משתמש:רק-לתרום-למיזם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זכרון עולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל תרומה שאתרום, בכל רמה, כזו או אחרת, מוקדשת, מהיותה תרומה, שהיא מצווה שבין אדם לחברו, לעילוי נשמותיהם של הבאים: אסתר בת סוליקה זכרה לברכה, נדב בן אורנה זכרו לברכה, שי יאיר בן לאה (לילי) זכרו לברכה.

מי אני[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו באטמן, כמו סופרמן, וכמעט כמו ספיידרמן, יש לי שתי זהויות. האחת היא כזו של היומיום, אתם יודעים, ברגיל. אדם רגיל, עם עבודה רגילה, אהבה מאד לא רגילה, אמונה שכיחה ותאוות רנדומליות. שריטות, לא מעט, חברים, לא מעט, אויבים, לא מעט. ובמקביל, יש לי זהות נוספת, חדשה, מעכשיו. גיבור על שבא לסייע למיזמים בויקיפדיה, ויג'ילאנטי, לוקח את החוק לידיים, רק בשביל לתקן. אבל לא באמת. חוק זה חוק, ואנחנו לא עוברים עליו. מה אני מנסה לומר בעצם? שאתם לא באמת תדעו אי פעם איך קוראים לי באמת או מי אני. כל מה שאתם צריכים לדעת, זה שאני מכיר את המיזם, ערכתי בו כמה פעמים (מכתובת IP) ועכשיו החלטתי להצטרף באופן רשמי. אני מתכוון לאמץ ערכים יתומים, פחות או יותר, ולהשתדל לבוא במגע עם כמה שפחות אנשים כאן. לא מניאק, פשוט פרטי מאד וקנאי לפרטיות שלי.

השיטה שלי לטפל בנבלי על[עריכת קוד מקור | עריכה]

אין לי כוונה להתייחס למה שעושים טרולים או נבלי על אחרים. אין לי באמת כוחות על להתמודד אתכם, אבל היי- גם לבאטמן לא היו כוחות על. בלי שטויות בדף השיחה שלי, תנו כבוד, תקבלו כבוד, ובואו נפיץ כאן אוירה טובה.

לגבי ערכים שתרמתי וכאלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני לא חושב שזה המקום להתרברב בערכים שתרמתי להם משהו. מה גם שמרבית התרומה שלי תסתכם באימוץ ערכים. מה שאעשה כאן, לשם שמיים. תגידו שלום בדף השיחה.