משתמש:חיים 7/ארגז חול נוסף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


הודעה חשובה!



  1. אל תשתמש אפי' לדוג' בר"ת וקיצורים וכדו', כי בד"כ אנשים ושות' שונאים דוא"ל שקשה לפיענ' כמו מו"מ ארוך וכו'.
  2. כשסיימת לכתוב את התקסט, תעבור היטב לבדוק עם לא נפלו טעויות פא ושם. זה סטם מקשה על הכריאה
  3. אל תשתמש מדי הרבה במילים לועזיות, כי הקוגניציה הפרספקטיבית הפרסונאלית, באופן אוניברסלי, אינה אפקטיבית דיה לסנכרן אינפורמציה וירטואלית מרוכזת, מה גם שלפעמים זה בא עם ריכוז וריאציות אקטיביות אופטיות ולעתים אפילו דיכוטומיות.
  4. תמעיט ככל האפשר במילות סלנג, יעני רחוביות, למה כי אפילו תכתוב, אחי, זה מה זה מגניב - יחשבו שהתוכן מטורף. אבל עדיין חבל'ך על הזמן לשדר בקטנה על הצג, למה שלא תלך על גדול? סבבה?!
  5. אם ויקיפד חותם כ"יו"ר בפועל של הוועדה המקומית לסניטריה יסודית שע"י משרד עורכי הדין גארביצ' ושות' הכפוף לאוויר משרדם של בוגרי הטכניון קיבוץ קברות-עד להנדסה ודחיסת אוויר בינלאומיים אינטרנשיונל בע"מ", תדע שהוא מנקה קומת מחסנים בכפר משהד.
  6. אין צורך, להרבות, ב"פסיקים", ו"מרכאות", זה – פשוט: 'מקשה' על הרצף! תשתמש, במינון, ורק כאשר-"חייבים". אם לא? פגמת! ב"איכות" הקריאה,.
  7. אל תרבה בשבחים וסיפורים על עצמך. אנשים לא אוהבים את זה. בדיוק אתמול מישהו כתב לי הודעה עם סיפור על סבתא שלו, ופשוט לא היו לי עצבים לקרוא שום מילה. גם לפני שבועיים בערך חבר שלי שמעריץ אותי מאוד מתקשר אליי ומתחיל לספר לי כל מה שעבר עליו במשך היום, וכמעט שנרדמתי באמצע. ובכלל, אתה יודע, אני אישית טיפוס מאוד ענייני ומעשי, כך אמר לי איזה מומחה כשהלכתי לבקר אותו לפני שנה בערך כשנסעתי לכפר של הדודים שלי והוא מאוד התלהב ממני.
  8. אל תביא שמות של חברות ומושגים בקיצורי אותיות אנגליות, כי ה-BBC וה-CNN פרסמו לאחרונה מחקר שה-FBI לא קיבלו עובדים מ-UPS בהוראת ה-EMI, שכל חטאם היה שהם העבירו קובץ PDF דרך ה-USB לזכרון הDDR של מחשב ה-PC שלהם.