משתמש:וידרסקייווקר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תיבות משתמש
משתמש זה בן 41 שנים, 9 חודשים ויום.
משתמש זה עוקב אחר הצבעות מחיקה
משתמש זה רוצה לגדל כלב



פרסומות סמויות בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר מלחמת עריכה קצרה שניהלתי סביב ייצירת קטגוריה גלויה במקום הסמויה שתאגד את הפרסומות המופיעות כערכים בוויקיפדיה, אני רואה לנכון להזמין את כל מי ששותף לדעתי לטכס עצה ולמצוא דרך פעולה משותפת לטיפול בנגע. אבהיר כי אני לא חושב שאפשר או צריך להפסיק את עצם קיומה של התופעה, אך חייב להיות לדעתי סימון ברור וגלוי בכל ערך ממומן אשר יבהיר שמדובר בפרסומת. כל עוד לא נעשה הדבר, נוצר מצב מסוכן ופסול בו ויקיפדיה מבקשת תרומות כארגון התנדבותי כאשר למעשה מדובר בתעשיית כסף שאינה שקופה ומימדיה וחוקיותה לא ברורים. היות והדבר נידון כבר בפרלמנט ונקבר תחת הררי מלל חסרי תכלית, אני מאמין כי לא שם המקום לפתור את הבעיה. כל מי ששותף לדעתי ויעלה לתשומת ליבי רעיון כיצד ניתן להתמודד עם הבעיה יבורך.

דפיזהביזציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כהמשך ישיר ואולי גם כתוצר לוואי של בעיית הפרסומות בוויקיפדיה, קיימת לצערי מגמה של ירידת רף מתמדת לגבי ערכי אישים בויקיפדיה, תופעה עצובה זו נוטה להופיע באופן צורם במיוחד בערכים העוסקים בעסקני דת כמו גם באנשי תעשיית התארים הישראלית. אשמח לשתף פעולה עם כל המעוניין/ת לפעול להעלאת הרף.

ערכים שייצרתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ו שוסטר

בוב קיין

תאוריית האפס

חלום (קומיקס)

האזור האפור

יאיר קארו

דקוטה ג'ונסון (היה בעבר ערך שנמחק)

פרשת גל בק

אני בגן החיות

ראובן ברודסקי

ערן חרמוני

לא פה, לא שם

ביל פינגר

אקשן קומיקס מס' 1

ויק מורו

מונא חוא

פיטר מייהו (היה בעבר ערך שנמחק)

קצת עלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמי ברק ויסמן, יליד 1982, אני עוסק בפרסום, מדיה וקד"מ. כותב קומיקס כשיש לי זמן וכוח ונהנה מדיוני חשיבות על ערכים. גר בתל אביב, מתעניין בעיקר בנושאי תרבות ואקטואליה ומשתדל לתרום כאן בתחומים הללו. אשתדל להרחיב קצת את דף המשתמש בעתיד.. לשאלות, פניות, טענות ותביעות אבהות ניתן לפנות אלי בדף השיחה, בדוא"ל: barak.weissman-at-gmail.com או בפייסבוק (www.facebook.com/barak.weissman)