא מנע ממנה לכתוב בנושאים שונים, לרבות השתלחות באקדמיה ללשון העברית בנוסח שאינו מתקבל בוויקיפדיה, בקשה לערוך בדיקות משום שיש לה עניין אישי עם מי שהיא ביקשה את הבדיקה בעניינה, ביצוע הגנות על ערכי גטו בוויקיפדיה, והצעה לכתוב פרטים נוספים לבודק בדוא"ל, אחרי שפירסמה בכיכר העיר שלא יודו לה בדוא"ל ל-OTRS, משום שזה מפריע לה, ובתגובה חבר צוות נוסף פרסם בכיכר העיר קישור המיועד לצוות OTRS בלבד.
לטעמי, זכויות יוצרים קודמות להתנהלות מול משתמשת ספציפית, גם אם היא חסומה. על זכויות יוצרים יש חוקים, על המשתמשת הזו אין (למיטב ידיעתי, היא דוקטור, ואיננה בכלא). לעצם העניין, הסרתי את דבריי מדף הבודקים, ונרו יאיר שמח שהתייתר. כדי להסיר ספק, בקשה לאישור OTRS תלויה ועומדת כעת.
אם ברצונך להגביל את תוכן הדברים הנכתבים בדף שיחה, אחרי שמשתמש אחר הפר את וק:כה בכיכר העיר ובקשה לחסימתו נדחתה על ידייך, את יכולה להעלות הצעה מסודרת. עורך-בורוכוב - שיחה 13:55, 19 ביוני 2017 (IDT)
כל זה לא רלוונטי. דפי שיחה לא מיועדים לכך. אפתח בקשה בבקשות ממפעילים להסיר את דבריך כאן אם לא תסיר זאת בעצמך. לא אעשה זאת בעצמי כדי לתת למפעילים אחרים להביע את דעתם בנושא. • צִבְיָהשיחה • כ"ה בסיוון ה'תשע"ז 19:00, 19 ביוני 2017 (IDT)
פנית אלי כאן בשעה 19:00, ואת הבקשה למפעילים כתבת בשעה 19:02 בפרק "בקשות הגנה", כלומר ביקשת מהמפעילים להגן על דף שיחתי מפני עצמי. אינני נמצא כל הזמן מול מחשב, ולא ניתן לדרוש ממני להגיב בוויקיפדיה תוך שתי דקות, גם כשאני מול מחשב. להזכיר, לא נקבתי בשם המפעילה, ואת בחרת לציין כאן את זהותה. משבחרת בגישה זו, גם אני יכול לבקש את הסרת הרשאותייך כמפעילה, נוכח ניסיונותייך להגביל את כתיבתי בדף השיחה שלי, לרבות פנייתך למפעילים אחרים, אחרי שמפעילים וביורוקרטים הבהירו כי אין לפנות לבקשות ממפעילים בנושאים מסוג זה. דף זה אינו נמצא בחיפוש, ואינני יודע מה יש בדפים אחרים. עורך-בורוכוב - שיחה 23:50, 19 ביוני 2017 (IDT)
אחרי פנייתך למפעילים, תייגתי את Yuri. עורך-בורוכוב - שיחה 23:54, 19 ביוני 2017 (IDT)
עורך-בורוכוב, אתה מגזים. דף השיחה שלך אינו שלך, הוא נועד כמו כל המיזם הזה למטרה אחת ויחידה והצקה למשתמשים אחרים או כתיבת הגיגים אודותם אינה חלק מהמטרה ההיא. פנתה אליך מפעילה בנושא הזה, והיית אמור להבין מדבריה את העובדה שיש אנשים שחושבים שזה הצקה ומבינים היטב את ההבדל בין כתיבת דברים כאלה על דף קטן בביתך לבין הצגתם כאן. הקהילה כולה משתדלת ללכת על האצבעות ולהתחשב שכל מיני דברים לא מקובלים שאתה דורש מאיתנו (כמו העובדה שנאלצתי לקרוא לך בכינוי המלא שהוא לא שם המשתמש שלך, למה לבורה בורה אני יכול לקרוא בורה, לדוד שי אני יכול לקרוא דוד, ואם אקרא לך 'עורך' או 'בורכוב' תסחב אותי לבירורים???) אבל אם תמשיך בעוד ועוד דברים שמקוממים כותבים אחרים, ואחר כך תיאחז בקרנות המזבח של "אין דף מדיניות בנושא הזה", הסבלנות הזו לא תימשך זמן רב. המיזם הזה הוא מיזם שיתופי ולכן אתה חייב להתחשב בדעות של אחרים למרות זכויותיך הרבות. לילה טוב. ביקורת - שיחה 00:17, 20 ביוני 2017 (IDT)
אין זו פעם ראשונה שאינך מדייק בדבריך, אחרי שביקשת למחוק את הערך על צפורה נריה משום שלטענתך היו בו חמקמילים, אף על פי שחמקמילים ניתן לתקן, ואחרי שלא כיבדת את הצבעתי במפעיל נולד בטענה כאילו לא כתבתי את דבריי במקום נכון, ומשום כך מחקתי לגמרי את הצבעתי. טענתך כאילו אינך רשאי לקרוא לי 'עורך', אין לה על מה שתעמוד, משום שנרו יאיר הוא ששלל כינוי זה, לא אני. העלית טיעונים היסטוריים, בעוד שהמפעילה ציינה כאן שאכתוב את הדברים בדף השיחה של מי שכתבתי על אודותיה במקום בדף השיחה שלי, ועל כך הגבתי כאן שבדף השיחה שלי אין חיפוש. יש הבדל בין לכתוב 'בורה' ובין לייחס לי זהות שאיננה אני, בעיקר אחרי שהוסתרה בדפי העריכה זהות שייחס לך מישהו אחר. מי שנמצא בבית זכוכית, משליך עלי אבנים? לגבי היאחזות בקרנות המזבח, אפשר לראות את הדיון על מחיקת הפיגוע המשולב ביום שישי האחרון. עורך-בורוכוב - שיחה 00:48, 20 ביוני 2017 (IDT)
הסרתי את הדברים. במידה ותשחזר אותי, אפתח דיון בבירורים כדי להגיע להחלטה קהילתית כיצד לנהוג בעניינך. אני מבינה שאתה אינך מבין מה הבעייתיות בדברים, אבל לאור העובדה שקיבלת כל כך הרבה פעמים הערות שונות מעורכים שונים בנוגע להתנהלותך במיזם, היה מקום לצפות שתבין שלעתים דברים שאתה עושה או אמר פוגעים או מפריעים לאחרים, גם אם אינך מבין מדוע. אתה ודאי יודע שאין לי שום דבר נגדך, וודאי שאין לי רצון "לחנך" אותך. מבחינתי הקו האדום עובר כשנפגעים אנשים אחרים. במקרה הזה - המשתמשת אליה כוונו דבריך שהסרתי. • צִבְיָהשיחה • כ"ו בסיוון ה'תשע"ז 00:59, 20 ביוני 2017 (IDT)