משתמש:Aiarm

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום לכולם

אני סטודנטית בבר אילן קוראים לי איה אני לומדת קורס ניתוח למידה ואנחנו למדנו איך להשתמש בויקי ואיך לעשות דף של מידע מסוים ששיך לנו.

אני הולכת לעשות את המידע שלי על הודו אני מתה על הודו אני גם בעצמי מדברת הודית וגם יש לי חברים משם שהכרתי דרך סקיפי ואחד מהתחביבים שלי היא לצפות בסרטים הודיים והחלום שלי ללכת לשם.


== האם חשבתם לבקר בהודו? ==

taj mahal

== אני אתחיל את האתר שלי על הודו זה באיך התחלתי לאהוב את הודו מה משך אותי אליה איך התעניינתי בה ואני מקווה שכולם יתעניינו בה גם.

זה התחיל מראתי סרט של שחקן ידוע ומפורסם bollywood קוראים לו shahrukh khan ושם הסרט הוא kuch kuch hota hai המשמעות שלו שמשהוא קרא לי בפנים. זה סרט מהמם ומלא רגשות، שמחה، בכי، אהבה، אנרגייה، וקרבנות. שאני ממש ממליצה לכולם לצפות כי זה לוקח לך את הנשמה ממש מדהים. ==


כשראיתי את סרט באמת לקח לי את הנשמה ורציתי מאוד לדעת את שם השחקן שלא קל לקלוט צפיתי בסרט יותר מ 100 פעמים וידעתי את השרים ואת המילים בסרט ובכל פעם בסוף הסרט הייתי מנסה לקרוא ולדעת את שם השחקו היה לי קשה בקשתי את עזרתם של החברים שלי הם ידעו כמה אהבתי את השחקן הזה חברה שלי שראתה שהחברות שלה מכירים אותו שאלה על השם שלו והתקשרה מיידית ואמרה לי הייתי שמיחה לדעת את שמו רק שקצת היה קשה להגיד אותו،נכנסתי לאתרים שלו ובדקתי דברים על החיים שלו، הסרטים שהוא עשה וכך התחילה האהבה שלי לסרטים הודים היה לי זמן מועד לסרטים שדרך הסרטים האלו ידעתי שחקנים אחרים והתחלתי לאהוב ולהבין את השפה ולהשתמש בה שגעתי את המשפחה ואת כל החברים ועזרתי להם לשיר שירים בהודית והייתי מתרגמת להם כמה משפטים ומלים והיום אני צופה בסרטים ללא תרגום וגם מבינה אבל את הכתב אני עדיין לא יודעת מקווה שתהייה לי הזדמנות ללמוד גם אותה. הכרתי חברים ומשפחות מהודו דרך סקיפי שאני בקשר איתם כבר 6 שנים משפחות וחברים ממש מדהימים שחיים את החיים שלהם בשלווה ושמחה ולפעמים שואלת אותם על כמה פירושים ומאז היום ההוא ועד היום הזה אני נמכרתי להודו לעולם שם לשפה ולסרטים החדשים ואני מועדכנת על כל חדש.


אז מה אתם חושבים על תחילת אהבתי להודו?